Alleen al op basis van haar aanwezigheid bij en reactie op Crowded House @ HMH kan ze voorlopig niet meer stuk. Zelfs ondanks haar iets te grote kennis van de talentenjachtelarijquote:
9 jaar geleden? damn, wat gaat de tijd hard.quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:51 schreef alors het volgende:
25 augustus was het alweer 9 jaar geleden dat ze overleed
quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:51 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Alleen al op basis van haar aanwezigheid bij en reactie op Crowded House @ HMH kan ze voorlopig niet meer stuk. Zelfs ondanks haar iets te grote kennis van de talentenjachtelarij
Dit is Jason Mrazquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:53 schreef -Hans- het volgende:
Die Jason Mraz hoor ik de laatste tijd weer iets tevaak.
HAHAHAquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:51 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Alleen al op basis van haar aanwezigheid bij en reactie op Crowded House @ HMH kan ze voorlopig niet meer stuk. Zelfs ondanks haar iets te grote kennis van de talentenjachtelarij
goedgekeurd hoorquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:52 schreef Cee het volgende:
[..]Nou speciaal voor jou dan Sersj:
BLUR - TENDER
CROWDED HOUSE - FOUR SEASONS IN ONE DAY
D'REAM - THINGS CAN ONLY GET BETTER
JAMES - SIT DOWN
OASIS - LIVE FOREVER
RADIOHEAD - FAKE PLASTIC TREES
SKIK - OP FIETSE
TAKE THAT - BACK FOR GOOD
TRAVIS - WHY DOES IT ALWAYS RAIN ON ME?
VERVE - DRUGS DON'T WORK
Goed lijstje!quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:52 schreef Cee het volgende:
[..]Nou speciaal voor jou dan Sersj:
BLUR - TENDER
CROWDED HOUSE - FOUR SEASONS IN ONE DAY
D'REAM - THINGS CAN ONLY GET BETTER
JAMES - SIT DOWN
OASIS - LIVE FOREVER
RADIOHEAD - FAKE PLASTIC TREES
SKIK - OP FIETSE
TAKE THAT - BACK FOR GOOD
TRAVIS - WHY DOES IT ALWAYS RAIN ON ME?
VERVE - DRUGS DON'T WORK
Gotsietering wat was dat een spontane ticketkoop-actie en een paar tientjes meer dan geweldig gespendeerd.quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
HAHAHA.
.
Ja, CH in HMH heeft menigeen (nogmaals) overtuigd van de genialiteit van God.
Goed he?! Haha. Ach, het lijkt ook allemaal zo op elkaarquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:54 schreef alors het volgende:
[..]
Dit is Jason MrazMaar ik heb Robyn maar even opgezet, dat nummer heb ik echt te vaak gehoord nu.
ninja edit!!!
Dank u. Momentje, ik zet even m'n radio af om een ongans hard D:Ream door de youtube te knallen.quote:
quote:Peter Cunnah (born 30 August 1966, Derry, Northern Ireland) is best known as lead singer and songwriter with 1990s dance-pop duo, D:Ream.
Leuk liedje, maar de Tony Blair-connectie verneukt het voor me...quote:
Heb ik destijds amper iets van meegekregen, las het daarna pas. Jammer. Ik heb die connectie niet maar lees het steeds wanneer dit lied ergens wordt vermeld en dan denk ik he shit. Ze moeten dit soort liedjes daar niet voor inzetten. Schrijf je eigen feelgood nummer, Blair.quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:02 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Leuk liedje, maar de Tony Blair-connectie verneukt het voor me...
Ik zit stilletjes te hopen dat iemand de klassieke Reagan-Born in the USA-fout gaat maken. Zit me nu al te verkneukelen over de hoon die die persoon over zich heen gaat krijgen...quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Heb ik destijds amper iets van meegekregen, las het daarna pas. Jammer. Ik heb die connectie niet maar lees het steeds wanneer dit lied ergens wordt vermeld en dan denk ik he shit. Ze moeten dit soort liedjes daar niet voor inzetten. Schrijf je eigen feelgood nummer, Blair.
Nou verwacht niks van mij, ik weet wel hoe die vork in de steel zit.quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik zit stilletjes te hopen dat iemand de klassieke Reagan-Born in the USA-fout gaat maken. Zit me nu al te verkneukelen over de hoon die die persoon over zich heen gaat krijgen...
quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:19 schreef Bol_Wan het volgende:
* MATCHBOX 20 - PUSH
* MUSE - MUSCLE MUSEUM
Gloriousquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:19 schreef Bol_Wan het volgende:
* ANDREAS JOHNSON - GLORIOUS
* BECK - LOSER
* BLUR - SONG 2
* EELS - MR. E'S BEAUTIFUL BLUES
* LIGHTHOUSE FAMILY - HIGH
* LIVING COLOUR - LOVE REARS ITS UGLY HEAD
* MANIC STREET PREACHERS - MOTORCYCLE EMPTINESS
* MATCHBOX 20 - PUSH
* MUSE - MUSCLE MUSEUM
* OASIS - DON'T LOOK BACK IN ANGER
Ben er aardig uitgekomen, al zitten er inderdaad te veel nummers in zon lijstje om een fatsoenlijke top 10 te maken
quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:30 schreef MarichaK het volgende:Ik heb net een heleboel papieren ondertekend voor de TROS, waaronder ook mijn contract! Jeeej
nice! gaat dit over radio of tv?quote:
Sneller dan ik.quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Leuk voor Maricha! heeft ze snel gedaan
ja maar:quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:39 schreef -Hans- het volgende:
Zei Veenstra nou dat A Silent Express uit Groningen komt of uit de buurt van Groningen?
quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:39 schreef alors het volgende:
Ze komen uit Heerenveen hoorze wonen in Groningen, zoals half Friesland onder de 25...
Ik hoop 't. Wordt na 5,5 maand wel es tijd...quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Bij jou komt het deze week ook wel goed. Let maar op!
Het is klote dat het economisch nu allemaal nog steeds niet heel top is, maar goed de werkervaring heb je en qua scholing zit het bij jou volgens mij ook wel snor. Zou mij verbazen als het dan niet goed zou komen, maar goed voor mij is het misschien wat makkelijk lullen.. Via uitzendbureaus heb je niets lopen?quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik hoop 't. Wordt na 5,5 maand wel es tijd...
quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gezien @ twitter:
Homer Simpson heeft een dubbelganger...Bedoel je dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[nerdalert]als je een foto van twitpic hier wil posten gebruik dan http://twitpic.com/show/large/id.jpg[/nerdalert]Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Nope, daar ga ik niet aan beginnen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het is klote dat het economisch nu allemaal nog steeds niet heel top is, maar goed de werkervaring heb je en qua scholing zit het bij jou volgens mij ook wel snor. Zou mij verbazen als het dan niet goed zou komen, maar goed voor mij is het misschien wat makkelijk lullen.. Via uitzendbureaus heb je niets lopen?
quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:11 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Bedoel je dezeCheck.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[nerdalert]als je een foto van twitpic hier wil posten gebruik dan http://twitpic.com/show/large/id.jpg[/nerdalert]
quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:21 schreef Cee het volgende:
Even concreet he Roel_Jewel, maar wat voor beroepen houdt Finance in? Ik ben 's werelds slechtste arbeidsbureau maar who knows misschien krijg ik ergens iets ten gehore waarvan ik denk "heuj da's iets voor onz'n Roel".
Ergens had ik gehoopt op eenvoudige antwoorden zoals "banketbakker", "tegelzetter" of "veilingmeester" maar ik denk dat ik het een beetje begrijp.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Ik zoek iets in de richting van business controlling. Da's een breed begrip. Daarbij kun je denken aan reporting (maand/kwartaalrapportages etc.), maar ook aan interne controle (audits binnen een bedrijf, antifraude etc.). Ben géén hoofd administratie die het leuk vindt om in de administratie te wroeten. Dat vinden anderen wel leuk.
Waarom is er niemand al op het idee gekomen om een Swedish Chef versie van het nummer te maken. Het zit in m'n hoofd maar ik heb de skills niet.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:35 schreef hole1988 het volgende:
Waarom hoort nou niemand ONE van swedisch mafia in de jackpot
quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Ergens had ik gehoopt op eenvoudige antwoorden zoals "banketbakker", "tegelzetter" of "veilingmeester" maar ik denk dat ik het een beetje begrijp.
Ah dus bij dat jaarverslag dat ik onlangs moest vormgeven en voor akkoord naar de auditcommissie moest en waaruit ik vlak voordat het naar de drukker ging ik nog wat verkeerde optellingen haalde, dan zou ik jou dus op de vingers moeten tikken bij wijze van spreken?
Een klap is geen kus.quote:
of gewoon een hele grote brievenbusquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:54 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Een klap is geen kus.
En een olifant past niet door een brievenbus!
(tenzij je de olie eruit laat lopen en de fant opvouwt, dan wel!)
of een hele kleine olifantquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:55 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
of gewoon een hele grote brievenbus
viel me ook al op, slordig zegquote:
Kecksquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
AIR - ALL I NEED
BETTIE SERVEERT - PALOMINE
CRANBERRIES - LINGER
JEWEL - YOU WERE MEANT FOR ME
MANIC STREET PREACHERS - MOTORCYCLE EMPTINESS
MATCHBOX 20 - PUSH
MASSIVE ATTACK - UNFINISHED SYMPATHY
QUEEN - INNUENDO
TROCKENER KECKS - IK DENK NOOIT MEER AAN JOU
VERVE PIPE - FRESH MEN
Zo.
Hmja, blijft lastig zo'n lijstje samenstellen. Er hadden zo maar tien andere topnummers kunnen staanquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:12 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Kecks![]()
Die stond ook op m'n shortlist. Maar ja, 10 keuzes.
Hej Roel! beetje laat qua reactie, maar was even in de sportschool. Ken ze uit mijn prive omgeving ook die het buiten een uitzendbureau om proberen. Zal ongetwijfeld een goed overwogen beslissing zijn om het niet te doen, maar ik zou het zelf eerlijk gezegd niet doenquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope, daar ga ik niet aan beginnen.
Ik heb in het begin vooral gezocht naar totaal iets anders dan wat ik deed (deed finance en wilde consultancy social media). Heb gemerkt dat die switch haast onmogelijk is, dus laatste tijd weer vol in finance aan 't zoeken. Aanbod is beperkt door vakantie, crisis (al lijkt dat wel te verbeteren) en het zoekgebied... Zuid-Limburg is een van de allerslechtste regio's om werk te zoeken... Ik kijk dus nu ook in de omgeving Eindhoven. Hopen dat 't aanbod ook wat aantrekt nu de vakanties op hun einde lopen...
quote:23:03| Band Of Skulls - Death By Diamonds And Pearls
22:55| Ou Est Le Swimming Pool - Dance The Way I Feel
Yup, Eindhoven is een goede optie met zeker meer aanbod in zowel richting social media als finance. En met vriendin daar natuurlijk een goede uitvalsbasis. Zou daar zeker wat nachten in de week kunnen blijven pitten i.p.v. elke dag vanuit Maastricht op en neer. Eens afwachten wat deze week brengt...quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hej Roel! beetje laat qua reactie, maar was even in de sportschool. Ken ze uit mijn prive omgeving ook die het buiten een uitzendbureau om proberen. Zal ongetwijfeld een goed overwogen beslissing zijn om het niet te doen, maar ik zou het zelf eerlijk gezegd niet doen. Heb jaren lang via een uitzendbureau gewerkt en ben nu erg goed terecht gekomen. Kijk er dus wel positief tegenaan.
Is het aanbod van Social media in Eindhoven niet beter? Dat lijkt mij wel een stad waar dat aanbod wat groter moet zijn t.o.v. Limburg. Kan de uitwijk richting Eindhoven goed begrijpen. Zeker gezien je vriendin die daar woont.
't komt allemaal goed mien jong
Klinkt goed! scheelt ook weer in de reiskostenquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, Eindhoven is een goede optie met zeker meer aanbod in zowel richting social media als finance. En met vriendin daar natuurlijk een goede uitvalsbasis. Zou daar zeker wat nachten in de week kunnen blijven pitten i.p.v. elke dag vanuit Maastricht op en neer. Eens afwachten wat deze week brengt...
Kecksquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:12 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Kecks![]()
Die stond ook op m'n shortlist. Maar ja, 10 keuzes.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:06 schreef TheZapster het volgende:
Zucht.............weer een jaartje ouder
Ouwe lul gefeliciteerdquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:06 schreef TheZapster het volgende:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:06 schreef TheZapster het volgende:
GEFELICITEERD!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:06 schreef TheZapster het volgende:
Die mag wel langskomen vannachtquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Trek de touwtjes maar los
[ afbeelding ]
Zij wordt ook wel blij als ze je aankijkt....quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:14 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Die mag wel langskomen vannacht
Nou, omdat het moetquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zij wordt ook wel blij als ze je aankijkt....
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:23 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Nou, omdat het moetBenieuwd of mijn oude lichaam dit nog aan kan!
wat moeten we hier van denkenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:18 schreef rachidfinge het volgende:Op NOS Teletekst: Twee mannen opgepakt op Schiphol, verdacht van het voorbereiden van een terreuraanslag. http://j.mp/jOXUY
Ik had daar al een topic over geopend: Twee mannen opgepakt op Schiphol wegens terrrorismequote:
Ik kijk er erg naar uit om zaterdag over een week te gaan vliegen.quote:
Feli!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:06 schreef TheZapster het volgende:
In welke tijdzone bevind jij je vandaag Hansje?quote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 08:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
In welke tijdzone bevind jij je vandaag Hansje?
![]()
Goeeeeeeeeeeiemorgennnnnnnnnquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 08:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]! LOL
. De zone van het nog niet helemaal wakker zijn
Geen last van want ik schakel pas rond 10:00 inquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 08:50 schreef oh-oh het volgende:
Trouwens, ben ik de enige die last heeft van een Ilsedelangeoverload?
Gisteren t laatste wat ik zag voor ik de tievie uitzette, vanmorgen t eerste wat ik hoor op de reediow
Goed bezig !quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 08:57 schreef oh-oh het volgende:
Ik denk dat ik nog maar ff naar mijn gisteren gekochte Triggerfingeralbums ga luisteren
Ja dat moest ik al zo lang doenquote:
Jaquote:
Light My Fire hequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:24 schreef themauster het volgende:
Relight my fireKlassieker! helaas wel kapot gemaakt door de 1e beltoonreclames begin deze eeuw
owja wou even te snel typenquote:
Mag je bepalen wat er gedraaid wordt, kies je uitgerekend dit nummerquote:
Ej man!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:07 schreef 3rdRock het volgende:
middag!
ja, dat goede laat ik even weg aangezien er morgenavond een spoedbijeenkomst van mijn werk is. Ik ben er zelf al 3mnd niet geweest en kan er morgenavond ook niet bij zijn, maar mijn collega's klonken erg ongerust....
dus Timur en Ramon: Vrolijk mij op!
Ik heb er ook nog een maar ben niet zo'n profi met dat spel, op de radio gaat het me beter af met fragmentjes etc.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:55 schreef 3rdRock het volgende:
just wondering: zijn er nog mensen met een rabradiopopduelaccount? heb net de mijne afgestoft en scoorde 405 punten en zie dat mijn pr op 426 staat. niet slecht dacht ik zo. Heb steeds de pech dat ik 1 vraag niet weet. kost me zo 40 punten en een plekje in de top10
ik meende ook al iets te horen dat niet helemaal goed gingquote:
Dan is Robert Jensen ook oom geworden! arm kind...quote:
Maar dan wel ook met een zeepsopje he!quote:
Helaas maar een paar dagen, maar beter dan niksquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:46 schreef Pino112 het volgende:
http://twitter.com/michielveenstra/status/22621718459![]()
![]()
De radio gaat weer aan 's ochtends
Vette shit man!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:46 schreef Pino112 het volgende:
http://twitter.com/michielveenstra/status/22621718459![]()
![]()
De radio gaat weer aan 's ochtends
heerlijk nummer iddquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:29 schreef -Hans- het volgende:
Learn to Fly. Damn, dat is zo'n gruwelijke plaatIk vind vooral het stuk waar hij qua toonhoogte heel laag zit erg tof ( Fly Along With I can't quite make it alone).
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gezien het enthousiasme gisteren, wordt het weer es tijd voor Tröckener Kecks @ 3FM! Paradijs zou toch zo mooi zijn.... Of Ik denk nooit meer aan jou....
Ook als een stukje muzikale opvoeding voor de jongere luisteraar, zeg maar.
Dat is van The Scenequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Doe maar Blauw, Hart en Ziel of zo, iets, maar niet dat laatste. Dat lied is zo bizar dat ik er niet naar kan luisteren.
Achter glasquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gezien het enthousiasme gisteren, wordt het weer es tijd voor Tröckener Kecks @ 3FM! Paradijs zou toch zo mooi zijn.... Of Ik denk nooit meer aan jou....
Ook als een stukje muzikale opvoeding voor de jongere luisteraar, zeg maar.
Ga je schamenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh shit, ik haal die twee altijd door elkaar.
Ik geloof er niet meer inquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:52 schreef -Hans- het volgende:
Annie You Save Me
Misschien morgen gekozen als nieuwe megahit
.
Vrijdag is Annie You Save Me officieel MegaHit.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:23 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Dan gebeurt het ook niet nee... b;ijf geloven!!
Yeah baby!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vrijdag is Annie You Save Me officieel MegaHit.
Drumlinequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:33 schreef Sersjee het volgende:
Er is maar één uitvoering van dit nummer te pruimen. En die steent dan meteen weer zo hard, dat het haast niet grappig meer is. Ware het niet dat het juist heel erg grappig is. Dus.
Ja, kom op zeg. Zo vaak heb ik de radio niet meer aan 's avonds (al was het alleen maar da'k haast geen avond thuis ben) en dan krijg je R. Kelly voor je bakkes! Oorlogen zijn voor minder begonnen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:37 schreef Cee het volgende:
Dus. Sersjee. Daar is ie weer. pom pom pom pom pom pom pom. Sersjee-tweet.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:40 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ja, kom op zeg. Zo vaak heb ik de radio niet meer aan 's avonds (al was het alleen maar da'k haast geen avond thuis ben) en dan krijg je R. Kelly voor je bakkes! Oorlogen zijn voor minder begonnen.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:40 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ja, kom op zeg. Zo vaak heb ik de radio niet meer aan 's avonds (al was het alleen maar da'k haast geen avond thuis ben) en dan krijg je R. Kelly voor je bakkes! Oorlogen zijn voor minder begonnen.
Is de transfer van Toivonen naar Liverpool nog niet rond? Wat zou ik die graag op Anfield zien,samen met Torresquote:
Als ie wat tekengeld krijgt, kan ie mooi een knapper huis voor z'n ouders kopen. Lelijk hok...quote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:20 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
[..]
Is de transfer van Toivonen naar Liverpool nog niet rond? Wat zou ik die graag op Anfield zien,samen met Torres![]()
![]()
![]()
Je wilt niet weten wat ze met die badeend doet...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:28 schreef Jannekje7 het volgende:
"De cd van katy-perry-en-de-badeend"
Vast een spannende cd
Goed bezigquote:Roda haalt Huysegems weer naar Eredivisie
Stein Huysegems is dit seizoen weer te bewonderen op de Nederlandse velden. Roda JC heeft de aanvaller tot de zomer van 2011 gehuurd van Racing Genk. Dat meldt de Belgische club op de website.
De 28-jarige Huysegems speelde in de Eredivisie eerder voor AZ, Feyenoord en FC Twente. De Belg begon zijn loopbaan in eigen land bij Lierse SK. Huysegems heeft nog een contract tot medio 2013 in Genk. Hij had echter geen basisplaats meer bij de huidige leider in de Belgische competitie.
Doen ze elke dag voor de madiwodovrijdagshowquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:58 schreef hole1988 het volgende:
alle apeldoorn spotjes achterelkaar op ned3
Eminemquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:22 schreef Jannekje7 het volgende:
Eminem! Was ik op de middelbare school echt fan van
The Marshall Mathers LP was dan ook vetquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:22 schreef Jannekje7 het volgende:
Eminem! Was ik op de middelbare school echt fan van
Echt he?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:26 schreef Evertjan het volgende:
[..]
The Marshall Mathers LP was dan ook vet
quote:Zoon van Face uit The A-team test bij Lierse
31 augustus 2010
Lierse SK heeft met Roland Benedict een bijzondere proefspeler in huis gehaald. De 21-jarige Amerikaan is de zoon van Dirk Benedict, beter bekend als Face uit 'The A-Team'. De tv-serie was in de jaren tachtig een kijkcijferkanon. Onlangs verschenen de avonturen van de groep huurlingen nog op het witte doek.
"Ik heb al gemerkt dat mijn vader in Europa een veel grotere ster is dan in Amerika", laat Roland Benedict optekenen in de Belgische kranten. "Mijn vader is gek. Hij mist geen enkele wedstrijd van mij. Hij is zo fanatiek dat hij meteen bij mij in Lier zou intrekken om me elke wedstrijd aan het werk te zien."
Dacht dat jij niet luisterde?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:58 schreef 3rdRock het volgende:
de nieuwe Papa Roach...not bad, zal de recentste cd wel een keer "kopen", maar dit haalt het niet bij Last Resort....
heb de stream net aangeslingerd, mag dat meesteres?quote:
Face is ook fan van Elbow. Echt.quote:
Oh my, je láát graag over je heen lopen!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb de stream net aangeslingerd, mag dat meesteres?
ik doe alles om maar in uw smaak te vallen, oh grote meesteresquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:04 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Oh my, je láát graag over je heen lopen!
Ze hebben een Japanse keeperquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:10 schreef hole1988 het volgende:
[..]de site is zelfs in het japans te lezen http://lierse.com waar is dat goed voor
psv vertaalt de site toch ook niet in het Marokkaans (Affalay) of ajax spaans (Suarez)quote:
Getver.... sorry schat, geen ruggegraat hebben is afknapper no. 1!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik doe alles om maar in uw smaak te vallen, oh grote meesteres
iets met of je je wel eens verloren hebt in de liefde meesteres.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:17 schreef Jannekje7 het volgende:
Hee, wat is de stelling eigenlijk vanavond?
kijk, ik heb er 1 gekocht meesteres:quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:19 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Getver.... sorry schat, geen ruggegraat hebben is afknapper no. 1!
Nog één keer en ik dóé je wat!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
iets met of je je wel eens verloren hebt in de liefde meesteres.
ik probeer deel uit te maken van de stelling, en dat lukt blijkbaar best aardigquote:
Yeah, hij geeft toe, I winn!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik probeer deel uit te maken van de stelling, en dat lukt blijkbaar best aardig
grapje meid, plaag je gewoon een beetje
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:24 schreef 3rdRock het volgende:
godsamme, wat is het lastig om een ruggengraat te hebben! weet je wat: zoek het ook maar uit met je ruggengraat! dammit!
yes! i got what i wanted.quote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yes! i got what i wanted.
overigens vind ik dit nr van Jamiroquai best lekker, maar ik kan hier geen heel album van horen denk ik.
en volgens mij is dit topic bijna vol.....
Lief dat je er aan denktquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:36 schreef 3rdRock het volgende:
hoe beviel trouwens je eerste nacht moederziel alleen? dat was toch 2 nachten terug ofzo?
heb zelf ruim een maand met m'n ex samengeleefd (afgelopen januari) en ik weet precies wat je bedoelt. it damn sucked. 't voelt allemaal wel vertrouwd, maar t klopt voor geen meter....was blij dat ik vrij snel iets anders vond en 9 februari weg was.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:37 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Lief dat je er aan denkt
Was van t weekend, mn ex was een weekendje bij vrienden van ons. Was heeeeerlijk eigenlijk, voelde heerlijk vrij! Heel naar eigenlijk om t huis en bed daarna weer te moeten delen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |