Tot 3 minuten is het nog grapig, daarna.. tja.. niet meer?quote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 19:44 schreef Zith het volgende:
[..]
Tot 3 minuten is het nog grapig, daarna.. tja.. niet meer?
Zo bedoelde ik het niet superwormpje. TRetjes doe ik wel eens, maar niet fanatiek.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:21 schreef SuperwormJim het volgende:
@zovty.
We hebben allemaal ook nog een eigen leven. Je kunt ons helpen door hier en daar een TR te plaatsen.
BEK TOE!quote:Op donderdag 9 september 2010 15:22 schreef Maanvis het volgende:
zovty is een KLB-user, die heeft in ONZ niets te zoeken.
Nee. Dat is onmogelijk in ONZ.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:32 schreef zovty het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet superwormpje. TRetjes doe ik wel eens, maar niet fanatiek.
Ik bedoel in het algemeen. Hebben jullie een plan of een visie?
Ah, zo. Simpel: Doe moeite voor een OP. Linkdumpjes, one-liners, enz worden hier niet gewaardeerd. Zo eenvoudig is het.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:33 schreef zovty het volgende:
[..]
BEK TOE!![]()
.
Ik zoek een tweede (of nieuw eerste) thuis. Ik overweeg ONZ.
Maar ik heb het gevoel dat als ik hier ga posten op de van mij zo bekende guitige wijze al mijn pareltjes voor de zwijnen zijn.
Wat een onzin.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:34 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee. Dat is onmogelijk in ONZ.
Zo'n topic als VOE IS BACKK!!! he...quote:Op donderdag 9 september 2010 15:35 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ah, zo. Simpel: Doe moeite voor een OP. Linkdumpjes, one-liners, enz worden hier niet gewaardeerd. Zo eenvoudig is het.
Of je gooit hem op slot.quote:Op donderdag 9 september 2010 16:23 schreef SuperwormJim het volgende:
Bagger valt niet te definiëren. Wat voor de één bagger is, kan voor de ander humor zijn. Uiteraard zijn er ook overduidelijke kwaliteitstopics en duidelijk herkenbare baggertopics bij. Dat is juiste het mooie aan ONZ: de diversiteit aan topics/gevoel voor humor. Wanneer een topic je niet bevalt, dan post je er niet in.
/eens.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:33 schreef Orangeee het volgende:
Plaats hier meer reacties dan dat er viewers zijn. Beetje bagger dit. Alleen maar postcount opkrikken... En het is ook nog onmogelijk. voor elke post heb je 2 views.
Ik zal eens kijken.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:33 schreef Zeroku het volgende:
9/11-humor
Ik denk niet dat dit helemaal goed gaat.
quote:
Oké, bedankt.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:22 schreef SuperwormJim het volgende:
Verwijder eens alle tijdelijke internetbestanden en cookies. En anders kun je het nog altijd in DIG vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |