Ja, dat typte ik ervanuitgaand dat ik post 299 zou hebbenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jij zei; Als iemand anders nou een topic opent, kan ik tvp maken enzo
Ik ookquote:
Nee.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:42 schreef Jannekje7 het volgende:
Waauw, zit je ineens midden in de nacht via msn in een discussie over geloof!
Hier nog christenen op FOK!?
Nog een keertje danquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:44 schreef Jannekje7 het volgende:
Ohh, en die tieten van die meid op de foto in t vorige topic waren heeeel erg gephotohopt. Sorry mannen, maar zó bestaan ze niet!
(foto was wel leuk trouwens)
Nee, jij was ongeveer de laatste van wie ik verwachtte dat je in iets meer gelooft tussen hemel en aarde jaquote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nog een keertje dan
[ afbeelding ]
Haha, hey dronken Serge! Leuke avond gehad?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:46 schreef Sersjee het volgende:
Ik hoorde Moss. Daar word ik blij van. Hatsee.
Ikke is dronken. Niet zo zuinig ook.
Ik ben wel gedoopt hoorquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:45 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Nee, jij was ongeveer de laatste van wie ik verwachtte dat je in iets meer gelooft tussen hemel en aarde ja
Ik ben zelf niet christelijk hoor, maar sta open voor zeer veel levensovertuigingen
En toch weer foutloos spellen. Hoeveel minuten kostte het typen van die post?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:46 schreef Sersjee het volgende:
Ik hoorde Moss. Daar word ik blij van. Hatsee.
Ikke is dronken. Niet zo zuinig ook.
In zoverre da'k vanuit m'n grootouders wel e.e.a. heb meegekregen (gedoopt en "gevormd") en ook op een rk basisschool heb gezeten, maar m'n ouders hebben zowel broertje als ik al heel gauw de keuze gegeven of we iets met het geloof wilden doen. Weldenkende types als we zijn, hebben we het hele fenomeen "geloof" laten vallen als een baksteen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:42 schreef Jannekje7 het volgende:
Waauw, zit je ineens midden in de nacht via msn in een discussie over geloof!
Hier nog christenen op FOK!?
Minder dan je zou denken!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En toch weer foutloos spellen. Hoeveel minuten kostte het typen van die post?
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ben wel gedoopt hoor. Maar daar is het GODZIJDANK ook bij gebleven
.
Ja, dat vind ik zo mooi van het katholieke geloof, kun je he-le-maal niks mee! (no offence)quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
In zoverre da'k vanuit m'n grootouders wel e.e.a. heb meegekregen (gedoopt en "gevormd") en ook op een rk basisschool heb gezeten, maar m'n ouders hebben zowel broertje als ik al heel gauw de keuze gegeven of we iets met het geloof wilden doen. Weldenkende types als we zijn, hebben we het hele fenomeen "geloof" laten vallen als een baksteen.
Nahhh, 's leuker met mensen die ik min of meer ken.quote:
Ach, men moet geloven waar men zin in heeft. Als men mij er maar niet mee lastig valt!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:55 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat vind ik zo mooi van het katholieke geloof, kun je he-le-maal niks mee! (no offence)
Ik ben atheïstisch opgevoed, mijn ouders zijn er heilig van overtuigd dat er niks, maar dan ook helemaal niks is tussen hemel en aarde.
Ik geloof niet in een God zoals de bijbel die beschrijft, en Jezus zal heus geleefd hebben als een goed mens, maar de hele verhalen erachter kan ik niet geloven. Het leven uit een bepaalde overtuiging vind ik echter wel lovenswaardig, mits je maar precies weet waarom je het doet. Geloof is volgens mij iets heel persoonlijks, jíj gelooft erin en niemand anders.
Oh well, jullie zijn niet het publiek om lekker mee te filosoferen he..?
True en truequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:04 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Nahhh, 's leuker met mensen die ik min of meer ken.
En hier komen tenminste nog foto's van mooie meiden voorbij
Ohjee... laten wij maar eens verder praten als je iets minder alcohol in je lijf hebt. Ik ben serieus benieuwd waar dát idee van je nou weer vandaan komtquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:05 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ach, men moet geloven waar men zin in heeft. Als men mij er maar niet mee lastig valt!
Kijk, als ik heel eerlijk ben, zou ik echt nú alle vormen van religie verbieden en kneiterhard vervolgen. Echt realistisch is dat niet, dus dat hou ik maar als wensdroom. Ik heb wel wat plannen voor als ik alleenheerser word van Nederland, maar ik denk niet dat het verstandig is om meteen in detail te treden
Ja toch? Mn filosofiepartner is nu slapen, maar we hervatten het gesprek bij de vuurkorf met een biertjequote:
Prima joh. Qua plannen gaat het vooral over een stukje verplichte opvoeding op het gebied van cultuur, muziek en sport, beetje ken-je-klassiekers, maar dan wel mijn klassiekers. Gezien mijn allejezus brede kennis en interesses kan je het stukken slechter treffen dan je in eerste instantie zou denken, maar daar komt men dan vanzelf wel achterquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:09 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ohjee... laten wij maar eens verder praten als je iets minder alcohol in je lijf hebt. Ik ben serieus benieuwd waar dát idee van je nou weer vandaan komt
[..]
Goeie snor!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:16 schreef borisz het volgende:
Filosofie is leuk mits niet verplicht.
Vooral dit figuur is een mooie filosoof
[ afbeelding ]
Nietzsche
Niet?!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:44 schreef Jannekje7 het volgende:
Ohh, en die tieten van die meid op de foto in t vorige topic waren heeeel erg gephotohopt. Sorry mannen, maar zó bestaan ze niet!
(foto was wel leuk trouwens)
Echte neptieten zijn het. Bestaan zullen zekerquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:33 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Sorry lieffie... er bestaan hele mooie tieten, maar niet zulke
Hahahahaha, dat t deksel niet dichtpastequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:40 schreef borisz het volgende:
Dit lijkt me ook niks
[ afbeelding ]
Zouden ze die tieten eerst leeg hebben laten lopen toen ze in d'r kist ging?
Teringquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:44 schreef TheZapster het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)jk-te-versieren-6002
Bij de sociale werkplaats misschien, maar zelfs daar wordt het moeilijkquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Tering. Veel dommer vind je ze niet
.
Getverdemme....quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:44 schreef TheZapster het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)jk-te-versieren-6002
Iddquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:52 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Bij de sociale werkplaats misschien, maar zelfs daar wordt het moeilijk
Tuurlijk, daarom laat je je zo gemakkelijk n**ken door jan en alle man, omdat je zo veel zelfvertrouwen hebtquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 02:01 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Maar zij vindt zichzelf een 10
Tsja... wat zou dat meiske nou denken als ze 's morgens dr plamuur aanbrengt, dat dat mooi is?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 02:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. En dat lekker natuurlijk bruine kleurtje ook
.
Ik denk dat zij heel weinig denktquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 02:09 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Tuurlijk, daarom laat je je zo gemakkelijk n**ken door jan en alle man, omdat je zo veel zelfvertrouwen hebt
[..]
Tsja... wat zou dat meiske nou denken als ze 's morgens dr plamuur aanbrengt, dat dat mooi is?
Goed punt.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 02:11 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik denk dat zij heel weinig denkt
quote:07:09| - 888 Stromend Water
07:05| Scouting For Girls - This Ain't A Love Song
07:03| Scouting For Girls - This Ain't A Love Song
06:58| Anouk - Woman
06:56| Madcon - Beggin'
06:55| Madcon - Beggin'
06:48| 30 Seconds To Mars - Closer To The Edge
06:44| One Republic - Secrets
06:42| One Republic - Secrets
Nou, blijkbaar niet dus.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 07:13 schreef -Hans- het volgende:
Hej Sirolf er staan weer aardig wat platen dubbel in het lijstje 'gedraaid op 3FM'. Dacht juist dat het weer wat beter ging.
[..]
Ik moet dan voortaan altijd denken aan BBC's Planet Earth.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 06:31 schreef -Hans- het volgende:
Oh my god check dit....![]()
04:55| Snowy White - Bird Of Paradise
![]()
. Zo'n juweeltje op 3FM. Kippenvel plaat.
Okay top!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 07:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nou, blijkbaar niet dus.
Probeer er binnenkort weer eens naar te kijken.
Haha dat is inderdaad behoorlijk hilarischquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 07:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik moet dan voortaan altijd denken aan BBC's Planet Earth.
Haha, ik kon net voordat ik dit postte niet meer op de naam van de docu-serie komen en wilden het googlen en Q Music speelde Fireflies en op het moment dat ik het googlede zong de zanger "...that Planet earth turns slowly".
Hi-la-risch, I know.
Hey het regent.![]()
Je humordrempel ligt laag.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 07:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha dat is inderdaad behoorlijk hilarisch.
Nou dank je wel ! Tot later maar weerquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 07:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Je humordrempel ligt laag.![]()
Nou, iedereen een goede morgen en word niet al te nat en zo en tot later! Als ik een verzoekje mag doen: mocht er iemand in de gelegenheid zijn om de laatste minuten AV op te nemen/te youtuben, gaarne. Ik heb een afspraak en kan het niet luisteren/zien.
Dus je hebt volgende week een afspraak?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 07:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Je humordrempel ligt laag.![]()
Nou, iedereen een goede morgen en word niet al te nat en zo en tot later! Als ik een verzoekje mag doen: mocht er iemand in de gelegenheid zijn om de laatste minuten AV op te nemen/te youtuben, gaarne. Ik heb een afspraak en kan het niet luisteren/zien.
Mogguh HansieJJJJquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Goedemorgen Roel op deze prachtige dag!
Iets met ezel en steen...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Godver. Ik schakel weer net te vroeg in.Speelman
&
Speelman
. Koop goddomme STER-tijd als je reclame wil maken. En als dit - elke keer weer hetzelfde - 't is. Nou, dan bespaar ik me de moeite zéér.
Ekdom begint al tig jaar om 10u hoor, niet om 9.55uquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Godver. Ik schakel weer net te vroeg in.Speelman
&
Speelman
. Koop goddomme STER-tijd als je reclame wil maken. En als dit - elke keer weer hetzelfde - 't is. Nou, dan bespaar ik me de moeite zéér.
Goedemorgen op deze prachtige vrijdag! zit hier met mijn jas aan en heb de paraplu open geklapt. Gewoon omdat het kan !quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:51 schreef themauster het volgende:
Morguhmet dit weer krijg je toch spontaan weer zin om je bed weer in te kruipen
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Goedemorgen op deze prachtige vrijdag! zit hier met mijn jas aan en heb de paraplu open geklapt. Gewoon omdat het kan !
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Goedemorgen op deze prachtige vrijdag! zit hier met mijn jas aan en heb de paraplu open geklapt. Gewoon omdat het kan !
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Iets met ezel en steen...
En jouw berichten zijn ook elke dag hetzelfde hoor
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Iets met ezel en steen...
En jouw berichten zijn ook elke dag hetzelfde hoor
ooh okay !quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:41 schreef alors het volgende:
waarschuwing, schokkende beelden op nu.nl, vooral NIET naar beneden scrollen.
Ik heb 't bij voorbaat hierboven al gecompenseerdquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:41 schreef alors het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)rt-wilde-jongen.htmlquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:41 schreef alors het volgende:
Eensquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat. Over Klassiekers gesproken.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/achterkl(...)rt-wilde-jongen.html
Dit?
Troll.quote:
>> KX.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:55 schreef oh-oh het volgende:
Hello![]()
Zometeen nog een keertje Timur's leedvermaak?
Oh gatverdamme nee, Annemieke
Moi !quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:55 schreef oh-oh het volgende:
Hello![]()
Zometeen nog een keertje Timur's leedvermaak?
Oh gatverdamme nee, Annemieke
pas op 6 september hoor eerst nog een week de AVquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:11 schreef Dichterbijer het volgende:
Vanaf maandag FF ekdom...
Hmm, je kan er ook van maken: FastForward Ekdom...
Ah verkeerd gegoktquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:38 schreef themauster het volgende:
[..]
pas op 6 september hoor eerst nog een week de AV
Jeps. Frits Sissing te gast..quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Omdat Veenstra er niet is? Minder.
Met of zonder showtrap?quote:
Had het nog niet gezien! Zal weer lastig kiezen worden idd.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:47 schreef 3rdRock het volgende:
heb niet alles teruggelezen maar er kan gestemd worden voor de top 90's request: http://stem.omroep.nl/3fm/2010/207-90s_2010
leuk! maar 1 nadeel...je mag maar 10nummers selecteren en ik denk dat ik bij de letter "b" er al 10 heb
goedenmiddag!
indd en dan zullen er ook wel weer klootviolen bij zijn die maar 1 artiest in hun top 10 gooienquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:42 schreef alors het volgende:
Jezus wat is dat toch klote, om 10 nummers te kiezen...Ik kan wel 10 even goede top10s maken
quote:De allerlaatste Der Rudy op 27/8!
Een extra lange en feestelijke afscheidsshow van 22-04u!
Dat is vandaag ja?! Nice. Denk dat ik wel even ga luisteren.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:44 schreef ConscienceNL het volgende:
Mensen, hebben jullie dit al gelezen?
[..]
Veel is voor mijn tijd, heb gewoon een paar van MJ, Genesis en RHCP aangekliktquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:42 schreef alors het volgende:
Jezus wat is dat toch klote, om 10 nummers te kiezen...Ik kan wel 10 even goede top10s maken
dit is een slecht nummer, maar hij heeft ook veel goede nummers gemaakt hoor (hij heeft sowieso achterlijk veel nummers gemaaktquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:50 schreef -Hans- het volgende:
Heb zo'n hekel aan die Prince en al die andere 1000 namen van hem. Slappe hap.
Hans, je breekt mn hart , die man is echt het genie der genieënquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:50 schreef -Hans- het volgende:
Ja, klopt! Had mijn bericht eigenlijk wat langer moeten maken want hij heeft wel een paar toffe tracks gemaakt. Guitar bijvoorbeeld vind ik erg stoer. Het hoge stemmetje ook in The Most Beautiful Girl In The World.. Zo over de top.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
dit is een slecht nummer, maar hij heeft ook veel goede nummers gemaakt hoor (hij heeft sowieso achterlijk veel nummers gemaakt).
Maar dat is mijn mening
ik iig niet. heb een paar vergeten pareltjes er in staan en wat jeugdsentiment. u2, guns, rhcp en dergelijke komen er toch wel inquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:44 schreef themauster het volgende:
[..]
indd en dan zullen er ook wel weer klootviolen bij zijn die maar 1 artiest in hun top 10 gooien
Het spijt mij echt, maar ik trek The Most Beautiful Girl In The World echt niet.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hans, je breekt mn hart , die man is echt het genie der genieën
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:44 schreef themauster het volgende:
[..]
indd en dan zullen er ook wel weer klootviolen bij zijn die maar 1 artiest in hun top 10 gooien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja maar je zei dat je een hekel aan Prince hebt.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het spijt mij echt, maar ik trek The Most Beautiful Girl In The World echt niet.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]Dat zijn er nog altijd 4SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik weet nog van de zeros top 100 had iemand 10x Crapzip erin nou dat neem je niet meer serieus
If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!
Dat is welquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:11 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat zijn er nog altijd 4ik weet nog van de zeros top 100 had iemand 10x Crapzip erin nou dat neem je niet meer serieus
Klopt, mot 'm ook niet maar wilde de focus meer bij dat ene liedje leggen want anders wordt het zo negatief allemaalquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar je zei dat je een hekel aan Prince hebt.
Ik trek van bijna alle artiesten die ik goed vind wel een nr niet hoor
Er stonden maar 2 nummers van Neil Young bij, dus het kon nietquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:44 schreef themauster het volgende:
[..]
dat zal brakkelien zelf wel zijn geweest.....quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:11 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat zijn er nog altijd 4ik weet nog van de zeros top 100 had iemand 10x Crapzip erin nou dat neem je niet meer serieus
Agree! ik vind deze ook echt te gek.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Jammer, laatste vrijdagmiddag mix. Zaten af en toe echt pareltjes tussen.
Heb hem gemist, kan iemand hem uppen?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Jammer, laatste vrijdagmiddag mix. Zaten af en toe echt pareltjes tussen.
quote:# APOLLO FOUR FORTY - AIN'T TALKIN' 'BOUT DUB
# BEASTIE BOYS - SURE SHOT
# CHESNEY HAWKES - THE ONE AND ONLY
# DEF RHYMZ - DOEKOE
# FAITH NO MORE - MIDLIFE CRISIS
# GOTCHA! - WORDS AND MUSIC FROM DA LOWLANDS
# GURU JOSH - INFINITY
# JOVANOTTI - L'OMBELLICO DEL MONDO
# LIVING COLOUR - SOLACE OF YOU
# RAGE AGAINST THE MACHINE - YEAR OF THE BOOMERANG
Hier is ze nog een keerquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Tering. Veel dommer vind je ze niet
.
WAT ZEG JE DAAR? ga je mond spoelen!!!!!!!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:50 schreef -Hans- het volgende:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:25 schreef alors het volgende:
[..]
WAT ZEG JE DAAR? ga je mond spoelen!!!!!!!
http://www.bnn.nl/page/co(...)383a0345c0d1d7e9bbacquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:29 schreef alors het volgende:
Ze hadden Sander toen wel mooi gefopt met die iPhone van hem die ze vakkundig uit de doos hadden gehaald![]()
Nope, precies woensdagmiddag, na de vergaderingquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:32 schreef Marcoss het volgende:
Dat nummer is vandaag pas voor het eerst gedraaid toch?
Eindelijk een keer een plaat die al niet is kapotgedraaidquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nope, precies woensdagmiddag, na de vergadering
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/12218
Wees blij wordt hij ook niet kapotgedraaid zodat je er op den duur zat van wordtquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:35 schreef -Hans- het volgende:
Annie You Save Me zal helaas nooit Megahit worden.
Ding wordt amper gedraaid. 1x per dag. Die plaat zal bij mij niet snel gaan vervelen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:36 schreef themauster het volgende:
[..]
Wees blij wordt hij ook niet kapotgedraaid zodat je er op den duur zat van wordt
Heerlijk binnen zitten met het dakraam open in de wind en in de zon!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:51 schreef -Hans- het volgende:
Heerlijk buiten zitten. Uit de wind en in de zon.
die gozer sprak zijn eigen naam al onverstaanbaar uitquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:12 schreef Pino112 het volgende:
FashionWheels, lekker duidelijk uitgesproken![]()
Hij is er weer nietquote:
Gebeurt elk jaar of niet?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:21 schreef borisz het volgende:
Peuken worden weer 25-30 cent duurder.
Ja de laatste stuiptrekkingen van dit kabinetquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:23 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja dit jaar is de smoes bezuinigingen
Hoe was je 1e werkdag?quote:
Dat dit kan in Nederland!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heerlijk binnen zitten met het dakraam open in de wind en in de zon!
Ja, ging goed!quote:
Zodra er iemand tijd heeft denk ik.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:02 schreef gerbenp het volgende:
Wanneer gaat de OP image nou bewerkt worden?
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:07 schreef TheZapster het volgende:
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKEEENNNDDDDDDDDDDDDDDD![]()
![]()
![]()
![]()
Heb nog een week vakantie dus zal het weeeeeekend maar even achterwege latenquote:
Waar is Roel als je hem nodig hebt?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Heb nog een week vakantie dus zal het weeeeeekend maar even achterwege laten.
Thanx, lief van jequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Goed gescout.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:19 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Thanx, lief van je
Zeg, die meiden, beetje jong, maar potentieel zeer mooie dames volgens mij!
Hier ook, dus ik wacht nog evenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Net als die andere retro hit, van Aloe Blaccquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:27 schreef Jannekje7 het volgende:
Eliza Doolitle, blijft toch wel leuk!
Op de een of andere manier werken de TweetTweet-apps dus niet meer op mijn PC, maar wel op andere computers in huis én in een virtueel OS op diezelfde desktop. Tijd voor systeemherstel dus.quote:
Hij had geen keusquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:35 schreef themauster het volgende:
http://www.radiofreak.nl/(...)aderlating-voor-3FM/
Waarom doe je het dan weg?
Gerard en Domien lezen het nu ookquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:35 schreef themauster het volgende:
http://www.radiofreak.nl/(...)aderlating-voor-3FM/
Waarom doe je het dan weg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |