Hier stopte ik al met lezen. Die plaatjes zijn ook verre van grappig trouwens.quote:dit piepkleine incidentje.
We moeten allemaal lachen hierom? Of jij moet hierom lachen en vindt het gek dat anderen het niet grappig vinden?quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:19 schreef zarGon het volgende:
Haha, al die mensen die op hun tenen zijn getrapt. You gotta be shitting me..
quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:19 schreef zarGon het volgende:
Haha, al die mensen die op hun tenen zijn getrapt. You gotta be shitting me..
Dit.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:23 schreef RitseB het volgende:
Jezus, hier ga je je toch niet over opwinden?
Dit 'kleine incidentje' heeft ten eerste ongeveer 2800 mensen het leven gekost en daarna alle slachtoffers van de oorlog in irak / afghanistan.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:23 schreef RitseB het volgende:
Jezus, hier ga je je toch niet over opwinden?
GMTA.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:24 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Dit 'kleine incidentje' heeft ten eerste ongeveer 2800 mensen het leven gekost en daarna alle slachtoffers van de oorlog in irak / afghanistan.
TS mag van mij de kliko in
quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:24 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Dit 'kleine incidentje' heeft ten eerste ongeveer 2800 mensen het leven gekost en daarna alle slachtoffers van de oorlog in irak / afghanistan.
Dankzij wasmachines hebben we een gat in de ozon laag.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:24 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |