quote:07:09| - 888 Stromend Water
07:05| Scouting For Girls - This Ain't A Love Song
07:03| Scouting For Girls - This Ain't A Love Song
06:58| Anouk - Woman
06:56| Madcon - Beggin'
06:55| Madcon - Beggin'
06:48| 30 Seconds To Mars - Closer To The Edge
06:44| One Republic - Secrets
06:42| One Republic - Secrets
Nou, blijkbaar niet dus.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 07:13 schreef -Hans- het volgende:
Hej Sirolf er staan weer aardig wat platen dubbel in het lijstje 'gedraaid op 3FM'. Dacht juist dat het weer wat beter ging.
[..]
Ik moet dan voortaan altijd denken aan BBC's Planet Earth.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 06:31 schreef -Hans- het volgende:
Oh my god check dit....![]()
04:55| Snowy White - Bird Of Paradise
![]()
. Zo'n juweeltje op 3FM. Kippenvel plaat.
Okay top!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 07:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nou, blijkbaar niet dus.
Probeer er binnenkort weer eens naar te kijken.
Haha dat is inderdaad behoorlijk hilarischquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 07:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik moet dan voortaan altijd denken aan BBC's Planet Earth.
Haha, ik kon net voordat ik dit postte niet meer op de naam van de docu-serie komen en wilden het googlen en Q Music speelde Fireflies en op het moment dat ik het googlede zong de zanger "...that Planet earth turns slowly".
Hi-la-risch, I know.
Hey het regent.![]()
Je humordrempel ligt laag.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 07:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha dat is inderdaad behoorlijk hilarisch.
Nou dank je wel ! Tot later maar weerquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 07:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Je humordrempel ligt laag.![]()
Nou, iedereen een goede morgen en word niet al te nat en zo en tot later! Als ik een verzoekje mag doen: mocht er iemand in de gelegenheid zijn om de laatste minuten AV op te nemen/te youtuben, gaarne. Ik heb een afspraak en kan het niet luisteren/zien.
Dus je hebt volgende week een afspraak?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 07:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Je humordrempel ligt laag.![]()
Nou, iedereen een goede morgen en word niet al te nat en zo en tot later! Als ik een verzoekje mag doen: mocht er iemand in de gelegenheid zijn om de laatste minuten AV op te nemen/te youtuben, gaarne. Ik heb een afspraak en kan het niet luisteren/zien.
Mogguh HansieJJJJquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Goedemorgen Roel op deze prachtige dag!
Iets met ezel en steen...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Godver. Ik schakel weer net te vroeg in.Speelman
&
Speelman
. Koop goddomme STER-tijd als je reclame wil maken. En als dit - elke keer weer hetzelfde - 't is. Nou, dan bespaar ik me de moeite zéér.
Ekdom begint al tig jaar om 10u hoor, niet om 9.55uquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Godver. Ik schakel weer net te vroeg in.Speelman
&
Speelman
. Koop goddomme STER-tijd als je reclame wil maken. En als dit - elke keer weer hetzelfde - 't is. Nou, dan bespaar ik me de moeite zéér.
Goedemorgen op deze prachtige vrijdag! zit hier met mijn jas aan en heb de paraplu open geklapt. Gewoon omdat het kan !quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:51 schreef themauster het volgende:
Morguhmet dit weer krijg je toch spontaan weer zin om je bed weer in te kruipen
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Goedemorgen op deze prachtige vrijdag! zit hier met mijn jas aan en heb de paraplu open geklapt. Gewoon omdat het kan !
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Goedemorgen op deze prachtige vrijdag! zit hier met mijn jas aan en heb de paraplu open geklapt. Gewoon omdat het kan !
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Iets met ezel en steen...
En jouw berichten zijn ook elke dag hetzelfde hoor
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Iets met ezel en steen...
En jouw berichten zijn ook elke dag hetzelfde hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |