Dit is alweer het zoveelste islamofobe 'incident' deze week in de VS, mede dankzij de demagogen en populisten van FOX News & co die haatzaaien jegens de moslims (en de extreemrechtse hersenlozen die de anti-Islampropaganda als zoete koek slikken).quote:Drunk shouts 'terrorists,' urinates on mosque rugs
NEW YORK — In the latest in a spate of anti-Muslim incidents over the last two days, an intoxicated man entered a mosque in Queens on Wednesday evening and proceeded to urinate on prayer rugs, New York police officials said.
The man, identified as Omar Rivera, reportedly shouted anti-Muslim epithets and called worshippers who had gathered for evening prayer “terrorists.” One witness told the New York Post the man was “very clearly intoxicated” and had a beer bottle in his hand at the time.
“He stuck up his middle finger and cursed at everyone,” Mustapha Sadouki, who was at the mosque at the time, said. “He calls us terrorists, yet he comes into our mosque and terrorizes other people.”
Rivera has been charged with criminal trespassing.
FBI Special Agent Richard Kolko told msnbc.com that New York City has not seen a change in the number of hate crimes reported by Muslims so far this year, but every report is taken seriously.
But recent incidents — including the stabbing of a Muslim cab driver and the desecration of a California mosque — have some members of the Muslim community worried that crimes against Muslims could reach crisis levels.
"Without a significant response by mainstream political leaders, this disturbing trend will only continue to grow," said Faiza Ali, a New York spokesman for the Council on American-Islamic Relations.
MSNBC.msn.com
Oh, de haters zijn nog niet klaar dus het wordt nog wel erger, 9/11 komt er aan compleet met speeches van alle moslim bashers.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:13 schreef Repelsteeltju het volgende:
Wow, eerst was ik zo van wat veel topics over dit onderwerp, maar nu ben ik zo van wat veel nodeloze agressie.
Tof, dan ga ik ook bij jou in huis over kleedjes pissen terwijl ik jou als Spanjaard zijnde vergelijk met Franco.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:15 schreef El_Matador het volgende:
Hoogstens onfatsoenlijk, maar ik kan er wel om lachen.
Ik preek niet dat vrouwen en homo's minderwaardige honden zijn.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:39 schreef klausmeister het volgende:
[..]
Tof, dan ga ik ook bij jou in huis over kleedjes pissen terwijl ik jou als Spanjaard zijnde vergelijk met Franco.
Kunnen we lachen.
Sorry hoor, maar je verwart de Koran met de Talmoed van de joden. Dat laatste boek noemt ons niet-joden minder dan beesten. Als jij doodvalt dan is dat net zo erg als wanneer een hond doodgaat.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik preek niet dat vrouwen en homo's minderwaardige honden zijn.
Een imam wel. Want dat staat zo in de koran.
Oh jee, waar is mijn aluminiumhoedje?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:48 schreef Poncke_Princen het volgende:
Alex Jones doet ook een duit in het zakje: volgens hem moeten we voor Obama bidden omdat hem een JFK-behandeling te wachten staat. Imam Rauf van de Ground Zero Mosque blijkt een agent provocateur te zijn en werkt voor de FBI. Zijn culturele centrum dat meer dan $100 miljoen kost wordt gefinancierd door o.a Rockefeller. Het doel van de moskee is om de moslimhaat op te wekken, Obama heeft ingegrepen en staat achter de moskee, 1 op de 5 Amerikanen denkt dat Obama een moslim is......... volgens Alex Jones staat de CIA klaar om Obama een kopje kleiner te maken en een rechtse militie de schuld te geven van de aanslag. De zwarte bevolking zal de dood van hun held niet pikken en rassenrellen zullen ontstaan. Daarna kan de NWO hun marshall laws invoeren in de VS.
Dus een hond is minder dan een beest?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:52 schreef Damien2 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar je verwart de Koran met de Talmoed van de joden. Dat laatste boek noemt ons niet-joden minder dan beesten. Als jij doodvalt dan is dat net zo erg als wanneer een hond doodgaat.
Hoe noemt men trouwens die 24/7 voorkomende haat van de moslims tegen de VS? Of hebben ze daar geen naam voor omdat dat altijd weggemoffeld wordt?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:06 schreef Zachte_Kip het volgende:
[..]
Dit is alweer het zoveelste islamofobe 'incident' deze week in de VS
Gezond verstand.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 02:12 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Hoe noemt men trouwens die haat van de moslims tegen de VS?
Jaloezie vanwege hun eigen structurele onkunde en onwil om wel iets moois en veiligs op te bouwen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 02:12 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Hoe noemt men trouwens die haat van de moslims tegen de VS?
Over dat mooie en veilige kan je ook nog een interessante discussie houden.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 02:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jaloezie vanwege hun eigen structurele onkunde en onwil om wel iets moois en veiligs op te bouwen.
Je zou koloniseren natuurlijk ook kunnen zien als oorlogsvoering.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 02:53 schreef DeParo het volgende:
[..]
Over dat mooie en veilige kan je ook nog een interessante discussie houden.
Maar als dat het geval was snap ik niet waarom ze geen heilige oorlog voeren tegen Scandinavie,
Nederland, Belgie,
IJsland en ga zo nog maar even door.
We hebben ze zelf uitgenodigd dus ik ben benieuwd hoe ze dat dan voor elkaar hebben gekregenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 02:58 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Je zou koloniseren natuurlijk ook kunnen zien als oorlogsvoering.
Nuja iemand tijdelijk uitnodigen is natuurlijk niet hetzelfde als vragen om een permanente broedende populatie.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 03:00 schreef DeParo het volgende:
[..]
We hebben ze zelf uitgenodigd dus ik ben benieuwd hoe ze dat dan voor elkaar hebben gekregen![]()
.
Allemaal?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 03:00 schreef DeParo het volgende:
[..]
We hebben ze zelf uitgenodigd dus ik ben benieuwd hoe ze dat dan voor elkaar hebben gekregen![]()
.
Op uitnodiging nog wel en nu zijn we het paard van troje, kwestie van tijd broeder.... tijdquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 02:58 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Je zou koloniseren natuurlijk ook kunnen zien als oorlogsvoering.
Nee alleen eentje ingehuurd om de troep op te ruimen omdat we daar zelf geen zin in hadden. Maar die bleef hangen en liet z'n hele familie overkomen.quote:
Dus ze zijn toch allemaal familie van elkaar...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 03:03 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nee alleen eentje ingehuurd om de troep op te ruimen omdat we daar zelf geen zin in hadden. Maar die bleef hangen en liet z'n hele familie overkomen.
Maar je weigert het ook niet, tenminste, volgens mij hebben ze niet een dergelijk contract ondertekendquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 03:02 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nuja iemand tijdelijk uitnodigen is natuurlijk niet hetzelfde als vragen om een permanente broedende populatie.
Tsja, het nageslacht moet je natuurlijk wel incalculeren, dat lijkt me duidelijkquote:
"Extreme moslims' bedoel je. Dat heb je een beetje met opzet vergeten, zo dat je alle moslims over 1 kam kunt scheren of wist je echt niet beter? Want je zult het niet geloven maar alle moslims die ik ken hebben niets tegen Nederland of Amerika. Jouw Geertje wil je anders doen geloven, maar dat maakt het nog niet waar kerel. Misschien tijd om zelf te gaan nadenken. Jouw kreet was net zo stompzinnig als dat is zou roepen dat alle katholieken pedofielen zijn.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 02:12 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Hoe noemt men trouwens die 24/7 voorkomende haat van de moslims tegen de VS?
Was dat voor of na er opgeroepen werd de ongelovigen te laten branden in het hellevuur?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:06 schreef Zachte_Kip het volgende:
vredelievende gelovigen
Goed filmpje! De oorlogsretoriek van Palin; "I want people to be armed and dangerous"quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:06 schreef Zachte_Kip het volgende:
[..]
De Republikeinen moeten hun idiote haatcampagne stoppen en andere tactieken gebruiken om de verkiezingen te winnen i.p.v de tegenstellingen te vergroten.
Bron?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik preek niet dat vrouwen en homo's minderwaardige honden zijn.
Een imam wel.
In de bijbel staan ook genoeg rare dingen. Toch zijn er zeer veel dominees die dat niet preken.quote:Want dat staat zo in de koran.
Och het wordt zelfs tijdens schooluitjes in NL gezegd: http://www.nu.nl/algemeen(...)bij-schooluitje.htmlquote:
Dat is in Nederland, man, ik heb het over die moskee daar in de VS natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:21 schreef Ron_Jeremy het volgende:
[..]
Och het wordt zelfs tijdens schooluitjes in NL gezegd: http://www.nu.nl/algemeen(...)bij-schooluitje.html
Die Rauf is een typisch Tariq Ramadan mannetje. Met mooie woordjes naieve linkse vrouwtjes (m/v) om de tuin leiden en ondertussen de meest walgelijke dingen doen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:27 schreef klausmeister het volgende:
[..]
Dat is in Nederland, man, ik heb het over die moskee daar in de VS natuurlijk.
Welke walgelijke dingen?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die Rauf is een typisch Tariq Ramadan mannetje. Met mooie woordjes naieve linkse vrouwtjes (m/v) om de tuin leiden en ondertussen de meest walgelijke dingen doen.
Als moslims nou ECHT naar verzoening op zoek waren, zouden ze geen moskee bouwen.
Zoals een moskee opzetten vlakbij de plek waar islamisten de grootste aanslag uit hun glansrijke en o-zo-vredelievende geschiedenis hebben gepleegd, misschien?quote:
Iig niet op Ground Zero. Maarja, provoceren kan en mag gewoon.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die Rauf is een typisch Tariq Ramadan mannetje. Met mooie woordjes naieve linkse vrouwtjes (m/v) om de tuin leiden en ondertussen de meest walgelijke dingen doen.
Als moslims nou ECHT naar verzoening op zoek waren, zouden ze geen moskee bouwen.
Ja, dat is zo.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Iig niet op Ground Zero. Maarja, provoceren kan en mag gewoon.
Aangezien die Imam en de Moslims niets te maken hebben met de terroristen die het WTC in zijn gevlogen zie ik niet wat er walgelijk aan is. De Moslims die er komen zijn eerder verwand aan de honderden onschuldige moslims die in het WTC omkwamen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zoals een moskee opzetten vlakbij de plek waar islamisten de grootste aanslag uit hun glansrijke en o-zo-vredelievende geschiedenis hebben gepleegd, misschien?![]()
Een islamitische slang. Zo'n Ramadantype. Die zijn het gevaarlijkst.
Nou en?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zoals een moskee opzetten vlakbij de plek waar islamisten de grootste aanslag uit hun glansrijke en o-zo-vredelievende geschiedenis hebben gepleegd, misschien?![]()
Ja, net als hier, al dat tuig een nieuwe kans geven en nooit uitzetten. Imams kunnen moslims oproepen iemand te vermoorden en is het nog goedquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, dat is zo.
Maar de hypocrisie die ervan uitgaat, namelijk dat men op zoek is naar "verzoening", dat is het probleem. En vooral dat velen dat niet zien en deze imam op zijn mooie bruine oogjes gelooft.
Ik geloof een autoverkoper nog eerder.
Ze delen exact dezelfde religie en ze vinden hun inspiratie in hetzelfde walgelijke boek.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:56 schreef kipknots het volgende:
[..]
Aangezien die Imam en de Moslims niets te maken hebben met de terroristen die het WTC in zijn gevlogen zie ik niet wat er walgelijk aan is. De Moslims die er komen zijn eerder verwand aan de honderden onschuldige moslims die in het WTC omkwamen.
Trolletje!quote:
Het gaat niet om verbieden.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:58 schreef kipknots het volgende:
Ik vind het verbieden eigenlijk walgelijk, daarmee stel je in feite dat de Moslims die de moskee willen bouwen mede verantwoordelijk voor die aanslagen terwijl ze er niets mee te maken hebben.
Ja, en dan die Nederlanders, wat die allemaal al hebben gedaan in Indonesie en weet ik het waar!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:07 schreef eurabia het volgende:
Hypocriete Yanks. Eerst Indianen verkrachten, afslachten, land afpakken, kerken erop bouwen en nu huilen om een Islamitisch studiecentrum. En dat terwijl ze claimen geciviliseerd te zijn.
Misschien, heel misschien, en dan zeg ik misschien wat geks hoor ... maar zijn de moslims die die ambassades slopen in het MO niet dezelfde personen als de moslims in NYC die dat centrum willen bouwen?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het gaat om de consequente hypocrisie van moslims. Zelf janken om een cartoon, ambassades slopen, mensen bedreigen en thuis opzoeken en weet ik al niet, maar als er een breed protest tegen een islamitisch centrum vlakbij de plek waar islamitische terroristen een enorme aanslag gepleegd hebben, komt, dan is het ineens een gebaar van "verzoening".
Ik ken genoeg pepernootjes die nog steeds op Nederland kotsen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en dan die Nederlanders, wat die allemaal al hebben gedaan in Indonesie en weet ik het waar!
Afmaken dat kutvolk! ook al zijn we nu 10000 jaar later en heeft niemand die nu nog leeft er iets mee te maken, off with their heads!.
Ja doei he.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:27 schreef klausmeister het volgende:
[..]
Dat is in Nederland, man, ik heb het over die moskee daar in de VS natuurlijk.
Dit geloof ik pas als Lambiekje en Bankfurt het melden.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:48 schreef Poncke_Princen het volgende:
Alex Jones doet ook een duit in het zakje: volgens hem moeten we voor Obama bidden omdat hem een JFK-behandeling te wachten staat. Imam Rauf van de Ground Zero Mosque blijkt een agent provocateur te zijn en werkt voor de FBI. Zijn culturele centrum dat meer dan $100 miljoen kost wordt gefinancierd door o.a Rockefeller. Het doel van de moskee is om de moslimhaat op te wekken, Obama heeft ingegrepen en staat achter de moskee, 1 op de 5 Amerikanen denkt dat Obama een moslim is......... volgens Alex Jones staat de CIA klaar om Obama een kopje kleiner te maken en een rechtse militie de schuld te geven van de aanslag. De zwarte bevolking zal de dood van hun held niet pikken en rassenrellen zullen ontstaan. Daarna kan de NWO hun marshall laws invoeren in de VS.
Daar gaat het niet om.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:12 schreef klausmeister het volgende:
[..]
Misschien, heel misschien, en dan zeg ik misschien wat geks hoor ... maar zijn de moslims die die ambassades slopen in het MO niet dezelfde personen als de moslims in NYC die dat centrum willen bouwen?
Ik heb Obama nog nooit op een forum tegen mij "So what?" zien typen. Dus je lult uit je nek.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:10 schreef klausmeister het volgende:
[..]
Ja, denk het ook, dat ik troll.
Dan trollt Obama ook zeker.
Als je dit toch niet vreemd vind.........quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:56 schreef klausmeister het volgende:
[..]
Nou en?
Ja hoor, blijf elke scheet posten die gelaten wordt in een land van 300 miljoen mensen. Als je echt een onderwerp wil waar je veel mee kunt posten: criminele Marokkanen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:06 schreef Zachte_Kip het volgende:
[..]
Dit is alweer het zoveelste islamofobe 'incident' deze week in de VS, mede dankzij de demagogen en populisten van FOX News & co die haatzaaien jegens de moslims (en de extreemrechtse hersenlozen die de anti-Islampropaganda als zoete koek slikken).
Zoals Mustapha al zei, die randdebiel stormt de moskee binnen en terroriseert de vredelievende gelovigen en heeft nog het gore lef om anderen terroristen te noemen.
De Republikeinen moeten hun idiote haatcampagne stoppen en andere tactieken gebruiken om de verkiezingen te winnen i.p.v de tegenstellingen te vergroten.
Macht binnen de Islam? Wie hebben er macht binnen de Islam en hoe werkt zoiets?.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om.
Als men ECHT verzoening wil, binnen de islam, en dat is breed gedeeld, waar blijven de grootschalige protesten tegen die islamitische idioten? Waarom wordt dat niet gedaan? Waarom immer met de vinger wijzen naar de Amerikanen, de joden, de Westerlingen, de ongelovigen en ook nog onterecht de racistische kaart spelen omdat ze weten hoe gevoelig dat ligt?
Waarom dan een provocerend islamitisch centrum nabij Ground Zero?
Geloof jij werkelijk dat personen met macht binnen de islam op zoek zijn naar verzoening? Toch niet werkelijk he? Waarom zouden machtige moslims wel verzoenend zijn waar machtige anderen dat allemaal niet zijn?
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om.
Als men ECHT verzoening wil, binnen de islam, en dat is breed gedeeld, waar blijven de grootschalige protesten tegen die islamitische idioten?
Ja, en dat doen ze allemaal idd.quote:Waarom wordt dat niet gedaan? Waarom immer met de vinger wijzen naar de Amerikanen, de joden, de Westerlingen, de ongelovigen en ook nog onterecht de racistische kaart spelen omdat ze weten hoe gevoelig dat ligt?
Dat het een provocatie is maak jij er zelf van in je hoofd.quote:Waarom dan een provocerend islamitisch centrum nabij Ground Zero?
Geen idee. Maar jij weet blijkbaar meer. Vertel me eens over alle moslims/imams binnen de islam, dat zijn allemaal klootzakken?quote:Geloof jij werkelijk dat personen met macht binnen de islam op zoek zijn naar verzoening? Toch niet werkelijk he? Waarom zouden machtige moslims wel verzoenend zijn waar machtige anderen dat allemaal niet zijn?
Welke "machtige moslims".quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om.
Als men ECHT verzoening wil, binnen de islam, en dat is breed gedeeld, waar blijven de grootschalige protesten tegen die islamitische idioten? Waarom wordt dat niet gedaan? Waarom immer met de vinger wijzen naar de Amerikanen, de joden, de Westerlingen, de ongelovigen en ook nog onterecht de racistische kaart spelen omdat ze weten hoe gevoelig dat ligt?
Waarom dan een provocerend islamitisch centrum nabij Ground Zero?
Geloof jij werkelijk dat personen met macht binnen de islam op zoek zijn naar verzoening? Toch niet werkelijk he? Waarom zouden machtige moslims wel verzoenend zijn waar machtige anderen dat allemaal niet zijn?
Hij denkt zeker dat de islam als de RK kerk is of zo.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Welke "machtige moslims".Waar komen die waanbeelden toch vandaan.
de meeste Amerikanen denken: "Nou en?"quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:20 schreef ljluca het volgende:
[..]
Als je dit toch niet vreemd vind.........![]()
je draagt zeker ook... geitenwollen sokken?...eet geen vlees?..deelt gratis knuffels uit?..
Imams, korangeleerden en dat soort wereldvreemde idioten.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:23 schreef eurabia het volgende:
[..]
Macht binnen de Islam? Wie hebben er macht binnen de Islam en hoe werkt zoiets?.
dus jij kent alle imams op de wereld? knap.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Imams, korangeleerden en dat soort wereldvreemde idioten.
Het werkt heel simpel; propaganda, opruiing van veelal arme mensen en gewoon keihard liegen.
Het geheel wat opleuken met wat gezellige koranquotes doet het ook aardig. Zo kan je volhouden dat joden honden zijn en dat ongelovigen dood moeten en dat soort gezelligheid.
Oh, wat voor macht hebben die?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:26 schreef El_Matador het volgende:
Daar trappen de meeste mensen niet in. Heel leuk dat jij kennelijk denkt dat moslims een soort van apathische zombies zijn die niet zelfstandig kunnen nadenken, maar het tegendeel is waar.quote:Het werkt heel simpel; propaganda, opruiing van veelal arme mensen en gewoon keihard liegen.
Het geheel wat opleuken met wat gezellige koranquotes doet het ook aardig. Zo kan je volhouden dat joden honden zijn en dat ongelovigen dood moeten en dat soort gezelligheid.
Wauw, je hebt na lang zoeken 1 fotootje kunnen vinden. Knap hoor. Zet daar tegenover de jankende moslims over tekeningetjes.quote:
Het zit diepgeworteld in de islam, vrund.quote:Ja, en dat doen ze allemaal idd.![]()
Net als de moslims die tekeningetjes niet aankonden.quote:Dat het een provocatie is maak jij er zelf van in je hoofd.
Degenen met macht wel ja. Net als buiten de islam.quote:Geen idee. Maar jij weet blijkbaar meer. Vertel me eens over alle moslims/imams binnen de islam, dat zijn allemaal klootzakken?Bron?
Daaaag, trolletje.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:27 schreef klausmeister het volgende:
[..]
dus jij kent alle imams op de wereld? knap.
De macht over duizenden moslims die hen aanhoren in moskees en toespraken.quote:
Zelfstandig nadenken is geen enkele gelovige goed in. Moslims met hun in de kern al intolerante religie al helemaal niet. Neemt niet weg dat er genoeg verdraagzame moslims bestaan. Maar die groep is heel makkelijk te gebruiken door machtige moslims als Ramadan en deze Rauf.quote:Daar trappen de meeste mensen niet in. Heel leuk dat jij kennelijk denkt dat moslims een soort van apathische zombies zijn die niet zelfstandig kunnen nadenken, maar het tegendeel is waar.
Door te liegen diskwalificeer je jezelf alleen maar.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:29 schreef El_Matador het volgende:
De islam is nooit op zoek geweest naar verzoening en zal dat ook nu niet zijn. Logisch; de koran stelt dat er maar 1 god is en als je een ander aanbidt, dan moet je dood. Gezellig boekie. Lekker filosofisch ook. En zo tolerant en vooral verzoenend.![]()
Ah ja, daar hebben ze de macht over. Moslims zijn immers the Borg.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:32 schreef El_Matador het volgende:
De macht over duizenden moslims die hen aanhoren in moskees en toespraken.
Ramadan en Rauf machtige moslims noemen.quote:Zelfstandig nadenken is geen enkele gelovige goed in. Moslims met hun in de kern al intolerante religie al helemaal niet. Neemt niet weg dat er genoeg verdraagzame moslims bestaan. Maar die groep is heel makkelijk te gebruiken door machtige moslims als Ramadan en deze Rauf.
Nope, dat zijn niet alle moslims. Daarom moet je het ook per geval bekijken en niet alle moslims over een kam scheren.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:32 schreef Ron_Jeremy het volgende:
[..]
Ja maar: dat zijn niet alle moslims. Dat doen ze niet allemaal. Dus jij kent alle moslims?
Ik denk dat jij een ongewassen kleuter bent.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:33 schreef ljluca het volgende:
ik denk dat klausmeister stiekem een ongewassen noord-afrikaan is
maar die ene amerikaan die lam een moskee inloopt is WEL representatief natuurlijkquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:33 schreef kipknots het volgende:
[..]
Nope, dat zijn niet alle moslims. Daarom moet je het ook per geval bekijken en niet alle moslims over een kam scheren.
Oh? Wie zegt dat?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
maar die ene amerikaan die lam een moskee inloopt is WEL representatief natuurlijk.
Die mensen hebben geen recht om voor God te spreken. Zo'n haat Imam kan misschien in afgelegen dorpjes boeren ophitsen, maar deze boeren hebben geen papieren om te reizen dus je hoeft niet bang te zijn dat ze ooit het westen zullen kapen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het werkt heel simpel; propaganda, opruiing van veelal arme mensen en gewoon keihard liegen.
Tuurlijk niet. Dat beweer ik ook nergens. Die gast was gewoon een dronken lul, aan dit geval wordt sowieso te zwaar aan gewogen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
maar die ene amerikaan die lam een moskee inloopt is WEL representatief natuurlijk.
na 9/11 zijn er idd geen aanslagen meer geweest, geen oproepen tot het doden van cartoonisten, policiti, hell hele landen, je hebt gelijkquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:35 schreef eurabia het volgende:
[..]
Die mensen hebben geen recht om voor God te spreken. Zo'n haat Imam kan misschien in afgelegen dorpjes boeren ophitsen, maar deze boeren hebben geen papieren om te reizen dus je hoeft niet bang te zijn dat ze ooit het westen zullen kapen.
Een mooi voorbeeld van idioten die het geloof niet snappen is de Taliban, maar ook deze knakkers zullen nooit voet in het westen zetten.
De ware vijand die Moslims tegen het westen opzet zijn westerlingen zelf. 24 uur per dag Moslims en Arabieren bashen op tv sinds 11 September.
Als ik je tien jaar lang, dagelijks, voor alles en nog wat uitmaak dan vind ik het logisch dat je me een keer op mijn bek ramt.
Ja precies. Zo waren de moslims die 11 september deden dus blijkbaar geen moslims of slechts boeren die eigenlijk niet hier konden komen maar het toch deden.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:35 schreef eurabia het volgende:
[..]
Die mensen hebben geen recht om voor God te spreken. Zo'n haat Imam kan misschien in afgelegen dorpjes boeren ophitsen, maar deze boeren hebben geen papieren om te reizen dus je hoeft niet bang te zijn dat ze ooit het westen zullen kapen.
Een mooi voorbeeld van idioten die het geloof niet snappen is de Taliban, maar ook deze knakkers zullen nooit voet in het westen zetten.
De ware vijand die Moslims tegen het westen opzet zijn westerlingen zelf. 24 uur per dag Moslims en Arabieren bashen op tv sinds 11 September.
Als ik je tien jaar lang, dagelijks, voor alles en nog wat uitmaak dan vind ik het begrijpelijk dat je me een keer op mijn bek ramt.
Na 9/11 zijn er ook geen invallen geweest, duizenden moslims gedood en nog eens miljoenen het leven zuur gemaakt. Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
na 9/11 zijn er idd geen aanslagen meer geweest, geen oproepen tot het doden van cartoonisten, policiti, hell hele landen, je hebt gelijk.
En dan ben jij zeker het ongewassen neefje ali nee?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij een ongewassen kleuter bent.
Ah, de schuld van het Westen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:35 schreef eurabia het volgende:
[..]
Als ik je tien jaar lang, dagelijks, voor alles en nog wat uitmaak dan vind ik het begrijpelijk dat je me een keer op mijn bek ramt.
Dat is nu exact dezelfde houding die jij hier hebt. Frappant, gebrek aan zelfreflectie El Matador>?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah, de schuld van het Westen.
Dat is het punt exact: NOOIT bij zichzelf kijken die moslims. Altijd heeft De Ander het gedaan. Daarom is het ook zo'n intolerant zootje volledig los van introspectie.
Hij vroeg waar de protesten bleven. Ik zeg dat er al protesten zijn. Meer niet. Niet dat de islam vredelievend is. Niet dat de islam kwaadaardig is. Dat soort zwart-wit-denken laat ik liever aan jullie over.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:32 schreef Ron_Jeremy het volgende:
[..]
Ja maar: dat zijn niet alle moslims. Dat doen ze niet allemaal. Dus jij kent alle moslims?
Enige inhoudelijke onderbouwing hiervoor?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is nu exact dezelfde houding die jij hier hebt. Frappant, gebrek aan zelfreflectie El Matador>?
Nee precies.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:41 schreef klausmeister het volgende:
[..]
Hij vroeg waar de protesten bleven. Ik zeg dat er al protesten zijn. Meer niet. Niet dat de islam vredelievend is. Niet dat de islam kwaadaardig is. Dat soort zwart-wit-denken laat ik liever aan jullie over.
wat kun je goed lezenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:43 schreef Ron_Jeremy het volgende:
[..]
Nee precies.
De islam is niets. Er bestaat geen islam. Er bestaan alleen individuen en dat men eenzelfde leer aanhangt is puur toeval.
oh, alle communisten moeten er ook al aan van jou?quote:Zo bestaat er ook geen communisme of om het even welke ideologie.
Wat een onzinnigheden in 1 post. Moslims mogen niet twijfelen - sterker nog twijfelen wordt juist als een goed aspect gezien. Het dwingt namelijk mensen tot verder onderzoek - en dat is wat nu juist gestimuleerd wordt. Ten tweede is geweld inderdaad gerechtvaardigd tegen eenieder die tegen je geweld gebruikt, vrij logisch lijkt me - een essentieel verschil met wat jij hier stelt. Ten derde ligt analfabetisme, corruptie, en armoede ten grondslag aan het extremisme. En dat hebben moslims inderdaad aan zichzelf te danken.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Enige inhoudelijke onderbouwing hiervoor?![]()
Moslims mogen niet eens twijfelen. De koran heeft het allemaal voor ze uitgedacht. En als je het even niet meer weet, dan pak je toch nog even dat handboek van de Vredeerbij om te weten wat je moet doen?
En in dat gezellige handboek staat dan dat je vooral veel geweld moet gebruiken tegen iedereen die jou niet zint.
Nee er bestaat geen communisme, Das Kapitaal heeft er ook niets mee te maken en je kent niet alle communisten dus kan je nooit ook maar iets over communisten zeggen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:44 schreef klausmeister het volgende:
[..]
wat kun je goed lezen![]()
[..]
oh, alle communisten moeten er ook al aan van jou?
Puur toeval ?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:43 schreef Ron_Jeremy het volgende:
[..]
Nee precies.
De islam is niets. Er bestaat geen islam. Er bestaan alleen individuen en dat men eenzelfde leer aanhangt is puur toeval.
Zo bestaat er ook geen communisme of om het even welke ideologie.
Inderdaad. Dat is niets anders dan puur toeval.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:46 schreef DenkenDoorzien het volgende:
[..]
Puur toeval ?![]()
Moslim pappa; met wat voor een ideeën zullen we onze kinderen besmetten ?
Moslim mamma; nou in iig niet met het liberalisme...
Moslim pappa; Mmmz nou ik heb hier toevallig nog de Koran liggen..
Moslim mamma; ow, wat toevallig, datzelfde boek gebruikt onze gehele gemeenschap als leidraad..
incorrect.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:46 schreef Ron_Jeremy het volgende:
[..]
Nee er bestaat geen communisme,
correctquote:Das Kapitaal heeft er ook niets mee te maken en je kent niet alle communisten dus kan je nooit ook maar iets over communisten zeggen.
Ik schreef toch dat haat Imams enTalibanis idioten zijn? Als je me postgeschiedenis kent dan zul je ook zien dat ik het niet zo heb op Wahabis, Pakis en Somaliers en dit zijn toch ook Moslims?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah, de schuld van het Westen.
Dat is het punt exact: NOOIT bij zichzelf kijken die moslims. Altijd heeft De Ander het gedaan. Daarom is het ook zo'n intolerant zootje volledig los van introspectie.
Jij ziet dat niet in? Jij ziet niet in dat een topic volledig ontspoord en jij hier de enige actieve mod bent in dit topic? Nee?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kent u de term crewbashing?
Ik zie NIET in waarom ik, als mod van GC, een kloonscan aan zou vragen mbt een topic in NWS.
En dat weet jij net zo goed als ik, maar ja, je moet even laten zien dat je stoer bent.
Ik ben hier geen mod, en het enige wat ontspoort zijn JOUW scheldpartijen jegens mij, wil je nou ECHT dat ik daar iets aan doe?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jij ziet dat niet in? Jij ziet niet in dat een topic volledig ontspoord en jij hier de enige actieve mod bent in dit topic? Nee?
Maar ja, jij bent stoer natuurlijk, van de crew - dus ik mag geen kritiek uiten want dat is crewbashing.
Mailtje naar de mods, zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:53 schreef Mutant01 het volgende:
Jij ziet dat niet in? Jij ziet niet in dat een topic volledig ontspoord en jij hier de enige actieve mod bent in dit topic? Nee?
Maar ja, jij bent stoer natuurlijk, van de crew - dus ik mag geen kritiek uiten want dat is crewbashing.
IK BEN HIER GEEN MOD!!!!!!!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mailtje naar de mods, zou ik zeggen.
Er lopen meerdere klonen rond hier en de enige mod doet alsof zijn neus bloed omdat hun standpunten overeenkomen met de zijne...wat een droefheid.
Maar zo lossen moslims alles op. Anderen kwaad dus en dan onschuldig kijken. Totdat iedereen het beu is 'fcourse.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben hier geen mod, en het enige wat ontspoort zijn JOUW scheldpartijen jegens mij, wil je nou ECHT dat ik daar iets aan doe?
En ja, JIJ bent de gene die mij uitscheldt terwijl ik als USER hier gewoon mijn mening geef, maar ja, die staat je niet aan, dus ga je schelden.
En je vindt het raar dat mensen moslims niet aardig vinden? Goh.
Jij geeft helemaal geen normale mening. Met je suggestieve "ja maar liegen mag natuurlijk he". Elke idioot ziet wat je daarmee wilt zeggen. Niet zo gek dat veel mensen HeatWave niet aardig vinden. Goh. Beetje mijn woorden verdraaien en dan claimen dat "liegen mag". En dan niet verwachten dat de user die je valselijk beticht fel reageert.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben hier geen mod, en het enige wat ontspoort zijn JOUW scheldpartijen jegens mij, wil je nou ECHT dat ik daar iets aan doe?
En ja, JIJ bent de gene die mij uitscheldt terwijl ik als USER hier gewoon mijn mening geef, maar ja, die staat je niet aan, dus ga je schelden.
Je bent zelf crew geweest, je weet precies hoe het werkt qua gastmodden etc, maar toch een beetje slinks hinten dat ik a) mijn werk niet goed doe, en b) slecht bezig ben omdat ik voor JOU geen klonen wil opsporen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jij geeft helemaal geen normale mening. Met je suggestieve "ja maar liegen mag natuurlijk he". Elke idioot ziet wat je daarmee wilt zeggen. Niet zo gek dat veel mensen HeatWave niet aardig vinden. Goh. Beetje mijn woorden verdraaien en dan claimen dat "liegen mag". En dan niet verwachten dat de user die je valselijk beticht fel reageert.
Ja, dat zou jij ook raar moeten vinden, een mens met een beetje intelligentie baseert geen oordeel over een hele groep op basis van 1 persoon op een forum op het Internet.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:55 schreef HeatWave het volgende:
Gastmodden is GEEN ENKEL probleem indien GEEN van de mods aanwezig is. Sterker nog, dat werd gewoon toegejuicht, zeker als het uit de klauwen liep en er trollkloontjes aanwezig zijn. Maar lekker vooral doen alsof er NIETS aan de hand is en dat je daadwerkelijk machteloos bent.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je bent zelf crew geweest, je weet precies hoe het werkt qua gastmodden etc, maar toch een beetje slinks hinten dat ik a) mijn werk niet goed doe, en b) slecht bezig ben omdat ik voor JOU geen klonen wil opsporen.
En dan ben IK suggestief? flikker toch op met me...
En autochtonen vallen met z'n allen een persoon aan en trekken daar conclusies uit voor een hele bevolkings groep.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar zo lossen moslims alles op. Anderen kwaad dus en dan onschuldig kijken. Totdat iedereen het beu is 'fcourse.
Ik vind ook dat er weinig aan de hand is, op jouw scheldpartijen na, dus doe ik niets nee, waarom zou ik?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Gastmodden is GEEN ENKEL probleem indien GEEN van de mods aanwezig is. Sterker nog, dat werd gewoon toegejuigd, zeker als het uit de klauwen liep en er trollkloontjes aanwezig zijn. Maar lekker vooral doen alsof er NIETS aan de hand is en dat je daadwerkelijk machteloos bent.
Maar hey, liegen mag he.
Voor het gemak wordt maar even vergeten dat het gebied rond ground zero ook tot de rampplek behoorde.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:56 schreef kipknots het volgende:
[..]
Aangezien die Imam en de Moslims niets te maken hebben met de terroristen die het WTC in zijn gevlogen zie ik niet wat er walgelijk aan is. De Moslims die er komen zijn eerder verwand aan de honderden onschuldige moslims die in het WTC omkwamen.
klopt. vervelend he? mensen. bah, iederen hun eigen mening en zo onvoorspelbaar ...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:53 schreef Ron_Jeremy het volgende:
[..]
Dus het bestaat wel maar je kan er niets over zeggen? Aha.
Ja en? Amerikanen stonden toch ook te juichen toen er bommen op Irak vielen en ze beheren nu Irak's regering en olievelden. Dat is nog erger dan een simpele Islam studiecentrum.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:02 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Voor het gemak wordt maar even vergeten dat het gebied rond ground zero ook tot de rampplek behoorde.
En wat dacht je van al die duizenden onschuldige moslims die overal in de wereld stonden te juichen, maar zelf ws nooit een aanslag zouden plegen. Maar ze identificeren zich er wel mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |