ik heb het ooit voor elkaar gekregen om op zo'n vloerbedekkingmes te gaan staan, die ging er helemaal inquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Pas opppppppp met die akelig scherpe mesjes waarmee je dat vinyl gaat snijden![]()
Erikquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:17 schreef Tha_Erik het volgende:
IngTombo
Rauzer
Greys
Paaisies
Ll
Ml
Zwab
DML
Pheno
Cat
D.
JJH
.
Nou ja, wij zijn hartjes en hij isquote:
Honger?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, wij zijn hartjes en hij isdus...
Ja, heb je eten in de aanbieding?quote:
Dat dusquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:38 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en D. NOG gefeliciteerd stiekemerd
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:17 schreef Tha_Erik het volgende:
IngTombo
Rauzer
Greys
Paaisies
Ll
Ml
Zwab
DML
Pheno
Cat
D.
JJH
.
http://www.okokorecepten.nl/recept/bakrecepten/cheesecake/quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:00 schreef Rauzer het volgende:
Ik ga zo een cheesecake bakken! Nu eerst een recept vinden
!
In CUL is een heel cheesecake-topicquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:00 schreef Rauzer het volgende:
!
CUL is overal bereikbaar hoor.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
In CUL is een heel cheesecake-topic![]()
Waar woon je?
In Drenthe, daar kan ik CUL niet ontvangenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
In CUL is een heel cheesecake-topic![]()
Waar woon je?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:08 schreef Rauzer het volgende:
[..]
In Drenthe, daar kan ik CUL niet ontvangen
Hoooooooo!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:00 schreef Rauzer het volgende:
!
Ja ik heb jouw recept alquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoooooooo!
Wachtttttttttt!
...
Moment...
Ohquote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh
Die met witte chocolade en frambozen. Gawd. Het water loopt me alweer in de mond nu ik het lees. Misschien dat ik hem vanmiddag ook maar moet maken.
Ohnee ruk. Mijn oven draaiknop is kapoet
quote:* 150 gr bevroren frambozen (supermarkt in de vriezer)
Stuur me dat recept eens.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh
Die met witte chocolade en frambozen. Gawd. Het water loopt me alweer in de mond nu ik het lees. Misschien dat ik hem vanmiddag ook maar moet maken.
Ohnee ruk. Mijn oven draaiknop is kapoet
Wat snap je niet aan ctrl-c / ctrl-v in een .txt bestandjequote:
Omdata dat verkeerd om is?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan ctrl-v / ctrl-c in een .txt bestandje
Ja ik dacht dat je gemene opmerkingen jegens mijn persoon wilde gaan makenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:23 schreef Loveless85 het volgende:
Snap je nu waarom je het magic word zei?
Ik ben nooit gemeenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:26 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat je gemene opmerkingen jegens mijn persoon wilde gaan maken
Jij hebt bevroren frambozen in de tuin?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:23 schreef Rauzer het volgende:
[..]
[..].
Die haal ik gewoon uit eigen tuin
Maar dat is geheel aan Erik zelf te wijten. Die is gewoon soms nogal onvoorspelbaar.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:28 schreef Rauzer het volgende:
[..]
De aanwezigheid van Erik kan soms onvoorspelbaar gedrag veroorzaken.
Nou dan ga ik wel zoeken, maar het was me onduidelijk dat het blijkbaar gewoon ergens te vinden is. Dat had namelijk niemand gezegd.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:24 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Woon jij ook in een uithoek waar je CUL niet kunt ontvangen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |