Alleen al op basis van haar aanwezigheid bij en reactie op Crowded House @ HMH kan ze voorlopig niet meer stuk. Zelfs ondanks haar iets te grote kennis van de talentenjachtelarijquote:
9 jaar geleden? damn, wat gaat de tijd hard.quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:51 schreef alors het volgende:
25 augustus was het alweer 9 jaar geleden dat ze overleed
quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:51 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Alleen al op basis van haar aanwezigheid bij en reactie op Crowded House @ HMH kan ze voorlopig niet meer stuk. Zelfs ondanks haar iets te grote kennis van de talentenjachtelarij
Dit is Jason Mrazquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:53 schreef -Hans- het volgende:
Die Jason Mraz hoor ik de laatste tijd weer iets tevaak.
HAHAHAquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:51 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Alleen al op basis van haar aanwezigheid bij en reactie op Crowded House @ HMH kan ze voorlopig niet meer stuk. Zelfs ondanks haar iets te grote kennis van de talentenjachtelarij
goedgekeurd hoorquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:52 schreef Cee het volgende:
[..]Nou speciaal voor jou dan Sersj:
BLUR - TENDER
CROWDED HOUSE - FOUR SEASONS IN ONE DAY
D'REAM - THINGS CAN ONLY GET BETTER
JAMES - SIT DOWN
OASIS - LIVE FOREVER
RADIOHEAD - FAKE PLASTIC TREES
SKIK - OP FIETSE
TAKE THAT - BACK FOR GOOD
TRAVIS - WHY DOES IT ALWAYS RAIN ON ME?
VERVE - DRUGS DON'T WORK
Goed lijstje!quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:52 schreef Cee het volgende:
[..]Nou speciaal voor jou dan Sersj:
BLUR - TENDER
CROWDED HOUSE - FOUR SEASONS IN ONE DAY
D'REAM - THINGS CAN ONLY GET BETTER
JAMES - SIT DOWN
OASIS - LIVE FOREVER
RADIOHEAD - FAKE PLASTIC TREES
SKIK - OP FIETSE
TAKE THAT - BACK FOR GOOD
TRAVIS - WHY DOES IT ALWAYS RAIN ON ME?
VERVE - DRUGS DON'T WORK
Gotsietering wat was dat een spontane ticketkoop-actie en een paar tientjes meer dan geweldig gespendeerd.quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
HAHAHA.
.
Ja, CH in HMH heeft menigeen (nogmaals) overtuigd van de genialiteit van God.
Goed he?! Haha. Ach, het lijkt ook allemaal zo op elkaarquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:54 schreef alors het volgende:
[..]
Dit is Jason MrazMaar ik heb Robyn maar even opgezet, dat nummer heb ik echt te vaak gehoord nu.
ninja edit!!!
Dank u. Momentje, ik zet even m'n radio af om een ongans hard D:Ream door de youtube te knallen.quote:
quote:Peter Cunnah (born 30 August 1966, Derry, Northern Ireland) is best known as lead singer and songwriter with 1990s dance-pop duo, D:Ream.
Leuk liedje, maar de Tony Blair-connectie verneukt het voor me...quote:
Heb ik destijds amper iets van meegekregen, las het daarna pas. Jammer. Ik heb die connectie niet maar lees het steeds wanneer dit lied ergens wordt vermeld en dan denk ik he shit. Ze moeten dit soort liedjes daar niet voor inzetten. Schrijf je eigen feelgood nummer, Blair.quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:02 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Leuk liedje, maar de Tony Blair-connectie verneukt het voor me...
Ik zit stilletjes te hopen dat iemand de klassieke Reagan-Born in the USA-fout gaat maken. Zit me nu al te verkneukelen over de hoon die die persoon over zich heen gaat krijgen...quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Heb ik destijds amper iets van meegekregen, las het daarna pas. Jammer. Ik heb die connectie niet maar lees het steeds wanneer dit lied ergens wordt vermeld en dan denk ik he shit. Ze moeten dit soort liedjes daar niet voor inzetten. Schrijf je eigen feelgood nummer, Blair.
Nou verwacht niks van mij, ik weet wel hoe die vork in de steel zit.quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik zit stilletjes te hopen dat iemand de klassieke Reagan-Born in the USA-fout gaat maken. Zit me nu al te verkneukelen over de hoon die die persoon over zich heen gaat krijgen...
quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:19 schreef Bol_Wan het volgende:
* MATCHBOX 20 - PUSH
* MUSE - MUSCLE MUSEUM
Gloriousquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:19 schreef Bol_Wan het volgende:
* ANDREAS JOHNSON - GLORIOUS
* BECK - LOSER
* BLUR - SONG 2
* EELS - MR. E'S BEAUTIFUL BLUES
* LIGHTHOUSE FAMILY - HIGH
* LIVING COLOUR - LOVE REARS ITS UGLY HEAD
* MANIC STREET PREACHERS - MOTORCYCLE EMPTINESS
* MATCHBOX 20 - PUSH
* MUSE - MUSCLE MUSEUM
* OASIS - DON'T LOOK BACK IN ANGER
Ben er aardig uitgekomen, al zitten er inderdaad te veel nummers in zon lijstje om een fatsoenlijke top 10 te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |