quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:30 schreef MarichaK het volgende:Ik heb net een heleboel papieren ondertekend voor de TROS, waaronder ook mijn contract! Jeeej
nice! gaat dit over radio of tv?quote:
Sneller dan ik.quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Leuk voor Maricha! heeft ze snel gedaan
ja maar:quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:39 schreef -Hans- het volgende:
Zei Veenstra nou dat A Silent Express uit Groningen komt of uit de buurt van Groningen?
quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:39 schreef alors het volgende:
Ze komen uit Heerenveen hoorze wonen in Groningen, zoals half Friesland onder de 25...
Ik hoop 't. Wordt na 5,5 maand wel es tijd...quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Bij jou komt het deze week ook wel goed. Let maar op!
Het is klote dat het economisch nu allemaal nog steeds niet heel top is, maar goed de werkervaring heb je en qua scholing zit het bij jou volgens mij ook wel snor. Zou mij verbazen als het dan niet goed zou komen, maar goed voor mij is het misschien wat makkelijk lullen.. Via uitzendbureaus heb je niets lopen?quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik hoop 't. Wordt na 5,5 maand wel es tijd...
quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gezien @ twitter:
Homer Simpson heeft een dubbelganger...Bedoel je dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[nerdalert]als je een foto van twitpic hier wil posten gebruik dan http://twitpic.com/show/large/id.jpg[/nerdalert]Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Nope, daar ga ik niet aan beginnen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het is klote dat het economisch nu allemaal nog steeds niet heel top is, maar goed de werkervaring heb je en qua scholing zit het bij jou volgens mij ook wel snor. Zou mij verbazen als het dan niet goed zou komen, maar goed voor mij is het misschien wat makkelijk lullen.. Via uitzendbureaus heb je niets lopen?
quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:11 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Bedoel je dezeCheck.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[nerdalert]als je een foto van twitpic hier wil posten gebruik dan http://twitpic.com/show/large/id.jpg[/nerdalert]
quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:21 schreef Cee het volgende:
Even concreet he Roel_Jewel, maar wat voor beroepen houdt Finance in? Ik ben 's werelds slechtste arbeidsbureau maar who knows misschien krijg ik ergens iets ten gehore waarvan ik denk "heuj da's iets voor onz'n Roel".
Ergens had ik gehoopt op eenvoudige antwoorden zoals "banketbakker", "tegelzetter" of "veilingmeester" maar ik denk dat ik het een beetje begrijp.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Ik zoek iets in de richting van business controlling. Da's een breed begrip. Daarbij kun je denken aan reporting (maand/kwartaalrapportages etc.), maar ook aan interne controle (audits binnen een bedrijf, antifraude etc.). Ben géén hoofd administratie die het leuk vindt om in de administratie te wroeten. Dat vinden anderen wel leuk.
Waarom is er niemand al op het idee gekomen om een Swedish Chef versie van het nummer te maken. Het zit in m'n hoofd maar ik heb de skills niet.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:35 schreef hole1988 het volgende:
Waarom hoort nou niemand ONE van swedisch mafia in de jackpot
quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Ergens had ik gehoopt op eenvoudige antwoorden zoals "banketbakker", "tegelzetter" of "veilingmeester" maar ik denk dat ik het een beetje begrijp.
Ah dus bij dat jaarverslag dat ik onlangs moest vormgeven en voor akkoord naar de auditcommissie moest en waaruit ik vlak voordat het naar de drukker ging ik nog wat verkeerde optellingen haalde, dan zou ik jou dus op de vingers moeten tikken bij wijze van spreken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |