Dank je wel BQ, goed om weer wat te lezen over Disana, en geef haar kus terug van mij.quote:Op maandag 6 september 2010 19:59 schreef beequeen het volgende:
Ik heb vanmiddag Disana gesproken. De operatie is meegevallen, het herstel valt behoorlijk tegen.
Ze heeft idd een stoma maar dat vindt ze het ergst niet. Die kan op lange termijn misschien verwijderd worden. De pijn is het ergst, vooral maagpijn.
Nog steeds sondevoeding, vochtinfuus en via het ruggenprikinfuus, pijnstilling.
Ze is vandaag naar een andere afdeling verplaatst en ligt met 3 mannen op zaal. Ze weet nog niet wat ze daarvan moet vinden.
Slapen valt niet mee, ze kijkt veel tv 's nachts en overdag. Tussendoor is het wat dommelen.
Of ik de lieve groeten over wilde brengen aan iedereen. Bij deze dus.
Misschien dat Dental later nog komt met nadere info.
Nu is het hopen op een voorspoedig herstel en ik hoop voor Disana en Dental een wat minder spannende tijd.quote:Op maandag 6 september 2010 19:59 schreef beequeen het volgende:
Ik heb vanmiddag Disana gesproken. De operatie is meegevallen, het herstel valt behoorlijk tegen.
Ze heeft idd een stoma maar dat vindt ze het ergst niet. Die kan op lange termijn misschien verwijderd worden. De pijn is het ergst, vooral maagpijn.
Ze is vandaag naar een andere afdeling verplaatst en ligt met 3 mannen op zaal. Ze weet nog niet wat ze daarvan moet vinden.
Slapen valt niet mee, ze kijkt veel tv 's nachts en overdag. Tussendoor is het wat dommelen.
Wil je haar de hartelijke groeten terug doen? Ik hoop nog steeds dat ze toch snel wat op knapt, zich wat beter gaat voelen...........quote:Op maandag 6 september 2010 19:59 schreef beequeen het volgende:
Geen idee heksje. Als ik haar spreek vraag ik het wel.quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:21 schreef Toverheks het volgende:
maar komen onze kaarten nu wel aan op de goede afdeling had er gisteren weer 1 op de bus voor Disana gedaan.
vast bedanktquote:Op dinsdag 7 september 2010 10:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen idee heksje. Als ik haar spreek vraag ik het wel.
ik vloek even met de rest mee, Sterkte jullie 2 is allemaal niet niks.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:28 schreef DentalFloss het volgende:
Complicaties, veel en ernstige. Er komt nu geregeld een arts van de intensive care langs, waar ze eerst nog niet ligt. Moeilijkheden met ademen vooral vannacht. Hartfilmpje gemaakt,lijkt positief. Verder een beademingskapje en moeilijkheden met sondevoeding.
Tot zover maar weer.
Heel veel sterkte! Heb hoop!quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:28 schreef DentalFloss het volgende:
Complicaties, veel en ernstige. Er komt nu geregeld een arts van de intensive care langs, waar ze eerst nog niet ligt. Moeilijkheden met ademen vooral vannacht. Hartfilmpje gemaakt,lijkt positief. Verder een beademingskapje en moeilijkheden met sondevoeding.
Tot zover maar weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |