Kaartje, kleine moeite, groot plezier. Een simpele slogan maar wel waar, denk ik. En ze ligt er al zo lang.quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:25 schreef spuitje het volgende:
Het best kun je post voor Disana naar onderstaand postbusnummer sturen. Post moet het liefst als volgt worden geadresseerd:
Postadres voor patiënten
Universitair Medisch Centrum Groningen,
Achternaam patiënt + voorletter
K4 kamernr 39
Postbus 11120
9700 CC Groningen
Nice Yvonnequote:Op zaterdag 18 september 2010 20:40 schreef yvonne het volgende:
Disana kwam ook vaak in NWS en veel van jullie kennen haar wel.
Ze ligt al een tijdje in het ziekenhuis en de RLS-erts heben het plan opgepakt iets leuks te sturen.
Doen jullie mee?
Bloemetje Voor Disana Topique.
kamernummer aangepast, dan kun je het gewoon knippen en plakkenquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:53 schreef Stali het volgende:
Hier kunnen jullie trouwens het verloop van haar ziekte van begin tot heden volgen:
Wens hier Disana veel Beterschap!
Als je overweegt om te stoppen met roken dan houdt dit je spontaan tegen. Erg wrang om te lezen in ieder geval.
[..]
Kaartje, kleine moeite, groot plezier. Een simpele slogan maar wel waar, denk ik. En ze ligt er al zo lang.
Edit.quote:Op zondag 19 september 2010 01:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
kamernummer aangepast, dan kun je het gewoon knippen en plakken
als iemand een kaartje wil sturen oid moet je zelf nog wel ff naam enzo invullen
Disana voor de meesten en dr echte naam voor de rest
Ik heb het toch al uitgelegd. Ik had letterlijk iets overgenomen van Toverheks. Jij zegt het kamernummer veranderd te hebben terwijl er te lezen viel hoeveel gedonder er was met post die niet aangekomen is omdat de dames van de postkamer natuurlijk niet wisten wie Disana was.quote:Op zondag 19 september 2010 02:40 schreef sp3c het volgende:
nou goed ik zal maar niet zeggen wat ik denk nu
beetje jammer weer ...
dat vind ik dan toch wel weer mooiquote:Op woensdag 22 september 2010 13:03 schreef zoalshetis het volgende:
is er al nieuws? ik steek ff een bemoedigend kaarsje aan.
geen apple?quote:Op woensdag 22 september 2010 19:23 schreef Ryan3 het volgende:
We gaan een mini-lap voor haar kopen, begrijp ik?
Voor als ze revalideert.
Ik ben voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |