Als het snel moet:quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:20 schreef Luares het volgende:
Meestal gaan we met een gezellig groepje van 4/5 man dus valt wel mee.
Iemand die nog een leuke site weet voor appartementen te huur/koop in Nijmegen?
Hartelijk bedankt!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als het snel moet:
http://www.interveste.nl/ (tijdelijk)
http://www.directwonen.nl/ (particulier)
Met geduld (woningbouwcorporaties):
http://entree.nu/
Anders gewoon funda
7 jaar voor een appartementjequote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:44 schreef Luares het volgende:
[..]
Hartelijk bedankt!
Wat houdt 'met geduld' in?
Jaar/jaren ?
Nou het is in ieder geval geluktquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:24 schreef LastRequest het volgende:
Dat was lang geleden zeg, dat ik een topic sloot.. Wist even niet meer hoe ik het nieuwe aanmaken aan moest pakken
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
7 jaar voor een appartementjein Dukenburg
yup... nou ja, het is best gezellig in ons appartementje, dat wel, maar volgende huis wordt wel aan de andere kant van 't Maas-Waal Kanaalquote:
Ik niet! Goed bezig!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Piet! Wist je al dat ik mijn tentamens van vorige week gehaald heb
dan wil ik die van jullie wel overnemenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
yup... nou ja, het is best gezellig in ons appartementje, dat wel, maar volgende huis wordt wel aan de andere kant van 't Maas-Waal Kanaal
Dat ga ik morgen wel proberen te doen jaquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
En voortaan ga je natuurlijk vol zelfvertrouwen richting tentamenzaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
Good luck and have funquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:22 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik ga ff naar de stadkijken of ik een fatsoenlijke rugzak kan vinden
kan nog wel even duren voordat we een hypotheek kunnen krijgenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:38 schreef Luares het volgende:
[..]
dan wil ik die van jullie wel overnemen
Met 8 jaar eindig je 8 hoog in een gebouw van 80 jaar oud!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:44 schreef Luares het volgende:
[..]
Hartelijk bedankt!
Wat houdt 'met geduld' in?
Jaar/jaren ?
Geen idee. Ik gebruik dat ding amper!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
Reisproduct opgehà ald, saldo opgeladen... dan zou ik toch direct moeten kunnen reizen met de ov chipkaart? doet het niet direct...
Dan zou hij het moeten doen! Is je reisproduct al geldig?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
Reisproduct opgehà ald, saldo opgeladen... dan zou ik toch direct moeten kunnen reizen met de ov chipkaart? doet het niet direct...
http://amsterdam.filmladd(...)e%3D1090%26city%3D10quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:17 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Dan zou hij het moeten doen! Is je reisproduct al geldig?
Welke film is leuk om vanavond naar toe te gaan in de bios?
IB?quote:
Inception! Teminste ik vond 'em wel ok.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:17 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Welke film is leuk om vanavond naar toe te gaan in de bios?
Thnx voor de felicitatiesquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:28 schreef vogelkooi het volgende:
vandaag intro gehad bij de han geslapen. Morgen vanavond verder feesten![]()
Klopt, is goedquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:40 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Inception! Teminste ik vond 'em wel ok.
Gefeliciteerd Swine!
Dat merk je nu pas?quote:
Die is er al de hele dag! Of zit je soms weer ergens anders?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:13 schreef Rituals het volgende:
[..]
Er was ineens een flinke hoosbui hier!
Nogal! Ik ben trouwens niet voor TOP hoor!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:23 schreef gers het volgende:
hier in lent regent het , in nijmegen ook ?
Ik weet niet waar jij was, maar in Nijmegen Centrum en Oost was het écht niet zoals het nu isquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die is er al de hele dag! Of zit je soms weer ergens anders?
huh whutquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nogal! Ik ben trouwens niet voor TOP hoor!
Het regent hier in West al de hele dag af en toe flink. Net ook weer even heel hard!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:27 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij was, maar in Nijmegen Centrum en Oost was het écht niet zoals het nu is. Heb vier keer gefietst en ben alle keren droog aangekomen.
ALS JE UIT OSS KOMT BEN JE VOOR TOPquote:
Ja, dat heb ik op mijn boekentas ook! Tig jaar garantie, maar daar valt normale slijtage niet onder meen ik.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:09 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hmm nog even bij opa geweest, die bracht me gelukkig naar huisHeb toch voor een andere tas gekozen. Een Eastpak Egghead Camp Graphite
10 x betere kwaliteit en veel betere garantie
Dan maar iets meer uitgeven!
[ afbeelding ]
ow zoquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het regent hier in West al de hele dag af en toe flink. Net ook weer even heel hard!![]()
[..]
ALS JE UIT OSS KOMT BEN JE VOOR TOP
Ik ben geen voetbal-fan eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |