Uiteraardquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:47 schreef -Hans- het volgende:
Iedereen al voor de buis vanwege de F1 ?
Ik zit al vanaf 09.00 autoracen te kijken. Dus ja.quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:47 schreef -Hans- het volgende:
Iedereen al voor de buis vanwege de F1 ?
Dude, vanaf 09:00 al? Dan ben je wel een echte fan. MotoGP ga ik straks ook zeker even checken. Echt te gek zo'n dag en zeker gezien het huidige weerbeeld buitenquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik zit al vanaf 09.00 autoracen te kijken. Dus ja.
Vanavond de MotoGP en vannacht Indycar. Ik hou van dit soort zondagen!
GP3, GP2, Porsche Super Cup... Soms zijn er van die zondagen dat er ook WTCC, F2, DTM, F3, Superleague Formula races zijn, echt, dan hang ik de hele fuckin' dag op de bank, zappend tussen RTL7, BBC1, Eurosport, Eurosport 2, MotorsTV, CarChannel en her en der een internetstream. Heerlijk!quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dude, vanaf 09:00 al? Dan ben je wel een echte fan. MotoGP ga ik straks ook zeker even checken. Echt te gek zo'n dag en zeker gezien het huidige weerbeeld buiten.
Texas
Leuk allemaal, maar waarom weer zo uitgebreid?quote:giel3fm
Ilse DeLange komt 3 dagen op de koffie! Wat wil jij nou echt van haar weten? Of heb je juist een leuke anekdote? La ma weten!!!
1 minute ago from Twitterrific
Damn, respect! Volg zelf eigenlijk alleen de F1 en MotoGP.quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:57 schreef Sersjee het volgende:
[..]
GP3, GP2, Porsche Super Cup... Soms zijn er van die zondagen dat er ook WTCC, F2, DTM, F3, Superleague Formula races zijn, echt, dan hang ik de hele fuckin' dag op de bank, zappend tussen RTL7, BBC1, Eurosport, Eurosport 2, MotorsTV, CarChannel en her en der een internetstream. Heerlijk!
Dat vond Bart dus ook toen 'ie de plaat voor het eerste in een mix zette.quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:56 schreef -Hans- het volgende:
PPK - Resuraction!!!!!!!!!!!!!
Die plaat is zo tof
Drie dagen. Slaat echt helemaal nergens op. Zelfs als 't Ilse is. En dan zeker nog beweren dat er geen commercieel motief isquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Leuk allemaal, maar waarom weer zo uitgebreid?
Eind septemberquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:19 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooooooooeeeeeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
90`s request top 100 ?!? nice! wanneer wordt ie uitgezonden?
Coolquote:
quote:
Is dat Gwen Stefani??quote:
Haha, veel 3FM'ers op vrijdag en zaterdagquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:22 schreef Pino112 het volgende:
Hans, goed gedaan jongen: Dagcijfers #209
4e
Vette shit !quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:22 schreef Pino112 het volgende:
4e
Ik heb genachtbaggerd, daar krijg je echt teringveel posts meequote:Op zondag 29 augustus 2010 22:29 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Jij had niks beters te doen zeker?
quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:35 schreef borisz het volgende:
Ik heb trek in bockbier. Door het weer van de laatste dagen denk ik van zet het maar in de winkels.
Naja, Klaas is nog wel te pruimen tot 23u, maar alles verandertquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:54 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik had ook al nooit 3fm aan staan op de zondagavond.
ik heb de top 10 gehaald! hoera!quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:22 schreef Pino112 het volgende:
4e
Daar had ik van gemaakt: Omdat je een fantastische eindshow hebt achtergelaten, dit klinkt een beetje sneu in de richting van hem.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb de top 10 gehaald! hoera!
mijn bedankspeech:
Danny, omdat Fok! bestaat,
Rudy Mackay: omdat je weggaat.
de Fok!3FMposters: omdat jullie mij gesteund hebben in deze prestatie!
quote:Top 20 in de 3FM-reeks op 28-08-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruikerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.02. 171 3rdRock
03. 130 Jannekje7
04. 119 Pino112
05. 104 naatje_1
06. 094 Dagoduck
07. 073 3FMaster
08. 059 FlorentijnH
09. 050 alors
10. 038 Roel_Jewel
11. 033 hole1988
12. 019 Bol_Wan
13. 017 TheZapster
14. 016 Sirolf
15. 015 Captain_Slow
16. 012 Evertjan
17. 005 borisz
18. 005 minthy
19. 005 oh-oh
20. 005 moveyourass-kevin
Reeks-statistieken!
je hebt helemaal gelijk, maar ik had maar 30seconden waarvan in het merendeel verspilde aan stotteren en stamelen en juichenquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar had ik van gemaakt: Omdat je een fantastische eindshow hebt achtergelaten, dit klinkt een beetje sneu in de richting van hem.
Vrees van welquote:
quote:- Gerard Ekdom stopt met de Arbeidsvitaminen, die naar Radio 5 verhuizen. Gerard zelf gaat tussen 12 en 14 uur op 3FM het programma 'Effe Ekdom' maken.
- Tussen 10 en 12 uur zal BNN een vervanger voor de Arbeidsvitaminen gaan neerzetten in de vorm van @Work met Domien Verschuuren.
http://www.3fmfan.nl/page/nieuws/msg/96
Oja, het is pas vanaf 6 september dat Domien er zit. Nog 5x idd.quote:Op maandag 30 augustus 2010 07:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja dat wist ik wel, maar dan zijn er toch nog altijd 5 AV's?
Welk nummer? Heb 3FM niet aan staan namelijk.quote:Op maandag 30 augustus 2010 08:19 schreef Piles het volgende:
Flikker nou eens op met dat zouteloze kutnummer![]()
![]()
Ook goedemorgen, het is weer maandagochtend
I wanna be a billionaire, of hoe het nummer ook heet.quote:Op maandag 30 augustus 2010 08:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Welk nummer? Heb 3FM niet aan staan namelijk.
Misschien ook een tip voor jou?
Ik zit op mn werk en hij staat op, maar het helpt niet echtquote:Op maandag 30 augustus 2010 08:43 schreef Piles het volgende:
[..]
I wanna be a billionaire, of hoe het nummer ook heet.
Kon het maar, zit op werk
En ik was onderweg naar m'n werk, in de stromende regen. Heb maar geschakeld naar een CD van de Vengaboys.quote:Op maandag 30 augustus 2010 08:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zit op mn werk en hij staat op, maar het helpt niet echt
quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En ik was onderweg naar m'n werk, in de stromende regen. Heb maar geschakeld naar een CD van de Vengaboys.
Dit is 1 van de leukste platen van hun, is ook een remix van was altijd de tune van een BBC programmaquote:
Ai er lijkt weer een golf van dode BNers aan te komenquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:01 schreef themauster het volgende:
http://zappen.blog.nl/ove(...)aantjer-86-overleden
R.I.P
Hier in Raalte ook, hoe krijg ik 3FM weer terug?quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:02 schreef themauster het volgende:
Nu ineens Radio 2 op de frequentie van 3FM op de kabel hier in GroningenZiggo
Ja ik wil 3FM ook wel weer terug nu heb ik 2x Radio 2 op de radioquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:06 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hier in Raalte ook, hoe krijg ik 3FM weer terug?.
Nope, werk enzo.quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:10 schreef Jannekje7 het volgende:
Kunnen jullie niet via internet luisteren dan?
Waarom doen ze dat hier niet ff, even wat afwisselingquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:09 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja ik wil 3FM ook wel weer terug nu heb ik 2x Radio 2 op de radio
Nee hoorquote:
Heuj da's handig. Doe mij er ook eens eentjequote:Op maandag 30 augustus 2010 12:10 schreef themauster het volgende:
Het zal wel een automatische Timur blocker zijn
Nee, ik niet, want FM-radioquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Waarom doen ze dat hier niet ff, even wat afwisseling
[..]
Nee hoor
De tweespraakquote:
Werk dus geen streamsquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:10 schreef Jannekje7 het volgende:
Kunnen jullie niet via internet luisteren dan?
Ga aan het werk danquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:18 schreef Misstique het volgende:
Stom gelul op radio 2 over domme oninteressante onderwerpen waar ik tijdens werk niet op zit te wachten..
quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:58 schreef Jannekje7 het volgende:
Ach, ikgewoon voor mijn vrije dag!
+1quote:
ik denk dat ik em ergens in een doos op zolder heb liggen, net als de 2e plaat.....quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:18 schreef oh-oh het volgende:
Ja, die cd moet ik nog ergens hebben liggen ook
daar ben ik het volledig mee eens.quote:
Ik ook. En ik denk dat ik het niet ga doen. Ben bang dat het mijn jeugdherinneringen niet ten goede zal komenquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daar ben ik het volledig mee eens.
zit nog steeds te twijfelen of ik 3okt naar Gelredome ga.
nja, die heugherinnering is al aan gort door t concert een paar jaar geleden ;-)quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik ook. En ik denk dat ik het niet ga doen. Ben bang dat het mijn jeugdherinneringen niet ten goede zal komen.
En die van mij leeft nog, wil ik graag zo houdenquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, die heugherinnering is al aan gort door t concert een paar jaar geleden ;-)
Had dat nou niet gezegd...quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Rab is goede platen aan t draaien.
Krezipquote:
Heb die haat tegen Krezip hier nooit zo goed begrepen.quote:
+1quote:
Die nieuwe Armin van Buuren nietquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Het tweede uur is een stuk minder dan het eerste ja.
Kan er mee door inderdaadquote:
idd! en ik ben stieken een klein beetje janinefanquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:37 schreef alors het volgende:
aaaaaaaaahhh, doe dan Jelle die is 1000 keer leuker dan Stan...
quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:48 schreef themauster het volgende:
Rowen Heze komt over 3 weken hier op een festival samen met Kane en Miss Mondriool 3x raden wie daar niet heen gaat
Jan Peter Balkenende?quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:48 schreef themauster het volgende:
Rowen Heze komt over 3 weken hier op een festival samen met Kane en Miss Mondriool 3x raden wie daar niet heen gaat
Tja, het is 3x hetzelfde eigenlijkquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:18 schreef alors het volgende:
Leuk mensen, Doo Wah Doo is weer op de playlist gezet, leuk hoor, ik had er nog lan geen genoeg van.
quote:
Is er na 288 keer nog niet vanaf geweest toch?quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:18 schreef alors het volgende:
Leuk mensen, Doo Wah Doo is weer op de playlist gezet, leuk hoor, ik had er nog lan geen genoeg van.
Agree !quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Is er na 288 keer nog niet vanaf geweest toch?
echt hequote:Op maandag 30 augustus 2010 16:50 schreef Dagoduck het volgende:
Hij weet niet wat een terp is, wat een kneus...
havo...quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:51 schreef 3rdRock het volgende:
heeft die Dane uberhaupt wel een opleiding???
Alweer een reden om de kennismaking met dat figuur lang uit te stellen. Wat een niveau.quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:50 schreef Dagoduck het volgende:
Hij weet niet wat een terp is, wat een kneus...
Ruudje !quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:14 schreef borisz het volgende:
Balen voor Roel. Weer niet opgeroepen voor Oranje. Ruud van Nistelrooy is de vervanger voor van Persie.
welke Roel?quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:14 schreef borisz het volgende:
Balen voor Roel. Weer niet opgeroepen voor Oranje. Ruud van Nistelrooy is de vervanger voor van Persie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
haha ja geweldig idd. Beetje jammer van die vrouw.. Naja, verder wel lachen natuurlijk dat soort onderwerpen tijdens het etenquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:34 schreef 3rdRock het volgende:
ja, dat poepverhaal was erg komisch
en Roel Veenstra???? of is dat een slechte insidejoke?
quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:35 schreef 3rdRock het volgende:
Welke Keet kan ons iets leren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb het ook op moeten zoeken. Weten wie de Duitsland-correspondent van de NOS is, vind ik nou niet bepaald benodigde kennis.quote:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:35 schreef 3rdRock het volgende:
Welke Keet kan ons iets leren?De trainer van ons eerste van vorig seizoen heet Boes. Dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
Ik ben dus niet de enigequote:Op maandag 30 augustus 2010 18:42 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb het ook op moeten zoeken. Weten wie de Duitsland-correspondent van de NOS is, vind ik nou niet bepaald benodigde kennis.
Journaal kijkenquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:50 schreef -Hans- het volgende:
Als je een beetje het NOS jounaal volgt dan weet je dat Margriet de Duitsland-correspondent is. Frank zal wel het journaal voornamelijk bij de concurrent kijken.
Het is jou feestje.quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Journaal kijken![]()
Nieuws consumeer ik wanneer IK dat wil en niet op vastgestelde tijdstippen.
Eens.Maar je moet het met me eens zijn dat het niet belangrijk is te weten wie Margriet Brandsma is. Kijk, als ie nou Angela Merkel niet zou kennen, dan heeft ie een probleem...quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Je moet vooral lekker doen wat JIJ wil dan doe ik het wel wanneer IK dat wil
quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Journaal kijken![]()
Nieuws consumeer ik wanneer IK dat wil en niet op vastgestelde tijdstippen.
Wat het laatste betreft ben ik het echt met je eens hoor. Dat zou echt belachelijk zijn als hij dat niet zou weten. Tsja, wat Margriet betreft... het is geen onbekende in medialand. Tsja, wanneer is iets belangrijk of niet? Heb het gesprek verder niet gehoord. Feit is wel dat hij nu wel weet wie het isquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Eens.Maar je moet het met me eens zijn dat het niet belangrijk is te weten wie Margriet Brandsma is. Kijk, als ie nou Angela Merkel niet zou kennen, dan heeft ie een probleem...
Welkom in our cesspool.quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:14 schreef Bol_Wan het volgende:eindelijk een beetje ingenesteld hier in tilburg, afgelopen dagen behoorlijk druk gehadm en zo te zien word et niet minder
En jullie vinden het een drama dat ie die niet kentquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:50 schreef -Hans- het volgende:
Als je een beetje het NOS jounaal volgt dan weet je dat Margriet de Duitsland-correspondent is. Frank zal wel het journaal voornamelijk bij de concurrent kijken.
Wie heeft het hier over drama? Blaas de zaken even op zeg. Top dit.quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:16 schreef Piles het volgende:
[..]
En jullie vinden het een drama dat ie die niet kent
Stel je wereldbeeld eens een beetje bij zeg
Luis Enrique. Geen voetballer, een zanger en tijdens Holland's Got Talent zongen Bas en Harald dit zeer verdienstelijk.quote:
Gaarne over stoppen inderdaad. Lekker weer over de Top 5 kletsenquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:16 schreef alors het volgende:
google haar!
en nu ophouden over haar, straks krijgt ze nog een TT
haha, heb inmiddels de halve binnenstad al verkend doordat ik de weg was kwijtgeraaktquote:
gracias, even googlen...quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Luis Enrique. Geen voetballer, een zanger en tijdens Holland's Got Talent zongen Bas en Harald dit zeer verdienstelijk.
Luis, ik dacht dat het zo'n mooie latijnse god was a la Enrique Iglesias, maar dat valt toch tegenquote:
Bas en Harald zijn wel cute. Op een hollandse met een tintje latino achtige manier dan. Of zoiets. Oké, tijd om m'n '90s top 10 te gaan samenstellen. Ik zie u over 3 maanden.quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:22 schreef alors het volgende:
[..]
Luis, ik dacht dat het zo'n mooie latijnse god was a la Enrique Iglesias, maar dat valt toch tegen
Waarom kijkt hij eigenlijk altijd naar dezelfde kant?quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:24 schreef alors het volgende:
Om mezelf te troosten dan maar
[ afbeelding ]
fapfapfap
Dat vind hij denk ik zijn goede kant, ik zie het zelf niet echt, ik hou van allebeiquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Waarom kijkt hij eigenlijk altijd naar dezelfde kant?In zijn nieuwe clip doet hij dat ook.
Die lucht !!!
Dacht dat het was vanwege de moedervlek, maar daar is hij nu volgens mij al vanaf. Zie nu idd ook weinig verschilquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:30 schreef alors het volgende:
[..]
Dat vind hij denk ik zijn goede kant, ik zie het zelf niet echt, ik hou van allebei
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga ff snel naar de M om Motorcycle Emptiness te selecteren.quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:34 schreef Cee het volgende:
Godverdorie mag nog 1 nummer kiezen en ben pas bij de F.
Vroegah zat die moedervlek daar idd, misschien is het nog een automatisme uit die tijd. Vond ik juist mooi, die moedervlek, maarja...quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dacht dat het was vanwege de moedervlek, maar daar is hij nu volgens mij al vanaf. Zie nu idd ook weinig verschil.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gezien @ twitter:
Homer Simpson heeft een dubbelganger...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou idd goed kunnen dat hij het nog even moet afleren. Tsja, zie het probleem ook niet. Maar goed, als hij zich zo beter voelt..quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:39 schreef alors het volgende:
Vroegah zat die moedervlek daar idd, misschien is het nog een automatisme uit die tijd. Vond ik juist mooi, die moedervlek, maarja...
![]()
Gezien @ twitter:
Homer Simpson heeft een dubbelganger...OMG OMG * Ceerent naar de keukenkastjes om bleekmiddel in de ogen te gooienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gezien @ twitter:
Homer Simpson heeft een dubbelganger...GATVERDAMME!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
Sorry, ben nu bij de O, hij heeft 't niet gehaald.quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ga ff snel naar de M om Motorcycle Emptiness te selecteren.
Ik heb Therapy? en R.E.M. niet in m'n lijstje staan. Ik zou er haast nóg een lijstje voor gaan invullen. Maar op een gegeven moment moet je een streep zetten...quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:34 schreef Cee het volgende:
Godverdorie mag nog 1 nummer kiezen en ben pas bij de F.
quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:39 schreef Cee het volgende:
[..]
OMG OMG * Ceerent naar de keukenkastjes om bleekmiddel in de ogen te gooien
quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Sorry, ben nu bij de O, hij heeft 't niet gehaald.
Cee heeft best wel wat krediet bij me, hoor!quote:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:44 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Cee heeft best wel wat krediet bij me, hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |