Een schande dat VVD en CDA met deze madman willen samenwerkenquote:DEN HAAG - De nieuwe rechterhand van PVV-voorman Geert Wilders is een omstreden homohater. De Vlaming Paul Belien heeft in België een zeer omstreden reputatie als het gaat om homoseksuelen en hij is een tegenstander van euthanasie en abortus. Dat is te lezen in het AD vandaag.
Wilders verzette zich de afgelopen tijd juist fel tegen homodiscriminatie. De adviseur van Wilders vindt onder meer dat mensen het recht moeten hebben om homoseksualiteit een afwijking te noemen.
De Gay Pride in Amsterdam is volgens Belien een 'perverse vertoning', schrijft de krant. De katholiek Belien staat bekend als een intellectueel met oerconservatieve opvattingen. Hij is van mening dat Europa in de zeventiende eeuw in moreel verval is geraakt ten tijde van de Verlichting.
De PVV laat in een reactie aan de krant weten dat de Beliens ideeën over homoseksualiteit niet overeen komen met het partijstandpunt.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)r-als-adviseur.dhtml
quote:Op maandag 20 september 2010 20:45 schreef remlof het volgende:
pas je wel even op wat je zoals post? Homo's en moslims zijn ook gewoon mensen, net als jij en ik.
Precies, wat is er mis met een voor allen acceptabele manier om Israël jodenvrij te krijgen? Als de Joden er vrede mee kunnen hebben, why not?quote:Op maandag 20 september 2010 20:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat is er mis met een voor allen acceptabele manier om West Europa Moslimvrij te krijgen? Als de Moslims er vrede mee kunnen hebben, why not?
Stel dat we 'moslim' eens zouden vervangen door 'joden'. Ik gok dat jij dan vooraan zou staan om te schreeuwen dat er sprake is van antisemitisme.quote:Op maandag 20 september 2010 20:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat is er mis met een voor allen acceptabele manier om West Europa Moslimvrij te krijgen? Als de Moslims er vrede mee kunnen hebben, why not?
Dat weet ik wel zeker.quote:Op maandag 20 september 2010 20:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Stel dat we 'moslim' eens zouden vervangen door 'joden'. Ik gok dat jij dan vooraan zou staan om te schreeuwen dat er sprake is van antisemitisme.
Zijn er echt mensen die het hier niet mee eens zijn? Het staat er net alsof dit een vreemd standpunt is en typisch iets is voor een homofoobquote:De adviseur van Wilders vindt onder meer dat mensen het recht moeten hebben om homoseksualiteit een afwijking te noemen.
Nou ja, je mag roken ook een afwijking noemen. Vegetarisme ook. Maar die mensen hebben ook dezelfde rechten en plichten.quote:Op maandag 20 september 2010 20:49 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Zijn er echt mensen die het hier niet mee eens zijn? Het staat er net alsof dit een vreemd standpunt is dat typisch iets is voor een homofoob
Hij gaat zn gang. Echter, wanneer een imam zoiets roept dan staat Wilders vooraan om hem te veroordelen. Dan is dat plots een teken dat moslims intolerant zijn en niet thuishoren in het westen. Beetje vreemd, nietwaar?quote:Op maandag 20 september 2010 20:49 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Zijn er echt mensen die het hier niet mee eens zijn? Het staat er net alsof dit een vreemd standpunt is en typisch iets is voor een homofoob
Zie je wel! Het gaat ze alleen maar om de centen.quote:Op maandag 20 september 2010 20:50 schreef IHVK het volgende:
1 miljoen * 100.000
= 100.000.000.000
Als je alle moslims een ton meegeeft ben je voor 100 miljard van alle moslims af denk ik.
Waarom ik dit bereken weet ik niet
Dan vindt iedereen het geweldig, nu doet iedereen selectief verontwaardigd. Maar je ziet het, er wordt al wat gesuggereerd over bans e.d.quote:Op maandag 20 september 2010 20:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Stel dat we 'moslim' eens zouden vervangen door 'joden'. Ik gok dat jij dan vooraan zou staan om te schreeuwen dat er sprake is van antisemitisme.
Ja ach ik bedoel als het toch tijd is voor idiote absurde voorstellen..quote:Op maandag 20 september 2010 20:52 schreef Ringo het volgende:
[..]
Zie je wel! Het gaat ze alleen maar om de centen..
Dat kan best. Legio redenen waarom mensen kunnen besluiten om te vertrekken. Al gaat Israel geen heilige grond opgeven en al helemaal niet omwille van wat gelukszoekers die op geen enkele manier recht hebben op ook maar ´n zandkorreltje van die grond.quote:Op maandag 20 september 2010 20:48 schreef Ringo het volgende:
[..]
Precies, wat is er mis met een voor allen acceptabele manier om Israël jodenvrij te krijgen? Als de Joden er vrede mee kunnen hebben, why not?
Welke kronkel in je kop vertelt jou dat 'men' daar überhaupt vrede mee kán hebben?
Ja, je wilt homo's als verstandelijk beperkten behandelen.quote:Op maandag 20 september 2010 20:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan vindt iedereen het geweldig, nu doet iedereen selectief verontwaardigd. Maar je ziet het, er wordt al wat gesuggereerd over bans e.d.
Mijn punt is wel duidelijk dacht ik zo.
Jouw punt is alles behalve duidelijk. Suggereer jij nou dat wij het geweldig zouden vinden als joden Europa moeten verlaten, al dan niet vrijwillig? Waarom zou ik daar vrolijk van moeten worden?quote:Op maandag 20 september 2010 20:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan vindt iedereen het geweldig, nu doet iedereen selectief verontwaardigd. Maar je ziet het, er wordt al wat gesuggereerd over bans e.d.
Mijn punt is wel duidelijk dacht ik zo.
Dus? Er staat dat hij vindt dat mensen homoseksualiteit een afwijking mogen noemen, mij lijkt dat zelfs partijen als GL en D66 het daar volledig mee eens zijn. Beetje vreemd dat ze zo'n punt als eerste in het artikel aandragen om te onderbouwen dat het gaat om een homofoob.quote:Op maandag 20 september 2010 20:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou ja, je mag roken ook een afwijking noemen. Vegetarisme ook. Maar die mensen hebben ook dezelfde rechten en plichten.
Omdat het hem kennelijk wel vrolijk stemt om racisme te propageren als het maar een ras/groep is waar ie niets mee heeft.quote:Op maandag 20 september 2010 20:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jouw punt is alles behalve duidelijk. Suggereer jij nou dat wij het geweldig zouden vinden als joden Europa moeten verlaten, al dan niet vrijwillig? Waarom zou ik daar vrolijk van moeten worden?
Je begrijpt het weer eens niet....quote:Op maandag 20 september 2010 20:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jouw punt is alles behalve duidelijk. Suggereer jij nou dat wij het geweldig zouden vinden als joden Europa moeten verlaten, al dan niet vrijwillig? Waarom zou ik daar vrolijk van moeten worden?
O, je bedoelt het land waar al eeuwenlang Palestijnen wonen?quote:Op maandag 20 september 2010 20:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat kan best. Legio redenen waarom mensen kunnen besluiten om te vertrekken. Al gaat Israel geen heilige grond opgeven en al helemaal niet omwille van wat gelukszoekers die op geen enkele manier recht hebben op ook maar ´n zandkorreltje van die grond.
Hoe wil jij deze vent dan omschrijven? Maar ik merk dat rechts Nederland zich weer in alle bochten wringt om deze man vrij te pleiten. Je geweten aan het sussen voor een samenwerking met extreem-rechts?quote:Op maandag 20 september 2010 20:56 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dus? Er staat dat hij vindt dat mensen homoseksualiteit een afwijking mogen noemen, mij lijkt dat zelfs partijen als GL en D66 het daar volledig mee eens zijn. Beetje vreemd dat ze zo'n punt als eerste in het artikel aandragen om te onderbouwen dat het gaat om een homofoob.
Klopt, omdat jouw post vreselijk onduidelijk is.quote:Op maandag 20 september 2010 20:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je begrijpt het weer eens niet....
Dat zou idd ook vreemd, of eigenlijk zelfs hypocriet, zijn iddquote:Op maandag 20 september 2010 20:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij gaat zn gang. Echter, wanneer een imam zoiets roept dan staat Wilders vooraan om hem te veroordelen. Dan is dat plots een teken dat moslims intolerant zijn en niet thuishoren in het westen. Beetje vreemd, nietwaar?
En toch is dit precies wat er gebeurtquote:Op maandag 20 september 2010 20:58 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dat zou idd ook vreemd, of eigenlijk zelfs hypocriet, zijn idd
Het zegt iets meer over jouw niveau ´begrijpend lezen´ dan over de duidelijkheid van mijn posting.quote:Op maandag 20 september 2010 20:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Klopt, omdat jouw post vreselijk onduidelijk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |