quote:
En dat Steve's deuveltje dan zo handig past in mijn gaatje, zonder imbussleutel! O=quote:
Zouden ze met meer homo's moeten doenquote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zouden ze met meer homo's moeten doen
Neequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:23 schreef Ang3l het volgende:
je hebt hem toch niet met je ouders gekeken he?
Jaquote:Ik vind de kus tussen de oud-burgemeester en Jay Brannan heel lief
Ze waren toch al geschoten?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:36 schreef Ang3l het volgende:
Ach, niet geschoten is altijd mis, toch?
En er blijft een schroefje overquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dus je handleiding is in stappen?
Er zit sowieso altijd wel een schroefje los bij mequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En er blijft een schroefje over
Tilda Swinton, dat is sowieso een ja.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:52 schreef Ang3l het volgende:
Erik: http://www.filmtotaal.nl/recensie.php?id=18838
JA IK WIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Daar heb ik al veel goeds over gelezen jaquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:52 schreef Ang3l het volgende:
IK OOK!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:52 schreef Ang3l het volgende:
En je deuveltje?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:59 schreef Steve het volgende:
Zo, thuis weer.Morgen maar weer terug naar Rotterdam.
Je mocht niet blijven?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:59 schreef Steve het volgende:
Zo, thuis weer.Morgen maar weer terug naar Rotterdam.
Ik vind de hele dag daar alleen rondhangen niks.quote:
Die past vast!quote:
Ik zie geen probleem?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:13 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik vind de hele dag daar alleen rondhangen niks.En had geen kleren bij me.
[..]
Nee hij maakt wel compilaties... maar ik vind Caro Emerald, Snow Patrol en Manic Street Preachers niet helemaal in dezelfde lijn liggenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:57 schreef Ang3l het volgende:
Heeft de iPod ook Genius afspeellijsten?
Dat vind ik zo fijn
Caroquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:59 schreef Ang3l het volgende:
Uhm..... nee. Die eerste is irritant blij en die laatste irritant depressief.
Da's wel een beetje zo... ze staat echt overal.... maar ik denk dat ze zelf ook nooit heeft gedacht dat haar album zo'n hit zou wordenquote:
heb ik iets gemist?quote:
Nee uit het feit dat ik mezelf 2 meter bij 1 meter aan de muur ga laten spijkeren binnenkortquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:22 schreef mike_hunt het volgende:
Komt TT uit dat een nederlands liedje? Die ik nu hoor.
O, zijn die canvas en foto's binnen?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee uit het feit dat ik mezelf 2 meter bij 1 meter aan de muur ga laten spijkeren binnenkort
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
O, zijn die canvas en foto's binnen?![]()
Apartquote:leuk geworden?
Uh. Ja nou hij is dus echt HUGE, dus even kijken of ik dat wil en zo ja waar dan.quote:Dus komt toch bij je te hangen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is de eerste, die hele donkere/zwarte. EN dan tot net onder mijn schouders. 2 meter
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]Nog niet alle foto's.
De rest ben ik bij de fotograaf zelf aan 't opvragen.
[..]
Apart
[..]
Uh. Ja nou hij is dus echt HUGE, dus even kijken of ik dat wil en zo ja waar dan.wat kijk je arrogant/verveeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is de eerste, die hele donkere/zwarte. EN dan tot net onder mijn schouders. 2 meter
![]()
en op die laatste foto..stond de windmachine aan? Net JLo Hans Klok.Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
Die titel ookquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:48 schreef mike_hunt het volgende:
Kijktip:
2 september RTL6 ..Oh Oh Cherso.
waarin 8 echte Hagenezen worden gevolgd. Zon, zee, zuipende en neukende Hagenezen, dat kan dus niets anders dan geweldige televisie opleveren.
(broertje werkt mee aan het programma)![]()
hier vast die skanks
Pardon? Wat heb je op zitten blazen?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
ALLAAAAAAAAAAAAAAAAAH
AKBAAAAAAAAAAAR
Ben daar zelf nooit geweest, maar Salou al wel tig keer. Zelfde laken en pak. En soms hebben we nog weleens van die weekendjes.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die titel ook
Ben twee keer in Chersonissos geweest toen ik begin 20 was... zal wel een feest der herkenning worden
waar was dat ook alweer voor? of wat dat voor de leuk?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:48 schreef Ang3l het volgende:
Ja dat moest, arrogantZo ben ik helemaaaaaaal niet!
Hij gaf de aanwijzingen. Neus omhoog, kin omhoog, ogen toeknijpen etc
Ja, huge ass ventilator op m'n knar
Chersonissos, Lloret en Salou zijn inderdaad een pot nat... al is het denk ik nog wel een graadje erger geworden dan 10 jaar geleden toen ik er was... heb Lloret en Salou toen ook 'gedaan' .... wat dat betreft ben ik wel echt een mainstream jongere vakantievierderquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ben daar zelf nooit geweest, maar Salou al wel tig keer. Zelfde laken en pak. En soms hebben we nog weleens van die weekendjes.![]()
![]()
je had paar jaar geleden ook op de nederlandse televisie, ook zoiets maar dan met engelse jeugd. Tering, dat was echt ordi.
marokkaanse 'fluit'quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pardon? Wat heb je op zitten blazen?
quote:
Maar wel eeuwig jonger en onschuldiger dan julliequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:59 schreef TheVulture het volgende:
Erik en Steve.... ook jullie blijven niet eeuwig jong en onschuldig!
The Villa?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ben daar zelf nooit geweest, maar Salou al wel tig keer. Zelfde laken en pak. En soms hebben we nog weleens van die weekendjes.![]()
![]()
je had paar jaar geleden ook op de nederlandse televisie, ook zoiets maar dan met engelse jeugd. Tering, dat was echt ordi.
Eeuwig jonger dat is een feit.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar wel eeuwig jonger en onschuldiger dan jullie.
Jonger wel... dat onschuldig weet ik zo net nog nietquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar wel eeuwig jonger en onschuldiger dan jullie.
Reclame voor een project van de woningbouwverenigingquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
waar was dat ook alweer voor? of wat dat voor de leuk?
Dat was me een programma... sowieso een goeie afspiegeling wel van de gemiddelde Brit op vakantie... zo kom je ze namelijk in hele hordes tegenquote:
Vanwaar dan al dat zwart? Om de negers een gevoel van herkenning te geven?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Reclame voor een project van de woningbouwvereniging
Weet ik veelquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vanwaar dan al dat zwart? Om de negers een gevoel van herkenning te geven?
Vreselijek mensen op vakantie.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat was me een programma... sowieso een goeie afspiegeling wel van de gemiddelde Brit op vakantie... zo kom je ze namelijk in hele hordes tegen
Russen zijn vaak maffiavolk... Nederlandse bejaarden zijn het ergstquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vreselijek mensen op vakantie.
Russen ook trouwens.
Nederlanders ook trouwens. We staan bekend als klagers en zeikerds.
jaaaaaaaaaaaaaaaaa dat!quote:
Russen in een all inclusive....quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Russen zijn vaak maffiavolk... Nederlandse bejaarden zijn het ergst
Ik zal je maar eens laten rennen dinsdag.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:59 schreef TheVulture het volgende:
Erik en Steve.... ook jullie blijven niet eeuwig jong en onschuldig!
Jij komt van een koude kermis thuisquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:40 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik zal je maar eens laten rennen dinsdag.
Ik heb net inderdaad over een dichte kermis gefietst.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:47 schreef TheVulture het volgende:
Jij komt van een koude kermis thuis
Daarom zei ik het ookquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:49 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik heb net inderdaad over een dichte kermis gefietst. [ afbeelding ]
In DB is ie ook deze week... vanavond maar eens kijken... de botsauto's mochten niet meer komen omdat ze probleemjeugd aantrokkenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:52 schreef Ang3l het volgende:
O ja Budel heeft een hele late kermis he.
botsauto'squote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In DB is ie ook deze week... vanavond maar eens kijken... de botsauto's mochten niet meer komen omdat ze probleemjeugd aantrokken
Ja, in het begin moest ik steeds aan Dawn denken toen ik haar in GG zag, maar dat ging snel over.quote:
Ja zij zat ook in Heroes, als lesbienne.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ja, in het begin moest ik steeds aan Dawn denken toen ik haar in GG zag, maar dat ging snel over.
Zelfde met Madeline Zima in Californication. Zij speelde Gracie in the Nanny. En nu zie ik haar steeds neukend in beeld met die gast van de X-files.ik maar steeds denken: neeeeeeee, Gracie...
dat laken??quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:46 schreef Ang3l het volgende:
Ik kan de foto niet zien
vast een bescheten laken dus
Dexter is goed! In het begin maak je wel die vergelijkenis, maar aangezien he buffed up valt het minder op.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zij zat ook in Heroes, als lesbienne.
Daarom wil ik niet aan Dexter beginnen want ik ga geheid David van Six Feet Under zien
Vandaar dat ik alleen Euroshopper bier zag staan in de schappen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:52 schreef Dragonwizard het volgende:
Zow ff bier van de hele wereld ingeslagen.
Cadeau voor een collega.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Vandaar dat ik alleen Euroshopper bier zag staan in de schappen.![]()
Waarom heb je zoveel bier ingeslagen? Feestje?
Ik vind hem als Dexter een stukquote:
o, ik las het verkeerd. Je hebt speciale bieren van over de hele wereld ingeslagen. Heb je ook Iki beer? Een vriend van me doet de campagne. Schijnt nu ook bij AH te liggen, alhoewel ik ze nog niet heb gezien. Kep alwel de t-shirt.quote:
epauletten?!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:56 schreef Dragonwizard het volgende:
Kheb een hekel aan epauletten op jassen. Rugzak blijft erin haken.
20 euro?? MIsschien dat luchtje van Frans Bauer...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:09 schreef Dragonwizard het volgende:
Iki beer? Check.
Nu moet ik nog een sportief geurtje vinden voor 20 euro.
Heerlijk als je van die vrouwelijke collega's hebt die altijd denken dat homo's goed kunnen shoppen.
Wát een lul!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Of je wordt op station Eindhoven straal genegeerd door TheVulture...
voor wat?quote:
de voorkant graag!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:22 schreef Great.Expectations het volgende:
Lekker zonnig weer (28 graden) in een leuke Franse stad vol studenten.![]()
that bitch. Kwist wel dat ie diva-gedrag had.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat een eikel is 't ook.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja, als je niet veel te besteden hebt dan moet je wel zoeken naar de koopjes enzo. Dan loop je niet even de Kalverstraat in om een nieuwe garderobe aan te schaffen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
20 euro?? MIsschien dat luchtje van Frans Bauer...![]()
ja, ik kan wel shoppen omdat ik weet wat ik mooi vind etc. maar ik kijk niet naar prijskaartje. Wat ik niet kan is prijsbewust shoppen. Alle uitverkoopadresjes door land en stad af te reizen. Ik ben van winkel in: kijken, kopen. IK ken mensen die gaan de hele dag alle winkels in en uit en dan besluiten ze waar ze dat jasje o.i.d. gaan halen. Als ik dat al hoor, dan ben ik er allweer klaar mee.en ik word gaar van zo'n dag shoppen. En na afloop de MacDonalds in.. standaard...tenminste als ik in Nederland ben.
oooh, leuk!!quote:
je bedoelt die kerel die dat daklozenkrantje verkoopt?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:38 schreef Steve het volgende:
Ach Erik, TheVulture heeft vast nog wel wat meer mensen genegeerd op het station.
En daar ging de illusie dat ik speciaal was...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:38 schreef Steve het volgende:
Ach Erik, TheVulture heeft vast nog wel wat meer mensen genegeerd op het station.
Tuurlijk, je hebt van die rekken of bakken..afgeprijsd and shit. Of als de zomer begint dat dan de winterkleding in de uitverkoop ligt etc... Tuurlijk, dat ken ik ook. Maar ik ga niet land en stad af voor een outlet ergens... ik ben makkelijk, ik geloof het wel.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, als je niet veel te besteden hebt dan moet je wel zoeken naar de koopjes enzo. Dan loop je niet even de Kalverstraat in om een nieuwe garderobe aan te schaffen.
Gewoon drinkuh en naar een vriend van um..quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
oooh, leuk!!maar hoezo zenuwachtig dan? toch geen blinddate hoop ik? wat zijn de plannen? bioscoop, uiteten, clubben...
ik vraag wel veel, he? Maar dat komt omdat ik vicariously door jou heen leef aangezien ik niet date.
volgens mij klopt deze zin niet. Well, fuck it..
Drinken.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:43 schreef Stecky het volgende:
[..]
Gewoon drinkuh en naar een vriend van um..
Ik ben een slechte kledingshopper. Ik vind alle kleding dus niks (of ik ben gewoon te kritischquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Tuurlijk, je hebt van die rekken of bakken..afgeprijsd and shit. Of als de zomer begint dat dan de winterkleding in de uitverkoop ligt etc... Tuurlijk, dat ken ik ook. Maar ik ga niet land en stad af voor een outlet ergens... ik ben makkelijk, ik geloof het wel.
Groningen? wat is daar mee dan? Wij gaat naar tilburg!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Drinken.Als het niets is/wordt dan kan je 'em altijd nog smeren.
En naar een vriend van hem? uh oh, pas je wel op... i know the stories (Ken je dat Groninger-verhaal? ) Nee hoor, xit je maar te flessen. ... en let op je drankje..
Erikquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En daar ging de illusie dat ik speciaal was...
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:53 schreef Ang3l het volgende:
Ja en nu nog maar even extra dan, ons erikje negeren!!!!!![]()
Wilde klappe?!
Aww....quote:
Nee hoor, is niets met Groningen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:50 schreef Stecky het volgende:
[..]
Groningen? wat is daar mee dan? Wij gaat naar tilburg!
ben jij zo'n hot gaynerd?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:48 schreef Dragonwizard het volgende:
[..]
Ik ben een slechte kledingshopper. Ik vind alle kleding dus niks (of ik ben gewoon te kritisch) . Ik koop liever elektronische dingen/gadgets
.
Hallo, 25 is het aantal centimer ontsluiting ja, niet je leeftijd!quote:
Ik heb dat eerlijk gezegd BIJNA nooit. Ook al heb ik een kopteelefoon op o.i.d.. Dan nog zie ik (bijna) alles en iedereen in de omgeving. Net zoals dat ik ook altijd gezichten onthoud (namen dus echt niet). En ik ook bijna nooit in de weg sta voor mensen omdat ik m'n omgeving heel goed zie/aanvoel. Ik kan ook goed lopend door de stad lezen en nergens tegenaanknallenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:01 schreef Dragonwizard het volgende:
Heb ik ook weleens.. Koptelefoon op - muziek aan op iPhone: Rond lopen in het centrum en dan uren later sms van "Waarom negeer je mij" of dan mijn moeder zo van " Ik hoor weer van die en die dat je niet reageert als ze je groeten op straat". Vaak hoor ik het ook niet, maar soms reageer ik niet omdat ik hartstikke verlegen ben
.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aww....
Wil je een foto van 2 meter?
Graag!quote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hallo, 25 is het aantal centimer ontsluiting ja, niet je leeftijd!
iPadquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:48 schreef Dragonwizard het volgende:
[..]
Ik ben een slechte kledingshopper. Ik vind alle kleding dus niks (of ik ben gewoon te kritisch) . Ik koop liever elektronische dingen/gadgets
.
quote:
Maar als je dan een G_E'tje tegenkomt in het stemlokaal zeg je niet eens gedag.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb dat eerlijk gezegd BIJNA nooit. Ook al heb ik een kopteelefoon op o.i.d.. Dan nog zie ik (bijna) alles en iedereen in de omgeving. Net zoals dat ik ook altijd gezichten onthoud (namen dus echt niet). En ik ook bijna nooit in de weg sta voor mensen omdat ik m'n omgeving heel goed zie/aanvoel. Ik kan ook goed lopend door de stad lezen en nergens tegenaanknallen
Vaak dus situaties dat ik vraag "Heb je dat gezien!!>?" of "Zag je haar!" en dat vrienden dan zeggen "Wie? Huh? Wat? Waar?" en dan is het natuurlijk al lang voorbij
What's up met je Riagg sig.?quote:
Maakt niet zo heel veel uit hoorquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Erik
1000 excuses, maar ik wilde zo snel mogelijk naar huis en als ik met mijn Ipod oploop let ik totaal niet of ik bekenden zie
En ik voelde me al klote
Ja ik heb dat ook wel vrij goed, dat ik me bewust ben van heel veel dingen om me heen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb dat eerlijk gezegd BIJNA nooit. Ook al heb ik een kopteelefoon op o.i.d.. Dan nog zie ik (bijna) alles en iedereen in de omgeving. Net zoals dat ik ook altijd gezichten onthoud (namen dus echt niet). En ik ook bijna nooit in de weg sta voor mensen omdat ik m'n omgeving heel goed zie/aanvoel. Ik kan ook goed lopend door de stad lezen en nergens tegenaanknallen
Vaak dus situaties dat ik vraag "Heb je dat gezien!!>?" of "Zag je haar!" en dat vrienden dan zeggen "Wie? Huh? Wat? Waar?" en dan is het natuurlijk al lang voorbij
dat was gister in het nederlandse Ubuntu kanaal, daar kwam iemand die echt elke minuut een hele salvo aan vragen afvuurde, men werdt het op een bepaald moment een beetje zat, echt TE simpele vragen die je met google prima zelf op kunt lossen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
What's up met je Riagg sig.?
btw
Cellophanequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:15 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb Erik ook gewoon totaal niet gezien... dus ik was NIET arrogant!
Ik vind je wel gewoonquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Cellophane
Mister cellophane
Should have been my name
Mister cellophane
'cause you can look right through me
Walk right by me
And never know I'm there!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |