Hoi, ik maakte een grapje. Daarom stond er ook een smiley naast en het was nota bene een reactie op een grapje. Ik weet niet wat je dacht dat ik insinueerde maar ik noemde gewoon je naam in een reactie op het noemen van een andere. Als je je gekwetst voelde, dan sorry. Misschien kun je nog even in een PM uitleggen waarom je je precies stoorde?quote:Op maandag 20 september 2010 18:19 schreef Dr.Nikita het volgende:
Met onderstaande insuinatie en nog wel van een moderator wat op de eerste plaats bijzonder onbeschoft is en op de tweede onder de gordel buiten alle proporties en fatsoensnormen vanuit het niets met de bedoeling users af te branden maakt mij sprakeloos.
Echt moderator onwaardig.en schandalig.
2016, het jaar dat de moslims verdwijnen uit Europa!
Tis alweer dichtquote:Op maandag 20 september 2010 21:05 schreef Ringo het volgende:
Wilders werft omstreden homohater als adviseur - deel 2
Geheel in lijn met topic #1. En je maakt hem n.b. zelf aan?.
Eerlijk is eerlijk: ik had ´n deel 2 niet verwacht en het verbaasde me eigenlijk dat Remlof ´m opende. De "discussie" wijkt totaal niet af van deel 1.quote:Op maandag 20 september 2010 21:05 schreef Ringo het volgende:
Wilders werft omstreden homohater als adviseur - deel 2
Geheel in lijn met topic #1. En je maakt hem n.b. zelf aan?.
Het was een welkome verrassing.quote:Op maandag 20 september 2010 21:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk: ik had ´n deel 2 niet verwacht en het verbaasde me eigenlijk dat Remlof ´m opende. De "discussie" wijkt totaal niet af van deel 1.
Inderdaad. Had ´m of niet geopend of gewoon open laten staan.quote:Op maandag 20 september 2010 21:11 schreef Ringo het volgende:
[..]
Het was een welkome verrassing.. Van korte duur,
.
Das lastig als ie vol isquote:Op maandag 20 september 2010 21:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
Inderdaad. Had ´m of niet geopend of gewoon open laten staan.
Op de FP, waar dit bericht ook wordt besproken, hangt echt een nazi-Duitsland sfeertje. Moslims mogen worden gezuiverd, want ze hebben het er zelf naar gemaakt, zo roepen heel veel usersquote:Op maandag 20 september 2010 16:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:
2016, het jaar dat de moslims verdwijnen uit Europa!
Het is normaal dat er mensen hier vrolijk een soort Endlösung propageren, inclusief poll?
En nu?quote:Op maandag 20 september 2010 21:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Op de FP, waar dit bericht ook wordt besproken, hangt echt een nazi-Duitsland sfeertje. Moslims mogen worden gezuiverd, want ze hebben het er zelf naar gemaakt, zo roepen heel veel users
Wordt zo langzamerhand tijd om te gaan.quote:
En hier is juist een Chamberlain (Frutsel) bezig en u kent vast wel de gevolgen.quote:Op maandag 20 september 2010 21:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Op de FP, waar dit bericht ook wordt besproken, hangt echt een nazi-Duitsland sfeertje. Moslims mogen worden gezuiverd, want ze hebben het er zelf naar gemaakt, zo roepen heel veel users
Vluchten heeft nog nooit wat opgelost. Maakt het alleen maar erger, want dan blijven de fascisten en fascistenvriendjes over en wordt het voor de mensen die niet kunnen vluchten alleen maar erger en erger.quote:Op maandag 20 september 2010 21:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wordt zo langzamerhand tijd om te gaan.
De intenties van Chamberlain waren niet verkeerd, laten we dat voorop stellen.quote:Op maandag 20 september 2010 21:44 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
En hier is juist een Chamberlain (Frustel) bezig en u kent vast wel de gevolgen.
Klopt, maar je wordt er af en toe gewoon een beetje moedeloos van.quote:Op maandag 20 september 2010 21:45 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Vluchten heeft nog nooit wat opgelost. Maakt het alleen maar erger, want dan blijven de fascisten en fascistenvriendjes over en wordt het voor de mensen die niet kunnen vluchten alleen maar erger en erger.
Dat riep je waarschijnlijk tien jaar geleden ook al en roep je waarschijnlijk over tien jaar nog steeds.quote:Op maandag 20 september 2010 21:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je moet ook aan jezelf denken. Dat doet de rest ook.quote:Op maandag 20 september 2010 21:45 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Vluchten heeft nog nooit wat opgelost. Maakt het alleen maar erger, want dan blijven de fascisten en fascistenvriendjes over en wordt het voor de mensen die niet kunnen vluchten alleen maar erger en erger.
Tien jaar geleden was ik nog zwaar aan het puberen en had ik niets een de middelen om te vertrekken. Denk ook niet dat mn ouders dat op prijs hadden gesteld.quote:Op maandag 20 september 2010 21:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat riep je waarschijnlijk tien jaar geleden ook al en roep je waarschijnlijk over tien jaar nog steeds.
Vooruit, vijf jaar geleden dan.quote:Op maandag 20 september 2010 21:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tien jaar geleden was ik nog zwaar aan het puberen en had ik niets een de middelen om te vertrekken. Denk ook niet dat mn ouders dat op prijs hadden gesteld.
Toen was ik nog druk bezig met mijn studie. Ook niet echt een moment om na te denken over emigratie.quote:
In de rest van Europa is het niet anders denk ik. Misschien wel nergens ter wereld.quote:Op maandag 20 september 2010 21:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 september 2010 21:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tien jaar geleden was ik nog zwaar aan het puberen en had ik niets een de middelen om te vertrekken. Denk ook niet dat mn ouders dat op prijs hadden gesteld.
Studie is wel 'n moment dat veel mensen in het buitenland stage gaan lopen en dat soort zaken. Genoeg mensen die je daarna niet meer terug gaat zien in Nederland.quote:Op maandag 20 september 2010 21:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Toen was ik nog druk bezig met mijn studie. Ook niet echt een moment om na te denken over emigratie.
Wellicht heeft het zuurheidsgehalte van zijn bijdrage enige invloed op die gedachte?quote:Op maandag 20 september 2010 21:59 schreef Ringo het volgende:
[..]! Waarom heb ik altijd gedacht dat jij een tikbok van in de veertig was? En wat zegt die gedachte over mijzelf,
?
quote:Op maandag 20 september 2010 21:59 schreef Ringo het volgende:
[..]! Waarom heb ik altijd gedacht dat jij een tikbok van in de veertig was? En wat zegt die gedachte over mijzelf,
?
Klopt. Al wordt in een land als Oostenrijk de intolerantie wel gecompenseerd door mooie uitzichten en skiplezier in de winterquote:Op maandag 20 september 2010 21:58 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
In de rest van Europa is het niet anders denk ik. Misschien wel nergens ter wereld.
Komt door de naam, die doet heel erg Koot-en-de-Bieërig aan.quote:Op maandag 20 september 2010 21:59 schreef Ringo het volgende:
?
Nou ja, halverwege dertig hier. Bijna dan. Is dat oud,quote:Op maandag 20 september 2010 22:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Echt? Nee joh, ben midden twintig. Alles behalve een verzuurde veertiger. Ik word hier dus omringd door oudjes?
Dat is het. En dat Linksmensch. Koos Koets. Oudere jongere.quote:Op maandag 20 september 2010 22:10 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Komt door de naam, die doet heel erg Koot-en-de-Bieërig aan.
Nee joh, het leven stopt pas na de veertigquote:Op maandag 20 september 2010 22:10 schreef Ringo het volgende:
[..]
Nou ja, halverwege dertig hier. Bijna dan. Is dat oud,?
*kuchquote:Op maandag 20 september 2010 22:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee joh, het leven stopt pas na de veertig
Ik kan mij beter gedeisd gaan houdenquote:
Je doet wel heel erg je best om wel zo over te komen en ik moet bekennen dat je er nog in slaagt ook.quote:Op maandag 20 september 2010 22:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Alles behalve een verzuurde veertiger.
Ik weet eerlijk gezegd niet of ik deze opmerking moet beschouwen als een compliment of een beledigingquote:Op maandag 20 september 2010 22:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je doet wel heel erg je best om wel zo over te komen en ik moet bekennen dat je er nog in slaagt ook.
Je kent me. Doe er je voordeel mee bij het maken van de afweging.quote:Op maandag 20 september 2010 22:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik weet eerlijk gezegd niet of ik deze opmerking moet beschouwen als een compliment of een belediging
Dat is niet de juiste spellingwijze van die nick.quote:Op maandag 20 september 2010 22:16 schreef yvonne het volgende:
We ( wij oldbies) raken in de war, er was een andere Koos, wel 40-er: KoosVoos.
Duidelijkquote:Op maandag 20 september 2010 22:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je kent me. Doe er je voordeel mee bij het maken van de afweging.
Oe! Spatie!quote:Op maandag 20 september 2010 22:22 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat is niet de juiste spellingwijze van die nick..
Wat is er eigenlijk ooit met hem gebeurd?quote:
Vast ooit op studiereis naar Pyonyang gegaan en wellicht ergens 'n stempeltje vergeten te halen.quote:Op maandag 20 september 2010 22:31 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk ooit met hem gebeurd?
Wilde niet meer, is toen naar POL=FOK gegaan, of hoe heette die zooiquote:Op maandag 20 september 2010 22:31 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk ooit met hem gebeurd?
Dat is de tragiek van links hè. De wereld is een tranendal.quote:Op maandag 20 september 2010 22:36 schreef Evil_Jur het volgende:
Nou komen eerlijk gezegd veel linkse fokkers over als humorloze zuurpruimen die zichzelf en hun overtuigingen veel te serieus nemen
Ja zoiets, nog een tijdje gal spuwen en daarna afgehaakt denk ik.quote:Op maandag 20 september 2010 22:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wilde niet meer, is toen naar POL=FOK gegaan, of hoe heette die zooi
Och ja, dat hele dramatische gedoe. Met die gasten die zich zo superieur achtten.quote:Op maandag 20 september 2010 22:36 schreef yvonne het volgende:
Of (en ik weet, het klinkt erg onwaarschijnlijk): 'n baan en/of vriendin gevonden en gewoon geen tijd meer om op Fok te zitten.quote:Op maandag 20 september 2010 22:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja zoiets, nog een tijdje gal spuwen en daarna afgehaakt denk ik.
je bedoelt het voorbijfokforum , waar fokusers amechtig elkaar voorhielden dat ze geen zin meer hadden in Fok....?quote:Op maandag 20 september 2010 22:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Geen zin meer om op Fok te posten en dan ga je op een ander forum de hele dag over Fok pratenquote:Op maandag 20 september 2010 22:40 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
je bedoelt het voorbijfokforum , waar fokusers amechtig elkaar voorhielden dat ze geen zin meer hadden in Fok....?
okeeee... het was een poging om af te kicken
Koos is al 5 jaar en nog wat niet meer op Fok geweest...
Koos Voos
Ze hebben het daar nog een hele tijd volgehouden om over de FA's, A's en de NWS / POL mods te roddelen.quote:Op maandag 20 september 2010 22:41 schreef Halcon het volgende:
Geen zin meer om op Fok te posten en dan ga je op een ander forum de hele dag over Fok praten
Ben links maar ben geen humorloze zuurpruimquote:Op maandag 20 september 2010 22:36 schreef Evil_Jur het volgende:
Nou komen eerlijk gezegd veel linkse fokkers over als humorloze zuurpruimen die zichzelf en hun overtuigingen veel te serieus nemen
wellicht ligt de verzuring bij jou tussen de oren ?quote:Op maandag 20 september 2010 22:36 schreef Evil_Jur het volgende:
Tja. Wat moeten we er van zeggen....quote:Op maandag 20 september 2010 22:43 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze hebben het daar nog een hele tijd volgehouden om over de FA's, A's en de NWS / POL mods te roddelen.
Jij bent nu zo'n typisch geval van "pot-ketel-pikzwart".quote:Op maandag 20 september 2010 22:44 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
wellicht ligt de verzuring bij jou tussen de oren ?
waardoor je selectief kijkt: e eigen verzuring en die van rechtse users niet kunt waarnemen...
selectieve waarneming is veel voorkomend bij bepaalde rechtse users
oja ook bij linkse users... maar in mindere mate
eerlijk is eerlijkquote:Op maandag 20 september 2010 22:43 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze hebben het daar nog een hele tijd volgehouden om over de FA's, A's en de NWS / POL mods te roddelen.
Je moet nou niet doen alsof rechts FOK! het moet hebben van de zelfspot en hun gevoel voor humor. Uitzonderingen daargelaten uiteraardquote:Op maandag 20 september 2010 22:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij bent nu zo'n typisch geval van "pot-ketel-pikzwart".
Zo spannend is het vast niet. Vast een van de fanatiekelingen die intussen 'n mod-titel op Fok versierd bleek te hebben of iets in die geest.quote:
je kijkt in de spiegel en je projecteer je eigen bitchheid op mij dus ?quote:Op maandag 20 september 2010 22:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij bent nu zo'n typisch geval van "pot-ketel-pikzwart".
Je verwijt anderen dat ze verzuurd zijn en geeft nu zelf toe dat je zelf verzuurd bent. Op het forum allemaal. Dat onderscheid moet je maken. Een forum is wat anders dan het echte leven. Het is een leuk tijdverdrijf 's avonds op dagen dat ik verder niets nuttigs te doen heb, maar meer is het niet en zou het voor mensen ook niet moeten zijn.quote:Op maandag 20 september 2010 22:49 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
je kijkt in de spiegel en je projecteer je eigen bitchheid op mij dus ?
ik ben niet zuur in reallife
ik reageer op fok bits op bitse kankeraars..
dat effect heeft Fok namelijk...... users raken opgefokt...
erg dom om te denken dat jij daar aan kan ontsnappen
daarom ben ik ook zelden lang te vinden op Fok
Ah ja. En de andere negentien natuurlijk gefrustreerd F5'en. Totdat de server het begaf.quote:Op maandag 20 september 2010 22:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zo spannend is het vast niet. Vast een van de fanatiekelingen die intussen 'n mod-titel op Fok versierd bleek te hebben of iets in die geest.
Heel veel spannender is het vast niet geweest inderdaad.quote:Op maandag 20 september 2010 22:51 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ah ja. En de andere negentien natuurlijk gefrustreerd F5'en. Totdat de server het begaf.
Iemand die de adminrechten had verkregen heeft op een bepaald moment het hele forum aldaar gewist. Daarna zijn een aantal van die figuren elders in de spelonken van boosrechtse weblogs en dergelijke doorgegaan met hun discutabele gal te spuwen.quote:Op maandag 20 september 2010 22:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Heel veel spannender is het vast niet geweest inderdaad.
hoeveel mensen verwijt ik dat ze verzuurd zijn ?quote:Op maandag 20 september 2010 22:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je verwijt anderen dat ze verzuurd zijn en geeft nu zelf toe dat je zelf verzuurd bent. Op het forum allemaal. Dat onderscheid moet je maken. Een forum is wat anders dan het echte leven. Het is een leuk tijdverdrijf 's avonds op dagen dat ik verder niets nuttigs te doen heb, maar meer is het niet en zou het voor mensen ook niet moeten zijn.
Jij verwijt anderen dat ze verzuurd zijn en je bent juist zelf erg verzuurd. Tenminste, dat geef je zelf aan. Zo komt het wel over en zo kom ik ook vast wel over.quote:Op maandag 20 september 2010 23:02 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
hoeveel mensen verwijt ik dat ze verzuurd zijn ?
jij begint mij te verwijten... ik speel de bal terug....
ik geeft toe dat ik bits reageer.. dat vind ik ook leuk en dat is wat anders dan verzuurd
over humor gesproken ....mijn laatste posts over dat voorbijfokforum was humor..
geen dijenkletsers.... dat dus weer niet
verder heb je gelijk.... leuk tijdverdrijf... maar niet teveel hier blijven hangen
Ah. Nou het is maar goed dat ik sliep toen, anders was ik wel wakker gebleven.quote:Op maandag 20 september 2010 22:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Iemand die de adminrechten had verkregen heeft op een bepaald moment het hele forum aldaar gewist. Daarna zijn een aantal van die figuren elders in de spelonken van boosrechtse weblogs en dergelijke doorgegaan met hun discutabele gal te spuwen.
wat ik eerder zei over je selectieve waarneming...quote:Op maandag 20 september 2010 23:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij verwijt anderen dat ze verzuurd zijn en je bent juist zelf erg verzuurd. Tenminste, dat geef je zelf aan. Zo komt het wel over en zo kom ik ook vast wel over.
Het ging er meer om dat je rechtse mensen verwijt zuur te zijn, terwijl linkse mensen even goed in dezelfde mate verzuurd zijn.quote:Op maandag 20 september 2010 23:11 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
wat ik eerder zei over je selectieve waarneming...
ik zeg dat ik met lol bits reageert... (LOL=LOL=niet zuur)
en dat de meeste fokusers opgefokt reageren op FOK... de hele sfeer is er naar ...
nou ja... jij mag denken dat ik een zuur mens bent.. itt tot jouw persoon... zal wel goed voor je ego zijn..
Laatste note dateert alweer van een maand of 4 geleden. En om te voorkomen dat ik elke keer voor Jan met de korte achternaam naar dat overzichtje kijk....quote:
Ik had je ouder ingeschat.quote:Op maandag 20 september 2010 21:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die notes, wat is dat eigenlijk voor iets??quote:
ze zijn handig om in 1 oogopslag te zien met wat voor user je te maken hebtquote:Op dinsdag 21 september 2010 01:58 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Die notes, wat is dat eigenlijk voor iets??
Het viel in niet al te beste aarde, zeer ondoordacht.quote:
Nee, ik stuur je geen PM. Bij hoge uitzondering mailde ik naar een kontekruiper exact in zijn gebruikelijke retoriek anders begreep hij het niet met de hoop dat hij er wat mee deed,quote:Daarom stond er ook een smiley naast en het was nota bene een reactie op een grapje. Ik weet niet wat je dacht dat ik insinueerde maar ik noemde gewoon je naam in een reactie op het noemen van een andere. Als je je gekwetst voelde, dan sorry. Misschien kun je nog even in een PM uitleggen waarom je je precies stoorde?
Hij is gewoon genote dus leesbaar voor FA's en medemods. Terechte edit hoor. Je trolde er een eind op losquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:25 schreef Nielsch het volgende:
Waarom is mijn post uit dit topic Nederlandse Roma nu ook ongewenst gehaald? Het is toch niet verboden om te zeggen dat alle illegalen het land uit moeten?
nou eigenlijk niet...quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:40 schreef paddy het volgende:
[..]
Hij is gewoon genote dus leesbaar voor FA's en medemods. Terechte edit hoor. Je trolde er een eind op los
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |