Kind staat toch zo strak als de pest, of niet?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:46 schreef Xiance het volgende:
[..]
ja zal m in bed hebben
OMG wat zou ik chagerijnig worden zeg!
nee het begin dan..quote:
daar heb je ducttape voorquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:46 schreef Xiance het volgende:
[..]
ja zal m in bed hebben
OMG wat zou ik chagerijnig worden zeg!
maar dat hele gezicht...quote:
op zn mikes dan maar, face down ass up? Pquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:01 schreef Xiance het volgende:
[..]
maar dat hele gezicht...
ik bedoel "jah toch, ik zeg mah sow, je moet gewoan un beetjah gek doen weetjah, jah toch"
en dan dat gezicht.. alsof de hoeken van zn mond permanent aan zn oorlel vastgenaaid zit
nee volgens mij issie van nature zo hoor :|quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kind staat toch zo strak als de pest, of niet?
Jesesquote:
BRILJANT HEquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier staat ook al weinig nuttigs..
eerder de rest van de wereld, tegen die mensenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
die mensen moet je toch tegen jezelf beschermen
Wat IS dat, joh? Ik geloof het niet... Of hij staat stijf van de zenuwen, of hij spoort nietquote:
Ze kent zichzelf wel goedquote:
noem er nog eens een paar dan?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:26 schreef wonderer het volgende:
En dat wordt dan uitgezonden... een nieuw dieptepunt in de nederlandse televisie...
Erger dan Menno Buch is volgens mij niet mogelijkquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
noem er nog eens een paar dan?
Ik weet niet wat het vorige dieptepunt was, zo goed hou ik dat allemaal niet zo bijquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
noem er nog eens een paar dan?
tja dat is maar hoe je er naar kijkt dan denk ikquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:41 schreef Xiance het volgende:
menno buch
het blok
big brother
gooise vrouwen
SBS6
....
inderdaad gooische vrouwen is af en toe wel plat en zo maar toch zeker wel met liefde gemaaktquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
tja dat is maar hoe je er naar kijkt dan denk ik
ik vind gooische vrouwen geen slechte tv bijvoorbeeld
en dat kopen we hier in Oss dan weer af door tijdens de vakantie ruim 500 roze rozen bij pastoor te brengenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Wij zijn verdoemd door onze zonden toch zijn we blij met elkaar. Want voor die zonden stierf Here Jezus en alle kleine beetjes helpen niet waar.
Paraplu's zijn verboden dus het wordt gewoon een ponchoquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
neem je wel een plu mee, want de vooruitzichten in het westen zijn niet echt geweldig
Erikquote:
Nu heb ik je wel gezien hoorquote:
Big brother is juist 1 vd hoogtepunten van NL televisie. Is een NL concept. Weet je hoe populair dat is geworden? Draait nog steeds!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:41 schreef Xiance het volgende:
menno buch
het blok
big brother
gooise vrouwen
SBS6
....
Met mijn originele user wel... toen een tijd er tussenuit geweest... maar TV zwerft hier al een flinke tijd rond jaquote:
Jij had nog geen schaamhaar en toen postte je alquote:
Nu wel dan?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij had nog geen schaamhaar en toen postte je al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |