Met zijn allen keihard blijven hopen en leuke kaarten, briefjes etc. blijven sturen. Meer kunnen we niet denk ik, maar hoop zo verschrikkelijk dat alles zich heel snel ten goede keert!quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Jezus, jongens... Wat een gekloot.
Ik hoop vurig op beter nieuws in de nabije toekomst.
Dat is normaal geworden sinds de ziekenhuizen een ander beleid cq telling voeren.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:17 schreef Stali het volgende:
Wat enorm klote allemaal..
Misschien begrijp ik het niet goed. Maar is dit iets nieuws? Jonge mensen naar een verpleegtehuis sturen?
Ik heb daar echt heel nare gedachten bij. Hou me alsjeblieft ten goede.
P.S. Wij zouden ook graag iets willen sturen om haar een beetje op te monteren, voor zover dat kan.
Heb geen reply gekregen van de man/vriend van Disana. Kan me overigens voorstellen dat hij wel wat anders aan zijn hoofd heeft dan PMs op FOK! te beantwoorden hoor.
Postadres voor patiëntenquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:09 schreef yvonne het volgende:
Daar heb je gelijk in Stali, ze was in NWS ook bekend natuurlijk!
Paddy heeft een post geplaats in de SC van NWS.quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:59 schreef Stali het volgende:
Verder even een praktische vraag, dat adres in het ziekenhuis. Zou iemand zo lief willen zijn om aan te geven tot welke datum de post daarheen mag? En vervolgadres?
Zelf kennen wij hier (thuis) Disana enkel uit NWS waar ze veel gepost heeft. Denk dat er meer users zijn die Disana al een poos niet "gezien" hebben maar het simpelweg niet weten.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:47 schreef spapaars het volgende:
Veel beterschap en hoop je spoedig weer hier te zien/lezen .
-nee-
Goedmaak pmquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:57 schreef liesje1979 het volgende:
Skippy ga ergens anders lopen baggeren.
Vroeger bleef je in de herstelperiode in het ziekenhuis liggen, tegenwoordig ga je daarvoor naar een verpleeghuis .. en daarna ga je gewoon naar huis. Wat ik ervan heb gezien/gehoord is het zelfs beter dan de herstelperiode in het ziekenhuis, de sfeer is een stuk 'leuker' omdat je met mensen zit die het ergste hebben gehad. En het tot vervelens toe met elkaar nababbelen over wat je is overkomen, de psychische verwerking zeg maar, blijkt zo ook een stuk beter te gaan.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:17 schreef Stali het volgende:
Misschien begrijp ik het niet goed. Maar is dit iets nieuws? Jonge mensen naar een verpleegtehuis sturen?
Ik heb daar echt heel nare gedachten bij. Hou me alsjeblieft ten goede.
Dat ding zat daar blijkbaar al geruime tijd en is gaan opspelen nadat Disana gestopt is met roken. Zij is eerst behandeld met Prednison, maar dat heeft dus weinig tot niets geholpen, en de andere medicatie daarna wel iets maar nog onvoldoende. Ondertussen bleef de ontsteking zich uitbreiden en werd Disana zwakker, dus kan je op gegeven moment weinig anders meer dan het gehele ontstoken gedeelte weghalen, om haar leven te redden.quote:Op zondag 19 september 2010 14:37 schreef Marlan het volgende:
Ik heb de hele topic doorgelezen, maar ik snap nog steeds niet wat ze heeft.![]()
Een poliep is gemakkelijk weg te halen. Waarom is haar hele dikke darm verwijderd?
Uiteraard beterschap en veel succes gewenst.
Dan heb je dit gemist. Geen poliep dus.quote:Op zondag 19 september 2010 14:37 schreef Marlan het volgende:
Ik heb de hele topic doorgelezen, maar ik snap nog steeds niet wat ze heeft.![]()
quote:Op zondag 19 september 2010 23:48 schreef DentalFloss het volgende:
nog steeds kloten allemaal, vochtafdrijving lijkt iets vooruit te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |