Waarom haar nu dan van die constante pijnstillers halen inderdaad?quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Het zou toch niet nodig hoeven zijn om pijn te hebben?
Natuurlijk niet, maar dan komt er zo'n random figuur even bepalen dat het zonder pijnmedicatie ook wel kan.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Het zou toch niet nodig hoeven zijn om pijn te hebben?
hebben ze geen pijnbestrijdingsteam daar, het is toch van de gekke dat ze onnodig pijn moet lijden echt he BQ ben ook ff boos samen met jou.quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar dan komt er zo'n random figuur even bepalen dat het zonder pijnmedicatie ook wel kan.
Ik ben bozer dan boos.
Daar heb je een bel voor en een pijnscore.quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar dan komt er zo'n random figuur even bepalen dat het zonder pijnmedicatie ook wel kan.
Ik ben bozer dan boos.
Op verzoek: gelijk heb je.quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben bozer dan boos.
Ik ga met je mee, heks!quote:
Doe ff normaal, wil je? Disana heeft het behoorlijk voor haar kiezen gehad en kan wat steun en medeleven goed gebruiken denk ik!quote:Op maandag 13 september 2010 15:55 schreef willem-jozef het volgende:
misschien een idee om een paar camera's op te hangen.
dit dagboek-topic zet ook geen zoden aan de dijk![]()
desalniettemin beterschap en slotjuh
Van de meeste slangen af, nog wel twee anti-biotica. Nog steeds erg moe, lopen zit er nog lang niet in, maar begint al wel weer een humeur te krijgen van alles wat ze moet eten, alles waar ze geen totaal smaak bij heeft.quote:Op maandag 13 september 2010 10:06 schreef Toverheks het volgende:
maandag de 13, hoop dat we vandaag weer iets horen over Disana
quote:Op maandag 13 september 2010 20:11 schreef DentalFloss het volgende:
[..]
Van de meeste slangen af, nog wel twee anti-biotica. Nog steeds erg moe, lopen zit er nog lang niet in, maar begint al wel weer een humeur te krijgen van alles wat ze moet eten, alles waar ze geen totaal smaak bij heeft.
x2!quote:Op maandag 13 september 2010 20:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dank je wel, ja zat op nieuws te wachten, geef haar dikke kus van mij en dat lopen komt wel weer hoor, als ze maar weer aansterkt en zich een beetje beter gaat voelen, is niet niks wat ze allemaal over haar heen heeft gehad.
Ga ff weg hierquote:Op maandag 13 september 2010 15:55 schreef willem-jozef het volgende:
misschien een idee om een paar camera's op te hangen.
dit dagboek-topic zet ook geen zoden aan de dijk![]()
desalniettemin beterschap en slotjuh
oh wat een triest nieuws, wat kut allemaal en een verpleegtehuis oh dit vind ik zo erg, dank je wel BQquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:06 schreef beequeen het volgende:
Update:
Disana is ontzettend zwak, zonder hulp kan ze haar bed niet uit of zelfstandig rechtop zitten in haar bed.
Ze moet verplicht 3 maal daags haar bed uit en doet vervolgens een paar stapjes achter haar rollator begeleid door een verpleegkundige of fysio.
Ze houdt vocht vast, wrs door de prednison. De artsen weten het eigenlijk niiet.
Ook heeft ze nog steeds sondevoeding, wrs is dat ook de reden waarom ze geen zin heeft in eten. Niks smaakt, maar af en toe eet ze wat vast voedsel in de vorm van een beschuit met kaas.
Ze heeft te horen gekregen dat ze eventueel naar een verpleegtehuis moet als ze uit het ziekenhuis ontslagen wordt.
Al met al niet erg rooskleurig.![]()
Ze bedankt iedereen die een kaartje gestuurd heeft.
Heksje, ze heeft er twee van je ontvangen en is er erg blij mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |