Nee, hierna komt de groepsronde en dan moet ze de Backstreet Boys doen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Als ze doorgaan als 'ik ben.....' moeten ze dat dan ook blijven doen?
Dat wel jaquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:04 schreef uniekhoorn het volgende:
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:05 schreef nattermann het volgende:
Wat is dit voor goedkoop aftreksel van zo ongeveer alle talentenjachten bij elkaar!
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik heb het gevoel er ook nog niet bijquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:05 schreef Karina het volgende:
Ik weet niet wat het is, maar op een of andere manier neem ik dit totaal niet serieus (niet dat Popstars serieus is), maar dit heeft zo een schoolavond gevoel.
Gewoon de soundmixshowquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:05 schreef nattermann het volgende:
Wat is dit voor goedkoop aftreksel van zo ongeveer alle talentenjachten bij elkaar!
Ja ze vergat de tekst niet ze nam een slokquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Benny.Dat is Amy Winehouse TEN VOETE UIT.
Dat was expres om te drinkenquote:
Dit is een aftreksel van de oervader aller talentenjachten, de soundmixshowquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:05 schreef nattermann het volgende:
ik heb hetzelfde, vind het nogal tegenvallen tot nu toequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:05 schreef Karina het volgende:
Ik weet niet wat het is, maar op een of andere manier neem ik dit totaal niet serieus (niet dat Popstars serieus is), maar dit heeft zo een schoolavond gevoel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |