Erikquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:37 schreef iBenny het volgende:
Erik de Zwart, Albert Verlinde, Kathleen Aerts, Ronny Mosuse
Ronny is vooral bekend in Belgiëquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
ErikHa, had hem helemaal niet herkend. Ronny ken ik niet
echt nog nooit van gehoord. De andere 3 wel uiteraard.quote:
toch is hij niet veel veranderd hoorquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
ErikHa, had hem helemaal niet herkend. Ronny ken ik niet
'quote:
Kathleenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:04 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben benieuwd, vanavond even kieken
Maar die jury
Ja leuk hoor, maar niet voor een jury.quote:
Ik denk siewosie dat het 'een lieve show' wordtquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja leuk hoor, maar niet voor een jury.Als iemand dan vals zingt of een blunder maakt zegt ze er niks van. De Moeder Theresa van het stel.
Dacht het welquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:18 schreef Pisces29 het volgende:
En vanwaar die Belg dan, is dit weer zo'n show die ook in België uitgezonden wordt?
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk siewosie dat het 'een lieve show' wordt
dat zit er dik inquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:18 schreef Pisces29 het volgende:
En vanwaar die Belg dan, is dit weer zo'n show die ook in België uitgezonden wordt?
Oh shit, we krijgen ook nog Belgische kandidaten dan, nah daar heb ik dan écht niks mee.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat zit er dik in
Ik vind het altijd wel leuk die mix van nederlanders en Belgen
Des te meer om te klagenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:58 schreef charmed_angel het volgende:
Ik twijfel nog of ik ga kijkenhou ook niet zo van de mix BE/NL
Is het al begonnen?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:25 schreef Karina het volgende:
Ik zat me net al te ergeren, Lady Gaga imitatie
Ik heb de mijne al bijna leegquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:33 schreef Stickertje het volgende:
huppelt het topic binnen met een zak chips
Je glas whiskey of zak chips?quote:
Ik irriteer me nu al, 1 zinnetje NL en 1 Belgquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:36 schreef Karina het volgende:
Oh die presentatrices vind ik al niets. Een man en een vrouw is leuker.
Ja Belgisch is irritant.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik irriteer me nu al, 1 zinnetje NL en 1 Belg![]()
quote:
Zeker extra positief, want er rollen contracten uit? Net als bij de MJ versiequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Wel een beetje overdreven cmmentaar
I'm a dancer?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Blijkbaar
Ik had mee moeten doen als Herman
......name is?quote:
Welke van de 2?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:48 schreef Karina het volgende:
Die presentatrice,wat een domme doos.
Understatementquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:48 schreef Karina het volgende:
Die presentatrice,wat een domme doos.
Nicolettequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Nu bedoelde ik die Nederlandse, ik weet niet hoe ze heet.
Da's mooi tochquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:50 schreef iBenny het volgende:
En waarom gaan we zo razendsnel door die audities heen?
Heerlijk tempo zo.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:50 schreef iBenny het volgende:
Door
En waarom gaan we zo razendsnel door die audities heen?
Echt geen kopie, andere toon, maar ja wel aardig.quote:
Tofquote:
Ik vind het niet prettig, echt veel te hardquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:55 schreef MissJ het volgende:
zo, ik vind wel dat het een beetje té snel gaat hoor
Gaat erg snel allemaalquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:56 schreef charmed_angel het volgende:
Is het wat??
Ik kan niet kijken, ben op visite bij schoonouders.
En die zitten Stom TOPGEAR te kijken ofzo
dat heb ik dus ook, niet prettig ditquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het niet prettig, echt veel te hard
Wat gemeen van zequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:56 schreef charmed_angel het volgende:Is het wat??
Ik kan niet kijken, ben op visite bij schoonouders.
En die zitten Stom TOPGEAR te kijken ofzo
Ik kan niet eens bedenken wat de act hiervoor was, zo snel gaat hetquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:56 schreef MissJ het volgende:
[..]
dat heb ik dus ook, niet prettig dit
Vind ik ook, te traag is niet goed, maar dit gaat echt als een sneltrein voorbij.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het niet prettig, echt veel te hard
Ik had beter gewoon thuis kunnen blijven.... Ik dacht we gaan film kijken ofzoquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:57 schreef D. het volgende:
[..]
Wat gemeen van ze
Het is best te doen
Dit zijn nog de audities jaquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zijn dit audities ofzo ?
Hoe zit het programma oin elkaar?
Vroeg ik me ook al af, er is ook geen publiek verder.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zijn dit audities ofzo ?
Hoe zit het programma oin elkaar?
Hehe, woon jij de halve week bij je schoonouders?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had beter gewoon thuis kunnen blijven.... Ik dacht we gaan film kijken ofzo
Ik heb eigenlijk geen flauw ideequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
Dit lijkt niet, maar moeten ze nou exact lijken of is een beetje lijken en zingen voldoende ?
Ik snap 't ook niet helemaal.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
Dit lijkt niet, maar moeten ze nou exact lijken of is een beetje lijken en zingen voldoende ?
Ik dacht dat ze echt helemaal moesten lijken eigenlijk, zoals de Soundmixshow.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
Da's bij POP toch ook niet?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook al af, er is ook geen publiek verder.
Halloquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik snap 't ook niet helemaal.
Wat is de prijs eigenlijk? Ik schakel net in. Hallo trouwens.
(Al die zinnetjes moeten eigenlijk andersom in volgorde).
Dit is best goed. Lijkt niet maar wel goed gezongen joh!
Iets met Albert Verlinde en zijn show ofzoquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:59 schreef Cee het volgende:
[..]
(Al die zinnetjes moeten eigenlijk andersom in volgorde).
Dit is best goed. Lijkt niet maar wel goed gezongen joh!
Dat dacht ik ook jaquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze echt helemaal moesten lijken eigenlijk, zoals de Soundmixshow.
Een verbouwing bij die Robert Schumacher.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Volgende rondequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze echt helemaal moesten lijken eigenlijk, zoals de Soundmixshow.
Hahahaha nee hoorquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hehe, woon jij de halve week bij je schoonouders?
Je maakt een geintje. Hoop ik.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Een verbouwing bij die Robert Schumacher.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:04 schreef Karina het volgende:
Die met die rode jurk ziet er wel leuker uit en zingt ook beter!
Nee, hierna komt de groepsronde en dan moet ze de Backstreet Boys doen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Als ze doorgaan als 'ik ben.....' moeten ze dat dan ook blijven doen?
Dat wel jaquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:04 schreef uniekhoorn het volgende:
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:05 schreef nattermann het volgende:
Wat is dit voor goedkoop aftreksel van zo ongeveer alle talentenjachten bij elkaar!
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik heb het gevoel er ook nog niet bijquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:05 schreef Karina het volgende:
Ik weet niet wat het is, maar op een of andere manier neem ik dit totaal niet serieus (niet dat Popstars serieus is), maar dit heeft zo een schoolavond gevoel.
Gewoon de soundmixshowquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:05 schreef nattermann het volgende:
Wat is dit voor goedkoop aftreksel van zo ongeveer alle talentenjachten bij elkaar!
Ja ze vergat de tekst niet ze nam een slokquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Benny.Dat is Amy Winehouse TEN VOETE UIT.
Dat was expres om te drinkenquote:
Dit is een aftreksel van de oervader aller talentenjachten, de soundmixshowquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:05 schreef nattermann het volgende:
ik heb hetzelfde, vind het nogal tegenvallen tot nu toequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:05 schreef Karina het volgende:
Ik weet niet wat het is, maar op een of andere manier neem ik dit totaal niet serieus (niet dat Popstars serieus is), maar dit heeft zo een schoolavond gevoel.
Ja, ik faalde een beetjequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Benny.Dat is Amy Winehouse TEN VOETE UIT.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Pisces![]()
[TAL SC #322] My name is somebody
Oh jammer gemist, straks even opzoeken.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Gisteren een voorstukje gezien van het nieuwe seizoen van Fans (SBS).
Stephen Kingquote:
Het leek meer een stalkerquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Gisteren een voorstukje gezien van het nieuwe seizoen van Fans (SBS).
Alleen een reclame hoorquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh jammer gemist, straks even opzoeken.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |