we krijgen eerst het klein en geel van de chineesjesquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:52 schreef Keep_Walking het volgende:
Het tijdperk van de hindoestanen moet nog komen...
Denk 't wel eerlijk gezegd. Ik merk een tendens naar het ' kindvrouwtje' (vooral op fok!). Klein, vrouwelijk, bedeesd en een kinderlijk gezichtje. Volgens mij willen mannen na al dat feminisme stiekem terug naar een traditionele rolverdeling.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:03 schreef 19patje72 het volgende:
[..]
we krijgen eerst het klein en geel van de chineesjes
Ik denk juist niet. Het schoonheidsideaal wordt alweer een tijdje beheerst door gezondheid, dus een slank en bij voorkeur getraind lichaam.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:39 schreef Maanvis het volgende:
tegenwoordig wordt iedereen dikker, dus het is logisch dat die magere lolita's buiten de boot gaan vallen langzamerhand.
Die voorkeur is er al lang. Grote babyogen zijn evolutionair ook een voordeel. Heidi Klum heeft ze ook.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:42 schreef Kieswiel het volgende:
[..]
Denk 't wel eerlijk gezegd. Ik merk een tendens naar het ' kindvrouwtje' (vooral op fok!). Klein, vrouwelijk, bedeesd en een kinderlijk gezichtje. Volgens mij willen mannen na al dat feminisme stiekem terug naar een traditionele rolverdeling.
Ik heb er wel 10quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:47 schreef Id_do_her het volgende:
Iedereen heeft zijn eigen schoonheidsidiaal.
Als ik ze tel kom ik denk op 30 uit of zoquote:
Dat van het gezicht wist ik, maar waar mannen 10 jaar geleden steeds maar wild werden van grote borsten, is het tegenwoordig heel acceptabel om een voorkeur te hebben voor kleine tietjes.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:45 schreef Adames het volgende:
[..]
Die voorkeur is er al lang. Grote babyogen zijn evolutionair ook een voordeel. Heidi Klum heeft ze ook.
Daarnaast zijn er genoeg onderzoeken geweest die aantonen dat het knapste meisjesgezicht een leeftijd van 17 jaar heeft.
Dat veranderde wel eerder dan rond de jaren negentig hoor.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:47 schreef BruinBeertje het volgende:
Heb ik gelijk of ongelijk, maar verandert het schoonheidsideaal en kan het nog drastisch veranderen?
Vroeger was het ideaal in het westen om te houden van de bleke voluptueuze vrouw. Want bleek stond gelijk aan ''rijk'' en ''binnenzijn'' , waar donker en mager gelijk stond aan ''buiten werken' en ''armer'' Maar dit veranderde rond de jaren 90 waar topmodellen zoals Kate Moss en Giselle bundchen de catwalk versierden. Zij waren blond, lang, blauwe ogen en een blekige huid. Waar een tijd dus het westers schoonheidsideaal, blauwe ogen, bleke huid met blonde haren was.
Wie accepteert het dan niet dat ik bijvoorbeeld kleine tieten of grote tieten mooi vind?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:54 schreef Kieswiel het volgende:
[..]
Dat van het gezicht wist ik, maar waar mannen 10 jaar geleden steeds maar wild werden van grote borsten, is het tegenwoordig heel acceptabel om een voorkeur te hebben voor kleine tietjes.
En dat dus, na verder lezen. Beetje te plat allemaal.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:33 schreef Lienekien het volgende:
Nou ja, je OP is wat magertjes. Alsof we van bleek en voluptueus 'ineens' naar het ideaal van de topmodellen gingen.
slank zijn is niet gezond. slanke mensen zijn veel vaker ziek dan mensen met wat vetrandjes.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik denk juist niet. Het schoonheidsideaal wordt alweer een tijdje beheerst door gezondheid, dus een slank en bij voorkeur getraind lichaam.
iddquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat veranderde wel eerder dan rond de jaren negentig hoor.
Ik noem alleen al een Twiggy in the sixties.
Hij doelt denk ik op wat 'normaal' gevonden wordt. En waar je evt door vrienden voor wordt uitgelachen of opmerkingen over worden gemaakt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wie accepteert het dan niet dat ik bijvoorbeeld kleine tieten of grote tieten mooi vind?
Je matties natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wie accepteert het dan niet dat ik bijvoorbeeld kleine tieten of grote tieten mooi vind?
Wat boeit mij het nou wat zij er van vinden, ik beslis zelf wel wat ik als mooi zie.quote:
Heb ik ook weleens meegemaakt, een soortgelijke situatie die je schetst. Maar ook al word ze niet geaccepteerd, als ze lief en goed voor mij is snap ik niet waarom ik haar niet zou accepteren.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij doelt denk ik op wat 'normaal' gevonden wordt. En waar je evt door vrienden voor wordt uitgelachen of opmerkingen over worden gemaakt.
Kom jij thuis met een vrouw met eeeenorm veel overgewicht.. omdat jij dat mooi vindt. Is de kans dat dat niet 'geaccepteerd' wordt door je vrienden als in dat ze daar geen lelijke opmerkingen over maken of wat dan ook.
(denk dat ie het zo bedoeld)
Volgens mij veranderde dat rondom de Industriële Revolutie, toen we van rurale bewoners stadsbewoners werden.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:00 schreef rhubarbje het volgende:
idd
Dat volle en blanke ideaal waar je het over hebt is echt nog van rond 18zoveel
dat duurde echt niet tot 1992 of zo
Cholera en stoflongen waren destijds het ideaal... Toen zat ware schoonheid nog van binnenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij veranderde dat rondom de Industriële Revolutie, toen we van rurale bewoners stadsbewoners werden.
Vandaar dat ik nog steeds op gematigd volupteuze bleke vrouwen val.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij veranderde dat rondom de Industriële Revolutie, toen we van rurale bewoners stadsbewoners werden.
Leefde ik toen maar.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:16 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Cholera en stoflongen waren destijds het ideaal... Toen zat ware schoonheid nog van binnen
Voor veel mensen zit het nog steeds van binnen hoor.quote:
In eerste instantie hadden meisjes gewoon een vieze dikke reet maar toen Jennifer Lopez opdook was het ineens een vereiste om een volle kont te hebben. Het is niet dat een groot aantal mannen het daarvoor niet mooi vonden, maar je kon er amper voor uitkomen omdat dat niet schoonheidsideaal was.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wat boeit mij het nou wat zij er van vinden, ik beslis zelf wel wat ik als mooi zie.
Beiden. Ik wil wel iemand waar ik me fysiek tot aangetrokken voel, maar of ik verliefd word dat ligt aan het innerlijkquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Voor veel mensen zit het nog steeds van binnen hoor.
Ik refereerde aan mijn cholera. Die vindt nu niemand meer sexy.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:26 schreef Id_do_her het volgende:
Voor veel mensen zit het nog steeds van binnen hoor.
Zondagochtend na een stapavondje is bijna alles met een gleuf wel batsbaar. Betekent nog niet dat je er trots op hoeft te zijnquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:26 schreef Kieswiel het volgende:
[..]
In eerste instantie hadden meisjes gewoon een vieze dikke reet maar toen Jennifer Lopez opdook was het ineens een vereiste om een volle kont te hebben. Het is niet dat een groot aantal mannen het daarvoor niet mooi vonden, maar je kon er amper voor uitkomen omdat dat niet schoonheidsideaal was.
Het schoonheidsideaal is niet wat iedereen mooi vind, maar wat de meeste mooi vinden (of wat de media zegt dat we mooi moeten vinden en wat dus ' acceptabel' is om mooi te vinden). Op jonge leeftijd (ik gok dat je de tienerjaren ontgroeid bent) is het bijna not done om te zeggen dat je die vadsige trol zonder tiet of reet eigenlijk wel batsbaar vindt.
Jessica Simpson heeft daar nu toch ook een MTV-serie over? Zag een aflevering bij een Afrikaanse stam waar dames voor het huwelijk letterlijk vetgemest werden om aan het daar heersende schoonheidsideaal te voldoen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:28 schreef Keep_Walking het volgende:
Schoonheidsidealen kan je universeel ook niet meten. "Slank en bleek" vonden Europeanen leuk, ik denk dat Afrikanen daar anders overdachten.
Precies dit inderdaad, verliefd en verlust is altijd nog een verschil.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:27 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Beiden. Ik wil wel iemand waar ik me fysiek tot aangetrokken voel, maar of ik verliefd word dat ligt aan het innerlijk
Ja, Jessica Simpson die bij Oprah heel dapper zat te verdedigen dat ze met een maatje meer óók happy was. Maar vervolgens wel tig kilo weer afviel met een of ander dieet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jessica Simpson heeft daar nu toch ook een MTV-serie over? Zag een aflevering bij een Afrikaanse stam waar dames voor het huwelijk letterlijk vetgemest werden om aan het daar heersende schoonheidsideaal te voldoen.
Ik refereerde aan gevoelens aan persoonlijkheid en er zijn nog steeds mensen die dat sexy vinden.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik refereerde aan mijn cholera. Die vindt nu niemand meer sexy.
Ja maar dat geldt ook voor Oprahquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jessica Simpson heeft daar nu toch ook een MTV-serie over? Zag een aflevering bij een Afrikaanse stam waar dames voor het huwelijk letterlijk vetgemest werden om aan het daar heersende schoonheidsideaal te voldoen.
Eens.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:39 schreef Adames het volgende:
Blond, bruin, getint of niet is veel meer korte termijn dan dikker en bleek zoals vroeger.
Die eersten zijn niet steeds nieuwe schoonheidsidealen, maar meer mode en lichaamtrends. Net zoals nu blijkbaar blonde wenkbrauwen in raken.
Het schoonheidsideaal zelf, wat mensen veel onbewuster en algemener aantrekkelijker vinden is al lange tijd hetzelfde. Namelijk een beetje getint, beetje gespierd en slank. Dit zijn namelijk de sportieve mensen die gezond eten. Uiteindelijk val je op mensen die gezond zijn/lijken.
Net zoals je vroeger inderdaad op de bleke dikkere mensen viel omdat die op dat moment gezond waren (genoeg geld om eten te kopen). En ook dat laatste is niet helemaal waar, andere trend/ideaal toen was de befaamde wespentaille voor vrouwen. Daarvoor mag je geen uitgezakte kont hebben.
Girls will be girls.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:33 schreef Lienekien het volgende:
Ja, Jessica Simpson die bij Oprah heel dapper zat te verdedigen dat ze met een maatje meer óók happy was. Maar vervolgens wel tig kilo weer afviel met een of ander dieet.
Ja, maar je moet wel fysiek aangetrokken voelen tot iemand voordat je verliefd kan zijn. Anders wordt die persoon het beste vriendje/vriendinnetje en niks meer.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Precies dit inderdaad, verliefd en verlust is altijd nog een verschil.
Dat klopt helemaal.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:39 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja, maar je moet wel fysiek aangetrokken voelen tot iemand voordat je verliefd kan zijn. Anders wordt die persoon het beste vriendje/vriendinnetje en niks meer.
you callin' our Jess a tool?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Girls will be girls.
En ach, Simpson is niet bepaald the sharpest tool in the box ... in any box.
Dit mollig?!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:17 schreef BruinBeertje het volgende:
beyonce is mollig ja, behalve voor degene die zelf mollig zijn natuurlijk
[ afbeelding ]
Hey bitch, doe niet zo stoer man.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:17 schreef BruinBeertje het volgende:
[ afbeelding ]
Als dat mollig is val ik op mollige vrouwenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:17 schreef BruinBeertje het volgende:
[ afbeelding ]
Er is idd een verschil tussen de 'haute coture' modellen en het straatbeeld, gelukkig.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:20 schreef Killaht het volgende:
Volgens mij is het schoonheids ideaal nooit 45 kilo, uitstekende botten en theezak tieten geweest naar mijn idee.
Wanneer is iemand mollig dan? Ik bedoel als je strikt naar bijvoorbeeld BMI kijkt?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:24 schreef Hephaistos. het volgende:
Beyonce is wel degelijk mollig. Het probleem is alleen dat die term inmiddels geclaimd is door dikke vrouwen die graag eufemismes gebruiken.
BMI is dan ook niet echt ideaal om zoiets te bepalen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wanneer is iemand mollig dan? Ik bedoel als je strikt naar bijvoorbeeld BMI kijkt?
Waarom niet? Het is bijna de enige 'diktemeter' die we hebben?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:26 schreef Adames het volgende:
[..]
BMI is dan ook niet echt ideaal om zoiets te bepalen.
Dit is juist mooi!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:24 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Nog 'steviger' dan Beyonce, maar vind het nog steeds niet dik.
En nee, ik ben zelf niet dik ofzo
Ik vind mollig eerder slaan op de lichaamsvorm dan op je lichaamsgewicht. Maar goed, die grenzen zijn natuurlijk zo subjectief als wat, dus wat onzinnig om nu het precieze aantal centimeters aan te geven o.i.d.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wanneer is iemand mollig dan? Ik bedoel als je strikt naar bijvoorbeeld BMI kijkt?
Hij is daar nooit voor bedoeld geweest. Het geeft slechts een hele grove indicatie.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waarom niet? Het is bijna de enige 'diktemeter' die we hebben?
Het latina schoonheidsideaal bevalt mij prima: donker haar, getinte huid, klein, mooie vrouwelijke vormen en goed gekleed.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:47 schreef BruinBeertje het volgende:
Heb ik gelijk of ongelijk, maar verandert het schoonheidsideaal en kan het nog drastisch veranderen?
Vroeger was het ideaal in het westen om te houden van de bleke voluptueuze vrouw. Want bleek stond gelijk aan ''rijk'' en ''binnenzijn'' , waar donker en mager gelijk stond aan ''buiten werken' en ''armer'' Maar dit veranderde rond de jaren 90 waar topmodellen zoals Kate Moss en Giselle bundchen de catwalk versierden. Zij waren blond, lang, blauwe ogen en een blekige huid. Waar een tijd dus het westers schoonheidsideaal, blauwe ogen, bleke huid met blonde haren was.
Maar in het milenium kwamen andere schoonheden toneel en niet langer was Miss-world en Miss-universum blank en blond, maar Latijns-amerikaans, Indiaas en soms Oosters en Afrikaans. Maar tegenwoordig zul je vooral Latina's zien die de kroon pakken. Zij zijn vaak getint met rondere vormen, donker haar en donkere ogen.
Beyonce word vaak gekozen als mooiste vrouw, vooral door vrouwen. Dit om haar figuur dat haar beroemd heeft gemaakt. Beyonce is verre van dun, eerder mollig met een stevig achterwerk. En dat word nu door menig man én vrouw mooi geworden. Beyonce, Shakira, Jennifer Lopez.
Sinds kort is het belangrijker om een stevige kont te hebben, getint te zijn en niet al té dun.
Maar wie zegt dat dit zo blijft? Misschien is het schoonheidsideaal over een paar decenia wel weer latdun, met rossig haar en bruine ogen. Wie weet ...
reacties?
of door jou geclaimd, door mannetjes die graag stoer willen doenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:24 schreef Hephaistos. het volgende:
Beyonce is wel degelijk mollig. Het probleem is alleen dat die term inmiddels geclaimd is door dikke vrouwen die graag eufemismes gebruiken.
Ja dat is ook zo wat. Als men het woord 'mollig' hoort, is het bijna altijd negatief.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:29 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik vind mollig eerder slaan op de lichaamsvorm dan op je lichaamsgewicht. Maar goed, die grenzen zijn natuurlijk zo subjectief als wat.
Mollig is ook helemaal geen negatieve term wat mij betreft. Bovenstaande foto's zijn
Wauw, wat een mooie vrouw. Katie Green zie ik?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:24 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Nog 'steviger' dan Beyonce, maar vind het nog steeds niet dik.
En nee, ik ben zelf niet dik ofzo
Het geeft wel gewoon aan wanneer je te dik bent of in de gevarenzone zit.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:31 schreef Adames het volgende:
[..]
Hij is daar nooit voor bedoeld geweest. Het geeft slechts een hele grove indicatie.
Watquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:34 schreef Klaudias het volgende:
[..]
of door jou geclaimd, door mannetjes die graag stoer willen doen
Hier, nog meerquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wauw, wat een mooie vrouw. Katie Green zie ik?
weet ik niet? maar jij weet blijkbaar ook dat alleen mollige vrouwen "dat woord hebben geclaimd want ze willen een eufemisme gebruiken".quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:35 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
WatHoe precies word ik stoerder door zoiets? Dat moet je even uitleggen geloof ik.
Ik denk inderdaad dat termen die oorspronkelijk 'ietsje dikker dan slank' betekenden, inmiddels zijn gaan staan voor 'veel te dik'. Zonde, want ik val wel op vrouwen met een wat voller figuur.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:38 schreef Klaudias het volgende:
[..]
weet ik niet? maar jij weet blijkbaar ook dat alleen mollige vrouwen "dat woord hebben geclaimd want ze willen een eufemisme gebruiken".
Ik ken het topic, maar er zijn wel verschillen tussen "mollig" en "groot/vol".quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hier, nog meer
Volle(re) vrouwen deel 6
ja pffff datingsites. dan noem je ook wat. daar liegt iedereen nogal wat af.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:41 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat termen die oorspronkelijk 'ietsje dikker dan slank' betekenden, inmiddels zijn gaan staan voor 'veel te dik'. Zonde, want ik val wel op vrouwen met een wat voller figuur.
Kijk bijvoorbeeld eens op datingsites, daar staat het vol met écht dikke vrouwen die zichzelf omschrijven als volslank. En dan is het een kwestie van tijd voordat 'volslank' synoniem wordt voor moddervet.
Klopt. Zoiets bedoel ik ook.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:41 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat termen die oorspronkelijk 'ietsje dikker dan slank' betekenden, inmiddels zijn gaan staan voor 'veel te dik'. Zonde, want ik val wel op vrouwen met een wat voller figuur.
Kijk bijvoorbeeld eens op datingsites, daar staat het vol met écht dikke vrouwen die zichzelf omschrijven als volslank. En dan is het een kwestie van tijd voordat 'volslank' synoniem wordt voor moddervet.
Kloptquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ken het topic, maar er zijn wel verschillen tussen "mollig" en "groot/vol".
Mollig vind ik heerlijk, maar het moet niet te vol worden, zoals sommigen in dat topic (met name MikeyMo's smaak).
Dit:
Volle(re) vrouwen deel 6
Is gewoon dik. Geeft niet, houdt hij van, prima. Maar dit is niet meer mollig. Je ziet gewoon een grote buik.
Ach ja, foto's liegen niet. Alhoewel tegenwoordig met Photoshopquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:42 schreef Klaudias het volgende:
[..]
ja pffff datingsites. dan noem je ook wat. daar liegt iedereen nogal wat af.
Ik vind het ook leuk om zo door te scrollen, maar minstens 50% van de vrouwen vind ik toch echt TE.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
KloptDaarom is het ook een leuk topic geworden... Veel verschillende groottes en maten.
Het is ook zo subjectief allemaal.
Ik voller? Hoezo?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vind het ook leuk om zo door te scrollen, maar minstens 50% van de vrouwen vind ik toch echt TE.
Maar ik begrijp dat jij ook voller bent, waarom geen fobo met foto dan?
het is gewoon zo. Beyonce is mollig en Jeniffer Lopez ook. Helemaal niks mis mee, ik vind hun een mooi en vrouwelijk figuur hebben.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:37 schreef Jojoortje het volgende:
Anyway... TS moet haar eigen topic niet zo verneuken door te zeggen dat mensen die Beyonce niet mollig vinden, zelf mollig zijn.
Anders was dit een puick topic geweest!
Het is gewoon zo? Omdat ik Beyonce slank vindt, ben ik vanzelf mollig?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:49 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
het is gewoon zo. Beyonce is mollig en Jeniffer Lopez ook. Helemaal niks mis mee, ik vind hun een mooi en vrouwelijk figuur hebben.
Dit is dik
- knip-
Omdat je nogal in dit soort topics geinteresseerd bent. Normaalgesproken zie ik geen slanke of dunne vrouwen in dit soort topics. Meer "vollere" (hoe vol dat is natuurlijk rekbaar -no pun intended-) vrouwen die op zoek zijn naar vergelijkingsmateriaal, erkenning of een date met een man die wel van voller houdt.quote:
De vrouwen in dat topic zijn vol inderdaad maar tegen het ''dikkige'' aan. Maar mollig zit tussen een vol en normaal figuur in. Als vind ik beyonce inderdaad bijna een ''normaal'' figuur hebben.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo wat. Als men het woord 'mollig' hoort, is het bijna altijd negatief.
Voor mij zit mollig tussen slank en dik in en voor mij hoort Beyonce bij de slanke personen.
Die vrouw die ik hierboven gepost heb kan dan wel eventueel mollig zijn, maar dan is die nog eerder aan de slanke kant dan aan de mollige kant.
Dit vind ik mollig:
Volle(re) vrouwen deel 6
Ohquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Omdat je nogal in dit soort topics geinteresseerd bent. Normaalgesproken zie ik geen slanke of dunne vrouwen in dit soort topics. Meer "vollere" (hoe vol dat is natuurlijk rekbaar -no pun intended-) vrouwen die op zoek zijn naar vergelijkingsmateriaal, erkenning of een date met een man die wel van voller houdt.
ik heb geen idee hoe zwaar je bentquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het is gewoon zo? Omdat ik Beyonce slank vindt, ben ik vanzelf mollig?
Je geeft net 2 keer aan dat ik mollig ben, doosquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:54 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
ik heb geen idee hoe zwaar je bent
oja nu weet ik het wee Ik had gezegd dat mollige mensen beyonce slank vinden.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je geeft net 2 keer aan dat ik mollig ben, doosVerbagger je eigen topic eens niet zo.
Vroeger was de bleke voluptueuze vrouw in? Als je met vroeger 200 jaar geleden bedoeld wel ja. Maar tussen 1800 en 2000 is er nog wel meer gebeurd op dat gebied.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:47 schreef BruinBeertje het volgende:
Maar in het milenium kwamen andere schoonheden toneel en niet langer was Miss-world en Miss-universum blank en blond, maar Latijns-amerikaans, Indiaas en soms Oosters en Afrikaans. Maar tegenwoordig zul je vooral Latina's zien die de kroon pakken. Zij zijn vaak getint met rondere vormen, donker haar en donkere ogen.
Beyonce word vaak gekozen als mooiste vrouw, vooral door vrouwen. Dit om haar figuur dat haar beroemd heeft gemaakt. Beyonce is verre van dun, eerder mollig met een stevig achterwerk. En dat word nu door menig man én vrouw mooi geworden. Beyonce, Shakira, Jennifer Lopez.
Sinds kort is het belangrijker om een stevige kont te hebben, getint te zijn en niet al té dun.
Maar wie zegt dat dit zo blijft? Misschien is het schoonheidsideaal over een paar decenia wel weer latdun, met rossig haar en bruine ogen. Wie weet ...
reacties?
Dan is er iets mis met jouw scheiding tussen perceptie en werkelijkheid. Aangenomen dat de beroemdheden niet van figuur veranderen, blijven ze nog steeds "mollig", "dik" of "slank" ofzo.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:00 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
oja nu weet ik het wee Ik had gezegd dat mollige mensen beyonce slank vinden.![]()
Maar dat vind ik gewoon, toen ik nog dikkig was, noemde ik mezels: vol/mollig om maar te verbergen dat ik eigenlijk dik was. Toen ik wat slanker werd, vond ik beyonce ook slank, ik was toen zelf mollig. Nu ik zelf normaal/slank ben, vind ik beyonce mollig. Als ik ooit heel dun zou worden (vast niet) vind ik beyonce dik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |