Oooh beterquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:22 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Nee johIk ga naar mijn eigen singlesfeest in de stad.
En dan wel op hyves zetten dat het geweldig wasquote:
Misschien hebben ze allemaal wel een heul lief karakter..quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:04 schreef Maanvis het volgende:
Volgens mij hebben ze niet genoeg kaartjes verkocht, net ook al reclame op de radio.
Iig word ik niet echt warm van de fotoos (wel van natalie78!)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar, in their defense, je ziet verder niemand he. Ik weet niet wat de entree is, maar als ik heb betaald om potentiele partners te ontmoeten en er is niemand, zou ik er misschien ook wel zo bij staan.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En dan wel op hyves zetten dat het geweldig was.
doet me denken aan dit stripje dat vandaag in de krant stond:
[ afbeelding ]
Oh! Is dat weer begonnen? Met audities?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Oooh beterVrijdag is voor mij altijd Popstarsavond
![]()
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:31 schreef Maanvis het volgende:
Deze vrouw vraagt bijna om een eigen painttopique in ONZ.
[ afbeelding ]
vet! Steven Tyler was er ook!!!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:33 schreef Maanvis het volgende:
Deze 2 vrouwachtige wezens hadden het iig naar hun zin.
[ afbeelding ]
Ik stop er teveel tijd in, en je krijgt er weinig voor terug..quote:
Proest, fijn, cola light over mijn toetsenbord, bedankt he!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:37 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
vet! Steven Tyler was er ook!!!![]()
Er staan ook jongere jongens en meiskes tussen maar die plaats ik niet aangezien die grotendeels wel leuk zijn.. maar kijk voor de flauwekul eens op die site naar die fotoosquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:46 schreef Krullehoofd het volgende:
Kom op hé, dat is gewoon een 45+ singles feest. Daar hebben wij helemaal niks te zoeken.
Weer een link waar ik niks mee kan zonder accountquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Er staan ook jongere jongens en meiskes tussen maar die plaats ik niet aangezien die grotendeels wel leuk zijn.. maar kijk voor de flauwekul eens op die site naar die fotoos
http://www.relatieplanet.(...)ma.asp?Info=20100827
Die inmiddels allemaal gelukkige stabiele relaties hebben?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:04 schreef Spirit82 het volgende:
Ja, tijdje terug waren er idd wilde plannen, maar dat was met de "oude garde"
Eh... eentje waarvan ik weet van wel. De rest is nog steeds hopeloosquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:25 schreef Northside het volgende:
[..]
Die inmiddels allemaal gelukkige stabiele relaties hebben?
Of zitten gewoon in andere topicsquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Eh... eentje waarvan ik weet van wel. De rest is nog steeds hopeloos
Maar die posten gewoon niet zo veul meer "tegenwoordig", inclusief moi
Wat gaan jullie precies doen? Bowlen, drinken?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:47 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Proest, fijn, cola light over mijn toetsenbord, bedankt he!Inderdaad zeg. Mijn hemel. Ja nu weet ik het zeker. Ik ga zo de stad opzoeken.
Al een paar weken weer auditiesquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:32 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Oh! Is dat weer begonnen? Met audities?
quote:Ben op zoek naar oprechte vriendschapen begrip vertel eens wat anders over jezelf is zo cliche terrasje ect
evt relatie sluit ik niet uit, heb grote kinderen die de deur al uit zijn en ben vrij in doen en laten zoek iemand met veel energie dus geen bankhanger , en die zijn leven op de rit heeft met werk huis kinderen zelf eigen baas en onafhankelijk dus op zoek naar die ene met tijd liefde dan wordt het nooit saai groetjes tot horens mar .werk door heel nederland dus voor mij is afstand geen bezwaar , woon nu nog in zuid holland in dordrecht
Ik vind 30 seconden heel erg langquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:59 schreef kieskleurig het volgende:
Ik bedoel normale, korte stiltes van een seconde of 30 hooguit bijvoorbeeld.
Ik zou gek worden als er non-stop gepraat moet worden door de 1 of de ander denk ik
Heb jij morgen geen familie verplichtingen?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:47 schreef Arnax het volgende:
Voor morgen toch maar een date geregeld met de 'Salsa dame'. Gelukkig is de eerste date dus niet Salsa dansen, maar gewoon ergens wat drinken. Ben benieuwd... eerste date sinds januari 2005...
Ik heb een berichtje teruggestuurd. Ben benieuwd.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:28 schreef Krullehoofd het volgende:
Gisterenavond voor het eerst een "echt" berichtje van een vrouw gekregen. Een echt geschreven berichtje. Ze had gewoon echt de moeite genomen om een berichtje te schrijven.
edit. Dit is op RP overigens.
Ja net zoals jij!! maar als jij eronder uit mag komen mag ik het ook.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:27 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Heb jij morgen geen familie verplichtingen?
Veel succes in elk geval!
Is het ééntje van die ik je doorgestuurd had ?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:48 schreef Viking84 het volgende:
En ik heb een leuk contact via OkCupid. Ik vind haar echt leuk. En gezien haar mailfrequentie is dat wederzijds.
Neequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:58 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Is het ééntje van die ik je doorgestuurd had ?
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:56 schreef Viking84 het volgende:
Krullehoofd is vlieft.
Wat is d'r nummer?. Even keuren
.
Hehe, je komt nu in de buurt wonen, anders had je mij mooi op dat biertje kunnen trakteren.quote:
Leuk!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:47 schreef Arnax het volgende:
Voor morgen toch maar een date geregeld met de 'Salsa dame'. Gelukkig is de eerste date dus niet Salsa dansen, maar gewoon ergens wat drinken. Ben benieuwd... eerste date sinds januari 2005...
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:48 schreef Viking84 het volgende:
En ik heb een leuk contact via OkCupid. Ik vind haar echt leuk. En gezien haar mailfrequentie is dat wederzijds.
Kijk dat zie ik graag, positieve berichtenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:55 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Ik heb een berichtje teruggestuurd. Ben benieuwd.
Die zijn er in dit topic toch altijdquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:06 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Leuk!
[..]
[..]
Kijk dat zie ik graag, positieve berichten
Wat een onzin smoes!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:56 schreef Arnax het volgende:
[..]
Ja net zoals jij!! maar als jij eronder uit mag komen mag ik het ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was dus duidelijk geen succes![]()
En zwoel de camera inkijken zodat je via mijn decolleté mijn tenen kunt tellen gaat mooi niet gebeuren![]()
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:45 schreef kieskleurig het volgende:
En zwoel de camera inkijken zodat je via mijn decolleté mijn tenen kunt tellen gaat mooi niet gebeuren
Met een fles drank doet het altijd wel goed?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:45 schreef kieskleurig het volgende:
Een vraag, wat zijn aanraders qua foto's?
Hm ok, maar moet ik de foto's dan nemen als de fles nog vol is of pas als ik de fles leeg heb?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:50 schreef Northside het volgende:
[..]
Met een fles drank doet het altijd wel goed?
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:00 schreef Viking84 het volgende:
Boobfoto's doen het wel goed (ask Krullehoofd)
Ik heb net een poging gedaan mezelf met de hond op de foto te zetten, dacht dat ik dan mezelf tenminste een beetje een houding zou weten te geven
Wel een mooie meid. Gelukkig doe je niet mee aan breezer foto's. Dit is toch lekker spontaan met je hond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was dus duidelijk geen succes![]()
En zwoel de camera inkijken zodat je via mijn decolleté mijn tenen kunt tellen gaat mooi niet gebeuren![]()
Als ze het zo goed doen, waaom heb jij geen dan? Ik neem aan dat het verkeerde soort man reageert?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:00 schreef Viking84 het volgende:
Boobfoto's doen het wel goed (ask Krullehoofd)
Mooie meid idd. Ik zou op je reageren. Ben je toevallig niet bi-sgierig?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:16 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Wel een mooie meid. Gelukkig doe je niet mee aan breezer foto's. Dit is toch lekker spontaan met je hond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Dankjequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:16 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Wel een mooie meid. Gelukkig doe je niet mee aan breezer foto's. Dit is toch lekker spontaan met je hond.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mooie meid idd. Ik zou op je reageren. Ben je toevallig niet bi-sgierig?.
Was jij niet al druk enzo...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen....
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mooie meid idd. Ik zou op je reageren. Ben je toevallig niet bi-sgierig?.
Nee sorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bi-sgierig, echt weer iets wat zogenaamd "in" is![]()
Ja, en de man moet er wel bij zijn, anders durven ze niet. Nu ben ik ook heel gevaarlijk natuurlijk. Rawwwrr!!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:32 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Nee sorry![]()
Bi-sgierig, echt weer iets wat zogenaamd "in" is
Echt? Reageren vrouwen daar ook zo op? Dat zou ik totaal niet verwachtenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:22 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb wel een boobfotoMaar niet zo'n prominente. Elders wel, maar daar staat m'n hoofd dan weer niet op
. En ja, vrouwen reageren er ook op. Houd zelf ook wel van een mooi decolleté
. Sinds ik die foto heb krijg ik veel meer reacties
. Wat is er mis met mijn hoofd dan?
![]()
.
playertquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Er kan altijd nog wel iemand bij in mijn harem.
Er zijn ook nog de types die het alleen hard roepen, want het staat zo hip en sex in the city-achtig, maar waarbij het altijd alleen bij luidkeels verkondigen zal blijven.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, en de man moet er wel bij zijn, anders durven ze niet. Nu ben ik ook heel gevaarlijk natuurlijk. Rawwwrr!!. Maar ik heb daar echt de pest aan. Eigenlijk moeten er verschillende woorden komen voor verschillende typen biseksuele vrouwen:
1) vrouwen die het 1 keertje willen proberen met een vrouw.
2) vrouwen die seks met vrouwen sowieso lekker vinden en het vaker doen.
3) vrouwen die echte relaties aangaan met vrouwen en niet toch standaard voor een man kiezen als puntje bij paaltje komt.
Deze vrouw wel iigquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:35 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Echt? Reageren vrouwen daar ook zo op? Dat zou ik totaal niet verwachten
Whehehe, het zijn net mannen dan hoor.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:35 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
En vrouwen maar schelden op mannen die hun pik achterna lopenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:51 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Whehehe, het zijn net mannen dan hoor.
Maar goed ook, want dan zou je heel de dag op jezelf staan te geilen voor de spiegel...quote:
En de rest....quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:58 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Maar goed ook, want dan zou je heel de dag op jezelf staan te geilen voor de spiegel...
Haha graag gedaan!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:47 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Proest, fijn, cola light over mijn toetsenbord, bedankt he!Inderdaad zeg. Mijn hemel. Ja nu weet ik het zeker. Ik ga zo de stad opzoeken.
wtf zijn die niet bejaard?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:50 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Haha graag gedaan!
Ik ga naar een studentenfeestje toe, moet mooi worden! 2 brothers on the 4th floor gaat ook een show geven
Ik heb net een poging gedaan mezelf met de hond op de foto te zetten, dacht dat ik dan mezelf tenminste een beetje een houding zou weten te geven
Volgens mij zie je er gewoon leuk uit hoor. Je gaat in ieder geval bakken met reakties krijgen tenzij je allerlei rare dingen in je profiel gaat zetten. En dan nog, die lezen veel mannen toch nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was dus duidelijk geen succes![]()
En zwoel de camera inkijken zodat je via mijn decolleté mijn tenen kunt tellen gaat mooi niet gebeuren
leeftijd? woonplaats?
beter een knipoog dan een blauw oog
Oh ik wel eigenlijk, ik ben niet lesbisch, maar zelfs ik kijk wel als ik een vrouw met mooie borsten zie hoor.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:35 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Wij mannen kijken ook naar piemels hoor! Toch, jongens?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik wel eigenlijk, ik ben niet lesbisch, maar zelfs ik kijk wel als ik een vrouw met mooie borsten zie hoor.
Uiteraard. Zo van 'oh shit, die van hem is groter' of natuurlijk in 99% van de gevallen 'haha, die van mij is groter'.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:18 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Wij mannen kijken ook naar piemels hoor! Toch, jongens?
Precies! Omdat lachen gezond is!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:19 schreef Silenus het volgende:
[..]
Uiteraard. Zo van 'oh shit, die van hem is groter' of natuurlijk in 99% van de gevallen 'haha, die van mij is groter'.
Oh nee, niet op die manier, gewoon, die heeft mooie borsten (en ze zijn altijd groter dan die van mij, ik ben nogal plat namelijkquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:19 schreef Silenus het volgende:
[..]
Uiteraard. Zo van 'oh shit, die van hem is groter' of natuurlijk in 99% van de gevallen 'haha, die van mij is groter'.
Daar vind ik nou echt weer niks aan hequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh nee, niet op die manier, gewoon, die heeft mooie borsten (en ze zijn altijd groter dan die van mij, ik ben nogal plat namelijk)
Ja maar bij mannen zie je niet zoveel, bij vrouwen zie je nog een mooi decolleté .quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:44 schreef Silenus het volgende:
Hmm. Ik kijk nooit naar mannen van 'Zo, wat heeft hij een mooie lul zeg'.
Wel gewoon naar vrouwen en hun bijpassende borstpartij. Maarja, daar ben je man voor.
Em de achterkant is ook altijd goed zichtbaar!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar bij mannen zie je niet zoveel, bij vrouwen zie je nog een mooi decolleté .
Vertel maar eens moeten je fok vriendjes even op zijn profiel lurken om te kijken wat hij schrijft, want je bent toch wel benieuwd wat er in zijn profiel staatquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:45 schreef Turbomuis het volgende:
Zit ik een beetje rond te neuzen op RP, zie ik m'n ex staan... met een foto waar 'ie een shirt aan heeft die ik voor 'm heb gekocht, en volgens mij heb ik die foto ook nog gemaakt... (en z'n complete profiel bekijken durf ik niet, dan ziet 'ie dat ik heb gekeken. En dat wil ik niet, ik wil niet dat die gast ziet dat ik zijn profiel bekijk. En ik wil ook niet dattie mijn profiel ziet. Al zou dat natuurlijk best wel kunnen...) Gatver!
(u merkt, beste lezer, dat ik niet zo'n goed contact heb met m'n ex)
Nee, ik wil niet dat jullie weten wat voor vergissing ik ooit heb gemaakt. Ik heb een image hoog te houden he! (kuch)quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:06 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Vertel maar eens moeten je fok vriendjes even op zijn profiel lurken om te kijken wat hij schrijft, want je bent toch wel benieuwd wat er in zijn profiel staat
Same here! Alleen minus het shirt. Niet klikken inderdaad, want dat ziet 'ie.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:45 schreef Turbomuis het volgende:
Zit ik een beetje rond te neuzen op RP, zie ik m'n ex staan... met een foto waar 'ie een shirt aan heeft die ik voor 'm heb gekocht, en volgens mij heb ik die foto ook nog gemaakt... (en z'n complete profiel bekijken durf ik niet, dan ziet 'ie dat ik heb gekeken. En dat wil ik niet, ik wil niet dat die gast ziet dat ik zijn profiel bekijk. En ik wil ook niet dattie mijn profiel ziet. Al zou dat natuurlijk best wel kunnen...) Gatver!
(u merkt, beste lezer, dat ik niet zo'n goed contact heb met m'n ex)
Hee! Ging jij niet stappen? Was het niet leuk?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:25 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Same here! Alleen minus het shirt. Niet klikken inderdaad, want dat ziet 'ie.
Ja! Ik ben net thuis. Was borrel die al vroeg begon vanavondquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:36 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Hee! Ging jij niet stappen? Was het niet leuk?
Veel kijken, en af en toe gebroken hartjes teruggooien?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:40 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ja! Ik ben net thuis. Was borrel die al vroeg begon vanavondWas leuk, net RP in 't echt hoor.
Ja, kijken altijd he.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:43 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Veel kijken, en af en toe gebroken hartjes teruggooien?
Ik ga morgen IRL-rp'en, best wel zin in. Lekker op stap zonder date-aan-de-jenever!
Ik zal je niet tegenkomen in mijn matchesquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:44 schreef Turbomuis het volgende:
Net een profiel aangemaakt op OKcupid. Ik geloof dat ik het nog niet helemaal door heb, dus tips en trucs zijn welkom
You have OKC mail !quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:49 schreef Turbomuis het volgende:
http://www.okcupid.com/profile/muizzz
Mensen die (veel?) gedronken hebben geven eerlijk commentaar, dus komt u maar!
Ik zou het 2e fotootje vervangen. Alhoewel het een 'sportieve' buitenfoto is lijkt het een beetje Nordic walking en dat heeft toch een 50+ imago. Je komt dan ouder over dan je 38.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:49 schreef Turbomuis het volgende:
http://www.okcupid.com/profile/muizzz
Mensen die (veel?) gedronken hebben geven eerlijk commentaar, dus komt u maar!
Vroeger had men een kruis te dragen. Tegenwoordig stoppen ze dat in een rugzakje. In simpele bewoordingen: ze heeft het nodige meegemaakt in haar leven. De bagage des levens.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:25 schreef DestroyerPiet het volgende:
IK ga vrij lekker met het RP ik heb al 3 reacties van vrouwen gehad die mij spontaan een berichtje sturen. terwijl ik altijd alleen maar gruwel verhalen hoor dat mannen 100en berichtjes moeten sturen voordat ze beet hebben![]()
![]()
Maar nu kwam ik een profiel tegen waarin iemand zegt dat ze een rugzakje heeft. Ik vind dat altijd zo vaag wat bedoelt men daar precies mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beter een knipoog dan een blauw oog
Deze dus inderdaad niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was dus duidelijk geen succes![]()
Gewoon normaal en het liefste niet foto's uit een zelfde reeks. Dan lijkt het ook zo of je jezelf 1 middagje leuk hebt gemaakt of dat je de foto's hebt gepikt en geen andere kunt krijgen.
True.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:13 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ik zou het 2e fotootje vervangen. Alhoewel het een 'sportieve' buitenfoto is lijkt het een beetje Nordic walking en dat heeft toch een 50+ imago.
Mee eens; en iedereen heeft wel iets meegemaakt in zijn leven.... de personen die het expliciet vermelden in hun profiel of berichten zijn meestal de mensen die er nog steeds niet mee kunnen omgaan.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:37 schreef kieskleurig het volgende:
Oh vreselijk die rugzakjes, ik vind dat enorm zeurderig overkomen. Ik krijg dan echt horrorbeelden voor ogen van het soort mensen die in de rij bij de kassa staan en meteen hun hele levensverhaal over je heen storten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |