Goed bezigquote:Roda haalt Huysegems weer naar Eredivisie
Stein Huysegems is dit seizoen weer te bewonderen op de Nederlandse velden. Roda JC heeft de aanvaller tot de zomer van 2011 gehuurd van Racing Genk. Dat meldt de Belgische club op de website.
De 28-jarige Huysegems speelde in de Eredivisie eerder voor AZ, Feyenoord en FC Twente. De Belg begon zijn loopbaan in eigen land bij Lierse SK. Huysegems heeft nog een contract tot medio 2013 in Genk. Hij had echter geen basisplaats meer bij de huidige leider in de Belgische competitie.
Doen ze elke dag voor de madiwodovrijdagshowquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:58 schreef hole1988 het volgende:
alle apeldoorn spotjes achterelkaar op ned3
Eminemquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:22 schreef Jannekje7 het volgende:
Eminem! Was ik op de middelbare school echt fan van
The Marshall Mathers LP was dan ook vetquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:22 schreef Jannekje7 het volgende:
Eminem! Was ik op de middelbare school echt fan van
Echt he?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:26 schreef Evertjan het volgende:
[..]
The Marshall Mathers LP was dan ook vet
quote:Zoon van Face uit The A-team test bij Lierse
31 augustus 2010
Lierse SK heeft met Roland Benedict een bijzondere proefspeler in huis gehaald. De 21-jarige Amerikaan is de zoon van Dirk Benedict, beter bekend als Face uit 'The A-Team'. De tv-serie was in de jaren tachtig een kijkcijferkanon. Onlangs verschenen de avonturen van de groep huurlingen nog op het witte doek.
"Ik heb al gemerkt dat mijn vader in Europa een veel grotere ster is dan in Amerika", laat Roland Benedict optekenen in de Belgische kranten. "Mijn vader is gek. Hij mist geen enkele wedstrijd van mij. Hij is zo fanatiek dat hij meteen bij mij in Lier zou intrekken om me elke wedstrijd aan het werk te zien."
Dacht dat jij niet luisterde?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:58 schreef 3rdRock het volgende:
de nieuwe Papa Roach...not bad, zal de recentste cd wel een keer "kopen", maar dit haalt het niet bij Last Resort....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |