Hehe, woon jij de halve week bij je schoonouders?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had beter gewoon thuis kunnen blijven.... Ik dacht we gaan film kijken ofzo
Ik heb eigenlijk geen flauw ideequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
Dit lijkt niet, maar moeten ze nou exact lijken of is een beetje lijken en zingen voldoende ?
Ik snap 't ook niet helemaal.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
Dit lijkt niet, maar moeten ze nou exact lijken of is een beetje lijken en zingen voldoende ?
Ik dacht dat ze echt helemaal moesten lijken eigenlijk, zoals de Soundmixshow.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
Da's bij POP toch ook niet?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook al af, er is ook geen publiek verder.
Halloquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik snap 't ook niet helemaal.
Wat is de prijs eigenlijk? Ik schakel net in. Hallo trouwens.
(Al die zinnetjes moeten eigenlijk andersom in volgorde).
Dit is best goed. Lijkt niet maar wel goed gezongen joh!
Iets met Albert Verlinde en zijn show ofzoquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:59 schreef Cee het volgende:
[..]
(Al die zinnetjes moeten eigenlijk andersom in volgorde).
Dit is best goed. Lijkt niet maar wel goed gezongen joh!
Dat dacht ik ook jaquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze echt helemaal moesten lijken eigenlijk, zoals de Soundmixshow.
Een verbouwing bij die Robert Schumacher.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Volgende rondequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze echt helemaal moesten lijken eigenlijk, zoals de Soundmixshow.
Hahahaha nee hoorquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hehe, woon jij de halve week bij je schoonouders?
Je maakt een geintje. Hoop ik.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Een verbouwing bij die Robert Schumacher.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:04 schreef Karina het volgende:
Die met die rode jurk ziet er wel leuker uit en zingt ook beter!
Nee, hierna komt de groepsronde en dan moet ze de Backstreet Boys doen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Als ze doorgaan als 'ik ben.....' moeten ze dat dan ook blijven doen?
Dat wel jaquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:04 schreef uniekhoorn het volgende:
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:05 schreef nattermann het volgende:
Wat is dit voor goedkoop aftreksel van zo ongeveer alle talentenjachten bij elkaar!
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik heb het gevoel er ook nog niet bijquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:05 schreef Karina het volgende:
Ik weet niet wat het is, maar op een of andere manier neem ik dit totaal niet serieus (niet dat Popstars serieus is), maar dit heeft zo een schoolavond gevoel.
Gewoon de soundmixshowquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:05 schreef nattermann het volgende:
Wat is dit voor goedkoop aftreksel van zo ongeveer alle talentenjachten bij elkaar!
Ja ze vergat de tekst niet ze nam een slokquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Benny.Dat is Amy Winehouse TEN VOETE UIT.
Dat was expres om te drinkenquote:
Dit is een aftreksel van de oervader aller talentenjachten, de soundmixshowquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:05 schreef nattermann het volgende:
ik heb hetzelfde, vind het nogal tegenvallen tot nu toequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:05 schreef Karina het volgende:
Ik weet niet wat het is, maar op een of andere manier neem ik dit totaal niet serieus (niet dat Popstars serieus is), maar dit heeft zo een schoolavond gevoel.
Ja, ik faalde een beetjequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Benny.Dat is Amy Winehouse TEN VOETE UIT.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Pisces![]()
[TAL SC #322] My name is somebody
Oh jammer gemist, straks even opzoeken.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Gisteren een voorstukje gezien van het nieuwe seizoen van Fans (SBS).
Stephen Kingquote:
Het leek meer een stalkerquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Gisteren een voorstukje gezien van het nieuwe seizoen van Fans (SBS).
Alleen een reclame hoorquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh jammer gemist, straks even opzoeken.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |