abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85485942
quote:
De afgelopen jaren was de skinny jeans niet uit het modebeeld weg te slaan, maar volgens trendreports maakt de strakke broek gestaag plaats voor de wijduitlopende (flared) jeans en de iets minder extreme bootcut versie.

De superstrakke jeans werden door velen aanbeden, maar minstens een net zo groot aantal verafschuwde de spijkerbroek, die niet bij elk figuur zo flatterend is.

Liefhebber of niet: de broek zou op zijn retour zijn, net als de jeanslegging, ofwel jegging. Ze maken volgens experts plaats voor nieuwe modellen.

Reuters meldt dat jeansproducenten, die aan de basis van de trend staan, vooral op zoek waren naar iets nieuws om de mensen die sinds de recessie minder shoppen, weer aan het winkelen te krijgen.

Huiverig

Hoewel de trend verandert naar een wijdere jeansstijl, zijn sommige detailhandels er nog huiverig voor en zullen als gevolg een brede collectie, van ultraskinny tot flare, aanbieden.

"Winkeliers zien het in de trendreports waardoor ze nieuwsgierig raken, maar ze bestellen het nog niet op grote schaal", zegt Hala Jbara, marketing directeur bij Pepe Jeans. "Ze kopen liever de mildere bootcut versie in."

Chino’s

Experts zeggen dat de verandering precies komt nu de spijkerbroek dit voorjaar minder belangrijk wordt. Chino’s en corduroybroeken zouden de spotlights van het eerst zo geliefde kledingstuk overnemen.
bron

Ik heb liever een skinny dan een flared of bootcut jeans. Ik vind het wijd uitlopende helemaal niets.

Meningen?
pi_85485974
Het ziet er allebei niet uit.
pi_85486012
Skinny jeans :') :') :')
.
pi_85486055
Liever de skinny jeans dan die flared. Flared kunnen maar weinig mensen hebben.
pi_85486117
Flared vind ik prima. Lekker sixties!
pi_85486292
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 19:55 schreef t1m0k het volgende:
Flared vind ik prima. Lekker sixties!
Wou net iets posten in die trend van dit is dus uit de 60/70s haha.
Ben zelf echt geen fan van flared jeans, zelfs niet van bootcut.

Doe mij maar een mooie slim fit of zelfs een niet te strakke skinny.
pi_85486378
Ik hou van bootcut! Flared gaat ook, maar die skinny jeans vind ik echt afschuwelijk. Zal blij zijn als het niet meer zo in de mode is en ik weer makkelijker een broek kan vinden O+

[ Bericht 3% gewijzigd door Xaryna op 19-08-2010 20:30:08 ]
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
  donderdag 19 augustus 2010 @ 20:04:29 #8
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_85486399
Gewoon onderin de kast leggen. Het komt vanzelf wel weer terug in de mode.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  donderdag 19 augustus 2010 @ 20:06:20 #9
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_85486479
Flared is met wijde pijp?
Kunnen er misschien wat voorbeelden geplaatst worden? Van Google word ik ook niet wijzer.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_85486506
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 20:04 schreef mazaru het volgende:
Gewoon onderin de kast leggen. Het komt vanzelf wel weer terug in de mode.
Of gewoon aantrekken wat je zelf mooi vindt of lekker vindt zitten.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 20:12:56 #11
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_85486719
Nou maar hopen dat er ook snel meer modelletjes in de winkel hangen.

Flared jeans en bootcut O+
pi_85486756
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 20:07 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Of gewoon aantrekken wat je zelf mooi vindt of lekker vindt zitten.
^^ Dat dus.

Bij "mode" denk ik altijd aan een homo (in hoeverre is dit waar en in hoeverre een vooroordeel?!) in Parijs die gaat verzinnen wat ik mooi moet vinden... Ben d'r niet zo gevoelig voor :)
censuur :O
pi_85486897
Een homo in Parijs die verzint wat jij aan moet...... :D _O- :')
pi_85486966
Zijn dan UGGS ook passé?

Ik hoop het zo :'(
  donderdag 19 augustus 2010 @ 20:21:42 #15
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_85486996
Die kan je verbergen onder je flare of bootcut ;)
  donderdag 19 augustus 2010 @ 20:22:55 #16
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_85487032
bootcut
Intelligent, but fucked up.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 20:24:48 #17
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_85487086
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 20:22 schreef Fortune_Cookie het volgende:
bootcut
In tegendeel tot flare

:r
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  donderdag 19 augustus 2010 @ 20:26:03 #18
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_85487127
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 20:24 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

In tegendeel tot flare
[ afbeelding ]
Ja... dat hoef ik ook niet :')
pi_85488002
Ik heb de laatste jaren toch aardig wat bootcut jeans gehaald en voornamelijk verschillende wassingen van de zathan(grotere flare) en zatiny(kleine bootcut) modellen van diesel.
Verder zijn er in de collecties van replay en levis ook al een tijdje mooie bootcut modellen te vinden.
ik heb ze nooit afgezworen toen de slimfit pijpjes de mode werd.
Vind het zeker niet erg als het de mode gaat worden maar slimfit broeken vind ik ook leuk.
Er zou gewoon altijd alle soorten modellen moeten hangen en dan is iedereen blij.
Maar goed mensen die nou gaan roepen dat het er niet uitziet zullen ze uiteindelijk wel gaan dragen maar dan mischien de modellen met kleinere bootcuts.
In het begin toen skinny of slimfit modellen net trendy werden zat ook iedereen te zeuren dat het er niet uitzag.
pi_85488057
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 20:24 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

In tegendeel tot flare
[ afbeelding ]
Oh god...
Maar die broek is ook nog eens veel te lang!
  donderdag 19 augustus 2010 @ 20:52:11 #21
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_85488125
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 20:49 schreef gold-rush het volgende:
Ik heb de laatste jaren toch aardig wat bootcut jeans gehaald en voornamelijk verschillende wassingen van de zathan(grotere flare) en zatiny(kleine bootcut) modellen van diesel.
Verder zijn er in de collecties van replay en levis ook al een tijdje mooie bootcut modellen te vinden.
Vind het zeker niet erg als het de mode gaat worden maar slimfit broeken vind ik ook leuk.
Er zou gewoon altijd alle soorten modellen moeten hangen en dan is iedereen blij.
Maar goed mensen die nou gaan roepen dat het er niet uitziet zullen ze uiteindelijk wel gaan dragen maar dan mischien de modellen met kleinere bootcuts.
In het begin toen skinny of slimfit modellen net trendy werden zat ook iedereen te zeuren dat het er niet uitzag.
Er is dan ook niks mis met een fatsoenlijke bootcut..
Nooit geweest.. Alleen die flare gevallen zijn echt over the top...
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  donderdag 19 augustus 2010 @ 20:55:09 #22
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_85488233
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 20:49 schreef gold-rush het volgende:
Het zag er niet uit ook... Hooguit bij vrouwen.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 20:56:50 #23
3185 Adelante
To let it go now
pi_85488290
Flare was toch ook eens terug begin jaren '90???
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_85488313
JAAAAAAAH EINDELIJK!!!!

Kan ik weer fatsoenlijke broeken kopen...ik heb deze aldoor aangehad, alleen door die skinny jeans waren ze nergens meer te vinden. Maar ik ben er dol op....! en ze zijn juist goed voor mensen met een dikke kont. In tegenstelling tot die skinny jeans.

Mja, de emo's blijven dit toch wel dragen...

Ik had net zon leatherlook legging besteld. Maar deze trek ik nog wel aan met uitgaan. Want hij staat lekkerrrrr. (en dat zijn niet mijn woorden)

W0000000T nu ben ik straks in de mode. Blijheid.
pi_85488331
Ik zit voorlopig goed, heb alledrie de modellen in m'n 'assortiment' 8-)
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')