ben jij zo'n hot gaynerd?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:48 schreef Dragonwizard het volgende:
[..]
Ik ben een slechte kledingshopper. Ik vind alle kleding dus niks (of ik ben gewoon te kritisch) . Ik koop liever elektronische dingen/gadgets
.
Hallo, 25 is het aantal centimer ontsluiting ja, niet je leeftijd!quote:
Ik heb dat eerlijk gezegd BIJNA nooit. Ook al heb ik een kopteelefoon op o.i.d.. Dan nog zie ik (bijna) alles en iedereen in de omgeving. Net zoals dat ik ook altijd gezichten onthoud (namen dus echt niet). En ik ook bijna nooit in de weg sta voor mensen omdat ik m'n omgeving heel goed zie/aanvoel. Ik kan ook goed lopend door de stad lezen en nergens tegenaanknallenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:01 schreef Dragonwizard het volgende:
Heb ik ook weleens.. Koptelefoon op - muziek aan op iPhone: Rond lopen in het centrum en dan uren later sms van "Waarom negeer je mij" of dan mijn moeder zo van " Ik hoor weer van die en die dat je niet reageert als ze je groeten op straat". Vaak hoor ik het ook niet, maar soms reageer ik niet omdat ik hartstikke verlegen ben
.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aww....
Wil je een foto van 2 meter?
Graag!quote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hallo, 25 is het aantal centimer ontsluiting ja, niet je leeftijd!
iPadquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:48 schreef Dragonwizard het volgende:
[..]
Ik ben een slechte kledingshopper. Ik vind alle kleding dus niks (of ik ben gewoon te kritisch) . Ik koop liever elektronische dingen/gadgets
.
quote:
Maar als je dan een G_E'tje tegenkomt in het stemlokaal zeg je niet eens gedag.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb dat eerlijk gezegd BIJNA nooit. Ook al heb ik een kopteelefoon op o.i.d.. Dan nog zie ik (bijna) alles en iedereen in de omgeving. Net zoals dat ik ook altijd gezichten onthoud (namen dus echt niet). En ik ook bijna nooit in de weg sta voor mensen omdat ik m'n omgeving heel goed zie/aanvoel. Ik kan ook goed lopend door de stad lezen en nergens tegenaanknallen
Vaak dus situaties dat ik vraag "Heb je dat gezien!!>?" of "Zag je haar!" en dat vrienden dan zeggen "Wie? Huh? Wat? Waar?" en dan is het natuurlijk al lang voorbij
What's up met je Riagg sig.?quote:
Maakt niet zo heel veel uit hoorquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Erik
1000 excuses, maar ik wilde zo snel mogelijk naar huis en als ik met mijn Ipod oploop let ik totaal niet of ik bekenden zie
En ik voelde me al klote
Ja ik heb dat ook wel vrij goed, dat ik me bewust ben van heel veel dingen om me heen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb dat eerlijk gezegd BIJNA nooit. Ook al heb ik een kopteelefoon op o.i.d.. Dan nog zie ik (bijna) alles en iedereen in de omgeving. Net zoals dat ik ook altijd gezichten onthoud (namen dus echt niet). En ik ook bijna nooit in de weg sta voor mensen omdat ik m'n omgeving heel goed zie/aanvoel. Ik kan ook goed lopend door de stad lezen en nergens tegenaanknallen
Vaak dus situaties dat ik vraag "Heb je dat gezien!!>?" of "Zag je haar!" en dat vrienden dan zeggen "Wie? Huh? Wat? Waar?" en dan is het natuurlijk al lang voorbij
dat was gister in het nederlandse Ubuntu kanaal, daar kwam iemand die echt elke minuut een hele salvo aan vragen afvuurde, men werdt het op een bepaald moment een beetje zat, echt TE simpele vragen die je met google prima zelf op kunt lossen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
What's up met je Riagg sig.?
btw
Cellophanequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:15 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb Erik ook gewoon totaal niet gezien... dus ik was NIET arrogant!
Ik vind je wel gewoonquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Cellophane
Mister cellophane
Should have been my name
Mister cellophane
'cause you can look right through me
Walk right by me
And never know I'm there!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |