Drumlinequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:33 schreef Sersjee het volgende:
Er is maar één uitvoering van dit nummer te pruimen. En die steent dan meteen weer zo hard, dat het haast niet grappig meer is. Ware het niet dat het juist heel erg grappig is. Dus.
Ja, kom op zeg. Zo vaak heb ik de radio niet meer aan 's avonds (al was het alleen maar da'k haast geen avond thuis ben) en dan krijg je R. Kelly voor je bakkes! Oorlogen zijn voor minder begonnen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:37 schreef Cee het volgende:
Dus. Sersjee. Daar is ie weer. pom pom pom pom pom pom pom. Sersjee-tweet.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:40 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ja, kom op zeg. Zo vaak heb ik de radio niet meer aan 's avonds (al was het alleen maar da'k haast geen avond thuis ben) en dan krijg je R. Kelly voor je bakkes! Oorlogen zijn voor minder begonnen.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:40 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ja, kom op zeg. Zo vaak heb ik de radio niet meer aan 's avonds (al was het alleen maar da'k haast geen avond thuis ben) en dan krijg je R. Kelly voor je bakkes! Oorlogen zijn voor minder begonnen.
Is de transfer van Toivonen naar Liverpool nog niet rond? Wat zou ik die graag op Anfield zien,samen met Torresquote:
Als ie wat tekengeld krijgt, kan ie mooi een knapper huis voor z'n ouders kopen. Lelijk hok...quote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:20 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
[..]
Is de transfer van Toivonen naar Liverpool nog niet rond? Wat zou ik die graag op Anfield zien,samen met Torres![]()
![]()
![]()
Je wilt niet weten wat ze met die badeend doet...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:28 schreef Jannekje7 het volgende:
"De cd van katy-perry-en-de-badeend"
Vast een spannende cd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |