Mijn vriezer staat buiten inderdaadquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:29 schreef D. het volgende:
[..]
Jij hebt bevroren frambozen in de tuin?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn oma zei altijd; een veranderlijk mens wordt niet snel gek.
Handigquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:35 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Mijn vriezer staat buiten inderdaad.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou dan ga ik wel zoeken, maar het was me onduidelijk dat het blijkbaar gewoon ergens te vinden is. Dat had namelijk niemand gezegd.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
In CUL is een heel cheesecake-topic![]()
Waar woon je?
Ik zie nog steeds niet staan dat Greys' recept daar dan zou moeten staan.quote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds niet staan dat Greys' recept daar dan zou moeten staan.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:20 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja ik heb jouw recept al! STAAT IN CUL IN DAT TOPIC!!!!1
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:37 schreef Greys het volgende:
Cheesecake met witte chocolade en frambozen of cranberry
Ingrediėnten
* 100 gr biscuit
* 50 gr boter
* 150 gr bevroren frambozen (supermarkt in de vriezer)
Vulling:
* 60 ml slagroom
* 180 gr witte chocolade, fijn gehakt
* 375 gr roomkaas (philadelphia, mon chou, net wat je lekker vindt)
* 1 theelepel fijngesneden sinaasappelschil
* 110 gr kristalsuiker
* 1 ei
Voorbereiding
* Oven voorverwarmen op 160 °C
* Springvorm onderin bekleden met bakpapier of invetten
* Kaas op kamertemperatuur laten komen
Bereidingswijze
Bodem:
* Biscuit goed fijn verkruimelen
* Boter in een pannetje zachtjes laten smelten
* Biscuit toevoegen en goed doorroeren
* Biscuit verdelen over vorm en goed aandrukken met bv. bolle kant van een lepel
* Vorm 30 min. in de koelkast zetten
Vulling:
* slagroom en 130 gr witte chocolade in pan op laag vuur zetten
* blijven roeren totdat de chocolade is gesmolten
* vuur uitzetten en mengsel beetje af laten koelen
* roomkaas, sinaasappelschil, suiker en ei in een kom goed mixen totdat je een glad mengsel hebt
* afgekoelde chocolademengsel door kaasmengsel mixen
* vulling over vorm verdelen
* cranberries (of frambozen) over de vorm verdelen
* 30 minuten bakken in de oven
* cheesecake in de over laten afkoelen, met de deur op een kier
* afgekoelde cheesecake 3 uur in de koelkast op laten stijven
* overgebleven witte chocolade smelten en over cheesecake verdelen
Eet smakelijk!
*ook afdruiptquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:43 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dan mag je ook niet in dit topic posten! Kssssjjt
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:43 schreef Rauzer het volgende:
[..]
quote:
Zelf maken, vandaag nogquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Maar ik wil het wel proberen
Wat is je adres, kom ik even langs
Neequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb jij mijn studielink/IBG/DigID paint weleens gezien?
Dr. Utkerquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:47 schreef Rauzer het volgende:
Ik heb zelf trouwens ook nog nooit echte cheesecake gehad. Alleen maar kwarktaarten van Dr.Oetker
.
* topic uitrent *quote:
Die paula is een koequote:
Hij is morgen pas klaar.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk
ikke kan nu niet bakken
Als jij nu bakt, kom ik vanavond proeven
Waar blijft die paint nou?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:54 schreef Loveless85 het volgende:
Geweldig topic;
'Schoon genoeg van Poolse bruid'
Dat artikel
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk
ikke kan nu niet bakken
Als jij nu bakt, kom ik vanavond proeven
Italiaanse.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:55 schreef charmed_angel het volgende:
Wat voor broodje zal ik gaan halen? ik heb er kaas op
Italiaanse bol, bruin pistoletje, wit pistoletje, kaiserbroodjes, of bruine bol
Ik kan niet kiezen
quote:
Als jij er dan maar niet ook weer een paint van gaat makenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:01 schreef Rauzer het volgende:
[..]
! Ik wist m'n wachtwoord ook niet meer, nu ben ik een uur geblokkeerd
!
Zal ik het hele verhaal nogmaals vertellenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Als jij er dan maar niet ook weer een paint van gaat maken
Nee toch he Rauz?
* Greys Frank Boeijen's 'Zeg me dat het niet zo is..' inzet
Doe maar, ik weet niet meer hoe het gingquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zal ik het hele verhaal nogmaals vertellen
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:27 schreef Cat22 het volgende:
Klaar!![]()
Een vloerlegger zou er spontaan van gaan huilen, de randjes zijn niet altijd even recht afgesneden maar ik heb mijn eerste vinyl gelegd.![]()
Daarna me flink kwaad gemaakt op de boekenkast. Een kast van 1.60 bij 2 meter in eentje over een plintje schuiven-tillen is niet zomaar gedaan.
Niceeeequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:27 schreef Cat22 het volgende:
Klaar!![]()
Een vloerlegger zou er spontaan van gaan huilen, de randjes zijn niet altijd even recht afgesneden maar ik heb mijn eerste vinyl gelegd.![]()
Daarna me flink kwaad gemaakt op de boekenkast. Een kast van 1.60 bij 2 meter in eentje over een plintje schuiven-tillen is niet zomaar gedaan.
Ik laat het je morgen weten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Doe maar, ik weet niet meer hoe het ging![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Morgen ook spierpijn dus?
Ik ga ook gratis. Zomerfeesten FTW!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:58 schreef tombolafan het volgende:
Ik hoorde van de week dat een week of twee geleden ofzo Caro Emerald hier in de buurt was bij een gratis concert!
He ja, doe!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zal ik het hele verhaal nogmaals vertellen
* tromroffelt *quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:07 schreef Loveless85 het volgende:
Nou het zat zo, ik wilde me inschrijven voor m'n studie... maar dat moest dus via Studielink.
Vol verwachting ging ik naar de site van Studielink en koos ik voor de optie om via DigID in te loggen....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Nou toen begon dus de ellende, je hebt daar de optie om via wachtwoord en via sms-authenticatie in te loggen. En jullie boy Loveless die deed dat natuurlijk altijd via SMS, hightech fanboy als hij is.quote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou toen begon dus de ellende, je hebt daar de optie om via wachtwoord en via sms-authenticatie in te loggen. En jullie boy Loveless die deed dat natuurlijk altijd via SMS, hightech fanboy als hij is.
Maaar tot mijn grote schrik en ergenis kwam ik erachter dat DigID van tegenwoordig niet meer het gebruiksvriendelijke DigID van vroeger is...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
DAT!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:19 schreef Cat22 het volgende:
Vertel nu verder boy! Ik wil gaan lunsen!
F5F5F5F5
Ja, en?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:24 schreef tombolafan het volgende:
Oh, en tot die tijd dan maar een horrorverhaal van mijn kant:
Ik moet zo een wimperhaar eruit trekken![]()
Oh jaquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, en?![]()
*is een wandelend oog horror verhaal*
Watje.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh ja
Nou, dat doet zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer, daarom
Ja okee, vergeleken met dat is het heus geen dramaquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Watje.![]()
We praten nog wel eens als jij een verdovingsspuit in je oog hebt gehad. Twee keer, omdat de eerste niet pakte.![]()
Maarre... pics zijn altijd welkom.
Ja tot de ontknoping.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:45 schreef Cat22 het volgende:
Je laat ons toch niet een week wachten he?
NOES! Ik haat ergens op wachtenquote:
Lijkt me ZO eng... Dan zie je hem aankomen ook natuurlijk enzoquote:En heb jij echt spuiten IN je oog gehad![]()
Dat! Ik kan dat niet aan hoor, die spanning.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
NOES! Ik haat ergens op wachten![]()
Ha! Nee dus, want het was mijn slechte oog.quote:[..]
Lijkt me ZO eng... Dan zie je hem aankomen ook natuurlijk enzo
in je oogkas lijkt me al eng zatquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat! Ik kan dat niet aan hoor, die spanning.![]()
[..]
Ha! Nee dus, want het was mijn slechte oog.Al zag ik vooraf wel de spuit langskomen toen die werd overgereikt, dat had ik liever niet gezien eigk.
Wel stom hoor, nooit doet dat ding wat ik wil en dan laat hij zich zelfs niet eens fatsoenlijk verdoven.
![]()
Enne... om het dwama gehalte iets terug te schroeven: ze verdoven de oogzenuw, en die loopt net onder je oog. Dus ik heb niet letterlijk een naald In mijn oog gehad, wel in mijn oogkas. 'Blijft u even heel stil liggen mevrouw". Uhuh!
Als je dat al 5 keer gehad hebt dan is een plaatselijke verdoving weer eens wat anders. Houdt de spanning erin.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
in je oogkas lijkt me al eng zatik had mooi algehele narcose gevraagd
Shopze. Enzoquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:07 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben even off, boodschappen doen enzo![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:23 schreef Greys het volgende:
Ja nou. Bedankt.
Door deze TT ben ik na het werk naar Koekela gereden en heb ik cheesecake gekochtNu word je dik en vettig en ga je een kort en pittig kapsel nemen en eindig je als kattenvrouwtjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben er ook bang voorquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nu word je dik en vettig en ga je een kort en pittig kapsel nemen en eindig je als kattenvrouwtje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Tofquote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:55 schreef -Miauw- het volgende:
Oh Greys, het weer is zo matig deze week dat ik waarschijnlijk gewoon mijn 'pak' aan trek naar de bruiloft van mijn zusje
Ik heb een heel klein hakmachientje ja, moest de koekjes in twee delen erin doenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Tof
Het koekjes kruimelen vind ik altijd het rotste klusje
Of heb jij een keukenmasjien?
Oh da's wel lekker!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:58 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik heb een heel klein hakmachientje ja, moest de koekjes in twee delen erin doen!
Vrijdag! En ja een leuke bloeeeze, wel hakken en leuke accessoiresquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Wanneer is de bruiloft? En wel met een sekseh blouseje eronder dan ofzo?
Dries, verschrikkelijkquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:03 schreef Greys het volgende:
Ik ben niet bepaald (op zijn zachtst gezegd) fan van Dries Roelvink, maar om dit nummer moest ik heel hard lachen
Ja waar Dries is
daar is geen crisis
want waar Dries is
daar is het altijd feest
Dus mijn advies is
bel die Dries 'es![]()
Die is toch al oud, ten tijde van 'de crisis' kwam hij daar toch mee?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:03 schreef Greys het volgende:
Ik ben niet bepaald (op zijn zachtst gezegd) fan van Dries Roelvink, maar om dit nummer moest ik heel hard lachen
Ja waar Dries is
daar is geen crisis
want waar Dries is
daar is het altijd feest
Dus mijn advies is
bel die Dries 'es![]()
Dat zal best, maar aangezien ik normaal nooit naar Dries Roelvink luister, heb ik deze pas voor het eerst gehoord vandaag. Ik vind het hilarischquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die is toch al oud, ten tijde van 'de crisis' kwam hij daar toch mee?
Ja hoor, ik luister altijd Spotify op werkquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:27 schreef Greys het volgende:
Ll, je kunt zeker geen muziek afspelen nu op je werk?
Luister voor de gein vanavond eens naar dit? Jan Dulles van de 3Js in de volendamse uitvoering van Jesus Christ Superstar. Hij speelt Judas. Allemachtig, wat een rockstem! Dat had ik nou weer niet achter hem gezochtEven door het beginnetje heenbijten.
Ik denk dat jij ook stomverbaasd bent dan als je dit hoortquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja hoor, ik luister altijd Spotify op werk
Please do. Echt. En even door het beginnetje.quote:
Daar lette ik amper op. Ik hoorde alleen maar dat ik zijn stem voor Judas echt veel toffer vind dan de 'echte' Judas uit de film. En zo te zien aan de reacties zijn er zelfs buitenlanders die dat ook vindenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:37 schreef Loveless85 het volgende:
Ja hij doet het goed. Ik vind alleen die muziek storend, zeker tegen het eind vind ik die muziek zo irritant braaf blijven terwijl hij flink staat te schreeuwen
Wel grappig, als je die reacties leest van buitenlanders (die heel die Dulles niet kennen natuurlijk) dan is hij echt een van de beste performers ooit met dit nummer uit die musical. Maar deze hele producties is gewoon bijeen geraapt door Volendammers. Ik zag ook een jongere Nick en Simon in dat filmpje net voorbij komen. Bizar eigenlijk hoeveel talent daar rondlooptquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:42 schreef Loveless85 het volgende:
Ja, ik vind dit veel meer blijven hangen dan die 3Js muziek. Is ook niet slecht hoor, maar denk dat ze zich hiermee veel meer kunnen onderscheiden.
Hij zit nu in de oven jaquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh da's wel lekker!
Ik deed de koekjes dan altijd in een schone plastic zak, theedoek er over en meppen maar met de deegroller. Kutklus
En zit ie al in de oven?
Aan zetten wil op zich wel helpen ja.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:49 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hij zit nu in de oven ja! Ik was 'm eerst vergeten aan te zetten
Die kijk ik zo thuis ff, nu aan laatste bakkie koffie, dan naar huisquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel grappig, als je die reacties leest van buitenlanders (die heel die Dulles niet kennen natuurlijk) dan is hij echt een van de beste performers ooit met dit nummer uit die musical. Maar deze hele producties is gewoon bijeen geraapt door Volendammers. Ik zag ook een jongere Nick en Simon in dat filmpje net voorbij komen. Bizar eigenlijk hoeveel talent daar rondloopt
Deze doet ie ook lekker(daarna hou ik op hoor
)
Ik heb er wel een beetje m'n eigen recept van gemaakt, heb de frambozen door het beslag gemixt ipv ze er los op te leggenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Aan zetten wil op zich wel helpen ja.
*giechel*
Dat kan prima, heb ik de laatste keer ook gedaan!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:55 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik heb er wel een beetje m'n eigen recept van gemaakt, heb de frambozen door het beslag gemixt ipv ze er los op te leggen.
Ongeloofelijk he, hoe die genenpoel daar in elkaar zit.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel grappig, als je die reacties leest van buitenlanders (die heel die Dulles niet kennen natuurlijk) dan is hij echt een van de beste performers ooit met dit nummer uit die musical. Maar deze hele producties is gewoon bijeen geraapt door Volendammers. Ik zag ook een jongere Nick en Simon in dat filmpje net voorbij komen. Bizar eigenlijk hoeveel talent daar rondloopt
Deze doet ie ook lekker(daarna hou ik op hoor
)
Nee toch? Rauzer gaat vast iedereen uit deze SC een stukje bezorgen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kan prima, heb ik de laatste keer ook gedaan!
En er dan nog een paar bovenop.
Whehe, wat zal je misselijk zijn vanavond, want je gaat je er geheid aan overeten
En de buitenlanders vinden hem 'gorgeous'quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ongeloofelijk he, hoe die genenpoel daar in elkaar zit.
Die eerste was echt geen 3J's sound zoals we die kennen. Geweldig!![]()
Hihihihiquote:Ik heb net een half uur lang outfitjes zitten passen.![]()
Want ik ga me natuurlijk niet extra opdirken maar het is toch een 'echt' restaurant dus dan moet ik er fijn opstaan en niet als zo'n Restaurantweek sloeber die normaal nooit het geld eraan uitgeeft, maar dus ook weer niet té. Sad, eigenlijk.
Grijze legging met lange witte blouse (met patroontje erop geborduurd) en een lang grijs mouwloos vest. Klassiek chique. Of zoiets.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:04 schreef Greys het volgende:
[..]
En de buitenlanders vinden hem 'gorgeous'![]()
Da's mooi. Hopen dat ie veel punten krijgt op het songfestival dan
[..]
Hihihihi
En wat is het geworden?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:55 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik heb er wel een beetje m'n eigen recept van gemaakt, heb de frambozen door het beslag gemixt ipv ze er los op te leggen.
Ik kom niet naar de meetquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
(denk ik)
Ga je er ook 1 maken voor de meet? Dan kan ik proeven
Gewoon flink deftig bij kijken, dan komt alles goedquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Grijze legging met lange witte blouse (met patroontje erop geborduurd) en een lang grijs mouwloos vest. Klassiek chique. Of zoiets.
Goede tip!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon flink deftig bij kijken, dan komt alles goed
TAL-Meet 16 oktober - Meld je hier aan!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat????? Waarom niet
Nee niet echtquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Istie een beetje bruinig geworden?
owquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:22 schreef Rauzer het volgende:
[..]
TAL-Meet 16 oktober - Meld je hier aan!
Dan had je hem op zich nog wel wat langer kunnen laten staan met de oven aanquote:
Ja weet ik veel hoe lang hij al uit de oven isquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:30 schreef Rauzer het volgende:
Nee, dat ding is loeiheet nog, hoe in hemelsnaam kan ik er al een hap van nemen?
Op pure wilskracht.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:30 schreef Rauzer het volgende:
Nee, dat ding is loeiheet nog, hoe in hemelsnaam kan ik er al een hap van nemen?
Die slagroom er naast dan he, niet er op!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:34 schreef Rauzer het volgende:
Nee ik ga 'm eerst laten opstijven en dan neem ik vanavond een hele punt! Met de overgebleven slagroom
!
Oh die maak ik ook wel eensquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:55 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dat is ie alquote:
Ik prop ze er meestal een beetje half in, zodat ze er niet af glijden.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh die maak ik ook wel eens![]()
Die frambozen smelten er altijd weer af waardoor de taart roze tranen krijgt
...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik prop ze er meestal een beetje half in, zodat ze er niet af glijden.
Prop je ze er altijd half inquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ll, ik waarschuw je![]()
wacht maar tot ze bananen cheesecake gaat makenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Prop je ze er altijd half inOf alleen met frambozen.
![]()
Helemaal erin is het betere werk hoor![]()
Dan worden ze ook wat warmer van de zachte glibberige substantie eromheen
Goede tipquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ll, ik waarschuw je![]()
Lees even terug. Zelfs de Heilige Cheesecake wordt bezoedeld.quote:
Ik lees ff terug.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lees even terug. Zelfs de Heilige Cheesecake wordt bezoedeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik snap het nog niet helemaal. Ging het over dat 'erinduwen' en 'slijmerig' ?
Dat had ik gezien ja. Misschien ook wel omdat jij het al 16x geroepen had dat hij het was.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:11 schreef Greys het volgende:
Die zangert van Jesus Christ is dus die 3Js pipo he, dat had je meegekregen?
Goed he?
En dat andere ging over het bakken van cheesecake, dat de frambozen er op er dan altijd af glijden. Dus ik zei dat je ze er dan een beetje half moet in duwen. En de rest laat zich raden
ja, maar nu moeten ze er aan denken als ze cheesecake etenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat had ik gezien ja. Misschien ook wel omdat jij het al 16x geroepen had dat hij het was.
Mijn moeder had vroeger thuis de LP van JCS, de muziek herkende ik ook nog gewoon.
En zo wereldschokkend is dat dan toch niet over die cheesecake. Zeker hier niet?
Dat is wel humor.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, maar nu moeten ze er aan denken als ze cheesecake eten
Ik draafde wat door ja, maar je kent me, dus da's vast geen verrassingquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat had ik gezien ja. Misschien ook wel omdat jij het al 16x geroepen had dat hij het was.
Dan ken je deze vast ook nog welquote:Mijn moeder had vroeger thuis de LP van JCS, de muziek herkende ik ook nog gewoon.
Nee maar ja, Ll he...quote:En zo wereldschokkend is dat dan toch niet over die cheesecake. Zeker hier niet?
Ll ja.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik draafde wat door ja, maar je kent me, dus da's vast geen verrassing
[..]
Dan ken je deze vast ook nog wel
[..]
Nee maar ja, Ll he...
Ah kom op!quote:
Ik vind de dame uit de Volendamse musical wel goed zingen, maar te hard, ofzo.quote:
Je kent me te goed.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Ah kom op!
Als je een soortgelijk grapje onze kant op kan maken zul je hem ook niet laten liggen!
Ik ga mousse du bladibla eten. En composities van de chef met huppeldepup creme. Enzovoort.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:31 schreef JJH het volgende:
Ik ga straks denk ik Indiaas afhalen. Dat is alweer lang geleden namelijk.
klinkt fancyquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ga mousse du bladibla eten. En composities van de chef met huppeldepup creme. Enzovoort.
Goed onthouden he, wat je eetquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ga mousse du bladibla eten. En composities van de chef met huppeldepup creme. Enzovoort.
Vanavond je Restaurantweek-etentje?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat grapje aan het begin.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's weer een andere musical!
Hier de homo-erotische versie
Zo doen wij dat, hier in de provincie.quote:
Schrijfblokje ligt al klaar.quote:
quote:
Veel plezier.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zo doen wij dat, hier in de provincie.![]()
[..]
Schrijfblokje ligt al klaar.![]()
[..]
![]()
Hey J.quote:
Zie je wel.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hey J.![]()
Ik zie wat staan over een taartBoh die foto
Ik was nog half aan het teruglezen, is dat de "hoofd" J?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:19 schreef Greys het volgende:
Hoi Pisces!
Had je al teruggelezen? Of mag ik aan jou ook deze nog even spammen, met zang van die ene Jee?
Japs! Ik ga me omkleden (reservering om 19.00 uur) en dan richting restaurant wandelen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:16 schreef Pisces29 het volgende:
Oh Cat ga je straks naar dat "etentje", lekker!Eet smakelijk alvast
Viel spass!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Japs! Ik ga me omkleden (reservering om 19.00 uur) en dan richting restaurant wandelen.
Hihiiiiiihihiquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:27 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wil net gaan roepen "Hey kijk nou, die jongen lijkt op Nick"
Ik krijg zo al meer zin in het songfestival!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:28 schreef Goodbye het volgende:
Oh, JSC![]()
Goed gezongen door die J(udas), zeg!
Dat is Nick.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:27 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wil net gaan roepen "Hey kijk nou, die jongen lijkt op Nick"
Ik ook, ben echt zo benieuwd met wat voor liedje(s) ze komenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik krijg zo al meer zin in het songfestival!
FAKKKJOEEEE!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
FAKKKJOEEEE!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb duidelijk niet terug gelezen
Maar nee courgettesoep met stokbrood en rösti's it is
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Ik mag nog niet eten en ik heb honger, dus bij het woord cheesecake loopt het water me in de mond natuurlijkquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
heb duidelijk niet terug gelezen
Maar nee courgettesoep met stokbrood en rösti's it is
Hihi ik hou al opquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik mag nog niet eten en ik heb honger, dus bij het woord cheesecake loopt het water me in de mond natuurlijk
Das nou de tweede keer dat je een verkeerd beeld van kleuters geeftquote:
Ja waarom denk je dat er een "quote:
quote:
Ja me 2quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ook, ben echt zo benieuwd met wat voor liedje(s) ze komen
Jup, een hele Volendamse uitvoering van Jesus Christ Superstar.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja waarom denk je dat er een "" achter staat
![]()
Maar Greys, is dat een Paling edition ofzo?
Géén?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:05 schreef Goodbye het volgende:
Waarom komt er geen wijvenfilm op tv vanavond?
Wat geinig, een Volendamse editiequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Jup, een hele Volendamse uitvoering van Jesus Christ Superstar.
En als je die commentaren er onder leest onder die filmpjes waarin die ene J zingt, dan vinden ze hem allemaal het einde, die buitenlanders
Zou die leuk zijn?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:08 schreef Greys het volgende:
Oh die komen wel, maar dat zijn die cheerleaderfilms, Bring it On
Ik denk dat ik toch ff ga kijken met een half oog.
Dat hoort, bij cheesecake
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:09 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb volgens mij nog nooit cheesecake gegeten, ik moet me schamen zeker
[..]
Mjah, je kunt er ook blij mee zijn.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:09 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb volgens mij nog nooit cheesecake gegeten, ik moet me schamen zeker
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Oke... oke.... maar... dit:
[..]
... is echt té veel straf hoor!![]()
Meppenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:18 schreef Greys het volgende:
Ik ga zo Cougar Town kijken.
D'r zit momenteel alleen nog even iets voor de tv
[ afbeelding ]
Lekker laten zitten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:18 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Hehequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:18 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Hihi Whoopertje kijkt ook al zo aandachtig mee, zou het het weer zijn ofzo?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:18 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
ergens = TALquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kwam ergens een lijstje tegen met zijn eerdere topics. Stuk voor stuk pareltjes.
Teveel iiiiieeeewwwwquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond het een stomme aflevering
Veel te weinig knappe overbuurman.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:17 schreef Loveless85 het volgende:
Stelletje Cougars, ik duik mijn bad in
Badder ze.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:17 schreef Loveless85 het volgende:
Stelletje Cougars, ik duik mijn bad in
Nog een paarquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:39 schreef DeZwabber het volgende:
een coole badeend, voor Ll
[ afbeelding ]
Wat?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:40 schreef Rauzer het volgende:
Nou, volgende keer maar weer een pakje Dr. Oetker kopen.
Nee er is helemaal niks mis gegaan, en het smaakt ook bijzonder goed, alleen had ik er na al die hosanna hier veel meer van verwachtquote:
Dat meen je nietquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:47 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee er is helemaal niks mis gegaan, en het smaakt ook bijzonder goed, alleen had ik er na al die hosanna hier veel meer van verwacht. Dan is zo'n Oetker-zakje toch een stuk minder werk
.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:47 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee er is helemaal niks mis gegaan, en het smaakt ook bijzonder goed, alleen had ik er na al die hosanna hier veel meer van verwacht. Dan is zo'n Oetker-zakje toch een stuk minder werk
.
Ik denk dat ik 'm binnenkort nog eens maak maar dan van alles wat meer, hij was nu niet zo hoog, komt door de grote springvorm.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat meen je niet
Ik vind hem echt goddelijk. Njah, jammer van al je moeite dan idd
Zo'n pakje is best handig, en vaak goed te etenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:59 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Die kant en klare vind je makkelijker dan alles zelf te maken?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:47 schreef Rauzer het volgende:
[..]
.
[..]
Vind ik ookquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:00 schreef D. het volgende:
[..]
Zo'n pakje is best handig, en vaak goed te eten
Ik heb het toch gegeten jongquote:
Waarom heb jij eigenlijk nog mod-tagje, ESF is toch al dichtquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:08 schreef Greys het volgende:
Ah ja da's waar, +10 voor de moeite om het helemaal in elkaar te fröbelen.
ze is nog hamsters&plantjes modquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:10 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Waarom heb jij eigenlijk nog mod-tagje, ESF is toch al dicht?
En ik vind de taart dus niet vies he, ik had alleen een spontaan orgasme verwacht na alle reacties van jou, en dat bleef een beetje uit
Ik moest serieus nadenkenquote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
typische mac gebruiker, dat dan weer wel
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
typische mac gebruiker, dat dan weer wel
Heuj, niet alleen van mij, zie Noek in dat topic, die wilde spontaan met me trouwenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:10 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Waarom heb jij eigenlijk nog mod-tagje, ESF is toch al dicht?
En ik vind de taart dus niet vies he, ik had alleen een spontaan orgasme verwacht na alle reacties van jou, en dat bleef een beetje uit
Ik heb er al 3. Blauwe. Die in aanraking met water gaan knipperenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:39 schreef DeZwabber het volgende:
een coole badeend, voor Ll
[ afbeelding ]
die heb ik ookquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb er al 3. Blauwe. Die in aanraking met water gaan knipperen
Heb ze met hoorntjesquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zou je verdomme niet eens uit m'n bad gaan
nee, ik heb m'n zeep hier ergens laten vallen, wacht even, ik ga em zoekenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zou je verdomme niet eens uit m'n bad gaan
quote:
Ik zou niet bukkenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, ik heb m'n zeep hier ergens laten vallen, wacht even, ik ga em zoeken
[HOMO] #2856 Lamballend de week door.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, ik heb m'n zeep hier ergens laten vallen, wacht even, ik ga em zoeken
Alsof zij jouw bad nodig heeftquote:
Let's rephrase that. Ik wil wel in zijn bad. Maar ik wil niet met hem in zijn bad.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:39 schreef DeZwabber het volgende:
neuh, ik wil niet bij Loveless in bad, ik ben alleen geinteresseerd in zijn eendjes
Die heb je zelf toch ook!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:39 schreef DeZwabber het volgende:
neuh, ik wil niet bij Loveless in bad, ik ben alleen geinteresseerd in zijn eendjes
Ik wil ook wel in zijn bad met zn eendjes (in mn eentjequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Let's rephrase that. Ik wil wel in zijn bad. Maar ik wil niet met hem in zijn bad.
Zullen wij samen in zijn bad?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die heb je zelf toch ook!
[..]
Ik wil ook wel in zijn bad met zn eendjes (in mn eentje) Ik mis het bad van mijn ouders
WHUT!? En Cat dan???quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Zullen wij samen in zijn bad? [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:46 schreef Loveless85 het volgende:
Zo. Lekker hippie 2 band-shirtjes besteld
NOES!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:47 schreef DeZwabber het volgende:
foei tombola, JJH is van Cat hoor, das niet netjes van je!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |