Ooo wat erg !! Doe er ook van mij de groeten, vreselijk dit....quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:06 schreef beequeen het volgende:
Update:
Disana is ontzettend zwak, zonder hulp kan ze haar bed niet uit of zelfstandig rechtop zitten in haar bed.
Ze moet verplicht 3 maal daags haar bed uit en doet vervolgens een paar stapjes achter haar rollator begeleid door een verpleegkundige of fysio.
Ze houdt vocht vast, wrs door de prednison. De artsen weten het eigenlijk niiet.
Ook heeft ze nog steeds sondevoeding, wrs is dat ook de reden waarom ze geen zin heeft in eten. Niks smaakt, maar af en toe eet ze wat vast voedsel in de vorm van een beschuit met kaas.
Ze heeft te horen gekregen dat ze eventueel naar een verpleegtehuis moet als ze uit het ziekenhuis ontslagen wordt.
Al met al niet erg rooskleurig.![]()
Ze bedankt iedereen die een kaartje gestuurd heeft.
Heksje, ze heeft er twee van je ontvangen en is er erg blij mee.
Ik ben dan wel geen RLS-er, maar doe graag met je meequote:Op vrijdag 17 september 2010 21:06 schreef liesje1979 het volgende:
Kunnen we niet samen een bloemetje sturen ofzo? Namens RLS?
Dat is toch niet wat je verwacht als het gaat om zoiets als een poliep, dit soort ellende.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:06 schreef beequeen het volgende:
Update:
Disana is ontzettend zwak, zonder hulp kan ze haar bed niet uit of zelfstandig rechtop zitten in haar bed.
Ze moet verplicht 3 maal daags haar bed uit en doet vervolgens een paar stapjes achter haar rollator begeleid door een verpleegkundige of fysio.
Ze houdt vocht vast, wrs door de prednison. De artsen weten het eigenlijk niiet.
Ook heeft ze nog steeds sondevoeding, wrs is dat ook de reden waarom ze geen zin heeft in eten. Niks smaakt, maar af en toe eet ze wat vast voedsel in de vorm van een beschuit met kaas.
Ze heeft te horen gekregen dat ze eventueel naar een verpleegtehuis moet als ze uit het ziekenhuis ontslagen wordt.
Al met al niet erg rooskleurig.![]()
Ze bedankt iedereen die een kaartje gestuurd heeft.
Heksje, ze heeft er twee van je ontvangen en is er erg blij mee.
Ik doe mee! Laat maar weten hoe jullie het gaan regelen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:06 schreef liesje1979 het volgende:
Kunnen we niet samen een bloemetje sturen ofzo? Namens RLS?
K4 kamernr 39quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:25 schreef spuitje het volgende:
Wat Heksje al zei, het best kun je post voor Disana naar onderstaand postbusnummer sturen. Post moet het liefst als volgt worden geadresseerd:
Postadres voor patiënten
Universitair Medisch Centrum Groningen,
Achternaam patiënt + voorletter
Verpleegafdeling en kamernummer
Postbus 11120
9700 CC Groningen
Dan maak je de meeste kans dat het aankomt, als naam is Disana prima, ze weten daar wie het is.
Met zijn allen keihard blijven hopen en leuke kaarten, briefjes etc. blijven sturen. Meer kunnen we niet denk ik, maar hoop zo verschrikkelijk dat alles zich heel snel ten goede keert!quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Jezus, jongens... Wat een gekloot.
Ik hoop vurig op beter nieuws in de nabije toekomst.
Dat is normaal geworden sinds de ziekenhuizen een ander beleid cq telling voeren.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:17 schreef Stali het volgende:
Wat enorm klote allemaal..
Misschien begrijp ik het niet goed. Maar is dit iets nieuws? Jonge mensen naar een verpleegtehuis sturen?
Ik heb daar echt heel nare gedachten bij. Hou me alsjeblieft ten goede.
P.S. Wij zouden ook graag iets willen sturen om haar een beetje op te monteren, voor zover dat kan.
Heb geen reply gekregen van de man/vriend van Disana. Kan me overigens voorstellen dat hij wel wat anders aan zijn hoofd heeft dan PMs op FOK! te beantwoorden hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |