idd! en ik ben stieken een klein beetje janinefanquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:37 schreef alors het volgende:
aaaaaaaaahhh, doe dan Jelle die is 1000 keer leuker dan Stan...
quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:48 schreef themauster het volgende:
Rowen Heze komt over 3 weken hier op een festival samen met Kane en Miss Mondriool 3x raden wie daar niet heen gaat
Jan Peter Balkenende?quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:48 schreef themauster het volgende:
Rowen Heze komt over 3 weken hier op een festival samen met Kane en Miss Mondriool 3x raden wie daar niet heen gaat
Tja, het is 3x hetzelfde eigenlijkquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:18 schreef alors het volgende:
Leuk mensen, Doo Wah Doo is weer op de playlist gezet, leuk hoor, ik had er nog lan geen genoeg van.
quote:
Is er na 288 keer nog niet vanaf geweest toch?quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:18 schreef alors het volgende:
Leuk mensen, Doo Wah Doo is weer op de playlist gezet, leuk hoor, ik had er nog lan geen genoeg van.
Agree !quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Is er na 288 keer nog niet vanaf geweest toch?
echt hequote:Op maandag 30 augustus 2010 16:50 schreef Dagoduck het volgende:
Hij weet niet wat een terp is, wat een kneus...
havo...quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:51 schreef 3rdRock het volgende:
heeft die Dane uberhaupt wel een opleiding???
Alweer een reden om de kennismaking met dat figuur lang uit te stellen. Wat een niveau.quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:50 schreef Dagoduck het volgende:
Hij weet niet wat een terp is, wat een kneus...
Ruudje !quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:14 schreef borisz het volgende:
Balen voor Roel. Weer niet opgeroepen voor Oranje. Ruud van Nistelrooy is de vervanger voor van Persie.
welke Roel?quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:14 schreef borisz het volgende:
Balen voor Roel. Weer niet opgeroepen voor Oranje. Ruud van Nistelrooy is de vervanger voor van Persie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
haha ja geweldig idd. Beetje jammer van die vrouw.. Naja, verder wel lachen natuurlijk dat soort onderwerpen tijdens het etenquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:34 schreef 3rdRock het volgende:
ja, dat poepverhaal was erg komisch
en Roel Veenstra???? of is dat een slechte insidejoke?
quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:35 schreef 3rdRock het volgende:
Welke Keet kan ons iets leren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb het ook op moeten zoeken. Weten wie de Duitsland-correspondent van de NOS is, vind ik nou niet bepaald benodigde kennis.quote:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:35 schreef 3rdRock het volgende:
Welke Keet kan ons iets leren?De trainer van ons eerste van vorig seizoen heet Boes. Dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
Ik ben dus niet de enigequote:Op maandag 30 augustus 2010 18:42 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb het ook op moeten zoeken. Weten wie de Duitsland-correspondent van de NOS is, vind ik nou niet bepaald benodigde kennis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |