Pardon? Wat heb je op zitten blazen?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
ALLAAAAAAAAAAAAAAAAAH
AKBAAAAAAAAAAAR
Ben daar zelf nooit geweest, maar Salou al wel tig keer. Zelfde laken en pak. En soms hebben we nog weleens van die weekendjes.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die titel ook
Ben twee keer in Chersonissos geweest toen ik begin 20 was... zal wel een feest der herkenning worden
waar was dat ook alweer voor? of wat dat voor de leuk?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:48 schreef Ang3l het volgende:
Ja dat moest, arrogantZo ben ik helemaaaaaaal niet!
Hij gaf de aanwijzingen. Neus omhoog, kin omhoog, ogen toeknijpen etc
Ja, huge ass ventilator op m'n knar
Chersonissos, Lloret en Salou zijn inderdaad een pot nat... al is het denk ik nog wel een graadje erger geworden dan 10 jaar geleden toen ik er was... heb Lloret en Salou toen ook 'gedaan' .... wat dat betreft ben ik wel echt een mainstream jongere vakantievierderquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ben daar zelf nooit geweest, maar Salou al wel tig keer. Zelfde laken en pak. En soms hebben we nog weleens van die weekendjes.![]()
![]()
je had paar jaar geleden ook op de nederlandse televisie, ook zoiets maar dan met engelse jeugd. Tering, dat was echt ordi.
marokkaanse 'fluit'quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pardon? Wat heb je op zitten blazen?
quote:
Maar wel eeuwig jonger en onschuldiger dan julliequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:59 schreef TheVulture het volgende:
Erik en Steve.... ook jullie blijven niet eeuwig jong en onschuldig!
The Villa?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ben daar zelf nooit geweest, maar Salou al wel tig keer. Zelfde laken en pak. En soms hebben we nog weleens van die weekendjes.![]()
![]()
je had paar jaar geleden ook op de nederlandse televisie, ook zoiets maar dan met engelse jeugd. Tering, dat was echt ordi.
Eeuwig jonger dat is een feit.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar wel eeuwig jonger en onschuldiger dan jullie.
Jonger wel... dat onschuldig weet ik zo net nog nietquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar wel eeuwig jonger en onschuldiger dan jullie.
Reclame voor een project van de woningbouwverenigingquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
waar was dat ook alweer voor? of wat dat voor de leuk?
Dat was me een programma... sowieso een goeie afspiegeling wel van de gemiddelde Brit op vakantie... zo kom je ze namelijk in hele hordes tegenquote:
Vanwaar dan al dat zwart? Om de negers een gevoel van herkenning te geven?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Reclame voor een project van de woningbouwvereniging
Weet ik veelquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vanwaar dan al dat zwart? Om de negers een gevoel van herkenning te geven?
Vreselijek mensen op vakantie.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat was me een programma... sowieso een goeie afspiegeling wel van de gemiddelde Brit op vakantie... zo kom je ze namelijk in hele hordes tegen
Russen zijn vaak maffiavolk... Nederlandse bejaarden zijn het ergstquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vreselijek mensen op vakantie.
Russen ook trouwens.
Nederlanders ook trouwens. We staan bekend als klagers en zeikerds.
jaaaaaaaaaaaaaaaaa dat!quote:
Russen in een all inclusive....quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Russen zijn vaak maffiavolk... Nederlandse bejaarden zijn het ergst
Ik zal je maar eens laten rennen dinsdag.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:59 schreef TheVulture het volgende:
Erik en Steve.... ook jullie blijven niet eeuwig jong en onschuldig!
Jij komt van een koude kermis thuisquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:40 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik zal je maar eens laten rennen dinsdag.
Ik heb net inderdaad over een dichte kermis gefietst.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:47 schreef TheVulture het volgende:
Jij komt van een koude kermis thuis
Daarom zei ik het ookquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:49 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik heb net inderdaad over een dichte kermis gefietst. [ afbeelding ]
In DB is ie ook deze week... vanavond maar eens kijken... de botsauto's mochten niet meer komen omdat ze probleemjeugd aantrokkenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:52 schreef Ang3l het volgende:
O ja Budel heeft een hele late kermis he.
botsauto'squote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In DB is ie ook deze week... vanavond maar eens kijken... de botsauto's mochten niet meer komen omdat ze probleemjeugd aantrokken
Ja, in het begin moest ik steeds aan Dawn denken toen ik haar in GG zag, maar dat ging snel over.quote:
Ja zij zat ook in Heroes, als lesbienne.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ja, in het begin moest ik steeds aan Dawn denken toen ik haar in GG zag, maar dat ging snel over.
Zelfde met Madeline Zima in Californication. Zij speelde Gracie in the Nanny. En nu zie ik haar steeds neukend in beeld met die gast van de X-files.ik maar steeds denken: neeeeeeee, Gracie...
dat laken??quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:46 schreef Ang3l het volgende:
Ik kan de foto niet zien
vast een bescheten laken dus
Dexter is goed! In het begin maak je wel die vergelijkenis, maar aangezien he buffed up valt het minder op.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zij zat ook in Heroes, als lesbienne.
Daarom wil ik niet aan Dexter beginnen want ik ga geheid David van Six Feet Under zien
Vandaar dat ik alleen Euroshopper bier zag staan in de schappen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:52 schreef Dragonwizard het volgende:
Zow ff bier van de hele wereld ingeslagen.
Cadeau voor een collega.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Vandaar dat ik alleen Euroshopper bier zag staan in de schappen.![]()
Waarom heb je zoveel bier ingeslagen? Feestje?
Ik vind hem als Dexter een stukquote:
o, ik las het verkeerd. Je hebt speciale bieren van over de hele wereld ingeslagen. Heb je ook Iki beer? Een vriend van me doet de campagne. Schijnt nu ook bij AH te liggen, alhoewel ik ze nog niet heb gezien. Kep alwel de t-shirt.quote:
epauletten?!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:56 schreef Dragonwizard het volgende:
Kheb een hekel aan epauletten op jassen. Rugzak blijft erin haken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |