quote:
En dat Steve's deuveltje dan zo handig past in mijn gaatje, zonder imbussleutel! O=quote:
Zouden ze met meer homo's moeten doenquote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zouden ze met meer homo's moeten doen
Neequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:23 schreef Ang3l het volgende:
je hebt hem toch niet met je ouders gekeken he?
Jaquote:Ik vind de kus tussen de oud-burgemeester en Jay Brannan heel lief
Ze waren toch al geschoten?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:36 schreef Ang3l het volgende:
Ach, niet geschoten is altijd mis, toch?
En er blijft een schroefje overquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dus je handleiding is in stappen?
Er zit sowieso altijd wel een schroefje los bij mequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En er blijft een schroefje over
Tilda Swinton, dat is sowieso een ja.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:52 schreef Ang3l het volgende:
Erik: http://www.filmtotaal.nl/recensie.php?id=18838
JA IK WIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Daar heb ik al veel goeds over gelezen jaquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:52 schreef Ang3l het volgende:
IK OOK!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:52 schreef Ang3l het volgende:
En je deuveltje?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:59 schreef Steve het volgende:
Zo, thuis weer.Morgen maar weer terug naar Rotterdam.
Je mocht niet blijven?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:59 schreef Steve het volgende:
Zo, thuis weer.Morgen maar weer terug naar Rotterdam.
Ik vind de hele dag daar alleen rondhangen niks.quote:
Die past vast!quote:
Ik zie geen probleem?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:13 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik vind de hele dag daar alleen rondhangen niks.En had geen kleren bij me.
[..]
Nee hij maakt wel compilaties... maar ik vind Caro Emerald, Snow Patrol en Manic Street Preachers niet helemaal in dezelfde lijn liggenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:57 schreef Ang3l het volgende:
Heeft de iPod ook Genius afspeellijsten?
Dat vind ik zo fijn
Caroquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:59 schreef Ang3l het volgende:
Uhm..... nee. Die eerste is irritant blij en die laatste irritant depressief.
Da's wel een beetje zo... ze staat echt overal.... maar ik denk dat ze zelf ook nooit heeft gedacht dat haar album zo'n hit zou wordenquote:
heb ik iets gemist?quote:
Nee uit het feit dat ik mezelf 2 meter bij 1 meter aan de muur ga laten spijkeren binnenkortquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:22 schreef mike_hunt het volgende:
Komt TT uit dat een nederlands liedje? Die ik nu hoor.
O, zijn die canvas en foto's binnen?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee uit het feit dat ik mezelf 2 meter bij 1 meter aan de muur ga laten spijkeren binnenkort
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
O, zijn die canvas en foto's binnen?![]()
Apartquote:leuk geworden?
Uh. Ja nou hij is dus echt HUGE, dus even kijken of ik dat wil en zo ja waar dan.quote:Dus komt toch bij je te hangen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is de eerste, die hele donkere/zwarte. EN dan tot net onder mijn schouders. 2 meter
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]Nog niet alle foto's.
De rest ben ik bij de fotograaf zelf aan 't opvragen.
[..]
Apart
[..]
Uh. Ja nou hij is dus echt HUGE, dus even kijken of ik dat wil en zo ja waar dan.wat kijk je arrogant/verveeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is de eerste, die hele donkere/zwarte. EN dan tot net onder mijn schouders. 2 meter
![]()
en op die laatste foto..stond de windmachine aan? Net JLo Hans Klok.Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
Die titel ookquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:48 schreef mike_hunt het volgende:
Kijktip:
2 september RTL6 ..Oh Oh Cherso.
waarin 8 echte Hagenezen worden gevolgd. Zon, zee, zuipende en neukende Hagenezen, dat kan dus niets anders dan geweldige televisie opleveren.
(broertje werkt mee aan het programma)![]()
hier vast die skanks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |