wokkin blijft wel voor werk zorgenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:24 schreef wel.o.k het volgende:
een avond bij wok thuis.
[ afbeelding ]
deze moest weg
[ afbeelding ]
zo,vriezer ingebouwd, klaar
![]()
[ afbeelding ]
hoewel ik het vermoeden heb dat ik nog het een en ander moet afwerken.
Zeker, net rondje gelopen buiten.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
is het trouwens bij jullie ook zo'n lekker weertje
Foto's gaarne. Van voor en na.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:33 schreef Panda72 het volgende:
Gisteren heb ik een metamorfose ondergaan
hoezo dat?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:33 schreef Panda72 het volgende:
quote:
daarom ga ik ook nooit zwemmen, daar kan de telefoon niet tegen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij bent mij in spiegelbeeld?
Rechtsvoor sleutels, linksvoor telefoon, rechtsachter portemonnee (incl. rijbewijs), linksachter autopapieren.
Indien niet daar dan OF in wasmand, OF in locker op werk.
ze kan ook lief zijn hoorquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wokkin blijft wel voor werk zorgen
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
is het trouwens bij jullie ook zo'n lekker weertje
Je bent volgeling van de Heer geworden?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:33 schreef Panda72 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bent volgeling van de Heer geworden?
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:43 schreef Panda72 het volgende:
metamorfoseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
metamorfoseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
metamorfoseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
dan moet je je broek ook uitdoenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
daarom ga ik ook nooit zwemmen, daar kan de telefoon niet tegen.![]()
ze lijkt op Nicole en LLquote:[..]
ze kan ook lief zijn hoor
ik heb net even lekker op me terras gezetenquote:[..]
zeker, net even buiten wezen kijken.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:50 schreef LovelyLady het volgende:
Iedereen uitkijken, ik ga autorijden![]()
metamorfoseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
Zit veilig binnen de muren van het gebouw. Of je moet de toren omver rijden.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:50 schreef LovelyLady het volgende:
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
* wel.o.k gaat snel naar de 20ste verdiepingquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:50 schreef LovelyLady het volgende:
zolang je niet in belgie komt zit ik veiligquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:50 schreef LovelyLady het volgende:
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |