......name is?quote:
Welke van de 2?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:48 schreef Karina het volgende:
Die presentatrice,wat een domme doos.
Understatementquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:48 schreef Karina het volgende:
Die presentatrice,wat een domme doos.
Nicolettequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Nu bedoelde ik die Nederlandse, ik weet niet hoe ze heet.
Da's mooi tochquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:50 schreef iBenny het volgende:
En waarom gaan we zo razendsnel door die audities heen?
Heerlijk tempo zo.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:50 schreef iBenny het volgende:
Door
En waarom gaan we zo razendsnel door die audities heen?
Echt geen kopie, andere toon, maar ja wel aardig.quote:
Tofquote:
Ik vind het niet prettig, echt veel te hardquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:55 schreef MissJ het volgende:
zo, ik vind wel dat het een beetje té snel gaat hoor
Gaat erg snel allemaalquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:56 schreef charmed_angel het volgende:
Is het wat??
Ik kan niet kijken, ben op visite bij schoonouders.
En die zitten Stom TOPGEAR te kijken ofzo
dat heb ik dus ook, niet prettig ditquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het niet prettig, echt veel te hard
Wat gemeen van zequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:56 schreef charmed_angel het volgende:Is het wat??
Ik kan niet kijken, ben op visite bij schoonouders.
En die zitten Stom TOPGEAR te kijken ofzo
Ik kan niet eens bedenken wat de act hiervoor was, zo snel gaat hetquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:56 schreef MissJ het volgende:
[..]
dat heb ik dus ook, niet prettig dit
Vind ik ook, te traag is niet goed, maar dit gaat echt als een sneltrein voorbij.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het niet prettig, echt veel te hard
Ik had beter gewoon thuis kunnen blijven.... Ik dacht we gaan film kijken ofzoquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:57 schreef D. het volgende:
[..]
Wat gemeen van ze
Het is best te doen
Dit zijn nog de audities jaquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zijn dit audities ofzo ?
Hoe zit het programma oin elkaar?
Vroeg ik me ook al af, er is ook geen publiek verder.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zijn dit audities ofzo ?
Hoe zit het programma oin elkaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |