Een klap is geen kus.quote:
of gewoon een hele grote brievenbusquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:54 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Een klap is geen kus.
En een olifant past niet door een brievenbus!
(tenzij je de olie eruit laat lopen en de fant opvouwt, dan wel!)
of een hele kleine olifantquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:55 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
of gewoon een hele grote brievenbus
viel me ook al op, slordig zegquote:
Kecksquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
AIR - ALL I NEED
BETTIE SERVEERT - PALOMINE
CRANBERRIES - LINGER
JEWEL - YOU WERE MEANT FOR ME
MANIC STREET PREACHERS - MOTORCYCLE EMPTINESS
MATCHBOX 20 - PUSH
MASSIVE ATTACK - UNFINISHED SYMPATHY
QUEEN - INNUENDO
TROCKENER KECKS - IK DENK NOOIT MEER AAN JOU
VERVE PIPE - FRESH MEN
Zo.
Hmja, blijft lastig zo'n lijstje samenstellen. Er hadden zo maar tien andere topnummers kunnen staanquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:12 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Kecks![]()
Die stond ook op m'n shortlist. Maar ja, 10 keuzes.
Hej Roel! beetje laat qua reactie, maar was even in de sportschool. Ken ze uit mijn prive omgeving ook die het buiten een uitzendbureau om proberen. Zal ongetwijfeld een goed overwogen beslissing zijn om het niet te doen, maar ik zou het zelf eerlijk gezegd niet doenquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope, daar ga ik niet aan beginnen.
Ik heb in het begin vooral gezocht naar totaal iets anders dan wat ik deed (deed finance en wilde consultancy social media). Heb gemerkt dat die switch haast onmogelijk is, dus laatste tijd weer vol in finance aan 't zoeken. Aanbod is beperkt door vakantie, crisis (al lijkt dat wel te verbeteren) en het zoekgebied... Zuid-Limburg is een van de allerslechtste regio's om werk te zoeken... Ik kijk dus nu ook in de omgeving Eindhoven. Hopen dat 't aanbod ook wat aantrekt nu de vakanties op hun einde lopen...
quote:23:03| Band Of Skulls - Death By Diamonds And Pearls
22:55| Ou Est Le Swimming Pool - Dance The Way I Feel
Yup, Eindhoven is een goede optie met zeker meer aanbod in zowel richting social media als finance. En met vriendin daar natuurlijk een goede uitvalsbasis. Zou daar zeker wat nachten in de week kunnen blijven pitten i.p.v. elke dag vanuit Maastricht op en neer. Eens afwachten wat deze week brengt...quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hej Roel! beetje laat qua reactie, maar was even in de sportschool. Ken ze uit mijn prive omgeving ook die het buiten een uitzendbureau om proberen. Zal ongetwijfeld een goed overwogen beslissing zijn om het niet te doen, maar ik zou het zelf eerlijk gezegd niet doen. Heb jaren lang via een uitzendbureau gewerkt en ben nu erg goed terecht gekomen. Kijk er dus wel positief tegenaan.
Is het aanbod van Social media in Eindhoven niet beter? Dat lijkt mij wel een stad waar dat aanbod wat groter moet zijn t.o.v. Limburg. Kan de uitwijk richting Eindhoven goed begrijpen. Zeker gezien je vriendin die daar woont.
't komt allemaal goed mien jong
Klinkt goed! scheelt ook weer in de reiskostenquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, Eindhoven is een goede optie met zeker meer aanbod in zowel richting social media als finance. En met vriendin daar natuurlijk een goede uitvalsbasis. Zou daar zeker wat nachten in de week kunnen blijven pitten i.p.v. elke dag vanuit Maastricht op en neer. Eens afwachten wat deze week brengt...
Kecksquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:12 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Kecks![]()
Die stond ook op m'n shortlist. Maar ja, 10 keuzes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |