abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85756937
quote:
Drunk shouts 'terrorists,' urinates on mosque rugs

NEW YORK — In the latest in a spate of anti-Muslim incidents over the last two days, an intoxicated man entered a mosque in Queens on Wednesday evening and proceeded to urinate on prayer rugs, New York police officials said.

The man, identified as Omar Rivera, reportedly shouted anti-Muslim epithets and called worshippers who had gathered for evening prayer “terrorists.” One witness told the New York Post the man was “very clearly intoxicated” and had a beer bottle in his hand at the time.

“He stuck up his middle finger and cursed at everyone,” Mustapha Sadouki, who was at the mosque at the time, said. “He calls us terrorists, yet he comes into our mosque and terrorizes other people.”

Rivera has been charged with criminal trespassing.

FBI Special Agent Richard Kolko told msnbc.com that New York City has not seen a change in the number of hate crimes reported by Muslims so far this year, but every report is taken seriously.

But recent incidents — including the stabbing of a Muslim cab driver and the desecration of a California mosque — have some members of the Muslim community worried that crimes against Muslims could reach crisis levels.

"Without a significant response by mainstream political leaders, this disturbing trend will only continue to grow," said Faiza Ali, a New York spokesman for the Council on American-Islamic Relations.

MSNBC.msn.com
Dit is alweer het zoveelste islamofobe 'incident' deze week in de VS, mede dankzij de demagogen en populisten van FOX News & co die haatzaaien jegens de moslims (en de extreemrechtse hersenlozen die de anti-Islampropaganda als zoete koek slikken).

Zoals Mustapha al zei, die randdebiel stormt de moskee binnen en terroriseert de vredelievende gelovigen en heeft nog het gore lef om anderen terroristen te noemen. :')

De Republikeinen moeten hun idiote haatcampagne stoppen en andere tactieken gebruiken om de verkiezingen te winnen i.p.v de tegenstellingen te vergroten. :r

pi_85756972
Wow, alweer een topic....

Geen haar beter dan bepaalde moslims, deze mensen.
pi_85757145
Wow, eerst was ik zo van wat veel topics over dit onderwerp, maar nu ben ik zo van wat veel nodeloze agressie.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_85757179
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 01:13 schreef Repelsteeltju het volgende:
Wow, eerst was ik zo van wat veel topics over dit onderwerp, maar nu ben ik zo van wat veel nodeloze agressie.
Oh, de haters zijn nog niet klaar dus het wordt nog wel erger, 9/11 komt er aan compleet met speeches van alle moslim bashers.
pi_85757199
Hoogstens onfatsoenlijk, maar ik kan er wel om lachen.

Met name om de opwinding die het Zachte_Ei ervan krijgt oO<
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_85757220
_O_ Cenk Uygur _O_ TheYoungTurks _O_
pi_85757756
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 01:15 schreef El_Matador het volgende:
Hoogstens onfatsoenlijk, maar ik kan er wel om lachen.
Tof, dan ga ik ook bij jou in huis over kleedjes pissen terwijl ik jou als Spanjaard zijnde vergelijk met Franco.

Kunnen we lachen.
pi_85757789
En dat met de voornaam Omar, latino's zijn mij ook een een stel zondagskinderen hoor.
pi_85757945
Alex Jones doet ook een duit in het zakje: volgens hem moeten we voor Obama bidden omdat hem een JFK-behandeling te wachten staat. Imam Rauf van de Ground Zero Mosque blijkt een agent provocateur te zijn en werkt voor de FBI. Zijn culturele centrum dat meer dan $100 miljoen kost wordt gefinancierd door o.a Rockefeller. Het doel van de moskee is om de moslimhaat op te wekken, Obama heeft ingegrepen en staat achter de moskee, 1 op de 5 Amerikanen denkt dat Obama een moslim is......... volgens Alex Jones staat de CIA klaar om Obama een kopje kleiner te maken en een rechtse militie de schuld te geven van de aanslag. De zwarte bevolking zal de dood van hun held niet pikken en rassenrellen zullen ontstaan. Daarna kan de NWO hun marshall laws invoeren in de VS.

:N
pi_85757960
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 01:39 schreef klausmeister het volgende:

[..]

Tof, dan ga ik ook bij jou in huis over kleedjes pissen terwijl ik jou als Spanjaard zijnde vergelijk met Franco.

Kunnen we lachen.
Ik preek niet dat vrouwen en homo's minderwaardige honden zijn.

Een imam wel. Want dat staat zo in de koran. :')
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_85757976
Vredelievende kuthjippies :r
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 01:52:05 #12
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_85758037
:'). Wat een prutser.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_85758048
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 01:48 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik preek niet dat vrouwen en homo's minderwaardige honden zijn.

Een imam wel. Want dat staat zo in de koran. :')
Sorry hoor, maar je verwart de Koran met de Talmoed van de joden. Dat laatste boek noemt ons niet-joden minder dan beesten. Als jij doodvalt dan is dat net zo erg als wanneer een hond doodgaat.
pi_85758054
Alex Jones knows best
pi_85758061
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 01:48 schreef Poncke_Princen het volgende:
Alex Jones doet ook een duit in het zakje: volgens hem moeten we voor Obama bidden omdat hem een JFK-behandeling te wachten staat. Imam Rauf van de Ground Zero Mosque blijkt een agent provocateur te zijn en werkt voor de FBI. Zijn culturele centrum dat meer dan $100 miljoen kost wordt gefinancierd door o.a Rockefeller. Het doel van de moskee is om de moslimhaat op te wekken, Obama heeft ingegrepen en staat achter de moskee, 1 op de 5 Amerikanen denkt dat Obama een moslim is......... volgens Alex Jones staat de CIA klaar om Obama een kopje kleiner te maken en een rechtse militie de schuld te geven van de aanslag. De zwarte bevolking zal de dood van hun held niet pikken en rassenrellen zullen ontstaan. Daarna kan de NWO hun marshall laws invoeren in de VS.

:N
Oh jee, waar is mijn aluminiumhoedje?

Serieus, zoveel belang hechten aan een incident met een dronken loser. :')
pi_85758081
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 01:52 schreef Damien2 het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar je verwart de Koran met de Talmoed van de joden. Dat laatste boek noemt ons niet-joden minder dan beesten. Als jij doodvalt dan is dat net zo erg als wanneer een hond doodgaat.
Dus een hond is minder dan een beest?
pi_85758443
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 01:06 schreef Zachte_Kip het volgende:

[..]

Dit is alweer het zoveelste islamofobe 'incident' deze week in de VS
Hoe noemt men trouwens die 24/7 voorkomende haat van de moslims tegen de VS? Of hebben ze daar geen naam voor omdat dat altijd weggemoffeld wordt?
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 02:13:29 #18
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_85758464
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 02:12 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Hoe noemt men trouwens die haat van de moslims tegen de VS?
Gezond verstand.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_85758527
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 02:13 schreef Ringo het volgende:

[..]

Gezond verstand.
lol _O_
pi_85758598
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 02:12 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Hoe noemt men trouwens die haat van de moslims tegen de VS?
Jaloezie vanwege hun eigen structurele onkunde en onwil om wel iets moois en veiligs op te bouwen.

pi_85758908
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 02:22 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jaloezie vanwege hun eigen structurele onkunde en onwil om wel iets moois en veiligs op te bouwen.
Over dat mooie en veilige kan je ook nog een interessante discussie houden.
Maar als dat het geval was snap ik niet waarom ze geen heilige oorlog voeren tegen Scandinavie,
Nederland, Belgie,
IJsland en ga zo nog maar even door.
pi_85758937
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 02:53 schreef DeParo het volgende:

[..]

Over dat mooie en veilige kan je ook nog een interessante discussie houden.
Maar als dat het geval was snap ik niet waarom ze geen heilige oorlog voeren tegen Scandinavie,
Nederland, Belgie,
IJsland en ga zo nog maar even door.
Je zou koloniseren natuurlijk ook kunnen zien als oorlogsvoering.
pi_85758952
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 02:58 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Je zou koloniseren natuurlijk ook kunnen zien als oorlogsvoering.
We hebben ze zelf uitgenodigd dus ik ben benieuwd hoe ze dat dan voor elkaar hebben gekregen ;) :P.
pi_85758969
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 03:00 schreef DeParo het volgende:

[..]

We hebben ze zelf uitgenodigd dus ik ben benieuwd hoe ze dat dan voor elkaar hebben gekregen ;) :P.
Nuja iemand tijdelijk uitnodigen is natuurlijk niet hetzelfde als vragen om een permanente broedende populatie.
pi_85758970
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 03:00 schreef DeParo het volgende:

[..]

Allemaal?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')