quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik krijg wel elke keer een warm gevoel van binnen als ik langs station Den Bosch kom, omdat ik dan dicht bij je huis ben.
Het is een groot land, dus het zal er vast ergens kutweer zijn, maar hier niet.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
de voorkant graag!![]()
op vakantie met je BF? DAcht dat het daar ook kutweer was in Frankrijk...
En waarom? Omdat ik je aankeek en jij gewoon star vooruit keek en heul snel doorliepquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:09 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Maar als je dan een G_E'tje tegenkomt in het stemlokaal zeg je niet eens gedag.
Dat is nog erger eigenlijk, mensen wel zien, maar ze bewust niet groeten.
je gaat jezelf toch niet aan de muur hangen?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:01 schreef Ang3l het volgende:
Ugh.... dit monster is echt véél te groot. Hij past bijna nergens!
[ afbeelding ]
tuurlijk wel !quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je gaat jezelf toch niet aan de muur hangen?
Zolang het maar niet met een touw isquote:
zuipzequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:29 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben er nooit zo'n voorstander van om drank als oppepper te gebruiken.... maar ik denk dat ik het toch maar eens ga doen
Proostquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:50 schreef creno het volgende:
repetitie paar dagen geleden voor onze act vanavond.
De uiteindelijke act plaats ik van het weekend.op zn kop op zn kutje??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
of verstond ik het verkeerd![]()
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:50 schreef creno het volgende:
repetitie paar dagen geleden voor onze act vanavond.
De uiteindelijke act plaats ik van het weekend.Hilarisch... die mensen die continu in beeld lopen en Lady Gaga die bijna haar enkel breekt bij dat jasje uitdoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben jij Lady Gaga?
Die motor is wel cool gedaan
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hilarisch... die mensen die continu in beeld lopen en Lady Gaga die bijna haar enkel breekt bij dat jasje uitdoen![]()
Ben jij Lady Gaga?
Die motor is wel cool gedaan
Ziet er echt top uitquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:20 schreef creno het volgende:
keizerpinguin is lady gaga. Ik ben die houten klaas links. Zo nog een keertje oefenen en dan straks voor publiek.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:39 schreef mike_hunt het volgende:
of dit een hoax is weet ik niet, maar ziet er leuk uit.
![]()
![]()
SFW. alhoewel je een crack ziet.
http://www.vkmag.com/videos/videos_boertje_gaat_verveling_tegen/
We hebben alleen STEFAN stoelen en stoelkussens...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
"Ik heb een Støfan gekocht vandaag!"
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]Nog niet alle foto's.
De rest ben ik bij de fotograaf zelf aan 't opvragen.
[..]
Apart
[..]
Uh. Ja nou hij is dus echt HUGE, dus even kijken of ik dat wil en zo ja waar dan.Ik vind de derde eigenlijk mooier uitkomen... Maar is een coole serie zo hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is de eerste, die hele donkere/zwarte. EN dan tot net onder mijn schouders. 2 meter
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
Wat is RTL6?!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:48 schreef mike_hunt het volgende:
Kijktip:
2 september RTL6 ..Oh Oh Cherso.
waarin 8 echte Hagenezen worden gevolgd. Zon, zee, zuipende en neukende Hagenezen, dat kan dus niets anders dan geweldige televisie opleveren.
(broertje werkt mee aan het programma)![]()
hier vast die skanks
hij zou mooi passen in mijn trappenhalquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aww....
Wil je een foto van 2 meter?
praktijkvoorbeeld van het goed hanteren van Viewpointsquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb dat eerlijk gezegd BIJNA nooit. Ook al heb ik een kopteelefoon op o.i.d.. Dan nog zie ik (bijna) alles en iedereen in de omgeving. Net zoals dat ik ook altijd gezichten onthoud (namen dus echt niet). En ik ook bijna nooit in de weg sta voor mensen omdat ik m'n omgeving heel goed zie/aanvoel. Ik kan ook goed lopend door de stad lezen en nergens tegenaanknallen
Vaak dus situaties dat ik vraag "Heb je dat gezien!!>?" of "Zag je haar!" en dat vrienden dan zeggen "Wie? Huh? Wat? Waar?" en dan is het natuurlijk al lang voorbij
zo lijkt het dat je hoofd los op je lijf zitquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:01 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Jeses hoe groot is dat ding? 170?!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:01 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets ja. Je weet hoe groot de EXPEDIT is he, de 5x5 vaksquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jeses hoe groot is dat ding? 170?!
185x185... vandaar ook die gok van 170...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zoiets ja. Je weet hoe groot de EXPEDIT is he, de 5x5 vaks
Ik vind trouwens degene die het is geworden ook niet de mooiste, maar ja, dat zwarte moest nou eenmaal want zo is de hele vorige serie ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan doe je het toch maar niet!![]()
Pfff.
Fout.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:25 schreef Ang3l het volgende:
En toch he... soms he... zie je de hele foute nieuwe foto's van je vorige hetero en dan denk je... "You're only a fucking phonecall away......"Wat dat in de tijd dat je nog geen bril of lenzen had Ang3l?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan doe je het toch maar niet!![]()
Pfff.
Fout.
God created gays so fat chicks could have friends.
Ik zit pal op mijn scherm met lenzen inquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wat dat in de tijd dat je nog geen bril of lenzen had Ang3l?
Je nieuwe scharrels moeten ruimte hebben voor je foto zodat ze 24/7 aan je kunnen wennen?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zit pal op mijn scherm met lenzen in
Ik val op dat soort foute types somsZo geil.
Verder moeten ze gewoon hun mond houden hoor.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:25 schreef Ang3l het volgende:
En toch he... soms he... zie je de hele foute nieuwe foto's van je vorige hetero en dan denk je... "You're only a fucking phonecall away......"ewww van die gaten/grote knop dingen in je orenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan doe je het toch maar niet!
Fout.![]()
OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMGquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat is RTL6?!
Bedoel je RTL4/5/7 of 8? Of SBS6?
stuur alberto eropafquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:42 schreef Xiance het volgende:
[..]
OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG
KIJK DAT FILMPJE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
EN DAT LOOPT GEWOON LOS IN NEDERLAND![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kleine tunneltjes vind ik nog wel mooi, dit vind ik al iets te groot.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ewww van die gaten/grote knop dingen in je oren
ja zal m in bed hebbenquote:
En op net eind:quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:45 schreef Xiance het volgende:
[..]
jah ik had dus ennah vriendjah, zo een anabooltjeh..
omg
die heeft meer plamuur op dr gezicht dar er hier op de muur zitquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:46 schreef Xiance het volgende:
[..]
ja zal m in bed hebben
OMG wat zou ik chagerijnig worden zeg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |