Dat is het ook, maar volgens de zaalarts kwam er een spoedoperatie tussen. Ik vind het maar een vreemd gedoe.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:30 schreef Leandra het volgende:
Wel hufterig trouwens, dat ze iemand 2 dagen nuchter houden voor een die dag plaats te vinden operatie en dan die operatie niet laten doorgaan![]()
Even een aantekening maken en naderhand even nazoeken in het patiëntendossier (van de afdeling en die van anesthesiologie), maar daar heb je dus nu even niets aan.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is het ook, maar volgens de zaalarts kwam er een spoedoperatie tussen. Ik vind het maar een vreemd gedoe.
Als ze zo doorgaan dan wordt ze zelf een spoedoperatie die tussendoor moetquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is het ook, maar volgens de zaalarts kwam er een spoedoperatie tussen. Ik vind het maar een vreemd gedoe.
Dit ga je niet echt menen he?? Gaan ze daar zo met mensen om? Mensonterend!quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:26 schreef beequeen het volgende:
Ik heb Disana net gesproken. Ze was in tranen.
De hele dag wachten op de operatie en nu nog niks. Hopelijk morgen.
Ze heeft al 2 dagen niks gegeten, alleen sondevoeding en water omdat ze nuchter moet zijn voor de operatie.
Allemaal maar duimen dat morgen D-Day is.
Ik hoop voor d'r dat ze heel snel actie ondernemen, want dit lijkt een aardig drama te worden al met al.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:26 schreef beequeen het volgende:
Ik heb Disana net gesproken. Ze was in tranen.
De hele dag wachten op de operatie en nu nog niks. Hopelijk morgen.
Ze heeft al 2 dagen niks gegeten, alleen sondevoeding en water omdat ze nuchter moet zijn voor de operatie.
Allemaal maar duimen dat morgen D-Day is.
Heel veel sterkte voor je! Afwachten is een hel! Ook heel veel sterkte aan Disana gewenst!quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:21 schreef DentalFloss het volgende:
Operatie net begonnen. Hoop dat ze er goed uit komt.
Sterkte, jullie allebei!quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:21 schreef DentalFloss het volgende:
oh ben net thuis en lees dit, he he eindelijk nou hoop dat we gauw wat horen van jequote:Op zaterdag 4 september 2010 16:21 schreef DentalFloss het volgende:
Dank je wel voor het melden Dental. Ikquote:Op zaterdag 4 september 2010 16:21 schreef DentalFloss het volgende:
Een voorspoedig herstel!quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:49 schreef DentalFloss het volgende:
Operatie succesvol. Dikke darm verwijderd, endeldarm kon worden gespaard. Het is nu vooral uitrusten. Het pijnlijke gevoel van haar darm is weg. Verder heeft ze genoeg goedwerkende pijnstillers.
Bedankt voor de update!quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:49 schreef DentalFloss het volgende:
Operatie succesvol. Dikke darm verwijderd, endeldarm kon worden gespaard. Het is nu vooral uitrusten. Het pijnlijke gevoel van haar darm is weg. Verder heeft ze genoeg goedwerkende pijnstillers.
quote:Op zaterdag 4 september 2010 22:49 schreef DentalFloss het volgende:
Hoop dat ze nu snel opknapt. Sterkte voor jullie allebei!quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Spannend. Snel een kaarsje aansteken.
Dank je wel BQ, goed om weer wat te lezen over Disana, en geef haar kus terug van mij.quote:Op maandag 6 september 2010 19:59 schreef beequeen het volgende:
Ik heb vanmiddag Disana gesproken. De operatie is meegevallen, het herstel valt behoorlijk tegen.
Ze heeft idd een stoma maar dat vindt ze het ergst niet. Die kan op lange termijn misschien verwijderd worden. De pijn is het ergst, vooral maagpijn.
Nog steeds sondevoeding, vochtinfuus en via het ruggenprikinfuus, pijnstilling.
Ze is vandaag naar een andere afdeling verplaatst en ligt met 3 mannen op zaal. Ze weet nog niet wat ze daarvan moet vinden.
Slapen valt niet mee, ze kijkt veel tv 's nachts en overdag. Tussendoor is het wat dommelen.
Of ik de lieve groeten over wilde brengen aan iedereen. Bij deze dus.
Misschien dat Dental later nog komt met nadere info.
Nu is het hopen op een voorspoedig herstel en ik hoop voor Disana en Dental een wat minder spannende tijd.quote:Op maandag 6 september 2010 19:59 schreef beequeen het volgende:
Ik heb vanmiddag Disana gesproken. De operatie is meegevallen, het herstel valt behoorlijk tegen.
Ze heeft idd een stoma maar dat vindt ze het ergst niet. Die kan op lange termijn misschien verwijderd worden. De pijn is het ergst, vooral maagpijn.
Ze is vandaag naar een andere afdeling verplaatst en ligt met 3 mannen op zaal. Ze weet nog niet wat ze daarvan moet vinden.
Slapen valt niet mee, ze kijkt veel tv 's nachts en overdag. Tussendoor is het wat dommelen.
Wil je haar de hartelijke groeten terug doen? Ik hoop nog steeds dat ze toch snel wat op knapt, zich wat beter gaat voelen...........quote:Op maandag 6 september 2010 19:59 schreef beequeen het volgende:
Geen idee heksje. Als ik haar spreek vraag ik het wel.quote:Op dinsdag 7 september 2010 09:21 schreef Toverheks het volgende:
maar komen onze kaarten nu wel aan op de goede afdeling had er gisteren weer 1 op de bus voor Disana gedaan.
vast bedanktquote:Op dinsdag 7 september 2010 10:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen idee heksje. Als ik haar spreek vraag ik het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |