Ik vind 30 seconden heel erg langquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:59 schreef kieskleurig het volgende:
Ik bedoel normale, korte stiltes van een seconde of 30 hooguit bijvoorbeeld.
Ik zou gek worden als er non-stop gepraat moet worden door de 1 of de ander denk ik
Heb jij morgen geen familie verplichtingen?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:47 schreef Arnax het volgende:
Voor morgen toch maar een date geregeld met de 'Salsa dame'. Gelukkig is de eerste date dus niet Salsa dansen, maar gewoon ergens wat drinken. Ben benieuwd... eerste date sinds januari 2005...
Ik heb een berichtje teruggestuurd. Ben benieuwd.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:28 schreef Krullehoofd het volgende:
Gisterenavond voor het eerst een "echt" berichtje van een vrouw gekregen. Een echt geschreven berichtje. Ze had gewoon echt de moeite genomen om een berichtje te schrijven.
edit. Dit is op RP overigens.
Ja net zoals jij!! maar als jij eronder uit mag komen mag ik het ook.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:27 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Heb jij morgen geen familie verplichtingen?
Veel succes in elk geval!
Is het ééntje van die ik je doorgestuurd had ?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:48 schreef Viking84 het volgende:
En ik heb een leuk contact via OkCupid. Ik vind haar echt leuk. En gezien haar mailfrequentie is dat wederzijds.
Neequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:58 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Is het ééntje van die ik je doorgestuurd had ?
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:56 schreef Viking84 het volgende:
Krullehoofd is vlieft.
Wat is d'r nummer?. Even keuren
.
Hehe, je komt nu in de buurt wonen, anders had je mij mooi op dat biertje kunnen trakteren.quote:
Leuk!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:47 schreef Arnax het volgende:
Voor morgen toch maar een date geregeld met de 'Salsa dame'. Gelukkig is de eerste date dus niet Salsa dansen, maar gewoon ergens wat drinken. Ben benieuwd... eerste date sinds januari 2005...
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:48 schreef Viking84 het volgende:
En ik heb een leuk contact via OkCupid. Ik vind haar echt leuk. En gezien haar mailfrequentie is dat wederzijds.
Kijk dat zie ik graag, positieve berichtenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:55 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Ik heb een berichtje teruggestuurd. Ben benieuwd.
Die zijn er in dit topic toch altijdquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:06 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Leuk!
[..]
[..]
Kijk dat zie ik graag, positieve berichten
Wat een onzin smoes!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:56 schreef Arnax het volgende:
[..]
Ja net zoals jij!! maar als jij eronder uit mag komen mag ik het ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was dus duidelijk geen succes![]()
En zwoel de camera inkijken zodat je via mijn decolleté mijn tenen kunt tellen gaat mooi niet gebeuren![]()
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:45 schreef kieskleurig het volgende:
En zwoel de camera inkijken zodat je via mijn decolleté mijn tenen kunt tellen gaat mooi niet gebeuren
Met een fles drank doet het altijd wel goed?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:45 schreef kieskleurig het volgende:
Een vraag, wat zijn aanraders qua foto's?
Hm ok, maar moet ik de foto's dan nemen als de fles nog vol is of pas als ik de fles leeg heb?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:50 schreef Northside het volgende:
[..]
Met een fles drank doet het altijd wel goed?
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:00 schreef Viking84 het volgende:
Boobfoto's doen het wel goed (ask Krullehoofd)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |