incorrect.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:46 schreef Ron_Jeremy het volgende:
[..]
Nee er bestaat geen communisme,
correctquote:Das Kapitaal heeft er ook niets mee te maken en je kent niet alle communisten dus kan je nooit ook maar iets over communisten zeggen.
Ik schreef toch dat haat Imams enTalibanis idioten zijn? Als je me postgeschiedenis kent dan zul je ook zien dat ik het niet zo heb op Wahabis, Pakis en Somaliers en dit zijn toch ook Moslims?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah, de schuld van het Westen.
Dat is het punt exact: NOOIT bij zichzelf kijken die moslims. Altijd heeft De Ander het gedaan. Daarom is het ook zo'n intolerant zootje volledig los van introspectie.
Jij ziet dat niet in? Jij ziet niet in dat een topic volledig ontspoord en jij hier de enige actieve mod bent in dit topic? Nee?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kent u de term crewbashing?
Ik zie NIET in waarom ik, als mod van GC, een kloonscan aan zou vragen mbt een topic in NWS.
En dat weet jij net zo goed als ik, maar ja, je moet even laten zien dat je stoer bent.
Ik ben hier geen mod, en het enige wat ontspoort zijn JOUW scheldpartijen jegens mij, wil je nou ECHT dat ik daar iets aan doe?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jij ziet dat niet in? Jij ziet niet in dat een topic volledig ontspoord en jij hier de enige actieve mod bent in dit topic? Nee?
Maar ja, jij bent stoer natuurlijk, van de crew - dus ik mag geen kritiek uiten want dat is crewbashing.
Mailtje naar de mods, zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:53 schreef Mutant01 het volgende:
Jij ziet dat niet in? Jij ziet niet in dat een topic volledig ontspoord en jij hier de enige actieve mod bent in dit topic? Nee?
Maar ja, jij bent stoer natuurlijk, van de crew - dus ik mag geen kritiek uiten want dat is crewbashing.
IK BEN HIER GEEN MOD!!!!!!!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mailtje naar de mods, zou ik zeggen.
Er lopen meerdere klonen rond hier en de enige mod doet alsof zijn neus bloed omdat hun standpunten overeenkomen met de zijne...wat een droefheid.
Maar zo lossen moslims alles op. Anderen kwaad dus en dan onschuldig kijken. Totdat iedereen het beu is 'fcourse.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben hier geen mod, en het enige wat ontspoort zijn JOUW scheldpartijen jegens mij, wil je nou ECHT dat ik daar iets aan doe?
En ja, JIJ bent de gene die mij uitscheldt terwijl ik als USER hier gewoon mijn mening geef, maar ja, die staat je niet aan, dus ga je schelden.
En je vindt het raar dat mensen moslims niet aardig vinden? Goh.
Jij geeft helemaal geen normale mening. Met je suggestieve "ja maar liegen mag natuurlijk he". Elke idioot ziet wat je daarmee wilt zeggen. Niet zo gek dat veel mensen HeatWave niet aardig vinden. Goh. Beetje mijn woorden verdraaien en dan claimen dat "liegen mag". En dan niet verwachten dat de user die je valselijk beticht fel reageert.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben hier geen mod, en het enige wat ontspoort zijn JOUW scheldpartijen jegens mij, wil je nou ECHT dat ik daar iets aan doe?
En ja, JIJ bent de gene die mij uitscheldt terwijl ik als USER hier gewoon mijn mening geef, maar ja, die staat je niet aan, dus ga je schelden.
Je bent zelf crew geweest, je weet precies hoe het werkt qua gastmodden etc, maar toch een beetje slinks hinten dat ik a) mijn werk niet goed doe, en b) slecht bezig ben omdat ik voor JOU geen klonen wil opsporen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jij geeft helemaal geen normale mening. Met je suggestieve "ja maar liegen mag natuurlijk he". Elke idioot ziet wat je daarmee wilt zeggen. Niet zo gek dat veel mensen HeatWave niet aardig vinden. Goh. Beetje mijn woorden verdraaien en dan claimen dat "liegen mag". En dan niet verwachten dat de user die je valselijk beticht fel reageert.
Ja, dat zou jij ook raar moeten vinden, een mens met een beetje intelligentie baseert geen oordeel over een hele groep op basis van 1 persoon op een forum op het Internet.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:55 schreef HeatWave het volgende:
Gastmodden is GEEN ENKEL probleem indien GEEN van de mods aanwezig is. Sterker nog, dat werd gewoon toegejuicht, zeker als het uit de klauwen liep en er trollkloontjes aanwezig zijn. Maar lekker vooral doen alsof er NIETS aan de hand is en dat je daadwerkelijk machteloos bent.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je bent zelf crew geweest, je weet precies hoe het werkt qua gastmodden etc, maar toch een beetje slinks hinten dat ik a) mijn werk niet goed doe, en b) slecht bezig ben omdat ik voor JOU geen klonen wil opsporen.
En dan ben IK suggestief? flikker toch op met me...
En autochtonen vallen met z'n allen een persoon aan en trekken daar conclusies uit voor een hele bevolkings groep.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar zo lossen moslims alles op. Anderen kwaad dus en dan onschuldig kijken. Totdat iedereen het beu is 'fcourse.
Ik vind ook dat er weinig aan de hand is, op jouw scheldpartijen na, dus doe ik niets nee, waarom zou ik?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Gastmodden is GEEN ENKEL probleem indien GEEN van de mods aanwezig is. Sterker nog, dat werd gewoon toegejuigd, zeker als het uit de klauwen liep en er trollkloontjes aanwezig zijn. Maar lekker vooral doen alsof er NIETS aan de hand is en dat je daadwerkelijk machteloos bent.
Maar hey, liegen mag he.
Voor het gemak wordt maar even vergeten dat het gebied rond ground zero ook tot de rampplek behoorde.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:56 schreef kipknots het volgende:
[..]
Aangezien die Imam en de Moslims niets te maken hebben met de terroristen die het WTC in zijn gevlogen zie ik niet wat er walgelijk aan is. De Moslims die er komen zijn eerder verwand aan de honderden onschuldige moslims die in het WTC omkwamen.
klopt. vervelend he? mensen. bah, iederen hun eigen mening en zo onvoorspelbaar ...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:53 schreef Ron_Jeremy het volgende:
[..]
Dus het bestaat wel maar je kan er niets over zeggen? Aha.
Ja en? Amerikanen stonden toch ook te juichen toen er bommen op Irak vielen en ze beheren nu Irak's regering en olievelden. Dat is nog erger dan een simpele Islam studiecentrum.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:02 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Voor het gemak wordt maar even vergeten dat het gebied rond ground zero ook tot de rampplek behoorde.
En wat dacht je van al die duizenden onschuldige moslims die overal in de wereld stonden te juichen, maar zelf ws nooit een aanslag zouden plegen. Maar ze identificeren zich er wel mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |