ik vloek even met de rest mee, Sterkte jullie 2 is allemaal niet niks.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:28 schreef DentalFloss het volgende:
Complicaties, veel en ernstige. Er komt nu geregeld een arts van de intensive care langs, waar ze eerst nog niet ligt. Moeilijkheden met ademen vooral vannacht. Hartfilmpje gemaakt,lijkt positief. Verder een beademingskapje en moeilijkheden met sondevoeding.
Tot zover maar weer.
Heel veel sterkte! Heb hoop!quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:28 schreef DentalFloss het volgende:
Complicaties, veel en ernstige. Er komt nu geregeld een arts van de intensive care langs, waar ze eerst nog niet ligt. Moeilijkheden met ademen vooral vannacht. Hartfilmpje gemaakt,lijkt positief. Verder een beademingskapje en moeilijkheden met sondevoeding.
Tot zover maar weer.
En morgen weer een beetje beter dan vandaag, hoop ik!quote:Op woensdag 8 september 2010 21:23 schreef DentalFloss het volgende:
Vandaag stukken beter, werd hoofdzakelijk veroorzaakt door verontreiniggde leidingen
Goed om te horen dat het vandaag beter gaat <insert opgeluchte smiley>quote:Op woensdag 8 september 2010 21:23 schreef DentalFloss het volgende:
Vandaag stukken beter, werd hoofdzakelijk veroorzaakt door verontreiniggde leidingen
Mooi!! En nu eindelijk alleen maar eens de goede kant op gaan! Wens jullie beiden nogmaals sterkte en voor Disana beterschap. Voor haar hoop ik dat ze snel naar huis mag want dat herstel je toch het beste volgens mij.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:23 schreef DentalFloss het volgende:
oh dat is minder, kan ze geen pijnstillingprik krijgen in het been Dentall, dat deden ze bij mij elke dag nadat ze die pomp uit me rug hadden verwijderd???/ geef haar dikke kus en hoop dat het ook met jou goed gaat en je het thuis red.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:46 schreef DentalFloss het volgende:
Vandaag veel slangen losgekoppeld, onder andere de ruggenprik hetgeen voor sterk verminderde pijnstilling zorgt
Darn, het valt ook niet mee.... sterktequote:Op vrijdag 10 september 2010 17:46 schreef DentalFloss het volgende:
Vandaag veel slangen losgekoppeld, onder andere de ruggenprik hetgeen voor sterk verminderde pijnstilling zorgt
quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:46 schreef DentalFloss het volgende:
Sterkte! Dat van heksje moet toch kunnen?quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh dat is minder, kan ze geen pijnstillingprik krijgen in het been Dentall, dat deden ze bij mij elke dag nadat ze die pomp uit me rug hadden verwijderd???/ geef haar dikke kus en hoop dat het ook met jou goed gaat en je het thuis red.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |