quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:04 schreef Maanvis het volgende:
Iig word ik niet echt warm van de fotoos (wel van natalie78!)
Oooh beterquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:22 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Nee johIk ga naar mijn eigen singlesfeest in de stad.
En dan wel op hyves zetten dat het geweldig wasquote:
Misschien hebben ze allemaal wel een heul lief karakter..quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:04 schreef Maanvis het volgende:
Volgens mij hebben ze niet genoeg kaartjes verkocht, net ook al reclame op de radio.
Iig word ik niet echt warm van de fotoos (wel van natalie78!)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar, in their defense, je ziet verder niemand he. Ik weet niet wat de entree is, maar als ik heb betaald om potentiele partners te ontmoeten en er is niemand, zou ik er misschien ook wel zo bij staan.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En dan wel op hyves zetten dat het geweldig was.
doet me denken aan dit stripje dat vandaag in de krant stond:
[ afbeelding ]
Oh! Is dat weer begonnen? Met audities?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Oooh beterVrijdag is voor mij altijd Popstarsavond
![]()
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:31 schreef Maanvis het volgende:
Deze vrouw vraagt bijna om een eigen painttopique in ONZ.
[ afbeelding ]
vet! Steven Tyler was er ook!!!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:33 schreef Maanvis het volgende:
Deze 2 vrouwachtige wezens hadden het iig naar hun zin.
[ afbeelding ]
Ik stop er teveel tijd in, en je krijgt er weinig voor terug..quote:
Proest, fijn, cola light over mijn toetsenbord, bedankt he!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:37 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
vet! Steven Tyler was er ook!!!![]()
Er staan ook jongere jongens en meiskes tussen maar die plaats ik niet aangezien die grotendeels wel leuk zijn.. maar kijk voor de flauwekul eens op die site naar die fotoosquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:46 schreef Krullehoofd het volgende:
Kom op hé, dat is gewoon een 45+ singles feest. Daar hebben wij helemaal niks te zoeken.
Weer een link waar ik niks mee kan zonder accountquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Er staan ook jongere jongens en meiskes tussen maar die plaats ik niet aangezien die grotendeels wel leuk zijn.. maar kijk voor de flauwekul eens op die site naar die fotoos
http://www.relatieplanet.(...)ma.asp?Info=20100827
Die inmiddels allemaal gelukkige stabiele relaties hebben?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:04 schreef Spirit82 het volgende:
Ja, tijdje terug waren er idd wilde plannen, maar dat was met de "oude garde"
Eh... eentje waarvan ik weet van wel. De rest is nog steeds hopeloosquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:25 schreef Northside het volgende:
[..]
Die inmiddels allemaal gelukkige stabiele relaties hebben?
Of zitten gewoon in andere topicsquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Eh... eentje waarvan ik weet van wel. De rest is nog steeds hopeloos
Maar die posten gewoon niet zo veul meer "tegenwoordig", inclusief moi
Wat gaan jullie precies doen? Bowlen, drinken?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:47 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Proest, fijn, cola light over mijn toetsenbord, bedankt he!Inderdaad zeg. Mijn hemel. Ja nu weet ik het zeker. Ik ga zo de stad opzoeken.
Al een paar weken weer auditiesquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:32 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Oh! Is dat weer begonnen? Met audities?
quote:Ben op zoek naar oprechte vriendschapen begrip vertel eens wat anders over jezelf is zo cliche terrasje ect
evt relatie sluit ik niet uit, heb grote kinderen die de deur al uit zijn en ben vrij in doen en laten zoek iemand met veel energie dus geen bankhanger , en die zijn leven op de rit heeft met werk huis kinderen zelf eigen baas en onafhankelijk dus op zoek naar die ene met tijd liefde dan wordt het nooit saai groetjes tot horens mar .werk door heel nederland dus voor mij is afstand geen bezwaar , woon nu nog in zuid holland in dordrecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |