quote:
En dat Steve's deuveltje dan zo handig past in mijn gaatje, zonder imbussleutel! O=quote:
Zouden ze met meer homo's moeten doenquote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zouden ze met meer homo's moeten doen
Neequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:23 schreef Ang3l het volgende:
je hebt hem toch niet met je ouders gekeken he?
Jaquote:Ik vind de kus tussen de oud-burgemeester en Jay Brannan heel lief
Ze waren toch al geschoten?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:36 schreef Ang3l het volgende:
Ach, niet geschoten is altijd mis, toch?
En er blijft een schroefje overquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dus je handleiding is in stappen?
Er zit sowieso altijd wel een schroefje los bij mequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En er blijft een schroefje over
Tilda Swinton, dat is sowieso een ja.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:52 schreef Ang3l het volgende:
Erik: http://www.filmtotaal.nl/recensie.php?id=18838
JA IK WIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Daar heb ik al veel goeds over gelezen jaquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:52 schreef Ang3l het volgende:
IK OOK!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:52 schreef Ang3l het volgende:
En je deuveltje?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:59 schreef Steve het volgende:
Zo, thuis weer.Morgen maar weer terug naar Rotterdam.
Je mocht niet blijven?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:59 schreef Steve het volgende:
Zo, thuis weer.Morgen maar weer terug naar Rotterdam.
Ik vind de hele dag daar alleen rondhangen niks.quote:
Die past vast!quote:
Ik zie geen probleem?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:13 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik vind de hele dag daar alleen rondhangen niks.En had geen kleren bij me.
[..]
Nee hij maakt wel compilaties... maar ik vind Caro Emerald, Snow Patrol en Manic Street Preachers niet helemaal in dezelfde lijn liggenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:57 schreef Ang3l het volgende:
Heeft de iPod ook Genius afspeellijsten?
Dat vind ik zo fijn
Caroquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:59 schreef Ang3l het volgende:
Uhm..... nee. Die eerste is irritant blij en die laatste irritant depressief.
Da's wel een beetje zo... ze staat echt overal.... maar ik denk dat ze zelf ook nooit heeft gedacht dat haar album zo'n hit zou wordenquote:
heb ik iets gemist?quote:
Nee uit het feit dat ik mezelf 2 meter bij 1 meter aan de muur ga laten spijkeren binnenkortquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:22 schreef mike_hunt het volgende:
Komt TT uit dat een nederlands liedje? Die ik nu hoor.
O, zijn die canvas en foto's binnen?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee uit het feit dat ik mezelf 2 meter bij 1 meter aan de muur ga laten spijkeren binnenkort
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
O, zijn die canvas en foto's binnen?![]()
Apartquote:leuk geworden?
Uh. Ja nou hij is dus echt HUGE, dus even kijken of ik dat wil en zo ja waar dan.quote:Dus komt toch bij je te hangen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is de eerste, die hele donkere/zwarte. EN dan tot net onder mijn schouders. 2 meter
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]Nog niet alle foto's.
De rest ben ik bij de fotograaf zelf aan 't opvragen.
[..]
Apart
[..]
Uh. Ja nou hij is dus echt HUGE, dus even kijken of ik dat wil en zo ja waar dan.wat kijk je arrogant/verveeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is de eerste, die hele donkere/zwarte. EN dan tot net onder mijn schouders. 2 meter
![]()
en op die laatste foto..stond de windmachine aan? Net JLo Hans Klok.Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
Die titel ookquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:48 schreef mike_hunt het volgende:
Kijktip:
2 september RTL6 ..Oh Oh Cherso.
waarin 8 echte Hagenezen worden gevolgd. Zon, zee, zuipende en neukende Hagenezen, dat kan dus niets anders dan geweldige televisie opleveren.
(broertje werkt mee aan het programma)![]()
hier vast die skanks
Pardon? Wat heb je op zitten blazen?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
ALLAAAAAAAAAAAAAAAAAH
AKBAAAAAAAAAAAR
Ben daar zelf nooit geweest, maar Salou al wel tig keer. Zelfde laken en pak. En soms hebben we nog weleens van die weekendjes.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die titel ook
Ben twee keer in Chersonissos geweest toen ik begin 20 was... zal wel een feest der herkenning worden
waar was dat ook alweer voor? of wat dat voor de leuk?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:48 schreef Ang3l het volgende:
Ja dat moest, arrogantZo ben ik helemaaaaaaal niet!
Hij gaf de aanwijzingen. Neus omhoog, kin omhoog, ogen toeknijpen etc
Ja, huge ass ventilator op m'n knar
Chersonissos, Lloret en Salou zijn inderdaad een pot nat... al is het denk ik nog wel een graadje erger geworden dan 10 jaar geleden toen ik er was... heb Lloret en Salou toen ook 'gedaan' .... wat dat betreft ben ik wel echt een mainstream jongere vakantievierderquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ben daar zelf nooit geweest, maar Salou al wel tig keer. Zelfde laken en pak. En soms hebben we nog weleens van die weekendjes.![]()
![]()
je had paar jaar geleden ook op de nederlandse televisie, ook zoiets maar dan met engelse jeugd. Tering, dat was echt ordi.
marokkaanse 'fluit'quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pardon? Wat heb je op zitten blazen?
quote:
Maar wel eeuwig jonger en onschuldiger dan julliequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:59 schreef TheVulture het volgende:
Erik en Steve.... ook jullie blijven niet eeuwig jong en onschuldig!
The Villa?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ben daar zelf nooit geweest, maar Salou al wel tig keer. Zelfde laken en pak. En soms hebben we nog weleens van die weekendjes.![]()
![]()
je had paar jaar geleden ook op de nederlandse televisie, ook zoiets maar dan met engelse jeugd. Tering, dat was echt ordi.
Eeuwig jonger dat is een feit.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar wel eeuwig jonger en onschuldiger dan jullie.
Jonger wel... dat onschuldig weet ik zo net nog nietquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar wel eeuwig jonger en onschuldiger dan jullie.
Reclame voor een project van de woningbouwverenigingquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
waar was dat ook alweer voor? of wat dat voor de leuk?
Dat was me een programma... sowieso een goeie afspiegeling wel van de gemiddelde Brit op vakantie... zo kom je ze namelijk in hele hordes tegenquote:
Vanwaar dan al dat zwart? Om de negers een gevoel van herkenning te geven?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Reclame voor een project van de woningbouwvereniging
Weet ik veelquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vanwaar dan al dat zwart? Om de negers een gevoel van herkenning te geven?
Vreselijek mensen op vakantie.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat was me een programma... sowieso een goeie afspiegeling wel van de gemiddelde Brit op vakantie... zo kom je ze namelijk in hele hordes tegen
Russen zijn vaak maffiavolk... Nederlandse bejaarden zijn het ergstquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vreselijek mensen op vakantie.
Russen ook trouwens.
Nederlanders ook trouwens. We staan bekend als klagers en zeikerds.
jaaaaaaaaaaaaaaaaa dat!quote:
Russen in een all inclusive....quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Russen zijn vaak maffiavolk... Nederlandse bejaarden zijn het ergst
Ik zal je maar eens laten rennen dinsdag.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:59 schreef TheVulture het volgende:
Erik en Steve.... ook jullie blijven niet eeuwig jong en onschuldig!
Jij komt van een koude kermis thuisquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:40 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik zal je maar eens laten rennen dinsdag.
Ik heb net inderdaad over een dichte kermis gefietst.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:47 schreef TheVulture het volgende:
Jij komt van een koude kermis thuis
Daarom zei ik het ookquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:49 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik heb net inderdaad over een dichte kermis gefietst. [ afbeelding ]
In DB is ie ook deze week... vanavond maar eens kijken... de botsauto's mochten niet meer komen omdat ze probleemjeugd aantrokkenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:52 schreef Ang3l het volgende:
O ja Budel heeft een hele late kermis he.
botsauto'squote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In DB is ie ook deze week... vanavond maar eens kijken... de botsauto's mochten niet meer komen omdat ze probleemjeugd aantrokken
Ja, in het begin moest ik steeds aan Dawn denken toen ik haar in GG zag, maar dat ging snel over.quote:
Ja zij zat ook in Heroes, als lesbienne.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ja, in het begin moest ik steeds aan Dawn denken toen ik haar in GG zag, maar dat ging snel over.
Zelfde met Madeline Zima in Californication. Zij speelde Gracie in the Nanny. En nu zie ik haar steeds neukend in beeld met die gast van de X-files.ik maar steeds denken: neeeeeeee, Gracie...
dat laken??quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:46 schreef Ang3l het volgende:
Ik kan de foto niet zien
vast een bescheten laken dus
Dexter is goed! In het begin maak je wel die vergelijkenis, maar aangezien he buffed up valt het minder op.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zij zat ook in Heroes, als lesbienne.
Daarom wil ik niet aan Dexter beginnen want ik ga geheid David van Six Feet Under zien
Vandaar dat ik alleen Euroshopper bier zag staan in de schappen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:52 schreef Dragonwizard het volgende:
Zow ff bier van de hele wereld ingeslagen.
Cadeau voor een collega.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Vandaar dat ik alleen Euroshopper bier zag staan in de schappen.![]()
Waarom heb je zoveel bier ingeslagen? Feestje?
Ik vind hem als Dexter een stukquote:
o, ik las het verkeerd. Je hebt speciale bieren van over de hele wereld ingeslagen. Heb je ook Iki beer? Een vriend van me doet de campagne. Schijnt nu ook bij AH te liggen, alhoewel ik ze nog niet heb gezien. Kep alwel de t-shirt.quote:
epauletten?!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:56 schreef Dragonwizard het volgende:
Kheb een hekel aan epauletten op jassen. Rugzak blijft erin haken.
20 euro?? MIsschien dat luchtje van Frans Bauer...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:09 schreef Dragonwizard het volgende:
Iki beer? Check.
Nu moet ik nog een sportief geurtje vinden voor 20 euro.
Heerlijk als je van die vrouwelijke collega's hebt die altijd denken dat homo's goed kunnen shoppen.
Wát een lul!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Of je wordt op station Eindhoven straal genegeerd door TheVulture...
voor wat?quote:
de voorkant graag!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:22 schreef Great.Expectations het volgende:
Lekker zonnig weer (28 graden) in een leuke Franse stad vol studenten.![]()
that bitch. Kwist wel dat ie diva-gedrag had.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat een eikel is 't ook.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja, als je niet veel te besteden hebt dan moet je wel zoeken naar de koopjes enzo. Dan loop je niet even de Kalverstraat in om een nieuwe garderobe aan te schaffen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
20 euro?? MIsschien dat luchtje van Frans Bauer...![]()
ja, ik kan wel shoppen omdat ik weet wat ik mooi vind etc. maar ik kijk niet naar prijskaartje. Wat ik niet kan is prijsbewust shoppen. Alle uitverkoopadresjes door land en stad af te reizen. Ik ben van winkel in: kijken, kopen. IK ken mensen die gaan de hele dag alle winkels in en uit en dan besluiten ze waar ze dat jasje o.i.d. gaan halen. Als ik dat al hoor, dan ben ik er allweer klaar mee.en ik word gaar van zo'n dag shoppen. En na afloop de MacDonalds in.. standaard...tenminste als ik in Nederland ben.
oooh, leuk!!quote:
je bedoelt die kerel die dat daklozenkrantje verkoopt?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:38 schreef Steve het volgende:
Ach Erik, TheVulture heeft vast nog wel wat meer mensen genegeerd op het station.
En daar ging de illusie dat ik speciaal was...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:38 schreef Steve het volgende:
Ach Erik, TheVulture heeft vast nog wel wat meer mensen genegeerd op het station.
Tuurlijk, je hebt van die rekken of bakken..afgeprijsd and shit. Of als de zomer begint dat dan de winterkleding in de uitverkoop ligt etc... Tuurlijk, dat ken ik ook. Maar ik ga niet land en stad af voor een outlet ergens... ik ben makkelijk, ik geloof het wel.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, als je niet veel te besteden hebt dan moet je wel zoeken naar de koopjes enzo. Dan loop je niet even de Kalverstraat in om een nieuwe garderobe aan te schaffen.
Gewoon drinkuh en naar een vriend van um..quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
oooh, leuk!!maar hoezo zenuwachtig dan? toch geen blinddate hoop ik? wat zijn de plannen? bioscoop, uiteten, clubben...
ik vraag wel veel, he? Maar dat komt omdat ik vicariously door jou heen leef aangezien ik niet date.
volgens mij klopt deze zin niet. Well, fuck it..
Drinken.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:43 schreef Stecky het volgende:
[..]
Gewoon drinkuh en naar een vriend van um..
Ik ben een slechte kledingshopper. Ik vind alle kleding dus niks (of ik ben gewoon te kritischquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Tuurlijk, je hebt van die rekken of bakken..afgeprijsd and shit. Of als de zomer begint dat dan de winterkleding in de uitverkoop ligt etc... Tuurlijk, dat ken ik ook. Maar ik ga niet land en stad af voor een outlet ergens... ik ben makkelijk, ik geloof het wel.
Groningen? wat is daar mee dan? Wij gaat naar tilburg!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Drinken.Als het niets is/wordt dan kan je 'em altijd nog smeren.
En naar een vriend van hem? uh oh, pas je wel op... i know the stories (Ken je dat Groninger-verhaal? ) Nee hoor, xit je maar te flessen. ... en let op je drankje..
Erikquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En daar ging de illusie dat ik speciaal was...
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:53 schreef Ang3l het volgende:
Ja en nu nog maar even extra dan, ons erikje negeren!!!!!![]()
Wilde klappe?!
Aww....quote:
Nee hoor, is niets met Groningen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:50 schreef Stecky het volgende:
[..]
Groningen? wat is daar mee dan? Wij gaat naar tilburg!
ben jij zo'n hot gaynerd?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:48 schreef Dragonwizard het volgende:
[..]
Ik ben een slechte kledingshopper. Ik vind alle kleding dus niks (of ik ben gewoon te kritisch) . Ik koop liever elektronische dingen/gadgets
.
Hallo, 25 is het aantal centimer ontsluiting ja, niet je leeftijd!quote:
Ik heb dat eerlijk gezegd BIJNA nooit. Ook al heb ik een kopteelefoon op o.i.d.. Dan nog zie ik (bijna) alles en iedereen in de omgeving. Net zoals dat ik ook altijd gezichten onthoud (namen dus echt niet). En ik ook bijna nooit in de weg sta voor mensen omdat ik m'n omgeving heel goed zie/aanvoel. Ik kan ook goed lopend door de stad lezen en nergens tegenaanknallenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:01 schreef Dragonwizard het volgende:
Heb ik ook weleens.. Koptelefoon op - muziek aan op iPhone: Rond lopen in het centrum en dan uren later sms van "Waarom negeer je mij" of dan mijn moeder zo van " Ik hoor weer van die en die dat je niet reageert als ze je groeten op straat". Vaak hoor ik het ook niet, maar soms reageer ik niet omdat ik hartstikke verlegen ben
.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aww....
Wil je een foto van 2 meter?
Graag!quote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hallo, 25 is het aantal centimer ontsluiting ja, niet je leeftijd!
iPadquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:48 schreef Dragonwizard het volgende:
[..]
Ik ben een slechte kledingshopper. Ik vind alle kleding dus niks (of ik ben gewoon te kritisch) . Ik koop liever elektronische dingen/gadgets
.
quote:
Maar als je dan een G_E'tje tegenkomt in het stemlokaal zeg je niet eens gedag.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb dat eerlijk gezegd BIJNA nooit. Ook al heb ik een kopteelefoon op o.i.d.. Dan nog zie ik (bijna) alles en iedereen in de omgeving. Net zoals dat ik ook altijd gezichten onthoud (namen dus echt niet). En ik ook bijna nooit in de weg sta voor mensen omdat ik m'n omgeving heel goed zie/aanvoel. Ik kan ook goed lopend door de stad lezen en nergens tegenaanknallen
Vaak dus situaties dat ik vraag "Heb je dat gezien!!>?" of "Zag je haar!" en dat vrienden dan zeggen "Wie? Huh? Wat? Waar?" en dan is het natuurlijk al lang voorbij
What's up met je Riagg sig.?quote:
Maakt niet zo heel veel uit hoorquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Erik
1000 excuses, maar ik wilde zo snel mogelijk naar huis en als ik met mijn Ipod oploop let ik totaal niet of ik bekenden zie
En ik voelde me al klote
Ja ik heb dat ook wel vrij goed, dat ik me bewust ben van heel veel dingen om me heen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb dat eerlijk gezegd BIJNA nooit. Ook al heb ik een kopteelefoon op o.i.d.. Dan nog zie ik (bijna) alles en iedereen in de omgeving. Net zoals dat ik ook altijd gezichten onthoud (namen dus echt niet). En ik ook bijna nooit in de weg sta voor mensen omdat ik m'n omgeving heel goed zie/aanvoel. Ik kan ook goed lopend door de stad lezen en nergens tegenaanknallen
Vaak dus situaties dat ik vraag "Heb je dat gezien!!>?" of "Zag je haar!" en dat vrienden dan zeggen "Wie? Huh? Wat? Waar?" en dan is het natuurlijk al lang voorbij
dat was gister in het nederlandse Ubuntu kanaal, daar kwam iemand die echt elke minuut een hele salvo aan vragen afvuurde, men werdt het op een bepaald moment een beetje zat, echt TE simpele vragen die je met google prima zelf op kunt lossen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
What's up met je Riagg sig.?
btw
Cellophanequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:15 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb Erik ook gewoon totaal niet gezien... dus ik was NIET arrogant!
Ik vind je wel gewoonquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Cellophane
Mister cellophane
Should have been my name
Mister cellophane
'cause you can look right through me
Walk right by me
And never know I'm there!
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik krijg wel elke keer een warm gevoel van binnen als ik langs station Den Bosch kom, omdat ik dan dicht bij je huis ben.
Het is een groot land, dus het zal er vast ergens kutweer zijn, maar hier niet.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
de voorkant graag!![]()
op vakantie met je BF? DAcht dat het daar ook kutweer was in Frankrijk...
En waarom? Omdat ik je aankeek en jij gewoon star vooruit keek en heul snel doorliepquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:09 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Maar als je dan een G_E'tje tegenkomt in het stemlokaal zeg je niet eens gedag.
Dat is nog erger eigenlijk, mensen wel zien, maar ze bewust niet groeten.
je gaat jezelf toch niet aan de muur hangen?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:01 schreef Ang3l het volgende:
Ugh.... dit monster is echt véél te groot. Hij past bijna nergens!
[ afbeelding ]
tuurlijk wel !quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je gaat jezelf toch niet aan de muur hangen?
Zolang het maar niet met een touw isquote:
zuipzequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:29 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben er nooit zo'n voorstander van om drank als oppepper te gebruiken.... maar ik denk dat ik het toch maar eens ga doen
Proostquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:50 schreef creno het volgende:
repetitie paar dagen geleden voor onze act vanavond.
De uiteindelijke act plaats ik van het weekend.op zn kop op zn kutje??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
of verstond ik het verkeerd![]()
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:50 schreef creno het volgende:
repetitie paar dagen geleden voor onze act vanavond.
De uiteindelijke act plaats ik van het weekend.Hilarisch... die mensen die continu in beeld lopen en Lady Gaga die bijna haar enkel breekt bij dat jasje uitdoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben jij Lady Gaga?
Die motor is wel cool gedaan
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hilarisch... die mensen die continu in beeld lopen en Lady Gaga die bijna haar enkel breekt bij dat jasje uitdoen![]()
Ben jij Lady Gaga?
Die motor is wel cool gedaan
Ziet er echt top uitquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:20 schreef creno het volgende:
keizerpinguin is lady gaga. Ik ben die houten klaas links. Zo nog een keertje oefenen en dan straks voor publiek.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:39 schreef mike_hunt het volgende:
of dit een hoax is weet ik niet, maar ziet er leuk uit.
![]()
![]()
SFW. alhoewel je een crack ziet.
http://www.vkmag.com/videos/videos_boertje_gaat_verveling_tegen/
We hebben alleen STEFAN stoelen en stoelkussens...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
"Ik heb een Støfan gekocht vandaag!"
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]Nog niet alle foto's.
De rest ben ik bij de fotograaf zelf aan 't opvragen.
[..]
Apart
[..]
Uh. Ja nou hij is dus echt HUGE, dus even kijken of ik dat wil en zo ja waar dan.Ik vind de derde eigenlijk mooier uitkomen... Maar is een coole serie zo hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is de eerste, die hele donkere/zwarte. EN dan tot net onder mijn schouders. 2 meter
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
Wat is RTL6?!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:48 schreef mike_hunt het volgende:
Kijktip:
2 september RTL6 ..Oh Oh Cherso.
waarin 8 echte Hagenezen worden gevolgd. Zon, zee, zuipende en neukende Hagenezen, dat kan dus niets anders dan geweldige televisie opleveren.
(broertje werkt mee aan het programma)![]()
hier vast die skanks
hij zou mooi passen in mijn trappenhalquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aww....
Wil je een foto van 2 meter?
praktijkvoorbeeld van het goed hanteren van Viewpointsquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
zo lijkt het dat je hoofd los op je lijf zitquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:01 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Jeses hoe groot is dat ding? 170?!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:01 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets ja. Je weet hoe groot de EXPEDIT is he, de 5x5 vaksquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jeses hoe groot is dat ding? 170?!
185x185... vandaar ook die gok van 170...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zoiets ja. Je weet hoe groot de EXPEDIT is he, de 5x5 vaks
Ik vind trouwens degene die het is geworden ook niet de mooiste, maar ja, dat zwarte moest nou eenmaal want zo is de hele vorige serie ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan doe je het toch maar niet!![]()
Pfff.
Fout.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:25 schreef Ang3l het volgende:
En toch he... soms he... zie je de hele foute nieuwe foto's van je vorige hetero en dan denk je... "You're only a fucking phonecall away......"Wat dat in de tijd dat je nog geen bril of lenzen had Ang3l?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan doe je het toch maar niet!![]()
Pfff.
Fout.
God created gays so fat chicks could have friends.
Ik zit pal op mijn scherm met lenzen inquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wat dat in de tijd dat je nog geen bril of lenzen had Ang3l?
Je nieuwe scharrels moeten ruimte hebben voor je foto zodat ze 24/7 aan je kunnen wennen?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zit pal op mijn scherm met lenzen in
Ik val op dat soort foute types somsZo geil.
Verder moeten ze gewoon hun mond houden hoor.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:25 schreef Ang3l het volgende:
En toch he... soms he... zie je de hele foute nieuwe foto's van je vorige hetero en dan denk je... "You're only a fucking phonecall away......"ewww van die gaten/grote knop dingen in je orenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan doe je het toch maar niet!
Fout.![]()
OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMGquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat is RTL6?!
Bedoel je RTL4/5/7 of 8? Of SBS6?
stuur alberto eropafquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:42 schreef Xiance het volgende:
[..]
OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG
KIJK DAT FILMPJE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
EN DAT LOOPT GEWOON LOS IN NEDERLAND![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kleine tunneltjes vind ik nog wel mooi, dit vind ik al iets te groot.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ewww van die gaten/grote knop dingen in je oren
ja zal m in bed hebbenquote:
En op net eind:quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:45 schreef Xiance het volgende:
[..]
jah ik had dus ennah vriendjah, zo een anabooltjeh..
omg
die heeft meer plamuur op dr gezicht dar er hier op de muur zitquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:46 schreef Xiance het volgende:
[..]
ja zal m in bed hebben
OMG wat zou ik chagerijnig worden zeg!
Kind staat toch zo strak als de pest, of niet?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:46 schreef Xiance het volgende:
[..]
ja zal m in bed hebben
nee het begin dan..quote:
daar heb je ducttape voorquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:46 schreef Xiance het volgende:
[..]
ja zal m in bed hebben
maar dat hele gezicht...quote:
op zn mikes dan maar, face down ass up? Pquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:01 schreef Xiance het volgende:
[..]
maar dat hele gezicht...
ik bedoel "jah toch, ik zeg mah sow, je moet gewoan un beetjah gek doen weetjah, jah toch"
en dan dat gezicht.. alsof de hoeken van zn mond permanent aan zn oorlel vastgenaaid zit
nee volgens mij issie van nature zo hoor :|quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kind staat toch zo strak als de pest, of niet?
Jesesquote:
BRILJANT HEquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier staat ook al weinig nuttigs..
eerder de rest van de wereld, tegen die mensenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
die mensen moet je toch tegen jezelf beschermen
Wat IS dat, joh? Ik geloof het niet... Of hij staat stijf van de zenuwen, of hij spoort nietquote:
Ze kent zichzelf wel goedquote:
noem er nog eens een paar dan?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:26 schreef wonderer het volgende:
En dat wordt dan uitgezonden... een nieuw dieptepunt in de nederlandse televisie...
Erger dan Menno Buch is volgens mij niet mogelijkquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
noem er nog eens een paar dan?
Ik weet niet wat het vorige dieptepunt was, zo goed hou ik dat allemaal niet zo bijquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
noem er nog eens een paar dan?
tja dat is maar hoe je er naar kijkt dan denk ikquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:41 schreef Xiance het volgende:
menno buch
het blok
big brother
gooise vrouwen
SBS6
....
inderdaad gooische vrouwen is af en toe wel plat en zo maar toch zeker wel met liefde gemaaktquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
tja dat is maar hoe je er naar kijkt dan denk ik
ik vind gooische vrouwen geen slechte tv bijvoorbeeld
en dat kopen we hier in Oss dan weer af door tijdens de vakantie ruim 500 roze rozen bij pastoor te brengenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Wij zijn verdoemd door onze zonden toch zijn we blij met elkaar. Want voor die zonden stierf Here Jezus en alle kleine beetjes helpen niet waar.
Paraplu's zijn verboden dus het wordt gewoon een ponchoquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
neem je wel een plu mee, want de vooruitzichten in het westen zijn niet echt geweldig
Erikquote:
Nu heb ik je wel gezien hoorquote:
Big brother is juist 1 vd hoogtepunten van NL televisie. Is een NL concept. Weet je hoe populair dat is geworden? Draait nog steeds!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:41 schreef Xiance het volgende:
menno buch
het blok
big brother
gooise vrouwen
SBS6
....
Met mijn originele user wel... toen een tijd er tussenuit geweest... maar TV zwerft hier al een flinke tijd rond jaquote:
Jij had nog geen schaamhaar en toen postte je alquote:
Nu wel dan?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij had nog geen schaamhaar en toen postte je al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |