abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 14 september 2010 @ 18:48:08 #154
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_86432267
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 18:23 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Da's de sterkste teams meer punten geven en dus minder aantrekkelijk voor de kleine teams.
Zo werkt de puntentelling toch ook? :D
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 14 september 2010 @ 19:21:24 #155
34586 kepler
No bounce, no play
pi_86433663
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 18:23 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Da's de sterkste teams meer punten geven en dus minder aantrekkelijk voor de kleine teams.
:D Dat is de bedoeling toch?

Anders wint dadelijk het zwakste team het WK :')
The line is a dot to you!
pi_86433979
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 18:48 schreef rubbereend het volgende:

Zo werkt de puntentelling toch ook? :D
Ik zeg dan ook "minder aantrekkelijk". De "nieuwe" puntentelling geeft wel twee extra plekken punten en dat heeft nogal een impact op de gelden die de teams einde van het seizoen ontvangen.

Door de sterkste teams NOG meer punten te geven op het vlak waar de kleine teams geen kans van scoren hebben maak je het verschil alleen maar groter.

Bovendien spreekt de "punt voor de snelste ronde" de nieuwe puntentelling tegen. Voor zover ik me kan herinneren wilde Bernie medailles om er zeker van te zijn dat degene met de meeste wins ook echt kampioen werd. Ging niet door, maar wel een puntentelling waarbij de winnaar meer afstand neemt.

Wat F1 nodig heeft is een omgekeerde grid.
Calm down, please!
  dinsdag 14 september 2010 @ 21:02:48 #157
37554 CloseToTheEdge
I get up, I get down
pi_86438498
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 11:09 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

5 gebeurde in ieder geval al 2x eerder.
1968: Jim Clark (63, 65), Graham Hill (62), John Surtees (64), Jack Brabham (59, 60, 66) en Denny Hulme (67),
1970: Graham Hill (62, 68), John Surtees (64), Jack Brabham (59, 60, 66) Denny Hulme (67) en Jackie Stewart (69),

Meer kan ik er zo niet verzinnen.
1966: Jim Clark, Graham Hill, John Surtees, Jack Brabham, Phil Hill
1971: Graham Hill, John Surtees, Jack Brabham, Denny Hulme, Jackie Stewart

Volgens mij is dit alles
  dinsdag 14 september 2010 @ 21:06:43 #158
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_86438771
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 19:28 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Wat F1 nodig heeft is een omgekeerde grid.
nee
Please, make yourself uncomfortable.
pi_86439598
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 15:13 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Ik zie t verschil niet echt.. Of je nou allemaal met 120liter rijdt of met 40liter, zoveel zal t niet schelen met inhalen. Denk dat eerder de technologie van de banden (grip, hogere bochtsnelheid) en de remmen (kortere remweg) een grote hap hebben genomen uit het hedendaagse inhalen. Tuurlijk spelen effecten als verstoorde aero mee, maar ik snap niet waarom wel of niet tanken een verschil zou maken, aangezien ze toch allemaal met de meest voor de hand liggende strategie gaan rijden :)
Het is statistisch aangetoond.

Heeft denk ik vooral te maken met de balans van de auto, die bij een zware auto (volle tank) anders is dan met een lichte auto. Sommige teams doen het beter met een zware auto, andere beter met een lichte auto, waardoor je zowel aan het begin van de race als aan het eind van de race gevechten hebt op de baan, omdat de ene auto aan het begin beter is en de andere auto aan het eind. Bij tankstops zijn alle auto's relatief licht en verschilt dat niet over de hele race, waardoor de besten al vanaf het begin vooraan rijden en er dus later minder gevechten op de baan ontstaan. Maar dit is mijn eigen interpretatie en hoeft dus niet waar te zijn.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_86440125
quote:
F1 » Vettel Monza blip likely self-inflicted, admits Horner

Far from being an engine issue as had originally been suspected as the cause of Sebastian Vettel's temporary loss of power at Monza, the culprit was actually brakes - likely caused by the German hitting a kerb too hard
The suspected engine problem that momentarily slowed Sebastian Vettel during Sunday's Italian Grand Prix and caused the young German to initially think his race was 'over' was in fact a brake issue, Red Bull Racing team principal Christian Horner has revealed – and a self-inflicted one at that.

Having made a poor getaway at Monza in company with fellow third row-starter and RBR team-mate Mark Webber, Vettel settled into P7 in the early stages of the grand prix, closely following fifth-placed Robert Kubica and sixth-placed Nico Hülkenberg. However, on lap 20 the Heppenheim native complained of a sudden loss of power and dropped behind Webber and almost into the clutches of the pursuing Michael Schumacher, confessing that 'for one-and-a-half laps I thought, it's over, it's all over'.

Indeed, Vettel lost four seconds over the space of that lap and the one that followed, before the gremlin mysteriously vanished and enabled the 23-year-old to carry on with his race – one that, by dint of an ultra-late pit-stop and Webber getting held up for lap-after-lap by the increasingly wild Hülkenberg, enabled him to jump the pair of them as well as Kubica and Nico Rosberg to snatch fourth position at the last gasp and the potentially crucial twelve points that accompany it.

Outscoring both Webber and erstwhile world championship leader Lewis Hamilton means that although the sport's youngest-ever grand prix-winner has fallen from third to fifth in the title standings, points-wise he is actually closer than he had been prior to the weekend, now lying 24 markers adrift of the top of the table.

Following post-race analysis, Horner has since confirmed that it was the brakes that led to Vettel's temporary dip in lap time – one quite possibly caused by the manner in which the car had been driven.

“At first we thought one of his visor tear-offs might have flown into the airbox, but it now looks as though his brakes were momentarily binding, probably as a result of hitting a kerb [too hard],” the Englishman explained.
Calm down, please!
  dinsdag 14 september 2010 @ 22:01:05 #161
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_86441800
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 21:19 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Het is statistisch aangetoond.

Heeft denk ik vooral te maken met de balans van de auto, die bij een zware auto (volle tank) anders is dan met een lichte auto. Sommige teams doen het beter met een zware auto, andere beter met een lichte auto, waardoor je zowel aan het begin van de race als aan het eind van de race gevechten hebt op de baan, omdat de ene auto aan het begin beter is en de andere auto aan het eind. Bij tankstops zijn alle auto's relatief licht en verschilt dat niet over de hele race, waardoor de besten al vanaf het begin vooraan rijden en er dus later minder gevechten op de baan ontstaan. Maar dit is mijn eigen interpretatie en hoeft dus niet waar te zijn.
klopt
de races kakken een stuk minder in dan voorheen + dat je minder stops hebt en dus meer kans op inhalen op de baan?
Please, make yourself uncomfortable.
pi_86449566
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 21:19 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Het is statistisch aangetoond.

Heeft denk ik vooral te maken met de balans van de auto, die bij een zware auto (volle tank) anders is dan met een lichte auto. Sommige teams doen het beter met een zware auto, andere beter met een lichte auto, waardoor je zowel aan het begin van de race als aan het eind van de race gevechten hebt op de baan, omdat de ene auto aan het begin beter is en de andere auto aan het eind. Bij tankstops zijn alle auto's relatief licht en verschilt dat niet over de hele race, waardoor de besten al vanaf het begin vooraan rijden en er dus later minder gevechten op de baan ontstaan. Maar dit is mijn eigen interpretatie en hoeft dus niet waar te zijn.
Bovendien is een zwaardere auto een zwaardere belasting op de motor en dus gaat de motor minder lang mee. Over een seizoen zal dat best uitmaken.

Toch zou ik grag de feul-stops terug zien :) Al was het maar om de team-orders meer te "dogen".
Calm down, please!
pi_86453080
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 16:02 schreef rubbereend het volgende:
Als ze eens punten gaan uitdelen voor de snelste raceronde is er op het einde nog wat voor te racen met de steeds lichtere wagens.
Eens, kan een mooie strijd opleveren aan het einde van de race. Een Virgin die in de laatste ronden nog even de pits induikt voor een setje vers rubber en er paar kwalificatie ronden uitknalt om een punt te scoren.
pi_86453317
quote:
Op woensdag 15 september 2010 10:39 schreef koffiezwartsterk het volgende:

[..]

Eens, kan een mooie strijd opleveren aan het einde van de race. Een Virgin die in de laatste ronden nog even de pits induikt voor een setje vers rubber en er paar kwalificatie ronden uitknalt om een punt te scoren.
Dat zie je serieus gebeuren? Een VIRGIN die effe een sneller rondje rijdt dan de Ferrari's, Red Bulls en McLarens door vers rubber?

Beter laat je het Virgin ook effe weten ... ze kunnen de auto 5 seconden per rondje sneller maken en ze zien het nu gewoon over het hoofd ... de BANDEN! :')
Calm down, please!
pi_86453399
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 21:06 schreef bodylotion het volgende:

[..]

nee
ja
Calm down, please!
pi_86453860
Een snelste ronde voor virgin is natuurlijk overdreven. Al is de kwalificatietijd van Glock nog geen twee seconden langzamer dan de snelste raceronde van Alonso.

De teams in de middenmoot, zoals force India of toro Rosso, kunnen op vers rubber een mooie strijd aangaan voor de snelste ronde.
  woensdag 15 september 2010 @ 11:41:52 #167
131800 Tarado
capô de fusca
pi_86454986
quote:
Op woensdag 15 september 2010 11:06 schreef koffiezwartsterk het volgende:
Een snelste ronde voor virgin is natuurlijk overdreven. Al is de kwalificatietijd van Glock nog geen twee seconden langzamer dan de snelste raceronde van Alonso.

De teams in de middenmoot, zoals force India of toro Rosso, kunnen op vers rubber een mooie strijd aangaan voor de snelste ronde.
Een rijder in de top 10 zal niet snel naar binnen gaan om even banden te verwisselen omdat hij dan buiten de punten valt.

Als je dan naar de laatste race kijkt halen de laatste 7 in qualifying niet eens de snelste ronde van de race.

Dan zou je dus een mini competitie krijgen tussen een rijder of 4 die voor dat snelste ronde puntje gaan
pi_86460053
quote:
Op woensdag 15 september 2010 10:51 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

ja
een reversed grid is toch tegen alle principes van de sport in? bij voetbal draaien ze de score toch ook niet om na de eerste helft :P
Please, make yourself uncomfortable.
pi_86465589
quote:
Op woensdag 15 september 2010 14:09 schreef bodylotion het volgende:

[..]

een reversed grid is toch tegen alle principes van de sport in? bij voetbal draaien ze de score toch ook niet om na de eerste helft :P
wat een vergelijk zeg :')

reversed grid zorgt voor nieuwe strategiën (achteraan starten is niet winstgevend dus teams zouden proberen niet op de eerste plek te kwalificeren)

reversed grid zorgt voor meer inhaal acties

reversed grid pusht elk team maximaal
Calm down, please!
pi_86466560
quote:
Op woensdag 15 september 2010 16:39 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

wat een vergelijk zeg :')

reversed grid zorgt voor nieuwe strategiën (achteraan starten is niet winstgevend dus teams zouden proberen niet op de eerste plek te kwalificeren)

reversed grid zorgt voor meer inhaal acties

reversed grid pusht elk team maximaal
Als er al sprake zou zijn van een reversed grid (wat ik niet hoop :) ), zou ik de race opsplitsen in tweeën en de tweede race rijden met een reversed grid, zoals zoals in de SuperLeague.

Met andere woorden, twee races op een dag en de tweede race de omgekeerde grid van uitslag van de eerste race. En voor beide races natuurlijk evenveel punten.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_86475030
quote:
Op woensdag 15 september 2010 14:09 schreef bodylotion het volgende:

[..]

een reversed grid is toch tegen alle principes van de sport in? bij voetbal draaien ze de score toch ook niet om na de eerste helft :P
Wel de speelrichting :9
pi_86476090
Effe een stoute crosspost omdat dit toch wel F1 voor op de weg is:

Calm down, please!
pi_86496906
quote:
Op woensdag 15 september 2010 16:39 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

wat een vergelijk zeg :')

reversed grid zorgt voor nieuwe strategiën (achteraan starten is niet winstgevend dus teams zouden proberen niet op de eerste plek te kwalificeren)

Proberen niet het snelste te zijn :? in de Formule 1?

quote:
reversed grid pusht elk team maximaal
elk team pusht al maximaal
Please, make yourself uncomfortable.
pi_86497455
quote:
Op donderdag 16 september 2010 14:00 schreef bodylotion het volgende:

[..]

Proberen niet het snelste te zijn :? in de Formule 1?
Oja ... het loont om 20 ronden achter een langzamere auto te rijden omdat je 0.05 seconden sneller was in de kwali. O nee, toch niet.

quote:
elk team pusht al maximaal
Daar ziet de kijker alleen weinig van op de baan door het gebrek aan inhalen.
Calm down, please!
pi_86497644
quote:
Op donderdag 16 september 2010 14:17 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Oja ... het loont om 20 ronden achter een langzamere auto te rijden omdat je 0.05 seconden sneller was in de kwali. O nee, toch niet.
[..]

Daar ziet de kijker alleen weinig van op de baan door het gebrek aan inhalen.
de enige format wat zou kunnen werken is die van de GP2, en dat zou betekenen dat er twee races zullen zijn.
Please, make yourself uncomfortable.
pi_86499251
quote:
Op donderdag 16 september 2010 14:21 schreef bodylotion het volgende:

[..]

de enige format wat zou kunnen werken is die van de GP2, en dat zou betekenen dat er twee races zullen zijn.
Kan niet zeggen dat ik principieel tegen ben :) D'r zullen vast wat haken en ogen aan zitten maar volgens mij heb je wel meer actie op de baan.

Kan nu alleen niet door het inhaal-probleem wat F1 kent :( Sterker nog; bijna elke verandering binnen F1 gaat over bevorderen van inhalen. Tilke kan hier vast over meepraten :') (kuch)
Calm down, please!
pi_86503943
Pirelli wijst Grosjean aan als vervanger Heidfeld
quote:
Romain Grosjean zal volgende week voor Pirelli in actie komen op het circuit van Monza. Dit maakt de Italiaanse bandenfabrikant later vandaag (donderdag) bekend. De 24-jarige Fransman vervangt Nick Heidfeld, die voor Sauber gaat racen.
...
Heidfeld komt vandaag (donderdag) voor het laatst in actie voor Pirelli, op het circuit van Jerez de la Frontera. Op vrijdag treedt hij officieel in dienst bij Sauber.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_86505754
Ik heriner me iets van enige jaren terug, dat de eerste uitvaller de volgende GP als eerste moest kwalificeren (op een groene baan), toen mocht iedere coureur alleen over een lege baan tijdens kwalificatie. Pas de uitslag van de GP toe in omgekeerde volgorde voor de volgende GP. De eerste uitvaller in Italie (Senna ?)op Pole voor in Singapore, , de winnaar (Alonso) achteraan.

In WTCC is het de top 8 omgekeerd in race 2, maar dan doen nummer 6 of 7 het soms met opzet langzaam aan om toch maar 8e te worden. Wordt het wel lachen in de GP voor Monaco, wannneer sommigen hun best zullen doen om als eerste uit te vallen :).
  donderdag 16 september 2010 @ 18:54:41 #179
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_86507391
quote:
Op donderdag 16 september 2010 17:57 schreef Alleskids het volgende:
Ik heriner me iets van enige jaren terug, dat de eerste uitvaller de volgende GP als eerste moest kwalificeren (op een groene baan), toen mocht iedere coureur alleen over een lege baan tijdens kwalificatie. Pas de uitslag van de GP toe in omgekeerde volgorde voor de volgende GP. De eerste uitvaller in Italie (Senna ?)op Pole voor in Singapore, , de winnaar (Alonso) achteraan.

In WTCC is het de top 8 omgekeerd in race 2, maar dan doen nummer 6 of 7 het soms met opzet langzaam aan om toch maar 8e te worden. Wordt het wel lachen in de GP voor Monaco, wannneer sommigen hun best zullen doen om als eerste uit te vallen :).
Als ze met reversed grid gaan werken stop ik met kijken -O-
Ik kijk voor de snelste auto's en de beste coureurs, als er nog ingehaald wordt is dat ^O^
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_86507561
Het was een omgekeerde 1e qualify, maar er waren er 2 en het ging om het gemiddelde als ik me niet vergis.. Dus de grid zal er niet veel anders uitzien dan, want we hebben toen ook nooit veel rare mensen op pole gehad.
Where facts are few, experts are many.
pi_86512429
quote:
Op donderdag 16 september 2010 18:59 schreef Atreidez het volgende:
Het was een omgekeerde 1e qualify, maar er waren er 2 en het ging om het gemiddelde als ik me niet vergis.. Dus de grid zal er niet veel anders uitzien dan, want we hebben toen ook nooit veel rare mensen op pole gehad.
Niet het gemiddelde. 2de kwalificatie telde. Eerste kwalificatie was alleen maar om de volgorde van de 2de kwalificatie vast te stellen.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  donderdag 16 september 2010 @ 21:44:37 #182
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_86514703
quote:
Op donderdag 16 september 2010 20:57 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Niet het gemiddelde. 2de kwalificatie telde. Eerste kwalificatie was alleen maar om de volgorde van de 2de kwalificatie vast te stellen.
Juist. En de 1ste quali werd bepaald door de stand van het WK.

Zo heeft Verstappen in Magny-Course 2003 in een Minardi(zelfs Minardi was beter als de HRT nu ik eraan denk :'), en dat waren al knakenwagens ) naar de voorlopige pole gereden op vrijdag en mocht zodoende als laatste op de zondag zijn tijd rijden ;)
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_86571668
New engines used

Drivers can use a maximum of eight engines in the course of a season. They receive a ten-place grid penalty for each additional engine they use.

Driver New engines used
Pedro de la Rosa 9
Felipe Massa 8
Fernando Alonso 8
Jenson Button 7
Lewis Hamilton 7
Michael Schumacher 7
Nico Rosberg 7
Sebastian Vettel 7
Adrian Sutil 7
Vitantonio Liuzzi 7
Sebastien Buemi 7
Jaime Alguersuari 7
Jarno Trulli 7
Heikki Kovalainen 7
Kamui Kobayashi 7
Timo Glock 7
Lucas di Grassi 7
Sakon Yamamoto 7
Nico Hülkenberg 7
Bruno Senna 7
Mark Webber 6
Rubens Barrichello 6
Robert Kubica 6
Vitaly Petrov 6


quote:
Ferrari must have confidence in their remaining engines as they felt happy to use new ones for both of the last two races at power-hungry tracks.

However Alonso may have less total life in his remaining engines than Felipe Massa, following his engine failure in Malaysia. Ferrari said at the time:

"Fernando’s engine suffered a structural failure, of a type we had never seen during the winter. We believe there was a role played by the unusual way in which the driver had to use the engine during the race, because of the gear selection problems he experienced right from the start."

Keep an eye on the Friday mileages to see if Ferrari shift more of the development work towards his team mate.
No new engines left for Alonso while championship leader Webber has two
Calm down, please!
pi_86572442
Daar zal Heidfeld blij mee zijn. Bedankt Pedro ^O^
Some people should be around your entire life; others should just make an appearance.
pi_86572816
worden die motoren na elke race ook gereviseerd, of is de hele boel verzegeld?
Please, make yourself uncomfortable.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 18 september 2010 @ 16:41:49 #186
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_86573274
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 16:23 schreef bodylotion het volgende:
worden die motoren na elke race ook gereviseerd, of is de hele boel verzegeld?
De boel is verzegeld, dus er mag behalve kijken niets aan gedaan worden.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_86606076
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
pi_86606141
Supercool :) Is al bekend wat hij volgend seizoen gaat rijden?
Where facts are few, experts are many.
pi_86606150
quote:
Op zondag 19 september 2010 17:23 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Nederlands hoop ...
_O_
Netjes. ^O^
pi_86606822
quote:
Op zondag 19 september 2010 17:23 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Nederlands hoop ...
_O_
^O^

jammer dat dit soort dingen nooit uitgezonden word op tv
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_86608580
quote:
Op zondag 19 september 2010 17:47 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

^O^

jammer dat dit soort dingen nooit uitgezonden word op tv
Emm, kijk je geen eurosport?

Geweldige laatste ronde , de koploper had zijn kart afgesteld om in het begin flink uit te lopen en daarna af te zakken en met een kleine marge te winnen ( zit veel in de bandenspanning) Maar de vries is gewoon echt een topper ^O^ Hij spreekt trouwens ook beter engels dan de meeste nederlanders!

Hij rijdt trouwens in hetzelfde team als de zoon van jos verstappen. (Zanardi/CRG) En natuurlijk als coach Michel Vacirca en Anthony Hamilton _O_
<>
pi_86608634
quote:
Op zondag 19 september 2010 18:52 schreef Swindler het volgende:

[..]

Emm, kijk je geen eurosport?

Geweldige laatste ronde , de koploper had zijn kart afgesteld om in het begin flink uit te lopen en daarna af te zakken en met een kleine marge te winnen ( zit veel in de bandenspanning) Maar de vries is gewoon echt een topper ^O^ Hij spreekt trouwens ook beter engels dan de meeste nederlanders!

Hij rijdt trouwens in hetzelfde team als de zoon van jos verstappen. (Zanardi/CRG) En natuurlijk als coach Michel Vacirca en Anthony Hamilton _O_
nee eigenlijk nooit nee :P
worden daar kartraces op uitgezonden dan?
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_86608659
quote:
Op zondag 19 september 2010 18:54 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

nee eigenlijk nooit nee :P
worden daar kartraces op uitgezonden dan?
Niet vaak inderdaad , maar toevallig was er live nederlands verslag van deze race ^O^

MotorsTV zendt trouwens wel heel veel kartsport uit gelukkig.
<>
pi_86678001
Ik ben erg benieuwd wat Heidfeld gaat doen dit weekend. Ik verwacht niet veel, maar een verrassing zou wel gaaf zijn.
's Avonds een man, overdags rustig an
  dinsdag 21 september 2010 @ 17:04:04 #195
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_86679720
Heidfeld heeft nog nooit veel bijzonders laten zien (zowel in positieve als in negatieve zin), dit weekend zal niet veel anders zijn gok ik :{
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_86680724
Ik weet niet, ik heb altijd wel een hoge pet opgehad van Heidfeld. Hij heeft op Kubica na eigenlijk altijd zijn teamgenoten verslagen (inclusief Raikkonen bij Sauber), dus hij kan wel wat. Maar dat is al heel lang geleden en bovendien heeft hij al bijna een jaar geen wedstrijd gereden, dus het zal inderdaad niet veel soeps worden. Maar je weet maar nooit; het is wel een grote kans voor Heidfeld om zichzelf te bewijzen. Die zal hij met beide handen aan willen grijpen om zodoende een zitje voor 2011 te bemachtigen.
's Avonds een man, overdags rustig an
pi_86683258
F1.com laat trouwens aardig rukweer zien als voorspelling voor het weekend; regen en onweer.
Google heeft het over halfbewolkt en buien.
Wunderground zegt onweer en op zondag pas regen.
BBC houdt het op bewolkt en regen van do t/m zo.

Iedereen heeft het iig over regen.
Calm down, please!
pi_86683295
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 18:45 schreef Googolplexian het volgende:
F1.com laat trouwens aardig rukweer zien als voorspelling voor het weekend; regen en onweer.
Google heeft het over halfbewolkt en buien.
Wunderground zegt onweer en op zondag pas regen.
BBC houdt het op bewolkt en regen van do t/m zo.

Iedereen heeft het iig over regen.
Wordt dan leuk met die kunstmatige verlichting daar. Ben benieuwd of de coureurs daar dan last van krijgen.
pi_86683319
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 18:46 schreef ElmarO het volgende:

[..]


Wordt dan leuk met die kunstmatige verlichting daar. Ben benieuwd of de coureurs daar dan last van krijgen.
Dat zat ik me dus ook af te vragen.
Calm down, please!
pi_86683583
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 18:46 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Dat zat ik me dus ook af te vragen.
En mochten ze er last van krijgen in hoeverre dat invloed heeft op het doorgaan van de race. Kan me zo voorstellen dat dat wel eens onveilige situaties op kan leveren.
pi_86684905
Maar verwacht niet teveel van die regen mannen. Dat werd de vorige 2 edities ook voor het hele weekend voorspeld, maar die regen komt in de namiddag (dus niet 's nachts lokale tijd) of gewoon niet. Al hoop ik er natuurlijk wel op...
's Avonds een man, overdags rustig an
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 21 september 2010 @ 19:32:16 #202
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_86684952
Sowieso moet je wel iets met het vizier kunnen doen om de zichtbaarheid te verbeteren.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_86703730
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 19:31 schreef Burnie88 het volgende:
Maar verwacht niet teveel van die regen mannen. Dat werd de vorige 2 edities ook voor het hele weekend voorspeld, maar die regen komt in de namiddag (dus niet 's nachts lokale tijd) of gewoon niet. Al hoop ik er natuurlijk wel op...
* Sally voelt zich gediscrimineerd :{w }:|

Komend weekend wrs helemaal geen F1 zien voor mij, alleen maar leuke dingen buitenshuis doen in dit laatste weekend van september én mijn vakantie!

Keep me posted!
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  woensdag 22 september 2010 @ 12:54:17 #204
131800 Tarado
capô de fusca
pi_86707634
Ik vlieg er vanavond heen, een vriend van me had een race weekend voor zijn klanten geregeld maar die hebben afgezegd, ik heb dus gratis verblijf en tickets voor de race (geen idee waar).

Daarna door naar HongKong voor werk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')