Vrouwen en kaartlezenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zolang je niet in belgie komt zit ik veilig
ik ben ook al weken aan het klussen, mijn allergrootste hobbyquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:24 schreef wel.o.k het volgende:
een avond bij wok thuis.
[ afbeelding ]
deze moest weg
[ afbeelding ]
zo,vriezer ingebouwd, klaar
![]()
[ afbeelding ]
hoewel ik het vermoeden heb dat ik nog het een en ander moet afwerken.
je bent wel gekrompenquote:
ik zal eens een foto van mijn grootste klus zoekenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben ook al weken aan het klussen, mijn allergrootste hobby
Niet alle vrouwen over een kam scheren hequote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vrouwen en kaartlezen![]()
Zandzakken voor de deur GF![]()
ik doe de poort wel op slotquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vrouwen en kaartlezen![]()
Zandzakken voor de deur GF![]()
Ja dat is wel een nadeel jaquote:
wegmisbruikerquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:59 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen over een kam scheren he. Ik kan heel goed kaartlezen, als ik ergens 1 keer ben geweest weet ik het de keer daarop blindelings te vinden, ik scheur altijd met mijn autootje met 140 of 160 oer de snelweg en ik kan mijn auto in elke willekeurig plekje inparkeren als de beste duhus
doodrijderquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:59 schreef Panda72 het volgende:
ik scheur altijd met mijn autootje met 140 of 160 oer de snelweg
ga maar eens werkenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zal eens een foto van mijn grootste klus zoeken
Nietus wegmisbruikers zijn automoblisten die 80 km op de linkerrijbaan blijven rijdenquote:
nee hoor ik ben nog nooit gebotst ik rijd alleen hard waar het kan. Ik scheur echt niet met 160 km door de bebouwde kom.quote:
quote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
omg, ik weet nog wat er vrijdag nacht gebeurt is toen je zo iets zei
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:03 schreef Panda72 het volgende:
[..]
nee hoor ik ben nog nooitniet gebotst ik rijd alleen hard waar het kan. Ik scheur echt niet met 160 km door de bebouwde kom.
Dan ben je niet mijn zusquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:59 schreef Panda72 het volgende:
Niet alle vrouwen over een kam scheren he. Ik kan heel goed kaartlezen, als ik ergens 1 keer ben geweest weet ik het de keer daarop blindelings te vinden,
gedacht had, maar dan één kruising eerder, dat het vlekkeloos goed gelopen wasquote:"Bij oma de straat uit, en dan waar we naar huis rechtsaf gaan moet ik nu linksaf. En dan komen er wel borden."
Panda-POWERRRRRRRRRquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:03 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nietus wegmisbruikers zijn automoblisten die 80 km op de linkerrijbaan blijven rijden![]()
[..]
nee hoor ik ben nog nooit gebotst ik rijd alleen hard waar het kan. Ik scheur echt niet met 160 km door de bebouwde kom.
Een Fiat Panda kan toch ook geen 160 km/u rijden?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:03 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nietus wegmisbruikers zijn automoblisten die 80 km op de linkerrijbaan blijven rijden![]()
[..]
nee hoor ik ben nog nooit gebotst ik rijd alleen hard waar het kan. Ik scheur echt niet met 160 km door de bebouwde kom.
Bergafwaarts en met wind mee waarschijnlijk net aan.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:08 schreef DaMart het volgende:
Een Fiat Panda kan toch ook geen 160 km/u rijden?
op sleep welquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een Fiat Panda kan toch ook geen 160 km/u rijden?
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan ben je niet mijn zusdie is al honderd keer van oma (Veenendaal) naar huis gereden als passagier en moest toen een keer zelf naar Utrecht rijden. Ze dacht "Bij oma de straat uit, en dan waar we naar huis rechtsaf gaan moet ik nu linksaf. En dan komen er wel borden."
Enfin, 2 uur later belt ze naar huis, volledig in paniek, dat ze verdwaald was. Zat ze in Ravenstein (tussen Oss en Nijmegen)Terwijl Veenendaal - Utrecht normaal nog geen half uur rijden is
![]()
Uit de reconstructie bleek dat als ze exact
[..]
gedacht had, maar dan één kruising eerder, dat het vlekkeloos goed gelopen was![]()
Ze wordt hier na 15 jaar nog steeds enkele keren per jaar aan herinnerd uiteraard
awh liefquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:26 schreef wel.o.k het volgende:
ik heb een tomtomminiwokminiwok.![]()
alles wat tomtom zegt wordt vanaf de achterbank herhaald.
* tomtom sla hier rechtsaf
* miniwok papa, je moet rechts af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |