Kan niet zeggen dat ik principieel tegen benquote:Op donderdag 16 september 2010 14:21 schreef bodylotion het volgende:
[..]
de enige format wat zou kunnen werken is die van de GP2, en dat zou betekenen dat er twee races zullen zijn.
quote:Romain Grosjean zal volgende week voor Pirelli in actie komen op het circuit van Monza. Dit maakt de Italiaanse bandenfabrikant later vandaag (donderdag) bekend. De 24-jarige Fransman vervangt Nick Heidfeld, die voor Sauber gaat racen.
...
Heidfeld komt vandaag (donderdag) voor het laatst in actie voor Pirelli, op het circuit van Jerez de la Frontera. Op vrijdag treedt hij officieel in dienst bij Sauber.
Als ze met reversed grid gaan werken stop ik met kijkenquote:Op donderdag 16 september 2010 17:57 schreef Alleskids het volgende:
Ik heriner me iets van enige jaren terug, dat de eerste uitvaller de volgende GP als eerste moest kwalificeren (op een groene baan), toen mocht iedere coureur alleen over een lege baan tijdens kwalificatie. Pas de uitslag van de GP toe in omgekeerde volgorde voor de volgende GP. De eerste uitvaller in Italie (Senna ?)op Pole voor in Singapore, , de winnaar (Alonso) achteraan.
In WTCC is het de top 8 omgekeerd in race 2, maar dan doen nummer 6 of 7 het soms met opzet langzaam aan om toch maar 8e te worden. Wordt het wel lachen in de GP voor Monaco, wannneer sommigen hun best zullen doen om als eerste uit te vallen.
Niet het gemiddelde. 2de kwalificatie telde. Eerste kwalificatie was alleen maar om de volgorde van de 2de kwalificatie vast te stellen.quote:Op donderdag 16 september 2010 18:59 schreef Atreidez het volgende:
Het was een omgekeerde 1e qualify, maar er waren er 2 en het ging om het gemiddelde als ik me niet vergis.. Dus de grid zal er niet veel anders uitzien dan, want we hebben toen ook nooit veel rare mensen op pole gehad.
Juist. En de 1ste quali werd bepaald door de stand van het WK.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:57 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Niet het gemiddelde. 2de kwalificatie telde. Eerste kwalificatie was alleen maar om de volgorde van de 2de kwalificatie vast te stellen.
No new engines left for Alonso while championship leader Webber has twoquote:Ferrari must have confidence in their remaining engines as they felt happy to use new ones for both of the last two races at power-hungry tracks.
However Alonso may have less total life in his remaining engines than Felipe Massa, following his engine failure in Malaysia. Ferrari said at the time:
"Fernando’s engine suffered a structural failure, of a type we had never seen during the winter. We believe there was a role played by the unusual way in which the driver had to use the engine during the race, because of the gear selection problems he experienced right from the start."
Keep an eye on the Friday mileages to see if Ferrari shift more of the development work towards his team mate.
De boel is verzegeld, dus er mag behalve kijken niets aan gedaan worden.quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:23 schreef bodylotion het volgende:
worden die motoren na elke race ook gereviseerd, of is de hele boel verzegeld?
quote:
Emm, kijk je geen eurosport?quote:Op zondag 19 september 2010 17:47 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
![]()
jammer dat dit soort dingen nooit uitgezonden word op tv
nee eigenlijk nooit neequote:Op zondag 19 september 2010 18:52 schreef Swindler het volgende:
[..]
Emm, kijk je geen eurosport?
Geweldige laatste ronde , de koploper had zijn kart afgesteld om in het begin flink uit te lopen en daarna af te zakken en met een kleine marge te winnen ( zit veel in de bandenspanning) Maar de vries is gewoon echt een topperHij spreekt trouwens ook beter engels dan de meeste nederlanders!
Hij rijdt trouwens in hetzelfde team als de zoon van jos verstappen. (Zanardi/CRG) En natuurlijk als coach Michel Vacirca en Anthony Hamilton
Niet vaak inderdaad , maar toevallig was er live nederlands verslag van deze racequote:Op zondag 19 september 2010 18:54 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
nee eigenlijk nooit nee![]()
worden daar kartraces op uitgezonden dan?
Wordt dan leuk met die kunstmatige verlichting daar. Ben benieuwd of de coureurs daar dan last van krijgen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:45 schreef Googolplexian het volgende:
F1.com laat trouwens aardig rukweer zien als voorspelling voor het weekend; regen en onweer.
Google heeft het over halfbewolkt en buien.
Wunderground zegt onweer en op zondag pas regen.
BBC houdt het op bewolkt en regen van do t/m zo.
Iedereen heeft het iig over regen.
Dat zat ik me dus ook af te vragen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:46 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Wordt dan leuk met die kunstmatige verlichting daar. Ben benieuwd of de coureurs daar dan last van krijgen.
En mochten ze er last van krijgen in hoeverre dat invloed heeft op het doorgaan van de race. Kan me zo voorstellen dat dat wel eens onveilige situaties op kan leveren.quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:46 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dat zat ik me dus ook af te vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |