ik vloek even met de rest mee, Sterkte jullie 2 is allemaal niet niks.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:28 schreef DentalFloss het volgende:
Complicaties, veel en ernstige. Er komt nu geregeld een arts van de intensive care langs, waar ze eerst nog niet ligt. Moeilijkheden met ademen vooral vannacht. Hartfilmpje gemaakt,lijkt positief. Verder een beademingskapje en moeilijkheden met sondevoeding.
Tot zover maar weer.
Heel veel sterkte! Heb hoop!quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:28 schreef DentalFloss het volgende:
Complicaties, veel en ernstige. Er komt nu geregeld een arts van de intensive care langs, waar ze eerst nog niet ligt. Moeilijkheden met ademen vooral vannacht. Hartfilmpje gemaakt,lijkt positief. Verder een beademingskapje en moeilijkheden met sondevoeding.
Tot zover maar weer.
En morgen weer een beetje beter dan vandaag, hoop ik!quote:Op woensdag 8 september 2010 21:23 schreef DentalFloss het volgende:
Vandaag stukken beter, werd hoofdzakelijk veroorzaakt door verontreiniggde leidingen
Goed om te horen dat het vandaag beter gaat <insert opgeluchte smiley>quote:Op woensdag 8 september 2010 21:23 schreef DentalFloss het volgende:
Vandaag stukken beter, werd hoofdzakelijk veroorzaakt door verontreiniggde leidingen
Mooi!! En nu eindelijk alleen maar eens de goede kant op gaan! Wens jullie beiden nogmaals sterkte en voor Disana beterschap. Voor haar hoop ik dat ze snel naar huis mag want dat herstel je toch het beste volgens mij.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:23 schreef DentalFloss het volgende:
oh dat is minder, kan ze geen pijnstillingprik krijgen in het been Dentall, dat deden ze bij mij elke dag nadat ze die pomp uit me rug hadden verwijderd???/ geef haar dikke kus en hoop dat het ook met jou goed gaat en je het thuis red.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:46 schreef DentalFloss het volgende:
Vandaag veel slangen losgekoppeld, onder andere de ruggenprik hetgeen voor sterk verminderde pijnstilling zorgt
Darn, het valt ook niet mee.... sterktequote:Op vrijdag 10 september 2010 17:46 schreef DentalFloss het volgende:
Vandaag veel slangen losgekoppeld, onder andere de ruggenprik hetgeen voor sterk verminderde pijnstilling zorgt
quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:46 schreef DentalFloss het volgende:
Sterkte! Dat van heksje moet toch kunnen?quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh dat is minder, kan ze geen pijnstillingprik krijgen in het been Dentall, dat deden ze bij mij elke dag nadat ze die pomp uit me rug hadden verwijderd???/ geef haar dikke kus en hoop dat het ook met jou goed gaat en je het thuis red.
Waarom haar nu dan van die constante pijnstillers halen inderdaad?quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Het zou toch niet nodig hoeven zijn om pijn te hebben?
Natuurlijk niet, maar dan komt er zo'n random figuur even bepalen dat het zonder pijnmedicatie ook wel kan.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Het zou toch niet nodig hoeven zijn om pijn te hebben?
hebben ze geen pijnbestrijdingsteam daar, het is toch van de gekke dat ze onnodig pijn moet lijden echt he BQ ben ook ff boos samen met jou.quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar dan komt er zo'n random figuur even bepalen dat het zonder pijnmedicatie ook wel kan.
Ik ben bozer dan boos.
Daar heb je een bel voor en een pijnscore.quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar dan komt er zo'n random figuur even bepalen dat het zonder pijnmedicatie ook wel kan.
Ik ben bozer dan boos.
Op verzoek: gelijk heb je.quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben bozer dan boos.
Ik ga met je mee, heks!quote:
Doe ff normaal, wil je? Disana heeft het behoorlijk voor haar kiezen gehad en kan wat steun en medeleven goed gebruiken denk ik!quote:Op maandag 13 september 2010 15:55 schreef willem-jozef het volgende:
misschien een idee om een paar camera's op te hangen.
dit dagboek-topic zet ook geen zoden aan de dijk![]()
desalniettemin beterschap en slotjuh
Van de meeste slangen af, nog wel twee anti-biotica. Nog steeds erg moe, lopen zit er nog lang niet in, maar begint al wel weer een humeur te krijgen van alles wat ze moet eten, alles waar ze geen totaal smaak bij heeft.quote:Op maandag 13 september 2010 10:06 schreef Toverheks het volgende:
maandag de 13, hoop dat we vandaag weer iets horen over Disana
quote:Op maandag 13 september 2010 20:11 schreef DentalFloss het volgende:
[..]
Van de meeste slangen af, nog wel twee anti-biotica. Nog steeds erg moe, lopen zit er nog lang niet in, maar begint al wel weer een humeur te krijgen van alles wat ze moet eten, alles waar ze geen totaal smaak bij heeft.
x2!quote:Op maandag 13 september 2010 20:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dank je wel, ja zat op nieuws te wachten, geef haar dikke kus van mij en dat lopen komt wel weer hoor, als ze maar weer aansterkt en zich een beetje beter gaat voelen, is niet niks wat ze allemaal over haar heen heeft gehad.
Ga ff weg hierquote:Op maandag 13 september 2010 15:55 schreef willem-jozef het volgende:
misschien een idee om een paar camera's op te hangen.
dit dagboek-topic zet ook geen zoden aan de dijk![]()
desalniettemin beterschap en slotjuh
oh wat een triest nieuws, wat kut allemaal en een verpleegtehuis oh dit vind ik zo erg, dank je wel BQquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:06 schreef beequeen het volgende:
Update:
Disana is ontzettend zwak, zonder hulp kan ze haar bed niet uit of zelfstandig rechtop zitten in haar bed.
Ze moet verplicht 3 maal daags haar bed uit en doet vervolgens een paar stapjes achter haar rollator begeleid door een verpleegkundige of fysio.
Ze houdt vocht vast, wrs door de prednison. De artsen weten het eigenlijk niiet.
Ook heeft ze nog steeds sondevoeding, wrs is dat ook de reden waarom ze geen zin heeft in eten. Niks smaakt, maar af en toe eet ze wat vast voedsel in de vorm van een beschuit met kaas.
Ze heeft te horen gekregen dat ze eventueel naar een verpleegtehuis moet als ze uit het ziekenhuis ontslagen wordt.
Al met al niet erg rooskleurig.![]()
Ze bedankt iedereen die een kaartje gestuurd heeft.
Heksje, ze heeft er twee van je ontvangen en is er erg blij mee.
Ooo wat erg !! Doe er ook van mij de groeten, vreselijk dit....quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:06 schreef beequeen het volgende:
Update:
Disana is ontzettend zwak, zonder hulp kan ze haar bed niet uit of zelfstandig rechtop zitten in haar bed.
Ze moet verplicht 3 maal daags haar bed uit en doet vervolgens een paar stapjes achter haar rollator begeleid door een verpleegkundige of fysio.
Ze houdt vocht vast, wrs door de prednison. De artsen weten het eigenlijk niiet.
Ook heeft ze nog steeds sondevoeding, wrs is dat ook de reden waarom ze geen zin heeft in eten. Niks smaakt, maar af en toe eet ze wat vast voedsel in de vorm van een beschuit met kaas.
Ze heeft te horen gekregen dat ze eventueel naar een verpleegtehuis moet als ze uit het ziekenhuis ontslagen wordt.
Ik ben dan wel geen RLS-er, maar doe graag met je meequote:Op vrijdag 17 september 2010 21:06 schreef liesje1979 het volgende:
Kunnen we niet samen een bloemetje sturen ofzo? Namens RLS?
Dat is toch niet wat je verwacht als het gaat om zoiets als een poliep, dit soort ellende.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:06 schreef beequeen het volgende:
Update:
Ik doe mee! Laat maar weten hoe jullie het gaan regelen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:06 schreef liesje1979 het volgende:
Kunnen we niet samen een bloemetje sturen ofzo? Namens RLS?
K4 kamernr 39quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:25 schreef spuitje het volgende:
Wat Heksje al zei, het best kun je post voor Disana naar onderstaand postbusnummer sturen. Post moet het liefst als volgt worden geadresseerd:
Postadres voor patiënten
Universitair Medisch Centrum Groningen,
Achternaam patiënt + voorletter
Verpleegafdeling en kamernummer
Postbus 11120
9700 CC Groningen
Dan maak je de meeste kans dat het aankomt, als naam is Disana prima, ze weten daar wie het is.
Met zijn allen keihard blijven hopen en leuke kaarten, briefjes etc. blijven sturen. Meer kunnen we niet denk ik, maar hoop zo verschrikkelijk dat alles zich heel snel ten goede keert!quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Jezus, jongens... Wat een gekloot.
Ik hoop vurig op beter nieuws in de nabije toekomst.
Dat is normaal geworden sinds de ziekenhuizen een ander beleid cq telling voeren.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:17 schreef Stali het volgende:
Wat enorm klote allemaal..
Misschien begrijp ik het niet goed. Maar is dit iets nieuws? Jonge mensen naar een verpleegtehuis sturen?
Ik heb daar echt heel nare gedachten bij. Hou me alsjeblieft ten goede.
P.S. Wij zouden ook graag iets willen sturen om haar een beetje op te monteren, voor zover dat kan.
Heb geen reply gekregen van de man/vriend van Disana. Kan me overigens voorstellen dat hij wel wat anders aan zijn hoofd heeft dan PMs op FOK! te beantwoorden hoor.
Postadres voor patiëntenquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:09 schreef yvonne het volgende:
Daar heb je gelijk in Stali, ze was in NWS ook bekend natuurlijk!
Paddy heeft een post geplaats in de SC van NWS.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:59 schreef Stali het volgende:
Verder even een praktische vraag, dat adres in het ziekenhuis. Zou iemand zo lief willen zijn om aan te geven tot welke datum de post daarheen mag? En vervolgadres?
Zelf kennen wij hier (thuis) Disana enkel uit NWS waar ze veel gepost heeft. Denk dat er meer users zijn die Disana al een poos niet "gezien" hebben maar het simpelweg niet weten.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:47 schreef spapaars het volgende:
Veel beterschap en hoop je spoedig weer hier te zien/lezen .
-nee-
Goedmaak pmquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:57 schreef liesje1979 het volgende:
Skippy ga ergens anders lopen baggeren.
Vroeger bleef je in de herstelperiode in het ziekenhuis liggen, tegenwoordig ga je daarvoor naar een verpleeghuis .. en daarna ga je gewoon naar huis. Wat ik ervan heb gezien/gehoord is het zelfs beter dan de herstelperiode in het ziekenhuis, de sfeer is een stuk 'leuker' omdat je met mensen zit die het ergste hebben gehad. En het tot vervelens toe met elkaar nababbelen over wat je is overkomen, de psychische verwerking zeg maar, blijkt zo ook een stuk beter te gaan.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:17 schreef Stali het volgende:
Misschien begrijp ik het niet goed. Maar is dit iets nieuws? Jonge mensen naar een verpleegtehuis sturen?
Ik heb daar echt heel nare gedachten bij. Hou me alsjeblieft ten goede.
Dat ding zat daar blijkbaar al geruime tijd en is gaan opspelen nadat Disana gestopt is met roken. Zij is eerst behandeld met Prednison, maar dat heeft dus weinig tot niets geholpen, en de andere medicatie daarna wel iets maar nog onvoldoende. Ondertussen bleef de ontsteking zich uitbreiden en werd Disana zwakker, dus kan je op gegeven moment weinig anders meer dan het gehele ontstoken gedeelte weghalen, om haar leven te redden.quote:Op zondag 19 september 2010 14:37 schreef Marlan het volgende:
Ik heb de hele topic doorgelezen, maar ik snap nog steeds niet wat ze heeft.![]()
Een poliep is gemakkelijk weg te halen. Waarom is haar hele dikke darm verwijderd?
Uiteraard beterschap en veel succes gewenst.
Dan heb je dit gemist. Geen poliep dus.quote:Op zondag 19 september 2010 14:37 schreef Marlan het volgende:
Ik heb de hele topic doorgelezen, maar ik snap nog steeds niet wat ze heeft.![]()
quote:Op zondag 19 september 2010 23:48 schreef DentalFloss het volgende:
nog steeds kloten allemaal, vochtafdrijving lijkt iets vooruit te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |