Dat is het ook, maar volgens de zaalarts kwam er een spoedoperatie tussen. Ik vind het maar een vreemd gedoe.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:30 schreef Leandra het volgende:
Wel hufterig trouwens, dat ze iemand 2 dagen nuchter houden voor een die dag plaats te vinden operatie en dan die operatie niet laten doorgaan![]()
Even een aantekening maken en naderhand even nazoeken in het patiëntendossier (van de afdeling en die van anesthesiologie), maar daar heb je dus nu even niets aan.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is het ook, maar volgens de zaalarts kwam er een spoedoperatie tussen. Ik vind het maar een vreemd gedoe.
Als ze zo doorgaan dan wordt ze zelf een spoedoperatie die tussendoor moetquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is het ook, maar volgens de zaalarts kwam er een spoedoperatie tussen. Ik vind het maar een vreemd gedoe.
Dit ga je niet echt menen he?? Gaan ze daar zo met mensen om? Mensonterend!quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:26 schreef beequeen het volgende:
Ik heb Disana net gesproken. Ze was in tranen.
De hele dag wachten op de operatie en nu nog niks. Hopelijk morgen.
Ze heeft al 2 dagen niks gegeten, alleen sondevoeding en water omdat ze nuchter moet zijn voor de operatie.
Allemaal maar duimen dat morgen D-Day is.
Ik hoop voor d'r dat ze heel snel actie ondernemen, want dit lijkt een aardig drama te worden al met al.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:26 schreef beequeen het volgende:
Ik heb Disana net gesproken. Ze was in tranen.
De hele dag wachten op de operatie en nu nog niks. Hopelijk morgen.
Ze heeft al 2 dagen niks gegeten, alleen sondevoeding en water omdat ze nuchter moet zijn voor de operatie.
Allemaal maar duimen dat morgen D-Day is.
Heel veel sterkte voor je! Afwachten is een hel! Ook heel veel sterkte aan Disana gewenst!quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:21 schreef DentalFloss het volgende:
Operatie net begonnen. Hoop dat ze er goed uit komt.
Sterkte, jullie allebei!quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:21 schreef DentalFloss het volgende:
oh ben net thuis en lees dit, he he eindelijk nou hoop dat we gauw wat horen van jequote:Op zaterdag 4 september 2010 16:21 schreef DentalFloss het volgende:
Dank je wel voor het melden Dental. Ikquote:Op zaterdag 4 september 2010 16:21 schreef DentalFloss het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |