abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85765532
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 11:46 schreef Ron_Jeremy het volgende:

[..]

Nee er bestaat geen communisme,
incorrect.

quote:
Das Kapitaal heeft er ook niets mee te maken en je kent niet alle communisten dus kan je nooit ook maar iets over communisten zeggen.
correct
pi_85765649
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 11:38 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ah, de schuld van het Westen.

Dat is het punt exact: NOOIT bij zichzelf kijken die moslims. Altijd heeft De Ander het gedaan. Daarom is het ook zo'n intolerant zootje volledig los van introspectie. :')
Ik schreef toch dat haat Imams enTalibanis idioten zijn? Als je me postgeschiedenis kent dan zul je ook zien dat ik het niet zo heb op Wahabis, Pakis en Somaliers en dit zijn toch ook Moslims?

Alsof ik alleen maar naar het westen wijs, maar jullie westerlingen doen net zo hard mee om Moslims op te naaien.
pi_85765751
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 11:51 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Kent u de term crewbashing?

Ik zie NIET in waarom ik, als mod van GC, een kloonscan aan zou vragen mbt een topic in NWS.

En dat weet jij net zo goed als ik, maar ja, je moet even laten zien dat je stoer bent :).
Jij ziet dat niet in? Jij ziet niet in dat een topic volledig ontspoord en jij hier de enige actieve mod bent in dit topic? Nee?

Maar ja, jij bent stoer natuurlijk, van de crew - dus ik mag geen kritiek uiten want dat is crewbashing.
Allah Al Watan Al Malik
pi_85765773
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 11:47 schreef klausmeister het volgende:

[..]

incorrect.
[..]

correct
Dus het bestaat wel maar je kan er niets over zeggen? Aha.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 11:55:01 #105
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_85765840
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 11:53 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Jij ziet dat niet in? Jij ziet niet in dat een topic volledig ontspoord en jij hier de enige actieve mod bent in dit topic? Nee?

Maar ja, jij bent stoer natuurlijk, van de crew - dus ik mag geen kritiek uiten want dat is crewbashing.
Ik ben hier geen mod, en het enige wat ontspoort zijn JOUW scheldpartijen jegens mij, wil je nou ECHT dat ik daar iets aan doe?

En ja, JIJ bent de gene die mij uitscheldt terwijl ik als USER hier gewoon mijn mening geef, maar ja, die staat je niet aan, dus ga je schelden.

En je vindt het raar dat mensen moslims niet aardig vinden? Goh :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_85765869
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 11:53 schreef Mutant01 het volgende:

Mailtje naar de mods, zou ik zeggen.

Er lopen meerdere klonen rond hier en de enige mod doet alsof zijn neus bloed omdat hun standpunten overeenkomen met de zijne...wat een droefheid.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 11:56:13 #107
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_85765889
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 11:55 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Mailtje naar de mods, zou ik zeggen.

Er lopen meerdere klonen rond hier en de enige mod doet alsof zijn neus bloed omdat hun standpunten overeenkomen met de zijne...wat een droefheid.
IK BEN HIER GEEN MOD!!!!!!!

tering wat zijn jullie hardleers.
Get woke, go broke!
pi_85765898
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 11:55 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik ben hier geen mod, en het enige wat ontspoort zijn JOUW scheldpartijen jegens mij, wil je nou ECHT dat ik daar iets aan doe?

En ja, JIJ bent de gene die mij uitscheldt terwijl ik als USER hier gewoon mijn mening geef, maar ja, die staat je niet aan, dus ga je schelden.

Maar zo lossen moslims alles op. Anderen kwaad dus en dan onschuldig kijken. Totdat iedereen het beu is 'fcourse.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_85765902
quote:

[..]

Jij geeft helemaal geen normale mening. Met je suggestieve "ja maar liegen mag natuurlijk he". Elke idioot ziet wat je daarmee wilt zeggen. Niet zo gek dat veel mensen HeatWave niet aardig vinden. Goh. Beetje mijn woorden verdraaien en dan claimen dat "liegen mag". En dan niet verwachten dat de user die je valselijk beticht fel reageert.
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 11:57:52 #110
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_85765943
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 11:56 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Jij geeft helemaal geen normale mening. Met je suggestieve "ja maar liegen mag natuurlijk he". Elke idioot ziet wat je daarmee wilt zeggen. Niet zo gek dat veel mensen HeatWave niet aardig vinden. Goh. Beetje mijn woorden verdraaien en dan claimen dat "liegen mag". En dan niet verwachten dat de user die je valselijk beticht fel reageert.
Je bent zelf crew geweest, je weet precies hoe het werkt qua gastmodden etc, maar toch een beetje slinks hinten dat ik a) mijn werk niet goed doe, en b) slecht bezig ben omdat ik voor JOU geen klonen wil opsporen.

En dan ben IK suggestief? flikker toch op met me...
Get woke, go broke!
pi_85765952
quote:

Ja, dat zou jij ook raar moeten vinden, een mens met een beetje intelligentie baseert geen oordeel over een hele groep op basis van 1 persoon op een forum op het Internet.

Alweer, droefheid.
pi_85766011
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 11:57 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Je bent zelf crew geweest, je weet precies hoe het werkt qua gastmodden etc, maar toch een beetje slinks hinten dat ik a) mijn werk niet goed doe, en b) slecht bezig ben omdat ik voor JOU geen klonen wil opsporen.

En dan ben IK suggestief? flikker toch op met me...
Gastmodden is GEEN ENKEL probleem indien GEEN van de mods aanwezig is. Sterker nog, dat werd gewoon toegejuicht, zeker als het uit de klauwen liep en er trollkloontjes aanwezig zijn. Maar lekker vooral doen alsof er NIETS aan de hand is en dat je daadwerkelijk machteloos bent.

Maar hey, liegen mag he.

[ Bericht 0% gewijzigd door Frutsel op 27-08-2010 12:33:19 ]
Allah Al Watan Al Malik
pi_85766098
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 11:56 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Maar zo lossen moslims alles op. Anderen kwaad dus en dan onschuldig kijken. Totdat iedereen het beu is 'fcourse.
En autochtonen vallen met z'n allen een persoon aan en trekken daar conclusies uit voor een hele bevolkings groep.

Klinkt behoorlijk achterlijk.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 12:01:58 #114
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_85766102
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 11:59 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Gastmodden is GEEN ENKEL probleem indien GEEN van de mods aanwezig is. Sterker nog, dat werd gewoon toegejuigd, zeker als het uit de klauwen liep en er trollkloontjes aanwezig zijn. Maar lekker vooral doen alsof er NIETS aan de hand is en dat je daadwerkelijk machteloos bent.

Maar hey, liegen mag he.
Ik vind ook dat er weinig aan de hand is, op jouw scheldpartijen na, dus doe ik niets nee, waarom zou ik?

Omdat mensen negatief zijn over moslims? Ik zie geen doodsbedreigingen niets, dus dan weet jij OOK dat gastmodden niet de bedoeling is.

Er staat niets wat tegen de policy is, ja JIJ die mij voor mongool uitmaakt, nogmaals, wil je dan echt dat ik daar iets tegen doe? :).
Get woke, go broke!
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 12:02:27 #115
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_85766119
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 10:56 schreef kipknots het volgende:

[..]

Aangezien die Imam en de Moslims niets te maken hebben met de terroristen die het WTC in zijn gevlogen zie ik niet wat er walgelijk aan is. De Moslims die er komen zijn eerder verwand aan de honderden onschuldige moslims die in het WTC omkwamen.
Voor het gemak wordt maar even vergeten dat het gebied rond ground zero ook tot de rampplek behoorde.

En wat dacht je van al die duizenden onschuldige moslims die overal in de wereld stonden te juichen, maar zelf ws nooit een aanslag zouden plegen. Maar ze identificeren zich er wel mee.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_85766176
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 11:53 schreef Ron_Jeremy het volgende:

[..]

Dus het bestaat wel maar je kan er niets over zeggen? Aha.
klopt. vervelend he? mensen. bah, iederen hun eigen mening en zo onvoorspelbaar ...
pi_85766271
:D
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_85766280
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 12:02 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Voor het gemak wordt maar even vergeten dat het gebied rond ground zero ook tot de rampplek behoorde.

En wat dacht je van al die duizenden onschuldige moslims die overal in de wereld stonden te juichen, maar zelf ws nooit een aanslag zouden plegen. Maar ze identificeren zich er wel mee.
Ja en? Amerikanen stonden toch ook te juichen toen er bommen op Irak vielen en ze beheren nu Irak's regering en olievelden. Dat is nog erger dan een simpele Islam studiecentrum.
  Moderator vrijdag 27 augustus 2010 @ 12:11:34 #119
8781 crew  Frutsel
pi_85766470
voorlopig even op slot
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 12:12:20 #120
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_85766492
EDIT: niet doen aub

[ Bericht 96% gewijzigd door Frutsel op 27-08-2010 12:17:19 ]
Get woke, go broke!