Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
ik heb hem aangemaakt voor jequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee
Kan iemand een nieuwe maken? Zit op mijn mobiel
thnxquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb hem aangemaakt voor je
ik wist zo snel niet iets anders dus heb ik er maar een halve engelse tekst van gemaaktquote:
Prima toch?!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik wist zo snel niet iets anders dus heb ik er maar een halve engelse tekst van gemaakt
trustenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Prima toch?!
Nu echt naar bed hoor... Wekker staat op half 7
over welke mobiel heb jij hetquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:59 schreef Dr_Flash het volgende:
is die mobiel van LL inmiddels een beetje warm geworden ja?
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 24-08-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 051 suikertaartje
02. 045 MPG
03. 044 Panda72
04. 037 Dr_Flash
05. 034 goldfinger1963
06. 031 LovelyLady
07. 027 DaMart
08. 025 Giertje
09. 024 Trevland
10. 020 Muck
11. 020 naatje_1
12. 014 wel.o.k
13. 010 TJDoornbos
14. 010 Marijkezwolle
15. 008 OA
16. 007 Frutsel
17. 005 Enfermera
18. 004 Solique
19. 003 friemelaar
20. 002 marcb1974
Reeks-statistieken!
Waar ze op zatquote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
over welke mobiel heb jij het
quote:Top 100 van dinsdag 24 augustus 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
10. 172 naatje_1
17. 141 goldfinger1963
33. 099 Dr_Flash
37. 098 LovelyLady
50. 082 Symphonic
ik was nog even bezig in de zaakquote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:16 schreef Dr_Flash het volgende:
nja, zo maar eens gaan slapen denk ik dan he
lovelyquote:
toekquote:
DWquote:Op woensdag 25 augustus 2010 07:53 schreef DevilsWhore het volgende:
Wakker worden met koffie, eindelijk weer
Wel.o.k.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
lovely![]()
[..]
toek![]()
[..]
DW![]()
hoe werd je dan wakker![]()
zonder koffie functioneer ik niet
hoiquote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:16 schreef suikertaartje het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
en meteen weer doeg...fokloos werk![]()
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:19 schreef Solique het volgende:
Goedemorgen
Gelijk maar een bakkiegepakt om wakker te worden en zit nu even in de zon.
Mogguh chickquote:Op woensdag 25 augustus 2010 07:53 schreef DevilsWhore het volgende:
Wakker worden met koffie, eindelijk weer
Mogguhquote:
oh noes!!!! suc6quote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:16 schreef suikertaartje het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
en meteen weer doeg...fokloos werk![]()
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:19 schreef Solique het volgende:
Goedemorgen
Gelijk maar een bakkiegepakt om wakker te worden en zit nu even in de zon.
* LovelyLady legt een kussentje op het bureau van DaMartquote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:44 schreef DaMart het volgende:
* DaMart slaapt nog even door op kantoor.
LLquote:
Je mobiel wilde niet uit de slaapstand komen?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:01 schreef OA het volgende:
Dus ik giet net koffie in m'n mobiel, komt er meteen rook uit
Lekkerquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:03 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady legt een kussentje op het bureau van DaMart
Ik zou ook gaan roken als ik koffie over me heen kreegquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je mobiel wilde niet uit de slaapstand komen?
[..]
Lekker.
Ga in stakingquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:25 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik wil koffffffffffffffffffffffffffffffffffie
stelletje paupers in dit prutsbedrijf!
Neem koffie vanuit je huis mee naar je werkquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:30 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
kan niet ik wil eind van het jaar vaste aanstelling
koffie meenemen? ja joh zal me senseo hier neerzetten!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neem koffie vanuit je huis mee naar je werk
Zorg dat je genoeg koffie binnen hebt als je aan de slag gaat
En verder niet zo zeuren
je zal de eerste niet zijnquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:32 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
koffie meenemen? ja joh zal me senseo hier neerzetten!
Best, wel rustig op werk helaas.quote:
Je mag wel hier heen komen, we zijn druk zatquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:38 schreef Solique het volgende:
[..]
Best, wel rustig op werk helaas.
In een thermoskanquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:32 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
koffie meenemen? ja joh zal me senseo hier neerzetten!
Voor 250% misschienquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:40 schreef Trevland het volgende:
Je mag wel hier heen komen, we zijn druk zat
Dat kanquote:
Wat denk je dat ik nu aan het doen benquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Leer typen op je mobiel, ben je er nou nog niet aan gewend
Tsja, dan blijf ik hier wel zitten. Fokken is ook een vorm van werken.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:45 schreef Trevland het volgende:
Daar ga ik niet over en de baas zelf is met vakantie
Ik wou dat ik zo'n baan hadquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:46 schreef Solique het volgende:
[..]
Tsja, dan blijf ik hier wel zitten. Fokken is ook een vorm van werken.
Woensdag is altijd een rustigere dag.quote:
Ik ken het, dat is hier soms ook het gevalquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:52 schreef Solique het volgende:
[..]
Woensdag is altijd een rustigere dag.
Voordat ik het weet kan het omslaan dan ben ik weer aan het overwerken.
MPGquote:
nee zelfs mijn hyves loopt nu nog harder dan ditquote:
Hahahaquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:09 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee zelfs mijn hyves loopt nu nog harder dan dit
ik had bedacht dat het een leuk idee zou zijn om te kijken hoever je een www kan volbaggeren met commentsquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:18 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Hahaha
Bij mij loopt m'n hyves storm ... en alleen maar omdat collega's aan me vragen of ik voor ze wil werken. Echt niets andersIk denk dat ik m'n hyves maar een beetje dicht ga gooien.
quote:
hivesquote:
Dat is niet zo handig nee, heb je hem nu ook al weer gevonden?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:28 schreef Panda72 het volgende:
Hebben jullie wel eens zo'n moment waarop je hart stil staat? Vanochtend was ik in paniek want ik dacht dat ik mijn bankpas kwijf was. Deze enorm grote sukkel had haar bankpas op haar werk laten liggen dat is op zich niet zo'n probleem maar ik had mijn pas gedachtenloos in een enveloppe gedaan en die envleloppe had ik ergens onder in mijn laatje van mijn bureau gelegd.
Ja gelukkig wel na 20 minuten in paniek te zijn geweest kreeg ik plotseling een ingeving. Mij hart gaat nu nog boemboemboemquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is niet zo handig nee, heb je hem nu ook al weer gevonden?
Ik ben af en toe een hele grote sukkelquote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:34 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel na 20 minuten in paniek te zijn geweest kreeg ik plotseling een ingeving. Mij hart gaat nu nog boemboemboem
je ging je pas opsturen?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:28 schreef Panda72 het volgende:
Hebben jullie wel eens zo'n moment waarop je hart stil staat? Vanochtend was ik in paniek want ik dacht dat ik mijn bankpas kwijf was. Deze enorm grote sukkel had haar bankpas op haar werk laten liggen dat is op zich niet zo'n probleem maar ik had mijn pas gedachtenloos in een enveloppe gedaan en die envleloppe had ik ergens onder in mijn laatje van mijn bureau gelegd.
Dat snap ik, maar goed dat je hem weer hebtquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:34 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel na 20 minuten in paniek te zijn geweest kreeg ik plotseling een ingeving. Mij hart gaat nu nog boemboemboem
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:28 schreef Panda72 het volgende:
Nee hihi ik had mijn pas gewoon in een enveloppe gedaan vraag mij niet waaromquote:
quote:
Omdat ik af en toe een warhoofd benquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:36 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Die had je never nooit meer gevonden als je het niet onthouden had. Waarom stopte je hem op dat moment niet in je portemonnee terug?
ik had een keer mijn ID kaart bij een vriend ingescand en was em vergetenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:35 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik ben af en toe een hele grote sukkel
Ik had bijna de bank gebeld om mijn pas te laten blokkerenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik had een keer mijn ID kaart bij een vriend ingescand en was em vergeten
dacht dattie gejat was
ik een nieuwe aan vragen
heb ik mijn nieuwe belt die vriend van me op
ja ik heb je ID gevonden
ik hou mijn pinpas ten aller tijden in mijn portemoneequote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:51 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik had bijna de bank gebeld om mijn pas te laten blokkeren
Ja dat zou ik ook moeten doen maar deze sukkel gaat elke dag in de kantine eten halen en dan neem ik alleen mijn pas mee ipv mijn portemonnee. Als ik terug ben van de lunch stop ik mijn pas niet atlijd meteen terug ik mijn portemoneequote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik hou mijn pinpas ten aller tijden in mijn portemonee
mja das een vrouwending portemonnee in een tasjequote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:59 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja dat zou ik ook moeten doen maar deze sukkel gaat elke dag in de kantine eten halen en dan neem ik alleen mijn pas mee ipv mijn portemonnee. Als ik terug ben van de lunch stop ik mijn pas niet atlijd meteen terug ik mijn portemonee
tja, links voor sleutels, rechtsvoor telefoon en aansteker, linksachter portemonee, rechtsachter rijbewijs.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:59 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja dat zou ik ook moeten doen maar deze sukkel gaat elke dag in de kantine eten halen en dan neem ik alleen mijn pas mee ipv mijn portemonnee. Als ik terug ben van de lunch stop ik mijn pas niet atlijd meteen terug ik mijn portemonee
dan heb je mazzel dat je hem weer hebt gevondenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:51 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik had bijna de bank gebeld om mijn pas te laten blokkeren
Kan ik solliciteren?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo de advertenties zijn ook weer gezet
quote:
Wat heb je gegeten?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:15 schreef Solique het volgende:
Middag
Net terug van een heerlijke lunch.![]()
Symquote:
Wat heb je gegeten?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:15 schreef Solique het volgende:
Middag
Net terug van een heerlijke lunch.![]()
Jij bent mij in spiegelbeeldquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tja, links voor sleutels, rechtsvoor telefoon en aansteker, linksachter portemonee, rechtsachter rijbewijs.
altijd. als het daarniet zit ligt het in de wasmand
quote:
2x Vers stokbrood gezond (ui, sla, tomaat, etc) en een goed glas melk.quote:
wokkin blijft wel voor werk zorgenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:24 schreef wel.o.k het volgende:
een avond bij wok thuis.
[ afbeelding ]
deze moest weg
[ afbeelding ]
zo,vriezer ingebouwd, klaar
![]()
[ afbeelding ]
hoewel ik het vermoeden heb dat ik nog het een en ander moet afwerken.
Zeker, net rondje gelopen buiten.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
is het trouwens bij jullie ook zo'n lekker weertje
Foto's gaarne. Van voor en na.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:33 schreef Panda72 het volgende:
Gisteren heb ik een metamorfose ondergaan
hoezo dat?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:33 schreef Panda72 het volgende:
quote:
daarom ga ik ook nooit zwemmen, daar kan de telefoon niet tegen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij bent mij in spiegelbeeld?
Rechtsvoor sleutels, linksvoor telefoon, rechtsachter portemonnee (incl. rijbewijs), linksachter autopapieren.
Indien niet daar dan OF in wasmand, OF in locker op werk.
ze kan ook lief zijn hoorquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wokkin blijft wel voor werk zorgen
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
is het trouwens bij jullie ook zo'n lekker weertje
Je bent volgeling van de Heer geworden?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:33 schreef Panda72 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bent volgeling van de Heer geworden?
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:43 schreef Panda72 het volgende:
metamorfoseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
metamorfoseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
metamorfoseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
dan moet je je broek ook uitdoenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
daarom ga ik ook nooit zwemmen, daar kan de telefoon niet tegen.![]()
ze lijkt op Nicole en LLquote:[..]
ze kan ook lief zijn hoor
ik heb net even lekker op me terras gezetenquote:[..]
zeker, net even buiten wezen kijken.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:50 schreef LovelyLady het volgende:
Iedereen uitkijken, ik ga autorijden![]()
metamorfoseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
Zit veilig binnen de muren van het gebouw. Of je moet de toren omver rijden.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:50 schreef LovelyLady het volgende:
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
* wel.o.k gaat snel naar de 20ste verdiepingquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:50 schreef LovelyLady het volgende:
zolang je niet in belgie komt zit ik veiligquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:50 schreef LovelyLady het volgende:
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Vrouwen en kaartlezenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zolang je niet in belgie komt zit ik veilig
ik ben ook al weken aan het klussen, mijn allergrootste hobbyquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:24 schreef wel.o.k het volgende:
een avond bij wok thuis.
[ afbeelding ]
deze moest weg
[ afbeelding ]
zo,vriezer ingebouwd, klaar
![]()
[ afbeelding ]
hoewel ik het vermoeden heb dat ik nog het een en ander moet afwerken.
je bent wel gekrompenquote:
ik zal eens een foto van mijn grootste klus zoekenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben ook al weken aan het klussen, mijn allergrootste hobby
Niet alle vrouwen over een kam scheren hequote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vrouwen en kaartlezen![]()
Zandzakken voor de deur GF![]()
ik doe de poort wel op slotquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vrouwen en kaartlezen![]()
Zandzakken voor de deur GF![]()
Ja dat is wel een nadeel jaquote:
wegmisbruikerquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:59 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen over een kam scheren he. Ik kan heel goed kaartlezen, als ik ergens 1 keer ben geweest weet ik het de keer daarop blindelings te vinden, ik scheur altijd met mijn autootje met 140 of 160 oer de snelweg en ik kan mijn auto in elke willekeurig plekje inparkeren als de beste duhus
doodrijderquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:59 schreef Panda72 het volgende:
ik scheur altijd met mijn autootje met 140 of 160 oer de snelweg
ga maar eens werkenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zal eens een foto van mijn grootste klus zoeken
Nietus wegmisbruikers zijn automoblisten die 80 km op de linkerrijbaan blijven rijdenquote:
nee hoor ik ben nog nooit gebotst ik rijd alleen hard waar het kan. Ik scheur echt niet met 160 km door de bebouwde kom.quote:
quote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
omg, ik weet nog wat er vrijdag nacht gebeurt is toen je zo iets zei
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:03 schreef Panda72 het volgende:
[..]
nee hoor ik ben nog nooitniet gebotst ik rijd alleen hard waar het kan. Ik scheur echt niet met 160 km door de bebouwde kom.
Dan ben je niet mijn zusquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:59 schreef Panda72 het volgende:
Niet alle vrouwen over een kam scheren he. Ik kan heel goed kaartlezen, als ik ergens 1 keer ben geweest weet ik het de keer daarop blindelings te vinden,
gedacht had, maar dan één kruising eerder, dat het vlekkeloos goed gelopen wasquote:"Bij oma de straat uit, en dan waar we naar huis rechtsaf gaan moet ik nu linksaf. En dan komen er wel borden."
Panda-POWERRRRRRRRRquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:03 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nietus wegmisbruikers zijn automoblisten die 80 km op de linkerrijbaan blijven rijden![]()
[..]
nee hoor ik ben nog nooit gebotst ik rijd alleen hard waar het kan. Ik scheur echt niet met 160 km door de bebouwde kom.
Een Fiat Panda kan toch ook geen 160 km/u rijden?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:03 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nietus wegmisbruikers zijn automoblisten die 80 km op de linkerrijbaan blijven rijden![]()
[..]
nee hoor ik ben nog nooit gebotst ik rijd alleen hard waar het kan. Ik scheur echt niet met 160 km door de bebouwde kom.
Bergafwaarts en met wind mee waarschijnlijk net aan.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:08 schreef DaMart het volgende:
Een Fiat Panda kan toch ook geen 160 km/u rijden?
op sleep welquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een Fiat Panda kan toch ook geen 160 km/u rijden?
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan ben je niet mijn zusdie is al honderd keer van oma (Veenendaal) naar huis gereden als passagier en moest toen een keer zelf naar Utrecht rijden. Ze dacht "Bij oma de straat uit, en dan waar we naar huis rechtsaf gaan moet ik nu linksaf. En dan komen er wel borden."
Enfin, 2 uur later belt ze naar huis, volledig in paniek, dat ze verdwaald was. Zat ze in Ravenstein (tussen Oss en Nijmegen)Terwijl Veenendaal - Utrecht normaal nog geen half uur rijden is
![]()
Uit de reconstructie bleek dat als ze exact
[..]
gedacht had, maar dan één kruising eerder, dat het vlekkeloos goed gelopen was![]()
Ze wordt hier na 15 jaar nog steeds enkele keren per jaar aan herinnerd uiteraard
awh liefquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:26 schreef wel.o.k het volgende:
ik heb een tomtomminiwokminiwok.![]()
alles wat tomtom zegt wordt vanaf de achterbank herhaald.
* tomtom sla hier rechtsaf
* miniwok papa, je moet rechts af
succes giertjequote:
wat is datquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:29 schreef Panda72 het volgende:
Hebben jullie dit wel eens gegeten?
[ afbeelding ]
Chili friesquote:
Wat ligt dat servetje onhandig zegquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:29 schreef Panda72 het volgende:
Hebben jullie dit wel eens gegeten?
[ afbeelding ]
Volgens mij is dat geen servetje maar bakpapier.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat ligt dat servetje onhandig zeg
ken ik nietquote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat ligt dat servetje onhandig zeg
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:34 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat geen servetje maar bakpapier.
Ja natuurlijk ik moet natuurlijk nog wel herkenbaar zijn als beer.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:32 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
je lijkt wel op een beer.........
Ja van dat vloei wat je in Belgie weleens bij een pakske fritten krijgt iigquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:34 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat geen servetje maar bakpapier.
waarom, ik dacht dat je onder koffer gingquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:39 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk ik moet natuurlijk nog wel herkenbaar zijn als beer.
quote:Top 500
Plaats Naam Posts
#5 Dr_Flash 164003
#8 Pheno 131111
#16 Bengeltje 109428
#42 marcb1974 87432
#51 indahnesia.com 82921
#90 Klonk 66962
#101 Sjowhan 64058
#134 MPG 57655
#142 Papierversnipperaar 56232
#154 DaMart 54168
#187 OA 50866
#209 Frutsel 48459
#210 goldfinger1963 48353
#228 Muck 46227
#257 BrandX 43928
#303 Trevland 40662
#307 JortK 40468
#427 Ladylike 34222
onder koffer doe ik wel andersquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:57 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
waarom, ik dacht dat je onder koffer ging
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:13 schreef Panda72 het volgende:
[..]
onder koffer doe ik wel anders
[ afbeelding ]
He? Dat is in de koffer, tochquote:
hahahaquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:26 schreef LovelyLady het volgende:
Zo iedereen leeft nog, geen inwoners gedood of aangereden
Zo moet het ookquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:26 schreef LovelyLady het volgende:
Gelukkig maarquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:26 schreef LovelyLady het volgende:
whehehe baldadigheidquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:32 schreef Panda72 het volgende:
Ik heb net het beeld op de computer van mijn collega op zijn kop gezet hij is nu met de ict helpdesk aan het bellen
Mooi, kan dus weer rustig over straat.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:26 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:37 schreef Solique het volgende:
[..]
Mooi, kan dus weer rustig over straat.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:36 schreef Panda72 het volgende:
Collega tegen de helpdesk meneeheer ik ben even van werkplek geweest en nu staat het beeheeld op zijn kohoop. *het is die collega die op mannen valt*
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:40 schreef Panda72 het volgende:
Collega zegt net tegen mij: Oh my god(met handgebaar erbij) ik werd uitgelachen door de helpdesk toen ik ging bellen omdat het beeld van mijn pc op zijn kop stond.. de helpdeskmeneer zei dat hij voortaan op zijn kop moest staan om zijn scherm te lezen.
Dat is een goede voor de volgende keerquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgende keer: screenshot van bureaublad maken, als achtergrond instellen en icoontjes & taakbalk verbergen.....
Ja hoor het beeld staat nu weer goed.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:41 schreef Solique het volgende:
[..]
![]()
Maar het is ze wel gelukt om op te lossen?
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:40 schreef Panda72 het volgende:
Collega zegt net tegen mij: Oh my god(met handgebaar erbij) ik werd uitgelachen door de helpdesk toen ik ging bellen omdat het beeld van mijn pc op zijn kop stond.. de helpdeskmeneer zei dat hij voortaan op zijn kop moest staan om zijn scherm te lezen.
Die is ook altijd leuk. Toetsenbord taal veranderen in andere taal geeft ook wel eens mooie acties.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:40 schreef MPG het volgende:
Volgende keer: screenshot van bureaublad maken, als achtergrond instellen en icoontjes & taakbalk verbergen.....
Dat zeg ik dan ook altijd!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:40 schreef Panda72 het volgende:
gewoon ctrl+alt+pijltje toch? hoe kun je dat uitzettenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zeg ik dan ook altijd!.
Nou ja, zei... tegenwoordig hebben we op kantoor die beeldschermkantelfunctie (leuk woord voor Scrabble) maar uitgezet, omdat het toch nutteloos is.
Ook genoteerdquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:44 schreef Solique het volgende:
[..]
Die is ook altijd leuk. Toetsenbord taal veranderen in andere taal geeft ook wel eens mooie acties.
Nog een herkenbare grap... al had ik er rare berichtkoppen in gephotoshopt, wat aparte icoontjes op de taakbalk, en het openstaande Worddocument heette kamasutra.doc... collega verontschuldigde zich... want zij had echt niks raars gedaan hoor... het was vast een virusquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat kan volgens mij bij de videokaartinstellingen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:46 schreef Panda72 het volgende:
[..]
gewoon ctrl+alt+pijltje toch? hoe kun je dat uitzetten
Dit werkt ook alleen bij pc's met een intel videokaart.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:46 schreef Panda72 het volgende:
gewoon ctrl+alt+pijltje toch? hoe kun je dat uitzetten
Oh ik wilde niet weten hoe je dat uitzet ik vroeg mij af of je dat wel KAN uitzetten CTRL+ALT+PIJLTJE.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat kan volgens mij bij de videokaartinstellingen.
ach zoquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:48 schreef Solique het volgende:
[..]
Dit werkt ook alleen bij pc's met een intel videokaart.
Binnen de intel software: start, settings, control panel, intel gma driver (iets met intel), tabblad hotkeys. Vinkje weghalen bij use hot keys om deze uit te schakelen.
ben alweer klaarquote:
Voor de volgende keer:quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:55 schreef TJDoornbos het volgende:
mijn collega vond de taakbalk van onder tot het midden niet cool net
quote:
Marcbquote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Voor de volgende keer:
Taakbalk verplaatsen naar bovenkant scherm, en daarna verbergen.
nee joh dan flipt ze helemaal doorquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Voor de volgende keer:
Muis linkshandig instellen wil ook wel werkenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:08 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
nee joh dan flipt ze helemaal door
stof ze wokquote:
Collega's zonder humorquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:08 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
nee joh dan flipt ze helemaal door
Ik doe hier enorm goede ideeën op.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Muis linkshandig instellen wil ook wel werken
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:18 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik doe hier enorm goede ideeën op.
over een tijdje als et wat meer genezen isquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja pics he or it didnt happen enzow
Ik word aangestoken door mijn evil collega's zelf ben ik heel lief en heeeeeel braafquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]wat ben jij een evil pandaatje
Voordat zij je naar de keel vliegt?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:20 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ach jah ik weet bij haar tot hoe ver ik kan gaan
Wat ook werkt is de voedingskabel van de monitor er zover uittrekken dat hij nog wel blijft zitten. Maar de monitor niet meer werkt. Kunnen ze zomaar 1 uur mee bezig zijnquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:18 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik doe hier enorm goede ideeën op.
ghegheghequote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat ook werkt is de voedingskabel van de monitor er zover uittrekken dat hij nog wel blijft zitten. Maar de monitor niet meer werkt. Kunnen ze zomaar 1 uur mee bezig zijn
dat doet ze niet, we zijn uit de zelfde opleidingsgroepquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:22 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Voordat zij je naar de keel vliegt?
En daarom doet ze dat nietquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:24 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dat doet ze niet, we zijn uit de zelfde opleidingsgroep
whehehequote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
over een tijdje als et wat meer genezen is
het is nu knalrood
Dat zie ik niet als een belemmeringquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:24 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dat doet ze niet, we zijn uit de zelfde opleidingsgroep
omdat ze weet dat ik ook een lieve, sociale kant heb.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En daarom doet ze dat niet
Balen wel he
En wanneer krijgen wij die te zien?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:30 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
omdat ze weet dat ik ook een lieve, sociale kant heb.
nee was in het begin effe wennen maar daarna viel et wel meequote:
Chillquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:37 schreef Giertje het volgende:
Nee was in het begin effe wennen maar daarna viel et wel mee
Ik las chili als in het gerechtquote:
uhuh en nu ga ik sparen voor een groterequote:
Ja, en bedankt. Nu heb ik hongerquote:
quote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
uhuh en nu ga ik sparen voor een grotere
wanneer kom je naar 010quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:34 schreef Panda72 het volgende:
[..]
En wanneer krijgen wij die te zien?
![]()
*geintje TJ*
Wel waarquote:
Was dat?quote:
Een plek waar je niet vrijwillig durft te komen en die hij daarom niet direct bij naam durft te noemenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Wellus MPG vind het ook lekker.quote:
Correct.quote:
Ik maak het altijd met witte. bruine en kidneybonen maar als je niet van bruine bonen houd dan laat je die gewoon weg.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
chili is bruine bonen
en bruine bonen
quote:
al een idee wat voor ontwerp?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
Ik ga binnenkort weer een afspraak maken... ik moet echt leren sparen
bruine bonen appart vind ik wel lekkerquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
chili is bruine bonen
en bruine bonen
Ja, ik ook wel, maar je mag volgens de CAO zoveel weekenden per jaar vrij zijnquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik werk regelmatig in het weekend
enerzijds niet erg omdat het wel lekker verdiend anderzijds mijn social live gaat er aan
goeiemiddagquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:58 schreef Enfermera het volgende:
Middag!
[..]
Ja, ik ook wel, maar je mag volgens de CAO zoveel weekenden per jaar vrij zijnDus ja.
Zo, lekker avondje niks!
Ben 2 jaar getrouwd trouwens vandaagMaar we vieren het in 't weekend, dan ben ik ook jarig.
Dank je welquote:
gefeliciteerdquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:58 schreef Enfermera het volgende:
Middag!
[..]
Ja, ik ook wel, maar je mag volgens de CAO zoveel weekenden per jaar vrij zijnDus ja.
Zo, lekker avondje niks!
Ben 2 jaar getrouwd trouwens vandaagMaar we vieren het in 't weekend, dan ben ik ook jarig.
ik laat het door mijn tattoeerder uitwerkenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moet het alleen nog even laten uitwerken door vriendlief of iemand die kan tekenen
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:08 schreef marcb1974 het volgende:
Wie kan er verklaren waarom msn gaat piepen als er geen schijfje in mijn dvdspeler zit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
Ja ik denk dat ik dat ook maar eens ga doenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:09 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik laat het door mijn tattoeerder uitwerken
quote:
quote:
quote:
Thanks allemaal!quote:
goed hoor ben dolgelukkig met mijn 2 nieuwe tattsquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:21 schreef Enfermera het volgende:
Thanks allemaal!![]()
Hoe ist hier verder met iedereen?
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
goed hoor ben dolgelukkig met mijn 2 nieuwe tatts
Thanks! En hoiiquote:
Gaaaaffffffffffquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:44 schreef Giertje het volgende:
[ afbeelding ]
binnenkort komt er wel een duidelijker
Thanks!quote:
Ha. Belangrijke Zaken dus. Smakelijk!quote:
Nee zijn documenten op onzichtbaar zetten, is ook altijd leukquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Voor de volgende keer:
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:28 schreef Trevland het volgende:
Avond Lui![]()
![]()
Heerlijk, de week is weer doormidden
wat ga je doen van het weekend?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Nog 1 dag werken en dan weekend
Jammer genoeg alweer helemaal volgepland
Vrijdag kroegquote:
Ikke helaas nog 2 dagen en heb alleen zondag overdag nog niks staan voor de rest ook vol maar wat heb jij dan op de planning staan?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:36 schreef LovelyLady het volgende:
zie boven jequote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ikke helaas nog 2 dagen en heb alleen zondag overdag nog niks staan voor de rest ook vol maar wat heb jij dan op de planning staan?
Hoe doe je dat?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee zijn documenten op onzichtbaar zetten, is ook altijd leuk
Hee, dat heb ik ookquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:36 schreef LovelyLady het volgende:
Ctrl + A en dan rechtermuisknop op een van de documenten->eigenschappen->en dan verbergen aanvinken en op ok/toepassen klikken(wel zorgen dat ze verborgen mappen en bestanden niet kunnen zienquote:
Of een printscreen van de desktop maken en die instellen als wallpaper, en alle desktop items onzichtbaar maken. Dan kan je klikken tot je een ons weegt, maar gebeurt er dus niksquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee zijn documenten op onzichtbaar zetten, is ook altijd leuk
die is wel heel flauwquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of een printscreen van de desktop maken en die instellen als wallpaper, en alle desktop items onzichtbaar maken. Dan kan je klikken tot je een ons weegt, maar gebeurt er dus niks
Die is ook leuk ja, maar iemand zien flippen omdat al zijn docs weg zijn is geweldigquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of een printscreen van de desktop maken en die instellen als wallpaper, en alle desktop items onzichtbaar maken. Dan kan je klikken tot je een ons weegt, maar gebeurt er dus niks
ik zou dan echt flink maar dan ook echt flink chagerijnig zijnquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die is ook leuk ja, maar iemand zien flippen omdat al zijn docs weg zijn is geweldig
Maar wel leuk, zeker in combinatie met:quote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog een herkenbare grap... al had ik er rare berichtkoppen in gephotoshopt, wat aparte icoontjes op de taakbalk, en het openstaande Worddocument heette kamasutra.doc... collega verontschuldigde zich... want zij had echt niks raars gedaan hoor... het was vast een virus.
Idem hierquote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja duh, dat zijn de meeste welquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik zou dan echt flink maar dan ook echt flink chagerijnig zijn
het lijkt er wel opquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:03 schreef DaMart het volgende:
Ben ik hier dan de enige die pas zaterdag weekend heeft?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |